Hop til indhold
Guest My Ryder

Sarathip Rødovre centret, fremragende og seriøs thaimassage

Recommended Posts

Guest Lagaffe

Lyder som en god ide med 1,5 time :)

Jeg vil anbefale at du bestiller tid, da de ofte har travlt.

Det er irriterende hvis man ikke kan få en tid når man tropper op eller må nøjes med en time, når man har sat næsen op efter 1,5 time.

God weekend og god fornøjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hrmm, ja jo, den gerontologisk hærgede krop krævede en god gang massage, seriøst har jeg haft udfordringer, med smerter i fødder lænd, og ”trætte og smertede ben” myoser i nakken, så efter at have læst anprisningen af Saratip, slog jeg kursen i Jaguaren til Vestegnskommunen Rødovre, og fandt Rødovre Centrum, ringede fra P pladsen og fik tid fandt indgangen der vender ud mod Rødovre Parkvej, opkørsel af Højnæsvej.– havde 30 minutter til at hæve kontanter, Cash is king.

Jeg kom ind og blev anvist en massage briks i ”gardin afdelingen” med kunde til begge sider, støn og grynt, senere fandt jeg ud af hvorfor, af med tøj alt tøj, en kæk kommentar fra damen, gjorde stemningen fin, et lille let klap i røven – Og så ærgrede jeg mig over at jeg blev tildækket med et håndklæde, årsagen til grynt og støn var ikke ”brunstlyde” men fordi massagen var forrygende god, der blev taget fat og spurgt ind til hvor jeg havde problemer, den søde og noget modne men pæne kvinde ”kravlede rundt på mig og trampede med sine små fødder, masserede dybt og grundigt.

På intet tidspunkt var der blot en antydning af happy ending, de sidste 10 minutter kom en anden massøse og afsluttede – lidt underligt syntes jeg, prisen var 450, jeg gav hende 500.

Jeg blev ikke tilbudt afvaskning af olie – blev ikke tilbudt noget at drikke vand eksempelvis.

Der er meget lidt plads til afklædning, og kun en lille taburet til tøj, det er ikke så fedt at smide Hugo Boss habitten på gulvet.

Når massøren i ”sidelokalerne” arbejdes og skiftede positioner blev gardinerne skilt og vi kunder kunne kigge på hinanden.

På plussiden

Massage rigtig god. Rene håndklæder. Hovedhul i briksen. Mulighed for korte og lange sessions. Meget fornuftige priser.

På minussiden

Periferiservice, ringe (ingen vand, eller afvaskning, eksempelvis med en bodywipe)

Tiden holdt flot, der blev afsat tid til påklædning fair nok.

Retur ja men vil så betinget at jeg kommer i et værelse, gider ikke de der ”stofbadeforhængskabiner”

 

Bh

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tobenetben
tobenetben skrev, den 22/2/2019 at 12:05:

Ja det er korrekt at gardinerne og måden de gør det på ikke er så inspirerende.   Jeg kan ikke slappe ordenlig af inde omgivelser.

jeg synes langt bedre om Blegdamsvej kan ikk lige huske navnet. Men ligger overfor riget.  eller om her https://juwellnessandspa.dk/

Citerer lige mig selv     Har lige været på besøg på Blegdamsvej igen.    Sara fik æren.   Sød og smilende. Og super professionel kvalitets massage. Hun har ikke været der så længe fortællerhun men jeg Kommer igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så må jeg også melde mig ind i klubben af glade kunder hos Sarathip.

Jeg var der en time i sidste uge. Massøren hed May og hun kunne godt nok tage fat. Jeg er helt vild med hård massage og det skal jeg love for at jeg fik.

300 kr. for en time. Det må siges at være temmelig billigt. Jeg var fuldkommen bombet efter besøget, men på det gode måde. Da jeg betalte, bestilte jeg tid til næste uge. 

Jeg var i den afdeling hvor der er tæpper imellem båsene. Det betyder ikke så meget for mig, men jeg må sige at der ikke rigtig er plads til meget andet end at hænge tøjet på en knage. Jeg kunne ikke få mine sko af og på før jeg hev forhænget til side, så lidt plads var der. Men pyt. Det var jo kun massage i denne omgang. 

Men sandsynligvis et sted jeg vil komme mange flere gange.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tobenetben

Jeg har erfaret at nogle af pigerne vælger Andre klinikker.    De arbejder simpelhen for meget med for lille indtjening.  Jeg har mødt et par i anden klinik. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

var der HE de andre steder - Tænker Saratip har en meget restriktiv politik :) 

BH

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lagaffe
Alkoholikeren skrev, for 15 minutter siden:

var der HE de andre steder - Tænker Saratip har en meget restriktiv politik :) 

BH

Alko

Ja Sarathip har en restriktiv politik. Har da også mødt en af hendes piger på en anden klinik hvor HE var muligt.

Senere har jeg dog set hende igen hos  Sarathip (for et pænt stykke tid siden).

Det er rigtig at pigerne hos Sarathip  nok ikke tjener så meget pr, kunde, men de har dog nok en pæn indtjening alligevel da der er så mange kunder. Hos en del andre klinikker er der slet ikke så meget at lave og så tjener pigerne måske ikke så meget i løbet af en dag selvom de tjener mere på den enkelte kunde. 

Men nogle piger foretrækker nok løsningen med at tjene flere penge på den enkelte og det er vel forståeligt nok.

Omvendt tror jeg også at en del af de piger der er hos Sarathip er der fordi de netop ikke skal tilbyde ekstra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tobenetben

Korrekt.  Heldigvis er der andre klinikker der giver super massage uden he 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...