Hop til indhold
Olddick

Lækre Beer er tilbage i Vejle.

Recommended Posts

Hej.

Beer er tilbage, mindst lige så lækker som før. Hun kan virkelig sit kram, og yder ekstrem god service. Jeg fik den store tur som blev afsluttet med fællesbad...

For mig er et besøg hos Beer, som en prøvetur i himlen.

Håber hun bliver rigtig længe, selv om det bliver hårdt for bankkontoen.

https://annoncelight.dk/showad/267215

Del dette indlæg


Link til indlæg
Olddick skrev, for 48 minutter siden:

Hej.

Beer er tilbage, mindst lige så lækker som før. Hun kan virkelig sit kram, og yder ekstrem god service. Jeg fik den store tur som blev afsluttet med fællesbad...

For mig er et besøg hos Beer, som en prøvetur i himlen.

Håber hun bliver rigtig længe, selv om det bliver hårdt for bankkontoen.

https://annoncelight.dk/showad/267215

Hvor er hun i Vejle? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har hun fået strammet barmen op, eller de stadig så´en lidt offer for tyngdekraften? 
Hendes helt store force er at hun er meget nærværende og inderlig når man elsker. Klamrer sig til en, ja nærmest kravler ind i en. Det er rigtig godt. 

 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ny bruger skrev, 1 time siden:

Hvor er hun i Vejle? 

Det er der mange piger, som ikke oplyser i annoncen, vel nok fordi de vil have os til at booke tid, fremfor bare at dukke op på adressen. Jeg mødte hende i Vejle C.

Redigeret af Olddick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja så er hun tilbage

i min optik den bedste thai man kan møde

hun er på hele tiden...mega fræk.lækker sutter til et 10 tal

ja jeg kunne blive ved.men prøv selv

kommer jeg der igen ja helt sikkert

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 3 minutter siden:

Er der ikke noget med at hun (desværre) er temmelig tatoveret?

Nja lidt på et skulderblad og en lidt større et andet sted på ryggen, det er det hele så vidt jeg husker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser ud som sidst hun var i vejle

og ja der er da lidt tatovering og det gør ikke mig noget hun er super fræk og lækker som hun er

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
chef123 skrev, for 18 timer siden:

Hun ser ud som sidst hun var i vejle

og ja der er da lidt tatovering og det gør ikke mig noget hun er super fræk og lækker som hun er

 

Tak. Jeg går desværre temmelig kold på tatoveringer, hvilket er et betydeligt handicap med vores hobby

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, den 19/1/2019 at 11:28:

Er der ikke noget med at hun (desværre) er temmelig tatoveret?

Beer har 2-3 diskrete tatoveringer på bagsiden. Ikke noget voldsomt og farverigt. Vist nok  nogle citater.

Når  jeg har været sammen med hende bemærkede jeg overhovedet ikke de tatoveringer. Hendes engagement og nærvær talte mere.

Jeg går også normalt langt uden om piger med for mange tegneserier.

Del dette indlæg


Link til indlæg
lars60 skrev, for 4 timer siden:

Beer har 2-3 diskrete tatoveringer på bagsiden. Ikke noget voldsomt og farverigt. Vist nok  nogle citater.

Når  jeg har været sammen med hende bemærkede jeg overhovedet ikke de tatoveringer. Hendes engagement og nærvær talte mere.

Jeg går også normalt langt uden om piger med for mange tegneserier.

Når resten er tilstrækkeligt godt  lykkes det mig at leve få og små tatoo. Der er altså ingen på mave, bryst, lår mv - altså på forsiden? Jeg synes jeg kan huske at en af de meget hypede vejlepiger har en stor tatoo på låret

Jeg må jo nok tage mig sammen og besøge dette for fund for thaiglade liderkarle, men hun er vel svær at få tid hos. 1000 for 1 time? 1200?

Redigeret af stein
forglemmelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, 1 time siden:

Når resten er tilstrækkeligt godt  lykkes det mig at leve få og små tatoo. Der er altså ingen på mave, bryst, lår mv - altså på forsiden? Jeg synes jeg kan huske at en af de meget hypede vejlepiger har en stor tatoo på låret

Jeg må jo nok tage mig sammen og besøge dette for fund for thaiglade liderkarle, men hun er vel svær at få tid hos. 1000 for 1 time? 1200?

Der er ikke skrevet noget foran, det må du jo evt selv klare :-)  -:)

få nu bestilt en tid, der er stor chance for, at det bliver den bedste thaitime i dit liv, prisen aftaler du med Beer....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, den 20/1/2019 at 17:31:

Når resten er tilstrækkeligt godt  lykkes det mig at leve få og små tatoo. Der er altså ingen på mave, bryst, lår mv - altså på forsiden? Jeg synes jeg kan huske at en af de meget hypede vejlepiger har en stor tatoo på låret

Jeg må jo nok tage mig sammen og besøge dette for fund for thaiglade liderkarle, men hun er vel svær at få tid hos. 1000 for 1 time? 1200?

Ja - Kom afsted - Tvivler på at du fortryder det ;)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ray Hollis skrev, for 7 timer siden:

Kræver hun stadig at man betaler inden løjerne går i gang?

Jeg har altid betalt efter da hun var i Århus?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 23/1/2019 at 08:01:

Jeg har altid betalt efter da hun var i Århus?

 

Da hun var i Vejle sidst ville hun have pengene på forskud, da jeg kom for at se hvad al virakken om hende handlede om :D

Derfor blev mit besøg ikke til noget alligevel. Betaler IKKE på forskud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja, når nogle kunder har så skidt moral at de ikke vil betale det de skylder bagefter så er det vel klart nok at pigerne sikrer sig betaling inden de går i gang? Min erfaring er også at det primært er nye og ukendte kunder eller kunder der tidligere har været problemer med der skal betale forud. 
Det er faktisk også lidt pudsigt at så mange har problemer med at betale forud når det drejer sig om thaipigerne. Ved alle andre piger er det da nærmere reglen end undtagelsen at der skal betales forud …

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ray Hollis skrev, den 23/1/2019 at 00:19:

Kræver hun stadig at man betaler inden løjerne går i gang?

Jeg har betalt før, og nogen gange efter....

Uanset hvornår man betaler, er det vigtigste at vise Beer respekt og opføre sig pænt, så undgår man ikke at blive udsat for ekstrem god service :-)

servicen liver bedre og bedre for hvert besøg....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja verden er yderst ond.....har pigen en tatovering for meget !!!!! så gå da for søren til en anden pige. Hele Jylland vælter i Thaipiger så det må da være muligt at finde en som passer til ens egen behov. ...Og priserne bliver jo ikke billigere da pigen som oftest afregner med 50 % til udlejer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Olddick skrev, den 20/1/2019 at 18:51:

få nu bestilt en tid, der er stor chance for, at det bliver den bedste thaitime i dit liv,

 

lars60 skrev, den 21/1/2019 at 19:55:

Ja - Kom afsted - Tvivler på at du fortryder det ;)

Ja så gjorde jeg det. Der er jo en del tatoo , og også nogle mindre på fronten. Men som en af jer skrev, så formindskes betydningen af disse pga så meget andet.

Det negative: Hun tænder mig ikke max rent fysisk. Er mest til de mere nipsede (og umalede)

Det positive: Resten. Sød, givende, pjattende på naturligvis. Og teknisk dygtig. Forstår at bruge musklerne - også i undelivet

Eneste negative: for første gang i årevis valgte jeg at afslutte i klassisk missionær. Dejligt og som andre har beskrevet meget gfe-agtigt. Men i samme øjeblik hun fornemmede at jeg kom stoppede hun med at bevæge sig

Redigeret af stein
Forglemmelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 40 minutter siden:

 

Eneste negative: for første gang i årevis valgte jeg at afslutte i klassisk missionær. Dejligt og som andre har beskrevet meget gfe-agtigt. Men i samme øjeblik hun fornemmede at jeg kom stoppede hun med at bevæge sig

 

Det er nok forskelligt hvad hun gør fra gang til gang. 

Da hun var i Århus oplevede jeg flere gange hun lige skulle "snurre" sig selv færdig, før hun faldt til ro. Husker også en gang hvor hun lå og lavede knibeøvelser på mig, efter jeg var kommet. Det var meget lækkert lige at få krammet den lille ven mens pulsen faldt på plads. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mikkel34

Har hun flyttet klinik i Vejle igen? For fik oplyst en anden adresse og da jeg kom frem blev der ikke svaret på sms mere, så dårlig stil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 15 timer siden:

Da hun var i Århus oplevede jeg flere gange hun lige skulle "snurre" sig selv færdig, før hun faldt til ro. Husker også en gang hvor hun lå og lavede knibeøvelser på mig, efter jeg var kommet. Det var meget lækkert lige at få krammet den lille ven mens pulsen faldt på plads.

Dejligt at høre. Jeg havde nærmest fortrudt min negative kommentar da resten var så godt, men nu er der kommet noget godt ud af det. Jeg er næsten altid overbevist om at pigerne skal genbesøges, men så dukker jo nye fristelser op. Men mht Beer er jeg næsten sikker

Redigeret af stein

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...