Hop til indhold
Olddick

Lækre Beer er tilbage i Vejle.

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker
stein skrev, for 15 minutter siden:

Dejligt at høre. Jeg havde nærmest fortrudt min negative kommentar da resten var så godt, men nu er der kommet noget godt ud af det. Jeg er næsten altid overbevist om at pigerne skal genbesøges, men så dukker jo nye fristelser op. Men mht Beer er jeg næsten sikker

Egentlig sjovt du skriver hun var malet. Det var hun slet ikke dengang hun var her i Århus. Havde hende med i bad flere gange, hvor hun også vaskede ansigtet uden hensyn til om der var make up. ( Hun er nuttet med badehætte :mrgreen:) Nå, vi bliver jo alle ældre og skal have lidt hjælp til at se godt ud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja sådan kan man jo blive misforstået når man ikke skriver hvad man mener, men bruger omskrivninger/slang. Jeg mente hun er tatoveret - ikke at hun bruger makeup. Det sidste lagde jeg ikke mærke til. Skyldes nok 2 af 3 ting. 1/Jeg havde øjnene andre steder, 2/hun bærer ikke makeup eller 3/ kun i beskedent omfang

Beklager

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde i forgårs en oplevelse, der var så spøjs, eller hvad man nu skal kalde det, at jeg nu skriver mit første indlæg.

Jeg har gennem tiden fulgt med i diverse anmeldelser af thaipiger, og skal ikke påstå, at jeg har den vildt store erfaring når det kommer til besøg, men mener da, at jeg har lært at skille skæg fra snot og skidt fra kanel.

Da jeg læste, at Beer var tilbage, og jeg ikke havde nået at genopleve hende sidst hun var forbi i efteråret, vendte jeg snuden forbi Vejle efter arbejdet i onsdags.

Nu kom jeg lige fra arbejde, og havde derfor kun min arbejdsmobi, der ikke er en smartphone (ja, de eksisterer stadig de gamle modeller, og mester vil "fandme ikke betale for, at vi surfer for hans regning":D) så det gav mig et lille problem, for jeg havde helt glemt at tjekke, hvor Beer holder til denne gang. Jeg troede, måske lidt naivt, at når nu hun sidst var hos Top Thai, så ville hun nok være der igen, og det gav så den spøjse oplevelse.

Jeg ringede på hos Top Thai og blev mødt af en smilende, og synes jeg nydelig thaipige på min egen alder (midttrediverne) og spurgte pænt, om Beer var ledig. Så skal jeg ellers love for, at jeg fik en oplevelse. Den nydelige thaipige gik totalt amok og der i entreen blev jeg ellers skældt hæder og ære fra og fik hendes søsterlige bedømmelse af Beer: "why you want to see Beer, she ruin everything, she evil lady. Why you help her, she tell my customer to stay away" og mere i den dur.

Jeg skyndte mig at sige tak for den bizare oplevelse, og traskede noget forbløffet ind mod centrum. Der er åbenbart krig om kunderne i "Bette-Pattaya":shock:

Nå, men i tredje hug lykkedes det mig at finde Beer (det andet sted jeg spurgte var de venlige nok, og fortalte blot, at hun ikke var der), så turen var ikke spildt og Beer er stadig lige fræk, selvom hun (oh ak og ve) ikke kunne genkende mig efter mere end et års fravær siden jeg sidst besøgte hende (der led mit ego lidt et knæk;)). 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der en der gider PB sted. 

Har prøvet at skrive uden held. Og gider ikke fortsætte hvis sted ikke passer mig. 

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 3 timer siden:

Er der en der gider PB sted. 

Har prøvet at skrive uden held. Og gider ikke fortsætte hvis sted ikke passer mig. 

8000

Når adressen ikke er i annoncen, er det vel fordi pigen gerne vil holde den hemmelig. Pigerne flytter jo også adresse en gang imellem, så der er vel ikke nogen sikkerhed for, at Beer næste uge er samme sted som forrige uge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buenaventura skrev, for 8 timer siden:

Jeg havde i forgårs en oplevelse, der var så spøjs, eller hvad man nu skal kalde det, at jeg nu skriver mit første indlæg.

Jeg ringede på hos Top Thai og blev mødt af en smilende, og synes jeg nydelig thaipige på min egen alder (midttrediverne) og spurgte pænt, om Beer var ledig. Så skal jeg ellers love for, at jeg fik en oplevelse. Den nydelige thaipige gik totalt amok og der i entreen blev jeg ellers skældt hæder og ære fra og fik hendes søsterlige bedømmelse af Beer: "why you want to see Beer, she ruin everything, she evil lady. Why you help her, she tell my customer to stay away" og mere i den dur.

Jeg skyndte mig at sige tak for den bizare oplevelse, og traskede noget forbløffet ind mod centrum. Der er åbenbart krig om kunderne i "Bette-Pattaya":shock:

Nå, men i tredje hug lykkedes det mig at finde Beer (det andet sted jeg spurgte var de venlige nok, og fortalte blot, at hun ikke var der), så turen var ikke spildt og Beer er stadig lige fræk, selvom hun (oh ak og ve) ikke kunne genkende mig efter mere end et års fravær siden jeg sidst besøgte hende (der led mit ego lidt et knæk;)). 

Tror du har ret. Krig i Bette-Pataya. Ind i mellem dukker der også anmeldelser op, som er google translated. Jeg har også set et par tilfælde af negativ omtale af andre piger, hvor det igen ligner google translate.

F

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg oplevede igår at en af thai pigerne skrev til mig om jeg kunne huske hende og om jeg havde lyst til at besøge hende igen, er der krise eller hvad siden de laver opsøgende ‘salg’? Uanset er det lidt træls hvis de begynder at skrive uden at man har skrevet først eller sagt det er ok, og nej det var ikke beer 

Redigeret af lhrn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
lhrn skrev, for 34 minutter siden:

Jeg oplevede igår at en af thai pigerne skrev til mig om jeg kunne huske hende og om jeg havde lyst til at besøge hende igen, er der krise eller hvad siden de laver opsøgende ‘salg’? Uanset er det lidt træls hvis de begynder at skrive uden at man har skrevet først eller sagt det er ok, og nej det var ikke beer 

Hun er bare vild med din sprøde krop :mrgreen:

Det sker af og til, derfor bruger jeg en bollofon kun beregnet til GP kontakt.

Ja der er krise indenfor thai. Der er alt for mange steder, især Vejle, Randers og Århus har mange. De fleste i Århus har for lidt at lave  hører jeg når jeg spørger dem. 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
lhrn skrev, for 30 minutter siden:

Jeg oplevede igår at en af thai pigerne skrev til mig om jeg kunne huske hende og om jeg havde lyst til at besøge hende igen, er der krise eller hvad siden de laver opsøgende ‘salg’? Uanset er det lidt træls hvis de begynder at skrive uden at man har skrevet først eller sagt det er ok, og nej det var ikke beer 

Det håber jeg ikke bliver almindelig, du skrev forhåbentlig til hende, at hun skal stoppe med at skrive uopfordret.

jeg tror der er krise, det bygger jeg på de mange annoncer der er f.eks på AL med lækre piger i Vejle og andre steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Olddick skrev, for 10 minutter siden:

Det håber jeg ikke bliver almindelig, du skrev forhåbentlig til hende, at hun skal stoppe med at skrive uopfordret.

jeg tror der er krise, det bygger jeg på de mange annoncer der er f.eks på AL med lækre piger i Vejle og andre steder.

Ja jeg frabad mig uopfordret kontakt så håber ikke det sker igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fra anden side erfaret at hun har haft problemer men sin mobil, men det skulle nu være ordnet igen.

Så bare op på hesten igen, hun er i Vejle. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...