Lady Cherie 5801 Skrevet 25. Januar, 2019 (edited) Ikke så meget....bare sådan! Ens bryster hopper jo af danske stolthed....nej der kommer ikke foto! Redigeret 25. Januar, 2019 af Lady Cherie 5 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 25. Januar, 2019 Lady Cherie skrev, for 2 minutter siden: Ikke så meget....bare sådan! Ens bryster hopper jo af danske stolthed....nej der kommer ikke foto! Arghh kom nu da. @Lady Cherie Ikke være en kryster. Vis nu bare de bryster Men ja DK vandt da med maner. Den sidste finale jeg så med herrerne var i RIO 2016. Men kommer ikke i Boxen på søndag. God aften. og nyd sejren. KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 25. Januar, 2019 Ja det fandme godt spillet af Danmarks drenge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 25. Januar, 2019 Jeg måtte også spørge en gæst om han dog ikke havde noget national stolthed og komme lige som kampen blev fløjtet i gang.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
theverybadwolf 33 Skrevet 25. Januar, 2019 JenniferRomantica skrev, for 1 time siden: Jeg måtte også spørge en gæst om han dog ikke havde noget national stolthed og komme lige som kampen blev fløjtet i gang.. Er da meget godt ramt at cumme lige når kampen går i gang ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasse63 Skrevet 25. Januar, 2019 Er det her et forum for sport? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17712 Skrevet 25. Januar, 2019 JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden: Jeg måtte også spørge en gæst om han dog ikke havde noget national stolthed og komme lige som kampen blev fløjtet i gang.. Godt gået. Skamme sig skulle han. Fint du sagde fra. Jeg håber du bare lå der som en søstjerne i protest. Men sjovt med Danmark og Norge i final. Ville måske det skulle være Sverige, men helt ærligt .... håndbold!!?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 987 Skrevet 25. Januar, 2019 Lasse63 skrev, for 12 minutter siden: Er det her et forum for sport? Dette er forummet "hyggesnak" hvor alt er mere eller mindre tilladt Du hygger dig jo også.. Du læste overskriften og klikkede ind på emnet....Du læste indholdet, og oveni købet kvitterede med en total ligegyldig bemærkning.... Så ja, vi hygger her 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 26. Januar, 2019 Bananas skrev, for 5 timer siden: Godt gået. Skamme sig skulle han. Fint du sagde fra. Jeg håber du bare lå der som en søstjerne i protest. Men sjovt med Danmark og Norge i final. Ville måske det skulle være Sverige, men helt ærligt .... håndbold!!?? Jeg har desværre svært ved at finde min indre søstjerne generelt.. Og gæsten var nordmand såååå.. Man kan sige jeg støttede de danske drenge på min helt egen måde.. En fan der nu ikke har råd til at se kampen søndag.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasse63 Skrevet 26. Januar, 2019 John41 skrev, for 11 timer siden: Dette er forummet "hyggesnak" hvor alt er mere eller mindre tilladt Du hygger dig jo også.. Du læste overskriften og klikkede ind på emnet....Du læste indholdet, og oveni købet kvitterede med en total ligegyldig bemærkning.... Så ja, vi hygger her Små slag gode mand (og damen, der nød, at jeg blev sat på plads) Jeg undrede mig bare over, at der blev snakket sport her, men jeg var ikke opmærksom på, at der var en gruppe til hyggesnak. Det beklager jeg selvfølgelig. Godt ord igen. Jeg synes selvfølgelig også godt om håndbolddrengenes præstationer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg