Hop til indhold
Markild

Mon GlædesPiger elsker overraskelser

Recommended Posts

For længe siden tog jeg ofte en gave med, hvis jeg kendte pigen godt - troede jeg da jeg gjorde. 

Men jeg er jo en mand som stimuleres via øjne, pik og smagsløg, så jeg tog altid trøffelmus, champagne eller vin med. Nu er det bare sådan at kvinder er på livslang slankekur, så det var sgu ikke helt smart :mrgreen:

Så var der en pige som jeg havde mange samtaler med, efter kampen, en pige som var meget filosoferende, bredt vidende, godt begavet og dybdeborende. Der var gaven en relevant artikel, en bog eller lignende. Det var bedre. 

 

Idag har jeg fundet den ultimative gave : Ta-daaa. mig selv i pisse godt humør, stiv dolk og håret sat til narrestreger. Det tager kegler drenge - bare prøv´et, og helst mere end Fakta tid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

har ikke haft gaver med til gp , har blot betalt den pris pigen forlanger.

syntes det kan presse pigen til at skal yde lidt ekstra, hvis man har gave med , udover den opgivne pris.

blot min personlige holdning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flax

Jeg har da også taget blomster med, eller en god rødvin. Det skader ikke at vise sig fra sin gentleman side. Chokolade er også en mulighed, det ville jeg også selv foretrække frem for blomster, hvad skal man med dem, de kan man jo ikke æde, nå men det er også mest til kvinder man giver blomster.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 37 minutter siden:

For længe siden tog jeg ofte en gave med, hvis jeg kendte pigen godt - troede jeg da jeg gjorde. 

Men jeg er jo en mand som stimuleres via øjne, pik og smagsløg, så jeg tog altid trøffelmus, champagne eller vin med. Nu er det bare sådan at kvinder er på livslang slankekur, så det var sgu ikke helt smart :mrgreen:

Så var der en pige som jeg havde mange samtaler med, efter kampen, en pige som var meget filosoferende, bredt vidende, godt begavet og dybdeborende. Der var gaven en relevant artikel, en bog eller lignende. Det var bedre. 

 

Idag har jeg fundet den ultimative gave : Ta-daaa. mig selv i pisse godt humør, stiv dolk og håret sat til narrestreger. Det tager kegler drenge - bare prøv´et, og helst mere end Fakta tid. 

Haha, ja det er i disse kur-tider svært at diske op med noget ordentligt, som ikke er en selv. Det er så til gengæld den ultimative gave, meeen man ville jo gerne påskynde lidt ekstra. Ud over en selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Flax skrev, for 8 minutter siden:

Jeg har da også taget blomster med, eller en god rødvin. Det skader ikke at vise sig fra sin gentleman side. Chokolade er også en mulighed, det ville jeg også selv foretrække frem for blomster, hvad skal man med dem, de kan man jo ikke æde, nå men det er også mest til kvinder man giver blomster.

Det har også været inde i mine overvejelser. Blomster er desværre lidt besværlige, for de skal jo sættes i vand og måske senere fragtes hjem. Så de bliver måske ikke modtaget helt i den ånd, de er givet i. Vin er det ikke alle piger, der modtager. Jeg kom således i lange tider hos en muslim, og hun tilkendegav tydeligt, at det ikke var Allahs gave til mennesket. En sidste gave var måske mine samlede værker, men de er nok for kedelige for de fleste.

Så der er kun mig selv tilbage. I al min nøgne elendighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 29 minutter siden:

syntes det kan presse pigen til at skal yde lidt ekstra, hvis man har gave med

Forstår hvad du mener, nok også derfor jeg helst kun vil give gaver til piger jeg har mødt før.

Men tror også det har meget at gøre med situationen og måden den bliver overbragt på.

og hvis man i øvrigt forventer at få "noget ekstra" for at have en gave med, så er det jo sådan set ikke en gave, men mere en form for desperat bestikkelse :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flax

At give gaver har for mig ikke noget at gøre med at forvente noget ekstra, og det er også kun noget jeg gør når det er nogen jeg kender godt, og så ved man jo også hvad man kan forvente. Jeg har selv fået julegave af en jeg har besøgt mange gange, og så er det vel almindelig høflighed  man gerne selv vil give en gave. Det er ligeså meget tanken der tæller når der gives gaver.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tager gerne blomster med hos piger jeg har besøgt flere gange. Har også forsøgt med lidt mere erotisk inspirerede gaver

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tager kun sushi med.

Jeg elsker fisk, men besøger sjældent piger der lugter og smager, som sushi og så må man jo selv medbringe :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gaver... gaver...

Jeg har somme tider lidt lækkert med, som vi begge kan nyde lidt af - og til dem, der besøger mig, har jeg  da osse præsteret at bage kage.

Barselsgave har jeg osse givet engang.

For år tilbage, da en bestemt pige ofte kom på besøg, havde jeg altid hjemmebagt kage, hjemmelavet is eller en lun ret parat.

Men det er vel ikke direkte gaver.

På det sidste er jeg begyndt at forære en bestemt pige et par trusser eller lignende, når hun besøger mig/jeg besøger hende.

Mæh andre ord: jeg er da lidt gavmild en gang imellem.

Og en gang imellem er der da osse faldet en fødselsdagsgave af til mig den anden vej. ;-)

I sidste uge fandt jeg på en klinik en skål med forlagt juleslik, som pigerne på stedet havde ledt efter i et stykke tid - den gemte sig bag gardinet i vindueskarmen dér, hvor støvsugeren står. Det tæller naturligvis ikke som en gave - men var dog chokolade...

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min erfaring siger at det er ca 50/50 om de fortrækker gaver eller drikke penge. Nogen de smelter helt hvis man griver en parfume eller kosmetik, andre giver dig drømme service hvis du lige lægger en ekstra tusinde lap. Jeg tror det er et spørgmål om at vise am man sætter pris på deres service og man behandler ikke behandler dem som en billig GP. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, den 17/1/2019 at 15:55:

 

Jeg har i det hele taget været ret heldig med de kreative og sjove mænd :D 

Hehe, jeg tror mere de kreative og sjove mænd har været de heldige.... :P

Francois

p.s. Du er ikke glemt, har bare ikke været i det jyske siden vi skrev sammen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

For de fyre som ikke orker at købe en Push-Up træningsbænk til at imponere konen og de faste GP'ere, så kan en genvej til flad mave også købes....:rolleyes:

http://nyheder.tv2.dk/2019-01-28-maend-i-usa-faar-silikoneimplantater-min-selvtillid-vil-stige-til-nye-hoejder

https://play.tv2.dk/programmer/nyheder/serier/minidoks/koeb-en-sixpack-genvej-til-den-perfekte-mandekrop-179284/?cid=tv2.dk:siteflow:Minidoks

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milf GFE

I en årrække inden, jeg fandt dette skøre, skønne univers, var jeg fast elskerinde for først en og siden en anden dejlig direktør/forretningsmand. Jeg så den første en and off i op mod 10 år og den anden meget intenst i tre års tid. 

Der stod forkælelsen på alt fra fast kreditkort til indkøb af diverse lingeri. parfume, passende tøj, til betaling af rep. af min bil, lækre accessories ved særlige lejligheder = tasker, smykker, en minkpels.

Derudover en masse hyggelige middage med og uden overnatning i ind og udland. Transport = hans privatfly ^_^

I dag ville man nok kalde mig en sugarbabe, men det er jeg bare alt for gammel til, SF.

Men at være fast elskerinde for en dejlig mand, har nu altid været skønt. 

Og det skal her nævnes, at det altid var HAM som lagde niveauet for forkælelse og ikke mig. Er ikke den grådige type.

Som GP meget privat og diskret uden direkte annoncering har jeg ud over mit honorar fået alt fra blomster og chokolade til en kæmpe dildo. Ment i spøg, og det grinede vi meget af. Den kom dog aldrig i brug.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...