Hop til indhold
exostar

Rose i vejle - Damn hun kan sit kram

Recommended Posts

Guest Thaimig
p6d skrev, den 13.6.2019 at 06:40:

Skal besøge hende i dag.

 

Hvordan gik besøget? 

Får mig til at tænke på gåden! Hvad er ligheden mellem Villy Søvndal og et HTH køkken :P

Nåh ja undskyld afsporing :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at have læse om Rose, måtte jeg besøge hende.

Damn hun er vild.

Allerede da jeg kom struttede hun med bagenden og spurgte og jeg ville det hele :-o

Inden vi nåede til massage, lå hun pludselig med min "ven" i munden og så blev det bare vildere og vildere.

Uden at gå for meget i detaljer, så kan jeg bare sige, at hun smurte sig helt ind i olie og så fik hun alt hvad jeg kunne i alle huller, så jeg nærmest troede at hun ville eksploderer......det gjorde jeg så til sidst :D Jeg tror ikke hun har nogen grænser, men vil det hele, så meget som muligt.

Herefter et hurtigt bad, så var der tid til lidt massage og hyggesnak.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Syden skrev, for 4 timer siden:

Efter at have læse om Rose, måtte jeg besøge hende.

Damn hun er vild.

Allerede da jeg kom struttede hun med bagenden og spurgte og jeg ville det hele :-o

Inden vi nåede til massage, lå hun pludselig med min "ven" i munden og så blev det bare vildere og vildere.

Uden at gå for meget i detaljer, så kan jeg bare sige, at hun smurte sig helt ind i olie og så fik hun alt hvad jeg kunne i alle huller, så jeg nærmest troede at hun ville eksploderer......det gjorde jeg så til sidst :D Jeg tror ikke hun har nogen grænser, men vil det hele, så meget som muligt.

Herefter et hurtigt bad, så var der tid til lidt massage og hyggesnak.

 

Er det 1500 kr med det hele ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Olddick skrev, for 3 minutter siden:

Hvordan er hun i sammenligning med top pigerne som S, Ten og Beer ?

Har kun prøvet Ten

jeg vil mene de er nogenlunde lige vilde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der en der kender alder på rose. Er lidt i tvivl i annonce står der 26 og en nævner 35 +moms. Er det samme pige der skrives om  ?

På forhånd tak

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 3 minutter siden:

Er der en der kender alder på rose. Er lidt i tvivl i annonce står der 26 og en nævner 35 +moms. Er det samme pige der skrives om  ?

På forhånd tak

8000

Hun er ihvertfald ikke kun 26.. ud fra mit ene besøg og en tur på badeværelset med god belysning vil jeg skyde hende til midt, måske sidst i 30’erne.. men hun holder sig dælme godt

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, for 1 time siden:

Hun er ihvertfald ikke kun 26.. ud fra mit ene besøg og en tur på badeværelset med god belysning vil jeg skyde hende til midt, måske sidst i 30’erne.. men hun holder sig dælme godt

Takker

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 13 timer siden:

Er der en der kender alder på rose. Er lidt i tvivl i annonce står der 26 og en nævner 35 +moms. Er det samme pige der skrives om  ?

På forhånd tak

8000

Jeg vil også gætte på 32-36. 

Men hun er fucking fræk og frisk. 

Og super sprød krop. Hun er lækker.

Hun begynder at kan være svær, at få tid ved åbenbart, da hun er blevet meget populær.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Statham skrev, for 42 minutter siden:

Jeg vil også gætte på 32-36. 

Men hun er fucking fræk og frisk. 

Og super sprød krop. Hun er lækker.

Hun begynder at kan være svær, at få tid ved åbenbart, da hun er blevet meget populær.  

 

Takker 

Jeps hun er svær at lave aftale med. 

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er ikke helt enig i de store roser Rose får. Synes hun er hardcore profesionel. Kører en meget rutinepræget program af. Der er 3 kliniker i Vejle drevet af den samme. Min erfaring er at afdelingen i Spinderigade har de bedre piger både service og attitude. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Timber skrev, for 4 timer siden:

Er ikke helt enig i de store roser Rose får. Synes hun er hardcore profesionel. Kører en meget rutinepræget program af. Der er 3 kliniker i Vejle drevet af den samme. Min erfaring er at afdelingen i Spinderigade har de bedre piger både service og attitude. 

Var der igår og syntes ikke hun er hardcore prof . Hun var tværtimod utrolig sød/imødekommende faktisk lidt gfe agtigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Første gang ( før forstørrelsen ) jeg besøgte hende var hun meget kæreste -  agtig og med frit valg på alle hylder.

Næste gang ( efter ) var det anderledes. Hun virkede lidt stresset og ikke rigtigt tilstede - og nok mere kontrolleret i hendes måde at agere på.

Men hun kan ha haft en dårlig hårdag. :) Mere skal man nok ikke lægge i det . Jeg yder jo heller ikke 100% hver dag. Og tænker det er de færreste piger der yder samme gode service dagen igennem. Bare ærgerligt når man rammer dem på et dårligt tidspunkt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der ved hvor længe hun er i Vejle i denne omgang ? jeg synes hun er lidt svær at få kontakt med det eneste hun svarede på var min første besked da jeg spurgte til pris 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ims skrev, for 21 timer siden:

Nogen der ved hvor længe hun er i Vejle i denne omgang ? jeg synes hun er lidt svær at få kontakt med det eneste hun svarede på var min første besked da jeg spurgte til pris 

Ja det er lidt svingende mht kontakt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...