Hop til indhold
exostar

Rose i vejle - Damn hun kan sit kram

Recommended Posts

Besøgte Rose idag i Vejle - det skulle vise sig at være det rigtige valg. Billederne lyver ikke, hun er omend pænere og mere lækker i virkeligheden.

hun giver en sublim massage, med strejf af intime berøringer, pænt hård massage.

forsiden klares med let massage af lår, og pludselig uden at tøve tager hun kæppen til roden. Jeg er mellem til stor i størrelse, så der kommer gurgle lyde i stor stil.

Herefter sex i alle tænkelige stillinger, skiftevis i 1’eren og i hendes stramme 2’er

afsluttede med et bad, hvor suttede den op fra slap, hvorefter jeg kom i munden på hende.. hun slugte..

Vauw siger jeg bare. Det er ikke en reklame det her, men et lead hvis man ønsker at prøve ovenstående.

Diskret indgang - ja

Stedet - rent og nydeligt

Pigen - 12-tal

hun er der i februar og skulle herefter til Thailand og have lave større bryster ;)

https://annoncelight.dk/showad/268720

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, for 5 timer siden:

Besøgte Rose idag i Vejle - det skulle vise sig at være det rigtige valg. Billederne lyver ikke, hun er omend pænere og mere lækker i virkeligheden.

hun giver en sublim massage, med strejf af intime berøringer, pænt hård massage.

forsiden klares med let massage af lår, og pludselig uden at tøve tager hun kæppen til roden. Jeg er mellem til stor i størrelse, så der kommer gurgle lyde i stor stil.

Herefter sex i alle tænkelige stillinger, skiftevis i 1’eren og i hendes stramme 2’er

afsluttede med et bad, hvor suttede den op fra slap, hvorefter jeg kom i munden på hende.. hun slugte..

Vauw siger jeg bare. Det er ikke en reklame det her, men et lead hvis man ønsker at prøve ovenstående.

Diskret indgang - ja

Stedet - rent og nydeligt

Pigen - 12-tal

hun er der i februar og skulle herefter til Thailand og have lave større bryster ;)

https://annoncelight.dk/showad/268720

 

Fed oplevelse..:-). Kunne jo ellers godt lyde som reklame:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
dealmaker skrev, for 3 timer siden:

Fed oplevelse..:-). Kunne jo ellers godt lyde som reklame:rolleyes:

Tag en tur.. og fortæl mig jeg lyver.

jeg har været bruger herinde længe og fortæller kun sandheder om steder jeg har besøgt

Del dette indlæg


Link til indlæg
henrik_klausen skrev, for 7 timer siden:

hvad koster 30 minutter og er der nogen som har prøvet lisa hun ser da også lækker ud

Jeg så hende derinde, og ja hun er også ret lækker, men går efter de lidt mere erfarne, med god krop

vil skyde på 30 min koster 800kr

jeg slap med en tusse idag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vælger normalt altid 1 time, men lige denne dag valgte jeg 30 min. af "tidsmæssige" årsager.

Og det blev LISA : 800 kr for 30 min.

Er du til ligegyldig sex uden kys og indlevelse med en pige der pludselig kan finde på at forsvinde ud og lukke en anden kunde ind.

En pige der efterfølgende får meget travlt med at få dig gjort færdig og lukket dig ud af døren - ja så er hun et godt valg.

Hun har sikkert haft en dårlig dag - og været alene i butikken. 

Har besøgt andre gode piger på stedet som er et ok lækkert sted at opholde sig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Månestjerne skrev, den 1/2/2019 at 10:39:

Vælger normalt altid 1 time, men lige denne dag valgte jeg 30 min. af "tidsmæssige" årsager.

Og det blev LISA : 800 kr for 30 min.

Er du til ligegyldig sex uden kys og indlevelse med en pige der pludselig kan finde på at forsvinde ud og lukke en anden kunde ind.

En pige der efterfølgende får meget travlt med at få dig gjort færdig og lukket dig ud af døren - ja så er hun et godt valg.

Hun har sikkert haft en dårlig dag - og været alene i butikken. 

Har besøgt andre gode piger på stedet som er et ok lækkert sted at opholde sig.

 

Derfor skulle/skal du vælge Rose som jeg anmeldte

men det kan også være et kemi spørgsmål

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, den 31.1.2019 at 15:42:

Besøgte Rose idag i Vejle - det skulle vise sig at være det rigtige valg. Billederne lyver ikke, hun er omend pænere og mere lækker i virkeligheden.

hun giver en sublim massage, med strejf af intime berøringer, pænt hård massage.

forsiden klares med let massage af lår, og pludselig uden at tøve tager hun kæppen til roden. Jeg er mellem til stor i størrelse, så der kommer gurgle lyde i stor stil.

Herefter sex i alle tænkelige stillinger, skiftevis i 1’eren og i hendes stramme 2’er

afsluttede med et bad, hvor suttede den op fra slap, hvorefter jeg kom i munden på hende.. hun slugte..

Vauw siger jeg bare. Det er ikke en reklame det her, men et lead hvis man ønsker at prøve ovenstående.

Diskret indgang - ja

Stedet - rent og nydeligt

Pigen - 12-tal

hun er der i februar og skulle herefter til Thailand og have lave større bryster ;)

https://annoncelight.dk/showad/268720

 

Var forbi den anden dag. Tænkte at jeg også lige måtte prøve Rose, så jeg havde bestilt. Parkerede lige ved bagdøren og smuttede ind. Og så var der 3 damer i gang med at spise morgenmad. Meget hyggeligt men måske ikke lige den opmærksomhed jeg havde ønsket.

Rose fik mig lukket ind i lokalet og vi forhandlede om prisen. Rose står i annoncen til 35 år. Der skal vist lægges den normale moms til. Men en fin god fast krop på de 155 cm og et par små størrelse A.

Massagen startede godt men jeg syntes at hun var nøgen da hun kravlede rundt på mig. Så mine hænder gik på opdagelse. Og inden længe var vi i gang med en anden form for øvelser. Og det gør hun rigtig godt. Efter 40 min var jeg færdig og tømt. Jeg blev spurgt til massage og noget at drikke, men det passede mig fint, så jeg nøjedes med noget at drikke.

Rose kan klart anbefales og jeg glæder mig til at hun kommer igen med større bryster :)

Pille

Del dette indlæg


Link til indlæg
dealmaker skrev, den 31/1/2019 at 20:57:

Fed oplevelse..:-). Kunne jo ellers godt lyde som reklame:rolleyes:

Det er reklame og den holder, hun er sku dejlig og rigtig go

har selv lavet en lille “reklame” af hende idag:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Damn.. hende Rose får satme pik i metervis..

er der andre end mig der nåede at besøge hende inden hun var hjemme og få lavet brysterne større?

har hun ændret attitude (læs: blevet mere professionel) for hun var sjov, kæk, og hamrende liderlig dengang

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, den 27/5/2019 at 20:02:

Damn.. hende Rose får satme pik i metervis..

er der andre end mig der nåede at besøge hende inden hun var hjemme og få lavet brysterne større?

har hun ændret attitude (læs: blevet mere professionel) for hun var sjov, kæk, og hamrende liderlig dengang

Tro mig hun er hardcore Prof men på den dejlige måde, hvor hun gir mænden det de ønsker og selvfølgelig kan hun li sex det gør jo det hele nemmere:biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...