Hop til indhold
Lady Cherie

HÅNDBOLD SÅDAN!

Recommended Posts

Lady Cherie skrev, for 2 minutter siden:

Ikke så meget....bare sådan!

Ens bryster hopper jo af danske stolthed....nej der kommer ikke foto!:D

untitled.png.202dd794a6f25a0ff3a798a4371d0e9b.png

Arghh kom nu da. @Lady Cherie :lol:Ikke være en kryster. Vis nu bare de bryster :P

Men ja DK vandt da med maner. Den sidste finale jeg så med herrerne var i RIO 2016. Men kommer ikke i Boxen på søndag. 

God aften. og nyd sejren.:)

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Jeg måtte også spørge en gæst om han dog ikke havde noget national stolthed og komme lige som kampen blev fløjtet i gang:lol:.. 

Er da meget godt ramt at cumme lige når kampen går i gang ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Jeg måtte også spørge en gæst om han dog ikke havde noget national stolthed og komme lige som kampen blev fløjtet i gang:lol:.. 

Godt gået. Skamme sig skulle han. Fint du sagde fra. Jeg håber du bare lå der som en søstjerne i protest.

Men sjovt med Danmark og Norge i final. Ville måske det skulle være Sverige, men helt ærligt .... håndbold!!??:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lasse63 skrev, for 12 minutter siden:

Er det her et forum for sport?

Dette er forummet "hyggesnak" hvor alt er mere eller mindre tilladt:)

Du hygger dig jo også.. Du læste overskriften og klikkede ind på emnet....Du læste indholdet, og oveni købet kvitterede med en total ligegyldig bemærkning.... Så ja, vi hygger her ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 5 timer siden:

Godt gået. Skamme sig skulle han. Fint du sagde fra. Jeg håber du bare lå der som en søstjerne i protest.

Men sjovt med Danmark og Norge i final. Ville måske det skulle være Sverige, men helt ærligt .... håndbold!!??:rolleyes:

Jeg har desværre svært ved at finde min indre søstjerne generelt.. Og gæsten var nordmand såååå:P.. Man kan sige jeg støttede de danske drenge på min helt egen måde.. En fan der nu ikke har råd til at se kampen søndag:lol:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasse63
John41 skrev, for 11 timer siden:

Dette er forummet "hyggesnak" hvor alt er mere eller mindre tilladt:)

Du hygger dig jo også.. Du læste overskriften og klikkede ind på emnet....Du læste indholdet, og oveni købet kvitterede med en total ligegyldig bemærkning.... Så ja, vi hygger her ;)

Små slag gode mand (og damen, der nød, at jeg blev sat  på plads) Jeg undrede mig bare over, at der blev snakket sport her, men jeg var ikke opmærksom på, at der var en gruppe til hyggesnak. Det beklager jeg selvfølgelig. Godt ord igen.

Jeg synes selvfølgelig også godt om håndbolddrengenes præstationer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...