Hop til indhold

Sjove input og citater

Featured Replies

• Svar 54
  • Visninger 6.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Skilt i bagerens vindue: Vi bager kager om dagen og boller om natten. 

• Frække Tanja
    Frække Tanja

Hvis man som GP har et motto der hedder: Jeg knepper livet ud af dig" - Burde man så lave en samarbejdsaftale med en bedemand?? 

• Visti-Vistisen
    Visti-Vistisen

De har også en anden....

Postede billeder

Skrevet
  • Author

sagt ved de danske postbude ,,,,

Vores job er blevet noget mere trist nu her efter de har valgt at sætte alle postkasserne ned ved indgangen,,,

Nu kommer vi kun lige til sprækken ,før kom vi helt ind ;)

Skrevet

Jeg kom til at tænke på G,istrup. Han var altid god for et fyndord. Under en TV-debat spurgte han:

"Hvilken lighed er der imellem Anker Jørgensen og Pippi Langstrømpe?" Han svarede selv: "Jo, de har begge en lille abe, der hedder Nilsson". Her hentydede Glistrup til Poul Nilsson, "Petro-Poul", der var en håbløs energiminister i en af Anker Jørgensens regeringer.

Skrevet
Borende X skrev, for 10 minutter siden:

Jeg kom til at tænke på G,istrup. Han var altid god for et fyndord. Under en TV-debat spurgte han:

"Hvilken lighed er der imellem Anker Jørgensen og Pippi Langstrømpe?" Han svarede selv: "Jo, de har begge en lille abe, der hedder Nilsson". Her hentydede Glistrup til Poul Nilsson, "Petro-Poul", der var en håbløs energiminister i en af Anker Jørgensens regeringer.

Jeg fattede aldrig Nilsson blev minister. Han så altid ud til at være meget ubekvem ved situationen. Det var som om han slet ikke fattede hvad politik var, og en ministerpost fordrede. 

• 4 months later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.