Hop til indhold
Hunting for beaver

Sjove input og citater

Recommended Posts

Jeg kom til at tænke på G,istrup. Han var altid god for et fyndord. Under en TV-debat spurgte han:

"Hvilken lighed er der imellem Anker Jørgensen og Pippi Langstrømpe?" Han svarede selv: "Jo, de har begge en lille abe, der hedder Nilsson". Her hentydede Glistrup til Poul Nilsson, "Petro-Poul", der var en håbløs energiminister i en af Anker Jørgensens regeringer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Borende X skrev, for 10 minutter siden:

Jeg kom til at tænke på G,istrup. Han var altid god for et fyndord. Under en TV-debat spurgte han:

"Hvilken lighed er der imellem Anker Jørgensen og Pippi Langstrømpe?" Han svarede selv: "Jo, de har begge en lille abe, der hedder Nilsson". Her hentydede Glistrup til Poul Nilsson, "Petro-Poul", der var en håbløs energiminister i en af Anker Jørgensens regeringer.

Jeg fattede aldrig Nilsson blev minister. Han så altid ud til at være meget ubekvem ved situationen. Det var som om han slet ikke fattede hvad politik var, og en ministerpost fordrede. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...