Hop til indhold
Markild

Mon GlædesPiger elsker overraskelser

Recommended Posts

Markild skrev, 1 time siden:

Hej  mon GlædesPiger elsker overraskelser så som gaver  eller noget der kan sætte fut i lagern gymnastiken ?

Nogen kan godt lide det, andre kan ikke. Hvis man virkelig gerne vil give en gave så plejer man ikke at gå helt galt i byen hvis man tager chokolade med, og det burde heller ikke vælte budgettet. Nu er jeg altid på vagt med en anden pige og en telefondame, og der er ingen der klager når man stiller lidt chokolade frem i fællesstuen som vi kan hapse af mens vi pludrer :P:D

Redigeret af JessiJade

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har altid lidt chokolade med, og sjovt nok er jeg aldrig blevet bedt om at tage det med mig igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har kun haft positive oplevelser med at give gaver.

Vil dog sige at jeg aldrig bare tager chokolade, blomster eller champagne med, det finder jeg lidt for kedeligt, og det kan alle gøre.

Jeg er mere til at lære pigen at kende først, for så at finde noget personligt ud fra de samtaler vi har sammen.

Har feks. besøgt en der elskede sine små hunde over alt andet, og fortalte mig hvor mange penge hun brugte i en specefik dyrehandel i hendes hjemland.

Efter at have fundet dem på nettet og mailet lidt frem og tilbage, fik jeg så lov at købe et gavekort som de vedhæftede så jeg kunne printe det ud, med den gevinst at jeg også kunne bestemme navnet på den kortet skulle udstedes til, hvilket selvfølgelig skulle være navnet på de to små bæster.

Den gik lige ind, da det jo viste at jeg rent faktisk lyttede til det hun fortæller mig, og gider gøre lidt ekstra end bare at køre forbi tanken eller blomsterhandleren på vejen.

Og som jeg har sagt før i en anden tråd om netop dette emne, så er der intet der slår det glimt i øjet det giver når man rammer rigrigt med en personlig gave.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har tidligre taget både chokolade og parfume med og altid oplevet at det blev meget positivt modtaget. Jeg gør det naturligvis kun til nogle jeg "kender".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ivanhoe
James B skrev, 1 time siden:

Har kun haft positive oplevelser med at give gaver.

Vil dog sige at jeg aldrig bare tager chokolade, blomster eller champagne med, det finder jeg lidt for kedeligt, og det kan alle gøre.

Jeg er mere til at lære pigen at kende først, for så at finde noget personligt ud fra de samtaler vi har sammen.

Har feks. besøgt en der elskede sine små hunde over alt andet, og fortalte mig hvor mange penge hun brugte i en specefik dyrehandel i hendes hjemland.

Efter at have fundet dem på nettet og mailet lidt frem og tilbage, fik jeg så lov at købe et gavekort som de vedhæftede så jeg kunne printe det ud, med den gevinst at jeg også kunne bestemme navnet på den kortet skulle udstedes til, hvilket selvfølgelig skulle være navnet på de to små bæster.

Den gik lige ind, da det jo viste at jeg rent faktisk lyttede til det hun fortæller mig, og gider gøre lidt ekstra end bare at køre forbi tanken eller blomsterhandleren på vejen.

Og som jeg har sagt før i en anden tråd om netop dette emne, så er der intet der slår det glimt i øjet det giver når man rammer rigrigt med en personlig gave.

Lige min stil, det er altså iorden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Borende X skrev, for 1 time siden:

Jeg har altid lidt chokolade med, og sjovt nok er jeg aldrig blevet bedt om at tage det med mig igen.

Du køber også goooood chokolade ♥️

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mens den hedengangne Venuslogen var aktiv, var der en aften på chatten en pige der fortalte at hun kun tog mod gæster med sixpack. Hun havde lydt  spændende så jeg beslutte mig for at besøge hende - problem - min sixpack er camoufleret med et mindre spæklag :) 

Den søde unge dame stod måbende og kiggede på den sixpack øl jeg rakte frem mod hende og jeg trak den lige et øjeblik inden jeg fortalte om baggrunden, efterfølgende besøgte jeg hende flere gange og det blev en lille u-undværlig gimmick mellem os at have den sixpack med trods hun vist slet ikke drak øl. :) 

Chokolade har jeg vist aldrig haft med - mest af hensyn til pigernes udgifter til photoshop ;) - men til tider blomster, vin, jordbær, hjemmebagte småkager, altid noget som tidligere kommunikation har vist var værdsat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bundstokken skrev, for 1 time siden:

det blev en lille u-undværlig gimmick mellem os at have den sixpack med trods hun vist slet ikke drak øl. :) .

Dét var et skønt minde at få genopfrisket - det var god spas! :)<3

Og bare rolig... De øl blev skam drukket - bare ikke lige samme dag B):ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bundstokken skrev, for 3 timer siden:

Mens den hedengangne Venuslogen var aktiv, var der en aften på chatten en pige der fortalte at hun kun tog mod gæster med sixpack. Hun havde lydt  spændende så jeg beslutte mig for at besøge hende - problem - min sixpack er camoufleret med et mindre spæklag :) 

Den søde unge dame stod måbende og kiggede på den sixpack øl jeg rakte frem mod hende og jeg trak den lige et øjeblik inden jeg fortalte om baggrunden, efterfølgende besøgte jeg hende flere gange og det blev en lille u-undværlig gimmick mellem os at have den sixpack med trods hun vist slet ikke drak øl. :) 

Chokolade har jeg vist aldrig haft med - mest af hensyn til pigernes udgifter til photoshop ;) - men til tider blomster, vin, jordbær, hjemmebagte småkager, altid noget som tidligere kommunikation har vist var værdsat.

Og så er du også en gave i dig selv, har jeg opfattelsen af :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 1 time siden:

Dét var et skønt minde at få genopfrisket - det var god spas! :)<3

Og bare rolig... De øl blev skam drukket - bare ikke lige samme dag B):ph34r:

Så må du jo siden være gået over på hårdere stoffer såsom kaffe og andet mørkt :P

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 31 minutter siden:

Og så er du også en gave i dig selv, har jeg opfattelsen af :)

Tak, det har jeg ikke netop betragtet mig selv som, men jeg er pigerne meget taknemmelig for at de modtager mig sødt og fordomsfrit og det afspejler sig måske lidt i mit samvær med dem. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bundstokken skrev, for 27 minutter siden:

Tak, det har jeg ikke netop betragtet mig selv som, men jeg er pigerne meget taknemmelig for at de modtager mig sødt og fordomsfrit og det afspejler sig måske lidt i mit samvær med dem. :) 

Det var da sødt skrevet :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 51 minutter siden:

Det kan du ellers roligt gøre ;) 

Tak - nu bliver jeg helt rørt over at blive husket  :) , 

Dit 'håndværk' glemmes ikke :rolleyes:

Redigeret af Bundstokken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
DETH skrev, for 18 minutter siden:

@Markild snig kondomet af og find ud af hvor stor pris GPer sætter på overraskelser....

Du er en modig mand:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også engang fået penisformede jødekager til jul, og lige inden jeg stoppede, fik jeg et krus med teksten MILF - Mug I’d Like to Fill....

Det satte i hvert fald fut i mine lattermuskler :) 

Jeg har også fået en guldmedalje og et diplom - det var sødt :wub:

Jeg har i det hele taget været ret heldig med de kreative og sjove mænd :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Juryen

Jeg elsker at tage en lille ting med, og gerne en med et personligt tvist. Det er en slags helgardering. Hvis det sjove fejler kan den skønne jo altid glæde sig over gaven. Hvis gaven også fejler er jeg screwed (og ikke på den gode måde) :rolleyes::D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 2 timer siden:

Jeg har også engang fået penisformede jødekager til jul, og lige inden jeg stoppede, fik jeg et krus med teksten MILF - Mug I’d Like to Fill....

Det satte i hvert fald fut i mine lattermuskler :) 

Jeg har også fået en guldmedalje og et diplom - det var sødt :wub:

Jeg har i det hele taget været ret heldig med de kreative og sjove mænd :D 

 

Det var da en genial gave :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 3 timer siden:

Jeg har også engang fået penisformede jødekager til jul, og lige inden jeg stoppede, fik jeg et krus med teksten MILF - Mug I’d Like to Fill....

Det satte i hvert fald fut i mine lattermuskler :) 

Jeg har også fået en guldmedalje og et diplom - det var sødt :wub:

Jeg har i det hele taget været ret heldig med de kreative og sjove mænd :D 

Jeg er måske ikke så kreativ, som jeg gerne ville være, men jeg husker, første gang jeg var hos dig.

Det var 7. september 2012, og jeg skulle jo helst gøre et godt indtryk, så jeg havde købt en æske blomme i Madeira. Du kiggede undersøgende på den og sagde anerkendende: "Uhm, det er jo en af de gode", hvorefter du uden yderligere forsvandt med den og pengene ud til mutter. For en kortere bemærkning :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...