Hop til indhold
Fiffler

SD: Missexii06 fra Frederiksberg

Recommended Posts

bighead skrev, for 5 minutter siden:

Jeg mener dog heller ikke, at kvinderne skal læse med her på EG. Det gør det meget svært at sige tingene som de er uden hele tiden at tage særlige hensyn, ikke at være krænkende osv.

Det er ellers en rigtig fin øvelse, som du i høj grad kan få brug for ude i virkeligheden ;-) 

  • Haha 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 2 minutter siden:

Det er ellers en rigtig fin øvelse, som du i høj grad kan få brug for ude i virkeligheden ;-) 

Udgangspunktet på EG er vel ikke, at anmeldelserne skal skrives med udgangspunkt i at kvinderne læser med? Jeg opfatter det som et sted, hvor mænd kan tale uforstyrret med hinanden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
bighead skrev, for 1 time siden:

Jeg har blot skrevet, at den pågældende på sit foto har en decideret ubehagelig udstråling. Det er ikke rendestenssprog. Men, jo sikkert sårende. Jeg mener dog heller ikke, at kvinderne skal læse med her på EG. Det gør det meget svært at sige tingene som de er uden hele tiden at tage særlige hensyn, ikke at være krænkende osv.

 

Det burde ikke være svært at skrive på en måde der ikke er krænkende. Det er vigtigt at blive på egen boldgade. Dvs skrive ud fra hvordan man selv oplever tingene uden at tyre bolden lige i hovedet på vedkommende man retter kritikken til. F. Eks din udmelding omkring profilbilledet. Istedet for at skrive " din udstråling er ubehagelig" så skriv  f. Eks. : "jeg synes ikke dit profilbilledet virker tiltrækkende på mig" her bliver du på egen banehalvdel ved at fortælle om hvad du synes uden at pege fingre og såre. Du får dit statement igennem uden at træde på vedkommende. Easy hvis man bare gør sig en lille smule umage

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
bighead skrev, for 1 time siden:

Jeg har blot skrevet, at den pågældende på sit foto har en decideret ubehagelig udstråling. Det er ikke rendestenssprog. Men, jo sikkert sårende. Jeg mener dog heller ikke, at kvinderne skal læse med her på EG. Det gør det meget svært at sige tingene som de er uden hele tiden at tage særlige hensyn, ikke at være krænkende osv.

 

hvis man ikke har noget pænt at sige, kan man tie stille 

så ti stille ok

Del dette indlæg


Link til indlæg
bighead skrev, 1 time siden:

Udgangspunktet på EG er vel ikke, at anmeldelserne skal skrives med udgangspunkt i at kvinderne læser med? Jeg opfatter det som et sted, hvor mænd kan tale uforstyrret med hinanden.

Det er da kun godt, hvis GPer og SBer giver deres mening til kende, så det ikke kun er (plat) karlekammersnak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Casten skrev, for 26 minutter siden:

Det er da kun godt, hvis GPer og SBer giver deres mening til kende, så det ikke kun er (plat) karlekammersnak.

Man kan godt tale uforstyrret uden at være plat. Der er også kvinder i sexbranchen som udveksler erfaringer m.m. i lukkede fora. Det er helt naturligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
norsjællænder skrev, for 30 minutter siden:

hvis man ikke har noget pænt at sige, kan man tie stille 

så ti stille ok

Så giver det jo ingen mening at have et forum som hedder anmeldelse af sugardaters... Anmeldelser og omtale er i sagen natur ofte negativ og nogen gange sårende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 39 minutter siden:

Det burde ikke være svært at skrive på en måde der ikke er krænkende. Det er vigtigt at blive på egen boldgade. Dvs skrive ud fra hvordan man selv oplever tingene uden at tyre bolden lige i hovedet på vedkommende man retter kritikken til. F. Eks din udmelding omkring profilbilledet. Istedet for at skrive " din udstråling er ubehagelig" så skriv  f. Eks. : "jeg synes ikke dit profilbilledet virker tiltrækkende på mig" her bliver du på egen banehalvdel ved at fortælle om hvad du synes uden at pege fingre og såre. Du får dit statement igennem uden at træde på vedkommende. Easy hvis man bare gør sig en lille smule umage

Det er en fin gennemgang af teorien bag girafsprog. Ok, jeg prøver at følge dit forslag: "Jeg så dit profilbillede, og din fremtoning gjorde et decideret ubehageligt indtryk på mig. Men du er sikkert et fint menneske.".

Det er jo grineren. 

Redigeret af bighead
skrivefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
bighead skrev, for 10 minutter siden:

Det er en fin gennemgang af teorien bag girafsprog. Ok, jeg prøver at følge dit forslag: "Jeg så dit profilbillede, og din fremtoning gjorde et decideret ubehageligt indtryk på mig. Men du er sikkert et fint menneske.".

Det er jo grineren. 

Nej du kan selvfølgelig også bare vælge at fortsætte din kurs og være komplet ligeglad med om du sårer andre eller ej. Hvad faen det er jo alligevel bare en værdiløs luder der omtales ikk? ( ironi kan forekomme) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
bighead skrev, for 27 minutter siden:

Så giver det jo ingen mening at have et forum som hedder anmeldelse af sugardaters... Anmeldelser og omtale er i sagen natur ofte negativ og nogen gange sårende. 

ja og du giver udtryk for din smag uden at have mødt hende , det er sgu da ikke en anmeldelse bare din smag, så den har du anmeldt og intet andet

Del dette indlæg


Link til indlæg
norsjællænder skrev, Lige nu:

ja og du giver udtryk for din smag uden at have mødt hende , det er sgu da ikke en anmeldelse bare din smag, så den har du anmeldt og intet andet

Jeg har en profil på SD. Da jeg læste de to negative anmeldelser tjekkede jeg hendes profil og blev vildt overrasket. Hun fremstår ubehagelig og min reaktion gik på, hvor overrasket jeg var over, at nogle havde besøgt hende. Jeg ville have undgået hende for enhver pris. Mit instinkt var tilsyneladende rigtigt. Så det er sådan set bare en kommentar til de to medlemmer som blev dårligt behandlet af kvinden. At hun så læser med her, blive fornærmet og får støtte at en masse følsomme medløbere. Ja, fint nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig skal der være plads til ris, ros, kritik og forherligelse. Når det så er sagt må der også være en grænse for hvor langt vi kan tillade os at gå.

Nogle gange må man lige overveje om hvorvidt ens fortælling om den dårlige oplevelse vejer tungere end risikoen for at personen bliver unødvendigt såret. Har den overhovedet nogen værdi for dette fora!? Den balance kan være hårfin. Jeg kan selv have svært ved at finde grænsen. Nu snakker jeg så om anmeldelser af gp’ere og ikke sb, for mit vedkomne, da jeg finder det utilstedeligt at anmelde mine oplevelser med sb’s. Det vedkommer kun dem og mig. Jeg  er nemlig stadig af den naive opfattelse at der er en forskel. 

Men at gå direkte efter struben på en person man ikke en gang selv har besøgt, baseret på et billede, er lige voldsomt nok. Der havde tale nok været sølv og tavshed nok været guld. 

Redigeret af underdog40
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
bighead skrev, for 15 minutter siden:

Hun fremstår ubehagelig og min reaktion gik på, hvor overrasket jeg var over, at nogle havde besøgt hende. Jeg ville have undgået hende for enhver pris. Mit instinkt var tilsyneladende rigtigt.

Formålet med EG er udveksling af erfaringer. Hvad dit instinkt siger dig om servicen hos en SB, bidrager ikke til det formål. Faktisk er det uinteressant og har helt afsporet tråden. At du så i tillæg er fornærmet over, at pågældende SB og andre  kvinder læser, hvad du skriver, siger vel, at dit instinkt svigtede dig, da du besluttede at prale af dit instinkt her.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...