Hop til indhold
Guest My Ryder

Sarathip Rødovre centret, fremragende og seriøs thaimassage

Recommended Posts

Guest My Ryder

Jeg har gennem flere år været på rigtig mange thaisteder nogen har jeg søgt efter fræk massage og fået noget frækt nusseri og sex, men ikke god massage. Når jeg skal have rigtig god massage og ikke ønsker ekstra vender jeg altid tilbage til Sarathip i Rødovre. God massage, rene og velduftende håndklæder og ordentlige thaipiger som virke har lært at give massage. Glem nogen former for ekstra her :-( De har netop udvidet forretningen i større og utrolig flotte lokaler .  I vil sikkert straks skrive “reklame” på mit indlæg, men jeg har ingen økonomiske interesser i Sarathip - ud over de rigtig mange penge jeg har betalt for mine mange besøg. Saratip har virkelig fortjent alt sin succes. De har ingen hjemmeside, men prisen for 1 time fulde 60 min er kun 300 kr. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lagaffe

Jeg giver dig fuldstændig ret. Sarathip er altid garanti for god massage. Prisen er billig og har faktisk ikke ændret sig siden hun startede klinikken. Som du skriver er der ingen mulighed for ekstra. Udover den gode massage er der ingen snyd med tiden, som er et problem hos mange andre steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse63
My Ryder skrev, for 32 minutter siden:

Jeg har gennem flere år været på rigtig mange thaisteder nogen har jeg søgt efter fræk massage og fået noget frækt nusseri og sex, men ikke god massage. Når jeg skal have rigtig god massage og ikke ønsker ekstra vender jeg altid tilbage til Sarathip i Rødovre. God massage, rene og velduftende håndklæder og ordentlige thaipiger som virke har lært at give massage. Glem nogen former for ekstra her :-( De har netop udvidet forretningen i større og utrolig flotte lokaler .  I vil sikkert straks skrive “reklame” på mit indlæg, men jeg har ingen økonomiske interesser i Sarathip - ud over de rigtig mange penge jeg har betalt for mine mange besøg. Saratip har virkelig fortjent alt sin succes. De har ingen hjemmeside, men prisen for 1 time fulde 60 min er kun 300 kr. 

Link?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Madsen skrev, for 14 minutter siden:

Hvor ligger stedet. ?

Må gerne sende det på Privat Mail.

Mvh Kim

Ingen grund til at sende det privat, fordi det ligger fuldt offentligt inde i Rødovre centrum, i den bagerste ende af det i forhold til Tårnvej, der er ved opgang N
https://www.roedovrecentrum.dk/butikker/oversigtskort

Og for øvrigt tak for info omkring Polske Kate ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Det er den bedste Thai massage jeg har fået i Dk. De er søde, snakkesagelige og der er rent og pænt :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lagaffe
danskfyr skrev, for 10 timer siden:

Ingen grund til at sende det privat, fordi det ligger fuldt offentligt inde i Rødovre centrum, i den bagerste ende af det i forhold til Tårnvej, der er ved opgang N
https://www.roedovrecentrum.dk/butikker/oversigtskort

Og for øvrigt tak for info omkring Polske Kate ;-)

Jeg vil anbefale at ringe og bestille tid, da de har utroligt mange kunder. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Sarathip 2 gange og fået massage af først en yngre kvinde og 2.gang af en ældre som vist var på besøg, jeg tror ikke at hun arbejdede der fast, men de havde ret travlt den dag.

Begge massager var klart i den bedre ende af hvad man får rundt omkring, i hvert fald i københavn og omegn. Ingen af damerne var dog snakkesagelige som jeg fornemmer at andre oplever. Det passede mig nu fint da jeg nyder at der er ro, når jeg bliver masseret.

Og jeg kan fint tilslutte mig jeres andre oplevelse af at hvis man vil have god massage så er Sarathip et af stederne.

min favoritliste er dog stadig 1. Hanna hos Parami body and Mind (hendes skulder/nakke massage fås bare ikke bedre). 2. Chutikan

3. Sarathip.

Fortsat god weekend til jer alle.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
danskfyr skrev, den 27/1/2019 at 00:45:

Ingen grund til at sende det privat, fordi det ligger fuldt offentligt inde i Rødovre centrum, i den bagerste ende af det i forhold til Tårnvej, der er ved opgang N
https://www.roedovrecentrum.dk/butikker/oversigtskort

Og for øvrigt tak for info omkring Polske Kate ;-)

Selv tak. Kan man bestille extra hos dem og hvis hvad tilbyder de af det frække?

Er selv vild med rigtigt go massage.

Kim

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Madsen skrev, for 49 minutter siden:

Selv tak. Kan man bestille extra hos dem og hvis hvad tilbyder de af det frække?

Er selv vild med rigtigt go massage.

Kim

Beklager men det er et sober sted, så ingen ekstra ydelser overhovedet, men stedet indbyder heller ikke til det, med tynde vægge i den gamle del, og kun gardiner i den nye afdeling, så fokuser på massagen kun ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Madsen skrev, for 9 timer siden:

Selv tak. Kan man bestille extra hos dem og hvis hvad tilbyder de af det frække?

Er selv vild med rigtigt go massage.

Kim

Jeg synes altid, det er god stil, at læse det allerførste indlæg i en tråd. I dette tilfælde havde du fået dit svar ved at følge denne metode.

Del dette indlæg


Link til indlæg
My Ryder skrev, den 26/1/2019 at 22:18:

Jeg har gennem flere år været på rigtig mange thaisteder nogen har jeg søgt efter fræk massage og fået noget frækt nusseri og sex, men ikke god massage. Når jeg skal have rigtig god massage og ikke ønsker ekstra vender jeg altid tilbage til Sarathip i Rødovre. God massage, rene og velduftende håndklæder og ordentlige thaipiger som virke har lært at give massage. Glem nogen former for ekstra her :-( De har netop udvidet forretningen i større og utrolig flotte lokaler .  I vil sikkert straks skrive “reklame” på mit indlæg, men jeg har ingen økonomiske interesser i Sarathip - ud over de rigtig mange penge jeg har betalt for mine mange besøg. Saratip har virkelig fortjent alt sin succes. De har ingen hjemmeside, men prisen for 1 time fulde 60 min er kun 300 kr. 

Tak til @My Ryder for at gøre opmærksom på dette sted, var forbi i dag og det var rigtigt godt massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Magico skrev, den 29/1/2019 at 09:20:

Jeg synes altid, det er god stil, at læse det allerførste indlæg i en tråd. I dette tilfælde havde du fået dit svar ved at følge denne metode.

Meget muligt. Dog vil jeg sige at selv om det er et respekteret massage sted har jeg oplevet at få tilbud extra og derefter blevet ført til andre lokaler der har lyd dæmpet rum bag lås og slå. 

Desuden går jeg på massage steder uden extra da jeg har elsker ordenlig hård thai massage jævnligt så....

Hvis de ikke tilbyder extra er det helt fint med mig...

Ren forspørgelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lagaffe
Kim Madsen skrev, for 9 timer siden:

Meget muligt. Dog vil jeg sige at selv om det er et respekteret massage sted har jeg oplevet at få tilbud extra og derefter blevet ført til andre lokaler der har lyd dæmpet rum bag lås og slå. 

Desuden går jeg på massage steder uden extra da jeg har elsker ordenlig hård thai massage jævnligt så....

Hvis de ikke tilbyder extra er det helt fint med mig...

Ren forspørgelse.

Fair nok. Men man oplever ofte på EG at skribenter udtrykker den holdning, at man kan få ekstra på alle thaisteder og derfor nægter at tro på det hvis det bliver oplyst at man ikke kan få ekstra.

Men der er thaiklinikker hvor ekstra ikke er en mulighed. Her i blandt Sarathip. 

Redigeret af Lagaffe
Skulle fjerne et ord

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lagaffe skrev, for 28 minutter siden:

Fair nok. Men man oplever ofte på EG at skribenter udtrykker den holdning, at man kan få ekstra på alle thaisteder og derfor nægter at tro på det hvis det bliver oplyst at man ikke kan få ekstra.

Men der er thaiklinikker hvor ekstra ikke er en mulighed. Her i blandt Sarathip. 

Ja, det er også mit indtryk at Sarathip holder fanen højt, og nøjes med at tilbyde massage af ordentlig kvalitet..
Jeg oplever at der generelt er mange besøgende, både mænd og kvinder, så det ser ud til at konceptet fungerer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun tilslutte mig roserne, men men den såkaldte nye afdeling er en katastrofe. Den minder mest af alt om en sovesal fra barnedommens lejrskoler. Madrasserne står tæt, kun adskilt af løse forhæng, som ikke når helt sammen. Man er MEGET tæt på de andre kunder og kan ikke undgå at høre det mindste host eller prut fra sidemanden. Til overflod lukker man ikke døren ud til gangen, hvor Rødovre Centrets øvrige kunder går rundt. Det føles som at ligge i telt i Ankomsthallen på Hovedbanegården. For mig er massage ikke kun det at få løsnet muskler og led, men også den meditative uforstyrrede afslapning, bag en lukket dør, i stilhed (bortset fra lidt plingeling musik, som tager de sidste lyde udefra), så man kan glemme hverdagen i en lille time. Det har Sarathip aldrig forstået. Selv i de gamle lokaler med døre, stod disse ofte åbne og behandleren talte højlydt med de andre på Thai, ligesom de går ind og ud uden hensyn til om der er kunder. Man kan hverken i den nye eller gamle afdeling være sikker på om nogen kommer ind og roder i lommerne på ens tøj. Jeg må dog understrege, at det sidste ikke er sket, men pointen er, at det ikke er et sted, hvor man slapper af. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tobenetben

Ja det er korrekt at gardinerne og måden de gør det på ikke er så inspirerende.   Jeg kan ikke slappe ordenlig af inde omgivelser.

jeg synes langt bedre om Blegdamsvej kan ikk lige huske navnet. Men ligger overfor riget.  eller om her https://juwellnessandspa.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lagaffe
tobenetben skrev, for 22 timer siden:

Ja det er korrekt at gardinerne og måden de gør det på ikke er så inspirerende.   Jeg kan ikke slappe ordenlig af inde omgivelser.

jeg synes langt bedre om Blegdamsvej kan ikk lige huske navnet. Men ligger overfor riget.  eller om her https://juwellnessandspa.dk/

Til gengæld koster en times massage næsten det dobbelte hos juwellness end hos Sarathip. Men jeg vil give dig ret i at de godt kunne gøre lokalerne og omgivelserne lidt mere hyggelige og inspirerende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tobenetben

En af dem hedder vist Ann tror jeg.    Udemærket synes Jeg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest My Ryder

Lige en opdatering om Sarathip, har været forbi i denne uge og der er kommet flere lokaler til. Hvis man siger ved bestilling at man ønsker at ligge i fred og ro og få massage og ikke i den nye afdeling med gardinerne, så bliver man fulgt derover til nogle nye lokaler og der er helt stille 2 sengs rum med sagte thaimusik. Sarathips succes er og bliver den gode massage, få steder kan man få 1,5 timers god seriøs massage for 450,00 kr. Er stærkt afhængig af Sarathips piger/damer og dejlig seriøs massage. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

jeg har lige surfet rundt på deres facebookside, intet om åben/luk tider eller prisliste...og kan man betale med mobilepay 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lagaffe
Alkoholikeren skrev, for 54 minutter siden:

jeg har lige surfet rundt på deres facebookside, intet om åben/luk tider eller prisliste...og kan man betale med mobilepay 

1 times massage koster 300 kr. lige nu. 

Man kan betale med Dankort men ikke med Mobilepay

Åbningstider? Disse tider passer vist meget godt

E68C7000-7580-4BF8-9D88-0E36EE088530.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

hej lagaffe tusind tak for dit indlæg - :) er rigtig glad for det...skal derhen i morgen eller mandag er godt smadret i ben fødder og skuldre og lænd så mon ikke 1,5 timer er hvad der skal til..

god weekend

alko

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...