Hop til indhold
Fiffler

SD: Missexii06 fra Frederiksberg

Recommended Posts

Missexii06 fra Frederiksberg. Aldrig har jeg oplevet noget så ringe og nedværdigende.

Jeg kom lige ind af døren, så blev jeg bedt om at lægge tøjet, hun smed også sit,

så lagde hun sig på alle fire, på gulvet, sengen måtte vi ikke bruge,

så kunne jeg bare køre den af i smørhullet, så bad jeg om

lidt forspil, og om jeg måtte slikke hende? Det havde vi ikke aftalt, sagde hun,

og det er det eneste der tænder mig. Jeg blev så skuffet, og hun var simpelthen

så kold, så jeg tog tøjet på, og kørte med det samme igen.

Hun ser hammer godt ud, og en lækker krop, men hun er spild af tid.

Kan desværre ikke linke, da jeg kom hjem var jeg blokket.

  • Sørgelig 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fiffler skrev, for 2 minutter siden:

......så lagde hun sig på alle fire, på gulvet, sengen måtte vi ikke bruge,

så kunne jeg bare køre den af i smørhullet......

Lyder som nemme penge og der er sikkert mange der hopper i med begge ben. Men tak for at advare mod hende :)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser ellers rigtig dejlig ud.
Hun skriver ikke noget om sin højde/vægt, hvordan er hun af bygning?
Hvor meget skulle hun have i sukker ?

Er der andre der har besøgt hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
ismanden skrev, den 31.1.2019 at 17:40:

Hun ser ellers rigtig dejlig ud.
Hun skriver ikke noget om sin højde/vægt, hvordan er hun af bygning?
Hvor meget skulle hun have i sukker ?

Er der andre der har besøgt hende?

Jeg har lige besøgt hende, og kan kun gi Fiffler ret i stort set alt hvad han skiver, jeg vil råde ALLE til at holder sig fra hende, jeg har aldrig haft en dårlig oplevelse på SD før idag, jeg er både skuffet og lidt sur efter mit besøg hos hende..

Hun er ca 160høj og vejer omkring 50kg, rimlig store naturlige bryster og små buttet lår, men synes stadig hendes billeder er meget pænere end virkligheden, men det har måske også noget med hendes personlighed at gøre

Hun ville ha 1000 for et besøg i hendes mere eller mindre forfaldene kolde lejlighed uden varme(for det har hun ikke råd til siger hun) hvor man ikke engang må sætte sig på sengen, men alt skal forgå midt i rummet på gulvet...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor forsøge sig, efter sådan en anmeldelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, den 6.2.2019 at 20:19:

Hvorfor forsøge sig, efter sådan en anmeldelse. 

Ja jeg ved det, det var utrolig dumt af mig, men jeg tænkte ikke klat i øjeblikket selvom jeg havde læst anmeldesen herinde, hun kontaktet selv mig og lovede en helt masse som så ikke havde noget hold i virkligheden..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fiffler skrev, den 16/1/2019 at 17:11:

Missexii06 fra Frederiksberg. Aldrig har jeg oplevet noget så ringe og nedværdigende.

Jeg kom lige ind af døren, så blev jeg bedt om at lægge tøjet, hun smed også sit,

så lagde hun sig på alle fire, på gulvet, sengen måtte vi ikke bruge,

så kunne jeg bare køre den af i smørhullet, så bad jeg om

lidt forspil, og om jeg måtte slikke hende? Det havde vi ikke aftalt, sagde hun,

og det er det eneste der tænder mig. Jeg blev så skuffet, og hun var simpelthen

så kold, så jeg tog tøjet på, og kørte med det samme igen.

Hun ser hammer godt ud, og en lækker krop, men hun er spild af tid.

Kan desværre ikke linke, da jeg kom hjem var jeg blokket.

God aften.

Jeg er da forfærdelig ked af, at skulle se mig blive "udsillet" istedetfor at vi ikke kunne snakke sammen om det da du var der. Jeg har som menneske grænser, og derfor går jeg ikke med til noget, som jeg vil føle mig meget ubehageligt tilpas i. Vi havde på ingen måder aftalt, at du  måtte slikke mig, det er korrekt, og hvis jeg ikke nævner det om det i mine beskeder, så er det fordi det er noget som jeg ikke har lyst til. Det håber jeg lidt, at du forstår. Og som sagt så sagde jeg også, at jeg lå meget bedre  nede på tæppet, end på min seng, fordi den er som den er, og jeg ikke kan plasere mig ordenligt i den. Så det er lidt øv syntes jeg, at skulle læse sådan en anmeldelse, når jeg faktisk hverken havde nævnt noget om slikkeri og jeg oveni fik sagt at jeg bedre kunne ligge mig ned end at bruge min dårlige seng. Forsæt god aften.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SuperWood skrev, den 6/2/2019 at 15:54:

Jeg har lige besøgt hende, og kan kun gi Fiffler ret i stort set alt hvad han skiver, jeg vil råde ALLE til at holder sig fra hende, jeg har aldrig haft en dårlig oplevelse på SD før idag, jeg er både skuffet og lidt sur efter mit besøg hos hende..

Hun er ca 160høj og vejer omkring 50kg, rimlig store naturlige bryster og små buttet lår, men synes stadig hendes billeder er meget pænere end virkligheden, men det har måske også noget med hendes personlighed at gøre

Hun ville ha 1000 for et besøg i hendes mere eller mindre forfaldene kolde lejlighed uden varme(for det har hun ikke råd til siger hun) hvor man ikke engang må sætte sig på sengen, men alt skal forgå midt i rummet på gulvet...

God aften. Jeg syntes varmen som handler om (mine penge og liv) det skal vi holde os fra i samtalen. Ja, jeg har ikke råd i måneden til varmen, så det er lidt et problem for mig i denne her månede. Men tak for dine fine ord, at du syntes jeg er pænere på billeder end i virkeligheden. Øv at jeg skal sidde og høre på det. Din beskrivelse af "buttet lår" er heller ikke rigtig, jeg træner og er på ingen måde "buttet" som du beskriver det men tværdigmod pæn figur.

Jeg har aldrig haft noget imod at en skulle sætte sig nøgen på mit tæppe, men lige inden du satte dig ville jeg da gerne havde skiftet tæppet som jeg bruger til at sove med, og skifte ud til et andet, og så kunne du havde sat dig nøgen ned som gjort. 

Ellers er jeg ked af at høre, at du skriver ALLE skal holde sig fra mig, pga nogle små ting. Og de ting som forgår mellem en sd og jeg, kan sagtens både forgår ved sengen og tæppet. Og ikke kun "MIDT PÅ GULVET"

Del dette indlæg


Link til indlæg
ismanden skrev, den 31/1/2019 at 17:40:

Hun ser ellers rigtig dejlig ud.
Hun skriver ikke noget om sin højde/vægt, hvordan er hun af bygning?
Hvor meget skulle hun have i sukker ?

Er der andre der har besøgt hende?

Det er sjovt som vi mænd har meget forskellig smag. Jeg synes hendes udstråling på profilbilledet er decideret ubehageligt. Faktisk overvejede jeg kort at blokere hende, så jeg ikke skulle se hendes ansigt igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I behøver ikke svine mig til på nettet om hvad I syntes om mit billede, hvorfor ikke bare blokere mig istedetfor at pynte offentlig på nettet.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fiffler skrev, den 16/1/2019 at 17:11:

Missexii06 fra Frederiksberg. Aldrig har jeg oplevet noget så ringe og nedværdigende.

Jeg kom lige ind af døren, så blev jeg bedt om at lægge tøjet, hun smed også sit,

så lagde hun sig på alle fire, på gulvet, sengen måtte vi ikke bruge,

så kunne jeg bare køre den af i smørhullet, så bad jeg om

lidt forspil, og om jeg måtte slikke hende? Det havde vi ikke aftalt, sagde hun,

og det er det eneste der tænder mig. Jeg blev så skuffet, og hun var simpelthen

så kold, så jeg tog tøjet på, og kørte med det samme igen.

Hun ser hammer godt ud, og en lækker krop, men hun er spild af tid.

Kan desværre ikke linke, da jeg kom hjem var jeg blokket.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

Der er så mange tråde der bliver blokeret/låst af admin grundet at man taler/skriver dårligt til hinanden. Håber også det sker med denne for det er da virkeligt grim læsning. Hvor er det dog usympatisk at skrive at " hendes udstråling  på profilbilledet er decideret ubehageligt " " især når man ved at personen man skriver om læser med.

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Lady C skrev, for 21 minutter siden:

Der er så mange tråde der bliver blokeret/låst af admin grundet at man taler/skriver dårligt til hinanden. Håber også det sker med denne for det er da virkeligt grim læsning. Hvor er det dog usympatisk at skrive at " hendes udstråling  på profilbilledet er decideret ubehageligt " " især når man ved at personen man skriver om læser med.

 

ja fuldstændig enig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
bighead skrev, den 12/2/2019 at 23:29:

Det er sjovt som vi mænd har meget forskellig smag. Jeg synes hendes udstråling på profilbilledet er decideret ubehageligt. Faktisk overvejede jeg kort at blokere hende, så jeg ikke skulle se hendes ansigt igen. 

tja og dit indlæg er dicideret ubehageligt
håber du har en god dag en anden dag, og pssst, lad vær med at lade dine dårlige dage gå ud over andre 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MissSexii06 skrev, den 13/2/2019 at 06:25:

I behøver ikke svine mig til på nettet om hvad I syntes om mit billede, hvorfor ikke bare blokere mig istedetfor at pynte offentlig på nettet.

Hej MissSexii06, du sælger sex. Jeg køber sex. EG er et site, hvor mænd kan dele deres vurderinger og indtryk af de kvinder som de møder eller har kontakt med. Jeg har ikke svinet dig til. Jeg kender dig ikke. Men jeg står ved, at dit billede virkede decideret ubehageligt - din udstråling. Jeg har ikke hængt dig ud med navn, telefonnummer eller foto. Men EG handler nu en gang om mænds møder med kvinder som sælger sex. Nogen gange vil vores beskrivelser uværgeligt virke sårende eller krænkende. Jeg synes dog du skal hæfte dig ved, at jeg her har beskrevet et foto (af dig) men ikke af dig som person, som jeg af gode grunde ikke kender til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 3 timer siden:

Der er så mange tråde der bliver blokeret/låst af admin grundet at man taler/skriver dårligt til hinanden. Håber også det sker med denne for det er da virkeligt grim læsning. Hvor er det dog usympatisk at skrive at " hendes udstråling  på profilbilledet er decideret ubehageligt " " især når man ved at personen man skriver om læser med.

 

Hej Lady C, jeg synes egentlig ikke, at kvinder/piger som sælger sex skal læse med her på EG. Og i hvert fald overveje det meget grundigt, hvis de blander sig. EG er et debatsite, hvor mænd kan dele erfaringer med kvinder som sælger sex. Nogen gange vil omtalerne uværgeligt virke sårende eller krænkende. Men sådan må det nødvendigvis blive, med mindre man laver en regel om, at kun positiv omtale er tilladt. (Og så giver det jo ingen mening). Som mand oplever man i forbindelse med køb af sex nogen gange de mest fortryllende øjeblikke. Andre gange oplever man helt horrible eller ydmygende ting. Det må være muligt ærligt at beskrive, hvad man har oplevet, uden at skulle stå til regnskab eller blive kritiseret af andre fra branchen. Ellers ender det med, at vi får lukkede, private debatfora, hvor sælgerne af sex ikke har adgang.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
bighead skrev, for 25 minutter siden:

EG er et debatsite, hvor mænd kan dele erfaringer med kvinder som sælger sex. Nogen gange vil omtalerne uværgeligt virke sårende eller krænkende.

Enig. Men din personlige opfattelse af, hvordan en person på et foto ser ud, har intet at gøre med "at dele erfaringer med kvinder som sælger sex". Havde du mødt hende i virkeligheden, kunne det være en relevant erfaring, at hun så ud eller ikke så ud som på sit. Men det er der jo ikke tale om her. Du havde bare lyst til at genere en person, som du aldrig har mødt eller set RL. Og i stedet for bare at skamme dig i stilhed, forsøger du at pakke det ind i formålet med EG og forslag om, at lukke EG for GP og SB. Sølle.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
bighead skrev, for 53 minutter siden:

Hej Lady C, jeg synes egentlig ikke, at kvinder/piger som sælger sex skal læse med her på EG. Og i hvert fald overveje det meget grundigt, hvis de blander sig. EG er et debatsite, hvor mænd kan dele erfaringer med kvinder som sælger sex. Nogen gange vil omtalerne uværgeligt virke sårende eller krænkende. Men sådan må det nødvendigvis blive, med mindre man laver en regel om, at kun positiv omtale er tilladt. (Og så giver det jo ingen mening). Som mand oplever man i forbindelse med køb af sex nogen gange de mest fortryllende øjeblikke. Andre gange oplever man helt horrible eller ydmygende ting. Det må være muligt ærligt at beskrive, hvad man har oplevet, uden at skulle stå til regnskab eller blive kritiseret af andre fra branchen. Ellers ender det med, at vi får lukkede, private debatfora, hvor sælgerne af sex ikke har adgang.

Ved du hvad:  det du gør/ skriver har intet med konstruktiv kritik at gøre. Det er personangreb og personangreb er (forhåbentligt ) ikke tilladt herinde.  Man kan skrive på en ordentlig og respektfuld måde. Det handler ikke om at skrive så svinagtigt som muligt for at få sit statement igennem og skriver man som du gør viser man i min verden en udtalt mangel på selvkontrol.  

Jeg synes der er mange gentlemen herinde - og det er dem jeg kan lide og dem jeg har lyst til at lære nærmere at kende - du hører så sandelig ikke under den kategori.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En del af jagten på købe-sex går via sociale medier. EG indlæg behøver kun at omfatte oplevelser IRL. Jeg valgte at dele mit indtryk af kvinden på baggrund af hendes offentlige profilfoto. Da jeg postede var jeg ikke klar over ar hun deltog i debatten. Havde jeg opdaget det ville jeg ikke have skrevet noget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 4 minutter siden:

Ved du hvad:  det du gør/ skriver har intet med konstruktiv kritik at gøre. Det er personangreb og personangreb er (forhåbentligt ) ikke tilladt herinde.  Man kan skrive på en ordentlig og respektfuld måde. Det handler ikke om at skrive så svinagtigt som muligt for at få sit statement igennem og skriver man som du gør viser man i min verden en udtalt mangel på selvkontrol.  

Jeg synes der er mange gentlemen herinde - og det er dem jeg kan lide og dem jeg har lyst til at lære nærmere at kende - du hører så sandelig ikke under den kategori.

Det er en karakteristik af et foto af en i øvrigt anonym person som har fået særdeles hård kritik af to kunder. Jeg bliver meget overrasket over at nogen kunne overveje at besøge hende på baggrund af fotoet. Har du selv set det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
bighead skrev, for 14 minutter siden:

Det er en karakteristik af et foto af en i øvrigt anonym person som har fået særdeles hård kritik af to kunder. Jeg bliver meget overrasket over at nogen kunne overveje at besøge hende på baggrund af fotoet. Har du selv set det?

Smag og behag er forskellig fra mand til mand. Har du ikke noget pænt at sige, er det bedst at tie. Uanset hvem der iøvrigt læser eller ikke læser med ;-) 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 6 minutter siden:

Smag og behag er forskellig fra mand til mand. Har du ikke noget pænt at sige, er det bedst at tie. Uanset hvem der iøvrigt læser eller ikke læser med ;-) 

Liv, så har du fuldstændig misforstået formålet med dette forum. Det hedder Anmeldelse af sugarbabes i hele Danmark. Anmeldelser er skribentens subjektive og uforbeholdne mening om bogen, restauranten - i det her tilfælde sugarbaben. To medlemmer - hvis troværdighed der ikke er nogen grund til at betvivle - skriver en temmelig dårlig anmeldelse af den pågældende kvinde. Tilfældigvis er jeg også stødt på hendes profilfoto og jeg deler mit umiddelbare indtryk: Nemlig at jeg det kommer bag på mig, at nogen skulle have lyst til at have et intimt forhold med hende, da jeg synes hun har en ubehagelig udstråling. Min kommentar er ikke rettet mod den pågældende kvinde, men mere de to anmeldere. Købesex og sugardating handler om udseende, udstråling, personlighed, troværdighed, intimitet, rå sex. Liv, hvorfor er du overhovedet tilmeldt EG, hvis du mener, at man skal tie med mindre man har noget pænt at sige? EG er jo nærmest antitesen på det udsagn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
bighead skrev, for 5 minutter siden:

Liv, så har du fuldstændig misforstået formålet med dette forum. Det hedder Anmeldelse af sugarbabes i hele Danmark. Anmeldelser er skribentens subjektive og uforbeholdne mening om bogen, restauranten - i det her tilfælde sugarbaben. To medlemmer - hvis troværdighed der ikke er nogen grund til at betvivle - skriver en temmelig dårlig anmeldelse af den pågældende kvinde. Tilfældigvis er jeg også stødt på hendes profilfoto og jeg deler mit umiddelbare indtryk: Nemlig at jeg det kommer bag på mig, at nogen skulle have lyst til at have et intimt forhold med hende, da jeg synes hun har en ubehagelig udstråling. Min kommentar er ikke rettet mod den pågældende kvinde, men mere de to anmeldere. Købesex og sugardating handler om udseende, udstråling, personlighed, troværdighed, intimitet, rå sex. Liv, hvorfor er du overhovedet tilmeldt EG, hvis du mener, at man skal tie med mindre man har noget pænt at sige? EG er jo nærmest antitesen på det udsagn.

Du har totalt misforstået EG konceptet. 

Man anmelder sine besøg, men det kan udmærket gøres med empati og gentleman like attitude. Der er ingen grund til at bruge rendestenens sprog, eller være direkte sårende og ubehagelig. 

Hvad får du ud af at være så grov og sårende? 

Du ved, når din finger peger mod en, peger resten mod dig selv ;) 

  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, Lige nu:

Du har totalt misforstået EG konceptet. 

Man anmelder sine besøg, men det kan udmærket gøres med empati og gentleman like attitude. Der er ingen grund til at bruge rendestenens sprog, eller være direkte sårende og ubehagelig. 

Hvad får du ud af at være så grov og sårende? 

Du ved, når din finger peger mod en, peger resten mod dig selv ;) 

Jeg har blot skrevet, at den pågældende på sit foto har en decideret ubehagelig udstråling. Det er ikke rendestenssprog. Men, jo sikkert sårende. Jeg mener dog heller ikke, at kvinderne skal læse med her på EG. Det gør det meget svært at sige tingene som de er uden hele tiden at tage særlige hensyn, ikke at være krænkende osv.

 

  • Sørgelig 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...