Hop til indhold
green

Darin - Randers super oplevelse!

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker
Hakkespætten skrev, for 3 timer siden:

Ja eroguide.dk er en formidabel indgangsvinkel for myndighederne til at ødelægge thai miljøet fordi der sidder nogle klaphatte og fodre dem med oplysninger ...

Jeg kan betro dig at politiet har mange andre og mere valide oplysnings kanaler end et board om købesex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
glatmandrds skrev, den 28.3.2019 at 15:27:

Tre kvinder anholdt efter aktion mod bordel

Østjyllands Politis afdeling for Særlige Sager var onsdag eftermiddag på aktion med Skattestyrelsen og Projekt Menneskehandel, og de tog bl.a. på besøg på en adresse i Randers SV.  

 

Redigeret af Thaimig
Manglende tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Ja alt herinde ska åbenbart skæres ud i P. Men hvis der skrives med mega stavefejl, forstår folk straks :-o

Go aften Danmark :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var da super synd, hvis det er Darin der blev anholdt og sendt retur til Thailand. :(

Hun var rigtig dygtig til sit arbejde, og hun holdt sig meget godt, hvis hun var 38 år som den yngste der er nævnt i artiklen.

Jeg tror godt politiet (og de fleste andre normale mennesker) kan regne ud at der er bordel i den bygning. Hvis jeg skal gætte på, hvad der er sket, så er det sikkert en person der har fået ondt i røven der har anmeldt det, da politiet sjældent tager den slags sager op af sig selv.

Som gæst har man vel intet at frygte, der er vel ikke noget ulovligt i det fra vores side. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Hulemanden skrev, for 3 timer siden:

Det var da super synd, hvis det er Darin der blev anholdt og sendt retur til Thailand. :(

Hun var rigtig dygtig til sit arbejde, og hun holdt sig meget godt, hvis hun var 38 år som den yngste der er nævnt i artiklen.

Jeg tror godt politiet (og de fleste andre normale mennesker) kan regne ud at der er bordel i den bygning. Hvis jeg skal gætte på, hvad der er sket, så er det sikkert en person der har fået ondt i røven der har anmeldt det, da politiet sjældent tager den slags sager op af sig selv.

Som gæst har man vel intet at frygte, der er vel ikke noget ulovligt i det fra vores side. 

 

 

Ja sådan går det,  2 piger røg til øst og den 3. Til Spanien (som havde visa der) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Darin fortalte mig i slutningen af Februar at hun skulle en uge til Italien i starten af april 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...