Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er lige kommet hjem efter 3 uger i Thailand, Inden afrejse gik jeg ind på THAI LOVE LINKS.com og oprettde en profil, hvor jeg bl.a skrev, at jeg ville komme til Thailand (JOMTIEN BEACH) og være der i 3 uger. jeg fik i de første 3-4 dage vel omkring 2-300 henvendelser fra smukke kvinde i området, som gerne ville besøge mig og bo sammen med mig i den tid jeg var der. Jeg havde lejet et Hotelværelse lidt ude fra centrum og man lejer et værelse for2 personer til f.eks 140 dkr pr døgn, med alt hvad du behøver af service.

Jeg havde selvfølgelig forespurgt kvinderne om jeg skulle give dem nogle kontanter, men alle svarede nej, jeg skulle blot give dem værelse og fuld kost, og det er billigt derude, og de hjælper dig med at få de rigtige priser alle steder hvor du kommer frem. Jeg valgte en på 46 år (jer er selv 75) så for mig var det en ung kvinde, og jeg fik alt hvad jeg ønskede af hende 2-3 gange i døgnet, og hun kunne få "gamle" mig op at stå hver gang, jeg vil sige det er det bedste sex jeg har fået i mange år og i rigelige mængder. Hun guide mig rundt i området så jeg også fik oplevet en masse steder som jeg nok ikke havde set hvis jeg selv skulle gå rundt. Hun sparede mig også for mange BATH når vi kørte i "grisevogn" mange af chafførerne forlangte 50 bath pr. person, men hun sagde til dem at det kun kostede 20 og jeg betalte aldrig mere pr person, og standstole fik jeg også 10-20 bath billigere når det var hende der bestilte, hun fortalte mig,. at de snød turisterne. Jeg havde en dejlig ferie, hun fulgte mig i Taxa til lufthavn og sørge for jeg kom godt afsted. Om jeg skal besøge hende igen er jeg ikke afgjort med mig selv endnu, men muligheden er der , eller jeg kontakter en af de andre som jeg skriver med oogså efter jeg er kommet hjem, har brugt en lille "hvid" løgn over for dem med, at jeg blev forhindret i at komme afsted denne gang, men har nye planer. i foråret. de holdes varme. Dette til anbefaling hvis du agter dig en tur til Thailand, Hvorfor gå i Wallking Street og finde en luder, når du kan få en ren og sød pige privet i hele dit ophold.

Jeg vil anbefale alle der kan lide Thai kvinder at oprette profil på TLL det er bare alle tider og koster kun 200 DKR

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Jeg er lige kommet hjem efter 3 uger i Thailand, Inden afrejse gik jeg ind på THAI LOVE LINKS.com og oprettde en profil, hvor jeg bl.a skrev, at jeg ville komme til Thailand (JOMTIEN BEACH) og være der i 3 uger. jeg fik i de første 3-4 dage vel omkring 2-300 henvendelser fra smukke kvinde i området, som gerne ville besøge mig og bo sammen med mig i den tid jeg var der. Jeg havde lejet et Hotelværelse lidt ude fra centrum og man lejer et værelse for2 personer til f.eks 140 dkr pr døgn, med alt hvad du behøver af service.

Jeg havde selvfølgelig forespurgt kvinderne om jeg skulle give dem nogle kontanter, men alle svarede nej, jeg skulle blot give dem værelse og fuld kost, og det er billigt derude, og de hjælper dig med at få de rigtige priser alle steder hvor du kommer frem. Jeg valgte en på 46 år (jer er selv 75) så for mig var det en ung kvinde, og jeg fik alt hvad jeg ønskede af hende 2-3 gange i døgnet, og hun kunne få "gamle" mig op at stå hver gang, jeg vil sige det er det bedste sex jeg har fået i mange år og i rigelige mængder. Hun guide mig rundt i området så jeg også fik oplevet en masse steder som jeg nok ikke havde set hvis jeg selv skulle gå rundt. Hun sparede mig også for mange BATH når vi kørte i "grisevogn" mange af chafførerne forlangte 50 bath pr. person, men hun sagde til dem at det kun kostede 20 og jeg betalte aldrig mere pr person, og standstole fik jeg også 10-20 bath billigere når det var hende der bestilte, hun fortalte mig,. at de snød turisterne. Jeg havde en dejlig ferie, hun fulgte mig i Taxa til lufthavn og sørge for jeg kom godt afsted. Om jeg skal besøge hende igen er jeg ikke afgjort med mig selv endnu, men muligheden er der , eller jeg kontakter en af de andre som jeg skriver med oogså efter jeg er kommet hjem, har brugt en lille "hvid" løgn over for dem med, at jeg blev forhindret i at komme afsted denne gang, men har nye planer. i foråret. de holdes varme. Dette til anbefaling hvis du agter dig en tur til Thailand, Hvorfor gå i Wallking Street og finde en luder, når du kan få en ren og sød pige privet i hele dit ophold.

Jeg vil anbefale alle der kan lide Thai kvinder at oprette profil på TLL det er bare alle tider og koster kun 200 DKR

Hvor meget gav du hende i lufthavnen? :lol:

Hvor mange penge kostede hun dig alt i alt?

Jeg spørger dig, fordi man plejer at sige, at de gratis kvinder er de dyreste.

Hvad laver hun, hvordan tjener hun penge, når du ikke er sammen med hende?

:?:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor meget gav du hende i lufthavnen?

Hvor mange penge kostede hun dig alt i alt?

Jeg spørger dig, fordi man plejer at sige, at de gratis kvinder er de dyreste.

Hvad laver hun, hvordan tjener hun penge, når du ikke er sammen med hende?

Jeg tænkte lige det samme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun boede i syd Thailand 200 km fra malaysia Jeg betalte en retur billet for hende til Hat dai som er en lille lokal lufthavn dernede. 3.400 bath for retur billet, jeg gav hende 4000 bath. Så gav jeg hende mad hver dag vel ca. 5-600 bath pr. døgn Jeg købte en kjole til hende 250 bath og 2 par blu jeans ialt 350 bath, det er hvad hun har kostet mig.

Hun havde en gummiplantage i syd Thailand, jeg har set foto af hendes hus, jeg er inviteret derned næste gang jeg kommer til Thailand, jeg kan bo hos hende og betale 10.000 bath om måneden for kost til os begge 2 .

Jeg føler mig absolut ikke presset til noget fra hendes side, hun ønsker selvfølgelig på sigt, at jeg vil komme til Thailand og bo sammen med hende, hun har god plads,,og huset er betalt, hun er 4.generation der har denne plantage.

Hun har medhjælper som laver det hårde job i plantagen med at tappe gummi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor er du stadig i regnfulde, kolde Danmark?

Tror du ikke hun havde forventet en pæn rund sum udbetalt da hun sagde farvel i lufthavnen?

At få kost og logi, lidt oplevelser og en smule tøj, er vel ikke lige noget der betyder det store i hendes regnskab som selvstændig? Eller hva?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cheap Charlie. Det er med garanti det som pigen tænker om dig.

Du har ofret omkring 3000 kr på en pige der har været sammen med dig i 3 uger.

Uden at jeg kender hverken dig eller pigen eller jeres situation ang. penge så syntes jeg klart det er dårlig stil.

Du sender hende hjem uden en krone på lommen. Nå jo. 600 bath som var i overskud for flybiletten.

Det er 100 kr hun har med hjem efter 3 uger sammen med dig. Det er virkelig dårlig stil.

Nå ja det er jo op til en selv. Og bare min mening om hvordan man opføre sig over for de piger man møder på sin vej i udlandet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor er du stadig i regnfulde, kolde Danmark?

Tror du ikke hun havde forventet en pæn rund sum udbetalt da hun sagde farvel i lufthavnen?

At få kost og logi, lidt oplevelser og en smule tøj, er vel ikke lige noget der betyder det store i hendes regnskab som selvstændig? Eller hva?

Nå der var jeg ikke hurtig nok til at flytte fingrene på tastaturet. Men jeg tror vi er enige.

Spændende

Hvad koster en bath i kr ?

Link til site ?

1Kr får man ca. 5 Bath for.

Så for 100 Bath har man brugt ca. 20 kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde spurgt hvad jeg skulle betale hende for tiden sammen med mig, hun sagde ikke noget "jeg er ikke pristitueret" hvis det er sådan en du ønsker må du gå til Pattaya girls. Dette var hendes svar på mit spørgsmål, men jeg behandlede da hende også med respekt som en gentlemand gør, og dette kunne hun godt lide. Jeg glemte helt at sige, hun hver morgen vaskede hendes og mit tøj i hånden, så jeg havde ikke noget snavset tøj med hjem.

Jeg tror man kan nå langt hvis man behandler kvinderne med respekt, hun forgudede mig , Ja det er muligt jeg tager derud i 2-3 måneder,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

"Livsnyderen 75" skrev: Jeg er lige kommet hjem efter 3 uger i Thailand, Inden afrejse gik jeg ind på THAI LOVE LINKS.com og oprettde en profil, hvor jeg bl.a skrev, at jeg ville komme til Thailand (JOMTIEN BEACH) og være der i 3 uger. jeg fik i de første 3-4 dage vel omkring 2-300 henvendelser fra smukke kvinde i området, som gerne ville besøge mig og bo sammen med mig i den tid jeg var der. Jeg havde lejet et Hotelværelse lidt ude fra centrum og man lejer et værelse for2 personer til f.eks 140 dkr pr døgn, med alt hvad du behøver af service.

Det er ikke almindelige thaikvinder, de 200 til 300, som har tilbudt at sove med dig i den tid du var i Pattaya. Det gør almindelige thaikvinder simpelthen ikke. De skal jo også kunne rive de dage de er sammen med dig, ud af kalenderen. Så der har været en dagsorden, som de ikke har fortalt dig om. Den kommer så i dit næste indlæg, hun vil have dig ned til hende, og betale 10,000 bath per måned.

Jeg havde selvfølgelig forespurgt kvinderne om jeg skulle give dem nogle kontanter, men alle svarede nej, jeg skulle blot give dem værelse og fuld kost, og det er billigt derude, og de hjælper dig med at få de rigtige priser alle steder hvor du kommer frem. Jeg valgte en på 46 år (jer er selv 75) så for mig var det en ung kvinde, og jeg fik alt hvad jeg ønskede af hende 2-3 gange i døgnet, og hun kunne få "gamle" mig op at stå hver gang, jeg vil sige det er det bedste sex jeg har fået i mange år og i rigelige mængder.

Det er skønt for dig, du er nok en heldig mand. :D

Hun guide mig rundt i området så jeg også fik oplevet en masse steder som jeg nok ikke havde set hvis jeg selv skulle gå rundt. Hun sparede mig også for mange BATH når vi kørte i "grisevogn" mange af chafførerne forlangte 50 bath pr. person, men hun sagde til dem at det kun kostede 20 og jeg betalte aldrig mere pr person, og standstole fik jeg også 10-20 bath billigere når det var hende der bestilte, hun fortalte mig,. at de snød turisterne.

Jeg ved ikke om bathbusserne koster mere nu, men da jeg var der sidst kostede det 10 bath. Det er godt at have lige penge, som man bare stikker i den hånd, som rækkes ud fra førerkabinen. Eller er der nogen som glemmer at give byttepenge tilbage.

Jeg havde en dejlig ferie, hun fulgte mig i Taxa til lufthavn og sørge for jeg kom godt afsted. Om jeg skal besøge hende igen er jeg ikke afgjort med mig selv endnu, men muligheden er der , eller jeg kontakter en af de andre som jeg skriver med oogså efter jeg er kommet hjem, har brugt en lille "hvid" løgn over for dem med, at jeg blev forhindret i at komme afsted denne gang, men har nye planer. i foråret. de holdes varme. Dette til anbefaling hvis du agter dig en tur til Thailand, Hvorfor gå i Wallking Street og finde en luder, når du kan få en ren og sød pige privet i hele dit ophold.

Jeg vil anbefale alle der kan lide Thai kvinder at oprette profil på TLL det er bare alle tider og koster kun 200 DKR

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beror kritikken på en opfattelse af at en thai-kvinde profil som her beskrevet, trods udtrykt afslag på kontant betaling, underforstået i konteksten alligevel havde forventet dette afslutningsvis på 3 ugers samvær?

Er det opfattelsen at der er tale om mangel på en evne til at aflæse i en kulturel kontekts, hvad anmelderen burde have gjort uanset?

Må erkende at også jeg hælder til at der burde være erlagt mere for denne oplevelse.

Til gengæld, er det samtidig mit indtryk at nogle thaikvinder betragter et bekendtskab under disse omstændigheder, som en investering i et mere langsigtet potentielt kontant udbytte af at holde forbindelsen vedlige.

Her er jeg til gengæld stået af med trommer og piber, men efter at have afregnet fair og endeligt før afrejse, skulle jeg forestille mig en lignende egen oplevelse, hvad jeg ikke forestiller mig.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Beror kritikken på en opfattelse af at en thai-kvinde profil som her beskrevet, trods udtrykt afslag på kontant betaling, underforstået i konteksten alligevel havde forventet dette afslutningsvis på 3 ugers samvær?

Er det opfattelsen at der er tale om mangel på en evne til at aflæse i en kulturel kontekts, hvad anmelderen burde have gjort uanset?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Det er jo flot at livsnyder75 deler sine oplevelser med os. Men ja. Man kan ikke stille direkte kontante spørgsmål til en asiat, og forvente et oprigtigt svar.

Det er nok derfor standardsvaret "Up to you" blev opfundet.

Og hun har jo meldt ud, hun vil have livsnyderen ned for at han kan betale hende 10.000 per måned.

Jeg kommer i tanke om en dansk skæbne, som jeg kendte temmelig godt i Thailand. Han havde arbejdet hele sit liv i Danmark, kommer sammen med en thaikvinde, cirka 32, og samme dag som huset der stod i hendes navn, var betalt, forsvandt den bil han havde købt til dem, og huset blev lukket af.

Nogle måneder senere flytte en moden kvinde ind hos ham i hans lejede bolig. Hun svarede ikke på ret meget i begyndelsen. men snart kom det frem. Hun var i kløerne på lånehajer, skulle bruge penge til at frikøbe skødet på sin landbrugsjord.

Da han gav hende en lille scooter, forsvandt den også.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beror kritikken på en opfattelse af at en thai-kvinde profil som her beskrevet, trods udtrykt afslag på kontant betaling, underforstået i konteksten alligevel havde forventet dette afslutningsvis på 3 ugers samvær?

Hun er jo ikke 21 år så klart at hun ikke kan forvente at få 10000Bath pr nat. Men det er stadig 3 uger hun har brugt sammen med ham. Og det får hun 600 Bath ud af. Nå ja lidt tøj også.

Er det opfattelsen at der er tale om mangel på en evne til at aflæse i en kulturel kontekts, hvad anmelderen burde have gjort uanset?

Helt klart. Hvis pigen siger at hun ikke vil ha noget for det så er det fordi hun er beskeden. Og så må man selv finde på et beløb at smide på bordet inden afrejse som man syntes er rimeligt i forhold til den service man mener man har fået.

Til gengæld, er det samtidig mit indtryk at nogle thaikvinder betragter et bekendtskab under disse omstændigheder, som en investering i et mere langsigtet potentielt kontant udbytte af at holde forbindelsen vedlige.

Ja selvfølgelig gør de da det. Men kun hvis du husker at betale første gang. Jeg vil næste våge den påstand at hvis han ringer til hende og siger at han kommer på besøg ved hende så har hun ikke tid. Ellers også er prisen blevet en helt anden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo flot at livsnyder75 deler sine oplevelser med os. Men ja. Man kan ikke stille direkte kontante spørgsmål til en asiat, og forvente et oprigtigt svar.

Det er nok derfor standardsvaret "Up to you" blev opfundet.

Og hun har jo meldt ud, hun vil have livsnyderen ned for at han kan betale hende 10.000 per måned.

Jeg kommer i tanke om en dansk skæbne, som jeg kendte temmelig godt i Thailand. Han havde arbejdet hele sit liv i Danmark, kommer sammen med en thaikvinde, cirka 32, og samme dag som huset der stod i hendes navn, var betalt, forsvandt den bil han havde købt til dem, og huset blev lukket af.

Nogle måneder senere flytte en moden kvinde ind hos ham i hans lejede bolig. Hun svarede ikke på ret meget i begyndelsen. men snart kom det frem. Hun var i kløerne på lånehajer, skulle bruge penge til at frikøbe skødet på sin landbrugsjord.

Da han gav hende en lille scooter, forsvandt den også.

Sådan nogle historier har jeg også hørt flere gange. Man skal passe på man ikke kommer galt afsted når man har med en thai at gøre.

Men man skal også opføre sig ordentlig og betalt for den "service" man nu får fra dem.

Og vi har jo altså væsentlig flere penge her i landet end de har der ovre.

En thai der er uddannet skolelære tjener 6-8000 bath om måneden. Prøv at ta til thailand og lev for kun 10000 på en måned. Det er svært uanset hvad man end gør.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Livsnyder 75

Det er uanset godt at du har delt denne oplevelse med os, men får responsen dig til at genoverveje om du måske her efterfølgende skulle vælge, at efter sende hende et passende beløb.

Måske i dialog med de kritikere her der, virker det til, har kvalificerede bud på hvor meget det kunne være rimeligt at sende til hende.

Samtidig hermed også gøre det klart at der er slutafregnet, og at en eventuel fortsættende kontakt om at du kommer igen, beror på at du ikke forpligtiger dig på nogen måde, som de eksempler stump er kommet med på hvor galt nogle er kommet af sted.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som nævnt flere gange allerede har der nok været en forventning fra pigen om at få mere ud af de tre uger. Om ikke andet kan man næsten garantere at det enten dukker op næste gang du besøger hende, eller at du får en mail / telefon opkald om pludseligt opståede problemer.

Det lyder koldt og kynisk, men det er i 99.9% af tilfældende de barske realiteter.

Almindelige thailandske kvinder ville aldrig "faldbyde" sig på denne måde uden at have en forhåbning om et økonomisk incitament. Det ligger simpelhent ikke i deres natur/kultur. De kvinder der gør dette har alle et håb om at en "rig" vesterlænding vil forsøde deres liv. Som også er nævnt er "up to you" et meget brugt udtryk i Thailand og du kan være sikker på at når det bliver brugt, ligger det mellem linierne at der forventes noget. Igen er det noget kulturelt med at thailænder ikke går i åben konflikt / debat med andre personer.

Lige nøjagtigt om Thailand ved jeg ganske meget. Jeg har selv været gift med en thai, arbejdet i Thailand i en kort overgang og har rejst til Thailand 2-3 gange per år de sidste 7 år. Jeg snakker stort set flydende thai og har indgående kendskab til "pige-miljøet" i Thailand grundet mine mange besøg i Thailand. Derudover har jeg vel også besøgt 50 forskellige thai massage steder på Sjælland op til flere gang.

Personligt går jeg helst gerne selv på et af de etablerede "massage steder" i Thailand, da man ved hvad man får og når man er færdig går man ud af døren igen uden påhæng. Det passer mig bedre og giver også mulighed for at prøve de mange fristelser som "Land of smiles" tilbyder.

Det er godt at du har haft en god tur, men hvis du besøger hende igen må du ikke spise hende af med sådan et lille beløb. Hun har helt klart en forventning om mere - også selv om hun ikke direkte siger det. Stik du hende en 10-20.000 baht for 3 uger og så er hun i hvert fald ikke blevet snydt.

Når nu hun om kort tid kontakter dig fordi "gummihøsten" er slået fejl eller deres "Water buffalo" er blevet syg og beder dig om økonomisk hjælp (som hun selvfølgelig betaler tilbage) så gør dig selv og hende en tjeneste og overfør nogle penge til hende. Det vil hun blive glad for og kan kompensere lidt for de tre uger hvor hun ikke tjente så meget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Lige nøjagtigt om Thailand ved jeg ganske meget. Jeg har selv været gift med en thai, arbejdet i Thailand i en kort overgang og har rejst til Thailand 2-3 gange per år de sidste 7 år. Jeg snakker stort set flydende thai og har indgående kendskab til "pige-miljøet" i Thailand grundet mine mange besøg i Thailand. Derudover har jeg vel også besøgt 50 forskellige thai massage steder på Sjælland op til flere gang.

Personligt går jeg helst gerne selv på et af de etablerede "massage steder" i Thailand, da man ved hvad man får og når man er færdig går man ud af døren igen uden påhæng. Det passer mig bedre og giver også mulighed for at prøve de mange fristelser som "Land of smiles" tilbyder.

Mike- hvordan ser du Internet dating i forhold til vesterlændinge og thaikvinder?

Er en stor del af det mere udspekulerede flæskemarked flyttet over på nettet?

I begyndelsen var Internettet et godt sted at finde de ordentlige kvinder fra Asien, men man kan frygte af den tid er overstået.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Stump

Din kommentar er tror jeg, for mange værd at overveje?

At efterspørge asiatiske kvinders selskab tror jeg, kan være en god måde for både kvinderne og mændene at finde sammen om at få det udbytte, de hver for sig har præference for, og ja da edielt hvis præferencen er overensstemmende, men det behøver den vel ikke nødvendigvis at være, hvis bare præmissen er åben, erkendt og accepteret af begge parter.

Det vil sige, at hvis det er en noget for noget relation, så spil spillet og lad det have en for begge parter rimelig omkostning for manden, til gengæld for alt det som kvinden giver igen.

Nu har jeg selv en socio-økonomisk profil der ikke er attraktiv for danske kvinder, har nået en alder 47 år, og er også for at sige det som det er, en så skæv personlighed at ingen danske kvinder har villet have mig, ingen vil have mig - det er ingen beklagelse, blot en konstatering.

Jeg har så en god kammerat der har en del thai kvinder som veninder, her er jeg pludselig interessant, ungkarl, ingen børn, ejerbolig, fast arbejde og har en sund men beskeden økonomi, en beskeden fast indkomst.

Det er altid så synd at jeg lever alene, de kender altid indtil flere veninder, der trænger til en mand som mig, men jeg har også været ude for i samme ombæring at blive nærmest krydsforhørt om min privat økonomi, vejet på vægtskålen, også vejet tung nok til at være interessant nok, men nej tak, aldrig, og jeg har altid takket pænt nej tak.

På mit arbejde hilser jeg også på thai kvinder der gør rent, og en af dem, det slår aldrig fejl, hun har en niece i sidst tyverne der lige trænger til mig, eller måske en helt anden bekendt, nej tak.

Har fuld respekt for de mænd der accepterer præmissen, men jeg sender ikke penge ud af landet, og lader en anden familie udgøre en fast post på budgettet resten af livet fordi jeg har giftet mig asiatisk.

Jeg har konstateret at jeg ikke kan få mig en dansk kvinde for den jeg er, og hvis en asiatisk kvinde vil have mig, kan jeg ikke forliges med at jeg for hende ikke udgør målet for hendes interesse, men midlet til for hende at opnå noget, som hun selv efterstræber, og som hun har et bagland der forventer af hende at hun får med i pakken, til gavn for familien hjemme.

Det er jeg ikke forarget over, verdens goder er ulige fordelt, og vil nødvendigvis også komme til udtryk på et marked, hvor en dansk mand ikke kan det der med kvinder, og asiatiske kvinder gerne vil udgøre løsningen for dig, men det bliver uden min medvirken.

At rejse uger og måneder til Thailand, hvis man har råd til det og muligheden for at gøre det, er vel i virkeligheden den tæt på mest edielle løsning for begge parter, uden at gifte sig og stifte familie.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

@Stump

Din kommentar er tror jeg, for mange værd at overveje?

At efterspørge asiatiske kvinders selskab tror jeg, kan være en god måde for både kvinderne og mændene at finde sammen om at få det udbytte, de hver for sig har præference for, og ja da edielt hvis præferencen er overensstemmende, men det behøver den vel ikke nødvendigvis at være, hvis bare præmissen er åben, erkendt og accepteret af begge parter.

Det vil sige, at hvis det er en noget for noget relation, så spil spillet og lad det have en for begge parter rimelig omkostning for manden, til gengæld for alt det som kvinden giver igen.

Thailand er ikke den eneste mulighed, når det handler om at finde en kæreste eller samlever. Det er den nemmeste, og måske mest oplagte løsning, men det er langt fra den bedste i alle tilfælde.

Der findes nok ikke en eneste landsby i det nordøstlige Thailand, Isaan, eller samling af huse, uden at 50% af familerne som bor i dem, har en eller anden form for indtægt fra en farang.

Så man ved hvad der er af triks for at trække penge ud af udlændingen, og det er kun få som tøver, money nummer 1.

I andre asiatiske lande er der mange muligheder, hvor det mere handler om at klare dagen i dag, få mad til børnene, faren smuttede måske inden den yngste blev født. Og i et gibe and take forhold kan der godt komme noget fint ud af det.

Men man skal tage sig den tid det tager, blive introduceret af andre, og være klar til at klare det slæb, som skal klares i begyndelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mike- hvordan ser du Internet dating i forhold til vesterlændinge og thaikvinder?

Er en stor del af det mere udspekulerede flæskemarked flyttet over på nettet?

I begyndelsen var Internettet et godt sted at finde de ordentlige kvinder fra Asien, men man kan frygte af den tid er overstået.

Jeg har aldrig selv benyttet mig af internet dating med Thailandske kvinder, men kender en del piger der har været den vej igennem og også et par danskere eller tre der har fundet deres udkårne gennem online bekendtskaber.

De fleste piger jeg har talt med og som er på Internet dating gør det for at møde en mand der enten kan tage dem væk fra Thailand eller forsøde deres liv i Thailand. Jeg har været ude i landsbyer i Thailand der ligger langt væk fra alt og alle, men selv derude finder man Thailandske piger som er på netdating. I mange tilfælde er deres engelske ikke godt nok til at skrive og svare på breve, så det går ofte gennem mellemmænd. Typisk printer pigerne brevene ud og tager dem med til en person der kan engelsk på et lidt højere niveau. Her får de så oversat brevene og efterfølgende skrevet et svar, som de så møjsommeligt tager med tilbage til internetcafeen og skriver ind ;o) Jeg har selv adskillige gange hjulpet til med oversættelse og besvarelse af breve og helt ærligt er det sgu nogle søde piger der bare forsøger at finde et bedre liv.

Og så lige en anden ting - jeg tror det var Rejsenetværk som var inde på det her med at finde en thailandsk kvinde og så skulle sende penge hjem til familien hver måned. Hvis man bliver gift med en thailænder er det helt naturligt at de selvfølgelig ønsker at hjælpe deres familie derhjemme så de også kan få det lidt bedre.

Hvis man tager ud i landdistrikterne i Thailand ligger lønnen vel på en ca. 20 kr for en dags hårdt arbejde. Her snakker vi om at plukke koriander i markerne i 10-12 timer, så det er sgu hårdt. De lidt heldigere får et job på en af de store fabrikker og kan så få en månedsløn på en 6-7000 bath, som er en 1200 - 1400 kr.

Tænk på hvor stor en betydning det har for en Thailandsk familie hvis de får 2-3000 baht(400-600 kroner) i hjælp hver måned. Efter min mening bør man regne med sådanne ting når man gifter sig med en person fra et fattigt land. Ellers kan der sgu ikke være meget kærlighed i forholdet. Det som er kunsten er at holde det på et fornuftigt niveau. Hvis en god månedsløn i et landdistrikt ligger på 6.000 baht, skal man jo ikke sende 20.000 baht derned hver måned - det er hjernedødt og er det som er med til at ødelægge det hele.

Naturligvis findes der massere af griske og grådige thai piger og thai familier og her er det bedste råd at komme væk så hurtigt som muligt. Det kommer aldrig til at ændre sig - Thailænder har et notorisk dårligt forhold til penge og specielt begrebet om at vise frem hvor mange penge man har er meget benyttet i Thailand.

Jeg husker en af min kones veninder fra landsbyen købte en sprit ny Toyota Vigo i Thailand - hun skulle betale 7.000 baht hver måned i afdrag. Det i sig selv var ret presset, da hun på en god måned kun tjente 5.000 baht. Hun boede i et ombygget hønsehus med de her metal bølge tag plader på vægge og tag, men hold da op hvor fik hun meget respekt i landsbyen når hun kom kørende i sin nye bil. Det var sgu så åndsvagt at man næsten kun kunne grine af det ;o)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

De fleste piger jeg har talt med og som er på Internet dating gør det for at møde en mand der enten kan tage dem væk fra Thailand eller forsøde deres liv i Thailand. Jeg har været ude i landsbyer i Thailand der ligger langt væk fra alt og alle, men selv derude finder man Thailandske piger som er på netdating. I mange tilfælde er deres engelske ikke godt nok til at skrive og svare på breve, så det går ofte gennem mellemmænd. Typisk printer pigerne brevene ud og tager dem med til en person der kan engelsk på et lidt højere niveau. Her får de så oversat brevene og efterfølgende skrevet et svar, som de så møjsommeligt tager med tilbage til internetcafeen og skriver ind ;o) Jeg har selv adskillige gange hjulpet til med oversættelse og besvarelse af breve og helt ærligt er det sgu nogle søde piger der bare forsøger at finde et bedre liv.

Oversætterne tager meget tit procenter, for at hjælpe. 40% af det som kvinderne får ind fra deres nye mænd/ indtægt fra Internettet. Intet er gratis, ikke ret meget i hvert fald.

Og så lige en anden ting - jeg tror det var Rejsenetværk som var inde på det her med at finde en thailandsk kvinde og så skulle sende penge hjem til familien hver måned. Hvis man bliver gift med en thailænder er det helt naturligt at de selvfølgelig ønsker at hjælpe deres familie derhjemme så de også kan få det lidt bedre.

Det er noget af alt det, som måske ikke nævnes, og derfor kan det give problemer, når den danske mand pludselig skal bløde kroner hver måned.

Men jeg tror også, at det er meget større beløb, fra sigermødre i landsbyerne, som skaber problemer.

Jeg husker en af min kones veninder fra landsbyen købte en sprit ny Toyota Vigo i Thailand - hun skulle betale 7.000 baht hver måned i afdrag. Det i sig selv var ret presset, da hun på en god måned kun tjente 5.000 baht. Hun boede i et ombygget hønsehus med de her metal bølge tag plader på vægge og tag, men hold da op hvor fik hun meget respekt i landsbyen når hun kom kørende i sin nye bil. Det var sgu så åndsvagt at man næsten kun kunne grine af det ;o)

Det er godt, at du nævner prestigen blandt thaierne. Presset er der tit hele tiden.

Jeg kender til en vognmand, som købte en ny Toyota personbil, hans lastbil, som han levede af, var en stor bbunke jern, nogle gange fungerede den, andre gange ikke. Og det gik ud over familiens indtjening. Samtidigt med at den spritnye Toyota Camry stod og grinede af det hele. (der er meget mere i den historie, men det bliver for meget her :-D)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Om jeg skal besøge hende igen er jeg ikke afgjort med mig selv endnu, men muligheden er der , eller jeg kontakter en af de andre som jeg skriver med oogså efter jeg er kommet hjem, har brugt en lille "hvid" løgn over for dem med, at jeg blev forhindret i at komme afsted denne gang, men har nye planer. i foråret. de holdes varme. Dette til anbefaling hvis du agter dig en tur til Thailand,

Er det d e t som vi skal, bruge hvide løgne overfor thaikvinderne, for at få mest muligt fra dem, til den absolut billigste pris.

Thaipigerne, og sexarbejdere fra mange andre lande, bruger løgne, både sorte og hvide, netop for at trække så meget ud af deres kunder som muligt.

Men skal vi mænd virkelig gøre det samme, lyve og snyde, for at få så meget ud af sexarbejderne som muligt?

Jeg siger nej. Og som en understregning af, at det også giver bagslag (direkte eller indirekte) hvis man ikke behandler pigerne ordentligt, så er det mit indtryk, at hvis man kan, skal man prøve at finde nogle faste kvinder der hvor man nu kommer, og så fastholde dem indtil spændingen forsvinder.

Det får man mest ud af, ja det er min erfaring.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...