Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

Jeg synes i er lidt hårde ved Livsnyderen.

Relationen med thaikvinder er uhyre kompliceret, som i andre også er inde på. Kulturen og hvordan man forstå et forhold er mile vidt fra det danske.

Hvis du ikke har tænkt dig, at ville ned til hende igen, ser jeg da absolut ingen grund til at sende penge til hende. Omvendt, hvis du påtænker at flytte ned til hende engang, kunne det være en idé ;)

Har selv haft en kæreste gennem TLL som jeg i starten gerne ville have haft herop, men pga. de nye stramninger var det totalt umuligt. Jeg skulle stille 100.000 i sikkerhed bare for et kæreste-visum på 3 mdr. Besøgte selvfølgelig hende dernede, men for det kunne blive mere seriøst, ville jeg gerne have hende herop, for at finde ud af, om vi kunne fungere under danske himmelstrøg. Da det ikke var muligt, og jeg ikke har råd at tage til Thailand flere gange om året, løb forholdet ud i sandet. Federe er webcam altså heller ikk ;)

Som jeg ser relationen med thaikvinder, ser de fleste den hvide mand mere som et middel til skaffe penge til deres familie end som et mål med at finde kærligheden. Det er nok også, i de fleste tilfælde, naivt at tro andet. I mange tilfælde er thaikvinder også blot et middel for os, til at få stillet sexlysten, så der er det nok 1:1 på den konto.

Hvis du har haft en god tur ud af det, synes jeg ikke, du skal have nogle skrupler. Du har jo ikke lovet hende noget og den slags forhold ved begge parter godt, lidt bare er et game indtil noget seriøst skulle opstå. Hvis det så var dig, der scorede flest point, så synes jeg bare, du skal være glad for det. Tror i langt de fleste tilfælde, at det er thaipigerne, der løber af med sejren og tørrer mændene for en masse penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Som jeg ser relationen med thaikvinder, ser de fleste den hvide mand mere som et middel til skaffe penge til deres familie end som et mål med at finde kærligheden. Det er nok også, i de fleste tilfælde, naivt at tro andet. I mange tilfælde er thaikvinder også blot et middel for os, til at få stillet sexlysten, så der er det nok 1:1 på den konto.

Tinsoldat, der hvor jeg stejelede var, da livsnyderen fortalte at han havde snydt pigerne, var det med hvide løgne.

Jeg ved godt, at pigerne i langt de fleste tilfælde går efter pengene, hvorfor skulle de ellers vælge en "gammel" mand, som de ikke fatter overhovedet?

men jeg mener ikke, at vi skal bruge de samme metoder, bare fordi thaikvinderne, som den øvrige asiatiske befolkning, stort set er et bundt lystløgnere. :lol: :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tinsoldat, der hvor jeg stejelede var, da livsnyderen fortalte at han havde snydt pigerne, var det med hvide løgne.

Jeg ved godt, at pigerne i langt de fleste tilfælde går efter pengene, hvorfor skulle de ellers vælge en "gammel" mand, som de ikke fatter overhovedet?

men jeg mener ikke, at vi skal bruge de samme metoder, bare fordi thaikvinderne, som den øvrige asiatiske befolkning, stort set er et bundt lystløgnere. :lol::P

Det har du ret i. Det ville også blive meget forvirrende, hvis vi også begyndte at lyve. Det er svært nok at holde rede i samtalerne i forvejen, når man hele tiden skal sortere i, og være på vagt overfor, hvad der er sandt og, hvad der er løgn, af det som de siger. Hold da op det kunne give nogle komplicerede relationer (som i forvejen er alt for komplicerede til jeg orker mere af den skuffe).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...