Hop til indhold
Hunting for beaver

Sjove input og citater

Recommended Posts

For mange år siden havde de et skilt på mit stamværtshus:

Trods skæg og store babser – under 18 ingen øl og snapser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Juryen

Måske lidt mere ovre i hjørnet med hån:

Billedresultat for only juice and milk come in 2 litres

Redigeret af Juryen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, den 23/1/2019 at 18:07:

Hvis man som GP har et motto der hedder: Jeg knepper livet ud af dig" - Burde man så lave en samarbejdsaftale med en bedemand?? :shock:

To gange har du udsat mig for mordforsøg. Første gang jeg besøgte dig og da du holdt party med Rikke. Begge gange kneppede du næsten livet af mig :wub:

Du skal bare få en aftale med bedemanden i Sorø, så bliver du meget rig. Både penge fra dine kunder og fra ham (returkommissionen)...og dog, de betaler jo så kun en gang. Hellere knalde os ihjel og så give genoplivning, så bliver vi så glade, at vi kommer igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldtimer skrev, for 36 minutter siden:

To gange har du udsat mig for mordforsøg. Første gang jeg besøgte dig og da du holdt party med Rikke. Begge gange kneppede du næsten livet af mig :wub:

Du skal bare få en aftale med bedemanden i Sorø, så bliver du meget rig. Både penge fra dine kunder og fra ham (returkommissionen)...og dog, de betaler jo så kun en gang. Hellere knalde os ihjel og så give genoplivning, så bliver vi så glade, at vi kommer igen.

Jeg foretrækker nu at være tæt på at knalde livet ud af jer, da jeg ikke har lært førstehjælp optumalt nok til at være sikker på i overlever :lol:

Men er virkelig glad for du føler dig gennemknappet :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja ok prøver da bare lige igen,,,, ;)

Mød op i Ringsted der finder du Anja, eller kør lidt længere og bliv gennemkneppet af Tanja.

Tanja har dog ikke lært første hjælp helt optimalt,, men med hendes dybe tungekys kan det vel ej gå helt galt. 

Og skulle du stadigvæk være i tvivl, så gir Rikke og Tanja dig en oplevelse for dit liv,, 

,, og skulle du blive træt af at klare det hele selv  så ring til Tanja's gode ven,,, bedemand Keld 

Og skulle du stadigvæk være i live,,, så går der tog også helt til Skive,,, :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor nøjes med sølv når man har fortjent guld,,, 

Det er lige netop hvad vores danske jern hårde vikinger har klaret, at vinde GULD 

STORT TILLYKKE,, godt gået i burde få lavet en sang for jeres ekstrem flotte præstation,,, 

*****Norge mødte op og fik et chok *****

*****Mikkel Hansen klarer tjansen *****

*****Vi må gerne håne, når vi både har tævet, nordmændene og vores brødre fra Skåne*****

Osv. Osv. 

,,, og ingen husker nr 2,,, kun nr 1 :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja synes selv at jeg er god og sjov til rim,, de fleste bare sådan taget ud af hverdagens tumult :rolleyes:

Fx de klassiske,, 

Hvor skal du Hen(rik) 

Klør det i dåsen,,, så brug måsen 

Hvorfor tage en håndtrold, når man kan få en sutter,,, nå nej for helvede det rimer sgu da ikke,,, B):)

Byd endelig ind Mr. Århuslover,,, 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pik sprøjt

En mødom er som en rude 

blot et tryk og så er den ude

men gid den var som af glas

så den igen kunne sættes på plads.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er deres lokum stoppet, ring blot 8X7 vi kommer 24/7

 

Er deres kloak stoppet ring blot til

Verner, han kommer gerne og fjerner

Har de problemer med konen eller kæresten, så se at få dig en elsker,,, de er nemmere at håndtere og det vil jeg personligt garantere ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

En tolvårig dreng går ind i et bordel med en død frø slæbende efter sig i en snor. 

 Han smider 500 kr. på bordet og siger: 

 "Jeg vil have en af jeres kvinder!" 

 Kvinden siger til ham: 

 "Tror du ikke du er lidt for ung til det?" 

 Han smider 500 til på bordet og siger : 

 "Jeg vil ha' en af jeres kvinder!" 

 "OK, sit dig ned, så kommer hun ned om tyve minutter." 

 Han smider 500 til og siger : 

 "Hun skal have herpes i udbrud. 

 "Damen begynder at mumle et eller andet og spørger hvorfor, men han smider 500 til og siger : 

 "Herpes i udbrud!" 

 "OK" siger damen " 

 Hun kommer ned om ti minutter." 

 Ti minutter efter kommer hun, og de går op ad trapperne (stadig slæbende med hans døde frø) og gør det de skulle gøre. 

 På vej ud spørger damen ham : 

 "Hvorfor ville du have en med herpes i udbrud ?" 

 Drengen svarer: 

 "Når jeg kommer hjem knepper jeg babysitteren, og når mor og far kommer hjem kører far babysitteren hjem, på vejen knepper han hende. Og når han kommer tilbage tager han mor med ovenpå og knepper hende. 

 Og i morgen tidlig når far er taget på arbejde kommer postbudet og knepper med mor, og han var det svin der kørte min frø over!!!!"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Jeg må ud og købe nogle selvlysende kondomer. ;)

 

FB_IMG_1548755227994.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...