Hop til indhold
Lia

Trekant med to fyre

Recommended Posts

Nogen mænd der tænder på en pige til trekant. Nu tænker jeg ikke pige/pige og en fyr. Det tænder mig ikke. Men to mænd og en kvinde. To mænd er det bedste! Det ligger jeg ikke skjul på haha!

Men hvordan gør i når i begge vil mødes med en pige i synes er attraktiv? Hvor finder i hende/dem? Hvordan laver i aftale osv? Hvorfor tænder det jer at lege med en?

Redigeret af Lia

Del dette indlæg


Link til indlæg

2 mænd er dejligt, men 5-6 fyre er fantastisk. Sæt nu at den ene fyr ikke kan få den op og stå fordi brormand har en længere pik, så er der kun 1 tilbage. 

Selvom det er leg for kr, så må der godt være lidt mere spænding i legen end hvad 2 mænd kan tilbyde SF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes personligt det er super sjovt, og også frækt, at være to om en kvinde og så kneppe hende godt igennem. 

De gange en af mine gode kammerater og jeg har gjort det, har det enten været veninder af den ene af os eller en vi har fundet i byen der var frisk. På et tidspunkt gik der sport i at støve tøserne op i byen, der var klar på det. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke fra byen. Boller Ik med mænd fra byen jeg bare finder... Men gerne herfra eller en der har kontaktet mig fra mine annoncer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lia skrev, 1 time siden:

Hvor kan den slags arrangeres? 

Det kan arranges på mange forskellige måder.  Det sker da ofte at en mand skriver herinde, at han har valgt en pige, og søger en anden mand som kan deltage.  Andre har hørt at GP´en ønsker at blive stor forkælet af to eller flere mænd. og de går så i gang med af "hjælp" pigen. 

Andre igen opretter annoncer på diverse sites.  Hvis en GP tænder på to mænd, skulle det vist være en rimelig smal sag at få det opfyldt, og samtidig modtage betaling.  Alene det du har oprettet denne tråd, har sikkert allerede skabt en vis interesse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
bifyr71 skrev, for 1 minut siden:

Bare husk er der 10 fyre som siger ja så kommer der i snit 3 af dem på en god dag ...

Du  har  desværre  ret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest costner
Lia skrev, for 14 timer siden:

Ikke fra byen. Boller Ik med mænd fra byen jeg bare finder... Men gerne herfra eller en der har kontaktet mig fra mine annoncer.

ja så får du jo også penge for det.så er det mååske mere økonomi end lyst?bare en tanke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lia skrev, for 14 timer siden:

Ikke fra byen. Boller Ik med mænd fra byen jeg bare finder... Men gerne herfra eller en der har kontaktet mig fra mine annoncer.

Nu var min kommentar heller ikke en opfordring til at du skulle finde dem i byen. Blot en fortælling I'm hvor jeg, sammen med min kammerat, har støvet tøserne op, som vibhar hygget med. Det ville aldrig været noget jeg ville betale for som ved en alm. GP. Nok også fordi det nemt ville kunne findes uden at det skulle være nødvendigt. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
bifyr71 skrev, for 1 time siden:

Bare husk er der 10 fyre som siger ja så kommer der i snit 3 af dem på en god dag ...

Ja desværre. Har prøvet det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
costner skrev, 1 time siden:

ja så får du jo også penge for det.så er det mååske mere økonomi end lyst?bare en tanke.

Altså nu er dette forum for glædes piger og de tjener jo penge på deres job. Jeg bruger det her forum for at finde potentielle kunder og prøve noget nyt af. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest costner
Lia skrev, for 22 timer siden:

Altså nu er dette forum for glædes piger og de tjener jo penge på deres job. Jeg bruger det her forum for at finde potentielle kunder og prøve noget nyt af. 

nu var det jo mere med hensyn til at du ikke boller med folk du møder i byen.tænkte bare at selv en gp kunne måske godt have sex med en man mødte i byen,sådan bare for sjov.synes faktisk det er sørgeligt du kun har sex for penge.mente bare du får en helt anden oplevelse hvis du prøvede det.ikke alt skal gå op i økonomi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
costner skrev, for 2 timer siden:

nu var det jo mere med hensyn til at du ikke boller med folk du møder i byen.tænkte bare at selv en gp kunne måske godt have sex med en man mødte i byen,sådan bare for sjov.synes faktisk det er sørgeligt du kun har sex for penge.mente bare du får en helt anden oplevelse hvis du prøvede det.ikke alt skal gå op i økonomi.

Nu ved vi jo ikke, om Lia har en mand eller kæreste hjemme som hun dyrker sex med (det vedkommer sådan set heller ikke os ;-) ). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
costner skrev, for 5 timer siden:

nu var det jo mere med hensyn til at du ikke boller med folk du møder i byen.tænkte bare at selv en gp kunne måske godt have sex med en man mødte i byen,sådan bare for sjov.synes faktisk det er sørgeligt du kun har sex for penge.mente bare du får en helt anden oplevelse hvis du prøvede det.ikke alt skal gå op i økonomi.

Ved hvad du mener. Men jo nogle piger finder da sikkert en sød flirt i byen men det gør jeg ikke. Det er ikke sådan jeg gør det med nogen. Jeg er i dette miljø for sjovt og ikke kun for penge ellers ville jeg da bare finde mig et alm job istedet for dette. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En trekant med to mænd og en pige - med pigen i centrum ..
Wow .. Een af mine absolutte yndlingsfantasier ..
Jeg lægger nu ikke billet ind hér ...
Dels et jeg for gammel ...
Dels ville det nok være noget akavet for mig, at være på banen sammen med en anden mand ... 
Eet er fantasi, noget andet virkelighed .. og så er jeg ikke ligefrem 'one of the boys' ...

Men jeg vil da ønske held og lykke og en god oplevelse .. til alle 'eventuelle' involverede ... 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...