Hop til indhold
Guest Enzo L'uri

Nedlukning af stærkt medie.

Recommended Posts

Guest Enzo L'uri

Jeg har søgt lidt efter et svar på hvorfor tråden fra Generel debat der havde overskriften “ GP’er ændre Danmark” er blevet slettet? Det nærmeste jeg er kommet,er dette svar til @TheVoice som også tidligere har undret sig.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/93388-ny-dokumentar-på-tv2-mit-liv-som-luder/?do=findComment&comment=858316

Annoncering og utilfredse brugere skulle være årsagen til at flere trådstarter af Journalisten fra Tv2’s dokumentar er blevet slettet. @Administrator Har selvfølgelig magten til at slette som det passer ham,og jeg håber da også han bidrager med et sagligt svar.:)

Jeg erkender at os brugere af sexkøb og Eroguide,får en masse nysgerrige henvendelser fra en broget forsamling af studerende og andre autodidakte skribenter som i længden bliver lidt letkøbt og belastende. Omvendt burde vi måske også erkende at sitet er blevet den letteste vej til holdningerne fra os købere. Her vil jeg fremadrettet forsøge og være lidt med lydhør og måske være lidt mere grovvævet når jeg sortere i kommende forespørgsler.

I bagklogskabens klare lys,så må dokumentaren fra TV2 ha haft indflydelse på den arbejdsgruppe som nu er blevet samlet for at forbedre pigernes arbejdsvilkår. Gruppen repræsenteres bla. af Minister Mai Marcado og @Sofie Brandvarm fra vores eget lille univers. Jeg tvivler på hun var inviteret med,hvis ikke hun brændte så godt igennem som hun gjorde,iøvrigt på lige fod med de resterende deltager:)

Jeg syntes det er ærgerligt at disse trådstarter slettes da jeg fornemmer at Journalisten gerne deltager i en saglig prostitutionsdebat,og har bevist gennem 3 udsendelser at hun har et fordomsfrit forhold til branchen og dens mangfoldige individer. Desuden fandt jeg intet der minder om annoncering under trådstarten “GP’er ændre Danmark” jeg tolkede bare en konstatering omkring Sofies deltagelse i den nyoprettede arbejdsgruppe.

Det er vel forventeligt af langt hovedparten af os købere ønsker det bedste for glædespigerne. Tiltag der gør noget godt på den front hænger ikke på træerne,og derfor mener jeg også at alle tiltag der forsøger et opgør mod stigmatiseringen burde få max opbakning af Eroguide.dk og dens efterhånden mange bruger,der ikke længere bliver regnet for ingenting under den offentlige debat.

Måske tager jeg fejl,men jeg formoder da at hovedparten af de aktiver piger herinde ønsker alt den saglige debat der kan opslåes herinde. Det er jo jer der i sidste ende kommer til at financiere EG med jeres betalende annoncer.

begrundelserne omkring annoncering og irriterede brugere,mener jeg ikke længere er holdbare. Jeg syntes debatten mister noget glød når så stærkt et medie bliver udelukket.:wacko:

Enzo.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg sidder også tilbage med det indtryk, at journalisten på ingen måde har haft som motiv, at udnytte Eroguide.dk til annoncering.

For mig at se har hun helt naturligt, og det egentlig som et udtryk for hvor seriøst EG, og dets brugere bliver betragtet, blot valgt at opsøge potentielle kilder og medvirkende til sine programmer.

Og efter hvad jeg kan forstå, har hendes programmer efterfølgende haft en positiv effekt, og jeg er grundlæggende enig med The Voice i, at EG ikke bør lukke af for den slags projekter i forum på EG.

Med hensyn til irriterede brugere, så tror jeg at der mangler et filter til den slags projekter.

I stedet for at en broget skare af alt fra nysgerrige amatører, til dybt professionelle seriøse medier, de bare frit kan oprette sig, og så blot sætte deres projekter i søen i forum på EG.

Så synes jeg at disse mennesker i stedet for bare at oprettet sig som brugere, og så ellers gå igang i forum,  istedet som det første bør rette henvendelse om det til Admin, for i en dialog med ham, at få adgang til forum på EG.

Hvis de gør det, så håber jeg personligt at Admin, stadig efter egen vurdering vil give nogen af dem lov til at bruge EG til deres formål, mens han samtidig forlods kan sortere andre fra.

Bare sådan at EG ikke behøver at lægge platform til revl og krat, men selv kan tage stilling til hvem de vil tillade adgang til forum på EG, i deres ærinder.

Og dem der får lov, bør starte med at blotlægge deres eget cv, og hvem de arbejder for i hvilket ærinde, med links til sammes hjemmesider, samt deres fulde officielle kontaktinformationer.

Gør de det, så er der rene linjer fra begyndelsen.

Det har været lidt af et detektiv arbejde før, at vi brugere selv har skullet opstøve denne info, før vi fik fakta bekræftet af eksempelvis en journalist, og det er ingen god begyndelse på en dialog med brugerne på Eroguide.dk

Hvis den journalist der fik slettet sin tråd læser denne tråd, så synes jeg at hun skulle prøve at  henvende sig bagom til EG, og prøve at få tilladelse til en ny tråd i dialog med ejer.

Admin kan så stadig afvise, men så har hun da forsøgt.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 1 time siden:

Med hensyn til irriterede brugere, så tror jeg at der mangler et filter til den slags projekter.

En god idé du har Rejse. Og måske skulle man samtidigt tage irritede brugere med et gran salt. Uanset hvordan man gør vil der jo nemlig altid være folk der bliver irriterede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Luksusmassage skrev, for 7 timer siden:

Det lader til at dette skal ind under gulvtæppet, ærgerligt at der bare bliver lukket ned og ikke svaret på disse spørgsmål

Ja,det er faktisk rigtig ærgerligt at man fra hovedkontorets side vælger stilheden som svar:rolleyes:

Man kan jo selv konkludere på hvorfor?måske mangler der saglige argumenter eller også er "strudseløsningen" bare relativ nem når man har magten.

Tale er sølv,tavshed er grusom;)

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Nu har impact tv igen fået slettet en tråd af Rooster,med ordene "i spilder jeres egen og vores tid":o

Sidste gang de fik lov til og deltage herinde,fik vi alle sammen 3 rigtige gode og væsentlig vigtige programmer og se på landsdækkende TV2:)

Er jeg for sløret af medicin til at forstå sammenhængen?

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi ønsker ikke efterlysninger herinde, efter deltager til diverse interviews, skoleopgaver o.lign.. Dette gælder for alle, også Impact TV. Dette har Impact TV dog åbenbart meget svært ved at forstå og har nu efterhånden rigtig mange gange, alligevel oprettet nye brugere og indlæg herinde, selvom vi har gjort dem opmærksom på vi ikke ønsker deres efterlysninger efter deltagere.

Hver gang de opretter nye brugere eller indlæg, bliver brugerne ganske enkelt banned, så snart vi bliver opmærksomme på den og deres indlæg bliver fjernet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Administrator skrev, for 2 timer siden:

Hver gang de opretter nye brugere eller indlæg, bliver brugerne ganske enkelt banned, så snart vi bliver opmærksomme på den og deres indlæg bliver fjernet.

Det kan jeg godt forstå at I gør, men jeg håber at de må, og at de vil henvende sig på helt normal og ordentlig vis, uden om forum, for i dialog med EG, at få lov til at formidle deres budskab, og deres behov.

Det synes jeg faktisk er i vores egen interesse, at EG er imødekommende overfor.

Særligt når der er referencer på, at der er kommet gode programmer ud af det.

Men anonyme brugere, uden cv, tydelig afsender og kontakt informationer hører ingen steder hjemme, hvis man som produktionsselskab ønsker at komme i kontakt med os her på EG.

En mulighed kunne som jeg ser det, være at eksempelvis Impact tv laver sin egen web blog, som EG indvilger i at linke og henvise til.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig med Rejse. Har ikke set programmerne, men har forstået på folk herinde at man er positivt overrasket. Og det sker jo ikke tit.

Det er jo ikke min sag, men personligt håber jeg at EG ikke lukker for mulighederne at også bidrage til at forflytte positionerne i samfundet hvis muligt. Især hvis det ikke koster andet end at lade folk herinde vide at noget er igang. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Bananas skrev, for 9 minutter siden:

Enig med Rejse. Har ikke set programmerne, men har forstået på folk herinde at man er positivt overrasket. Og det sker jo ikke tit.

Det er jo ikke min sag, men personligt håber jeg at EG ikke lukker for mulighederne at også bidrage til at forflytte positionerne i samfundet hvis muligt. Især hvis det ikke koster andet end at lade folk herinde vide at noget er igang. 

 

Enig.

Det sender desværre et afviklede signal fremfor et udviklende:o

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig at se handler det i bund og grund om nogle medie folk, som ikke har forstået, og som ikke har respekteret at de for at komme i kontakt med os som målgruppe, skulle og burde have henvendt sig til os i fuld åbenhed, med egne referencer og kontaktinformationer.

Sådan som de vel, ville have gjort det i enhver anden anledning, og på enhver anden platform med en anden målgruppe end os.

Det bringer så Admin og EG i den situation, at de får bruger reaktioner, og en debat i forum herom, som de ikke har bedt om, og velsagtens ikke har ønsket sig.

Det er dumt og respektløst gjort af medie folkene, og de har bare fået det ud af det at EG nu ikke ønsker deres tilstedeværelse i forum på EG, banner dem, og sletter deres indlæg.

Som jeg ser det, der er der brug for at mediefolkene og EG får talt ud om hele dette forløb, og i en konstruktiv dialog når frem til en måde at samarbejde på.

Som gør at medierne respekterer at EG ikke er en platform, hvor de har en fribillet til at være, sådan som de selv på egen hånd, ukritisk og uden om ledelsen på EG vælger at gøre det.

EG kan også drage lære

EG kunne formulere en vejledning til medierne, om hvordan de forventes at opføre sig, hvis de vil i kontakt med EG, og brugerne på EG.

Og tilkendegive hvilke helt klare konsekvenser det har, hvis de ikke overholder simpel pli, og en sådan vejledning.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Rejsenetværk skrev, den 26/2/2019 at 11:07:

For mig at se handler det i bund og grund om nogle medie folk, som ikke har forstået, og som ikke har respekteret at de for at komme i kontakt med os som målgruppe, skulle og burde have henvendt sig til os i fuld åbenhed, med egne referencer og kontaktinformationer.

Sådan som de vel, ville have gjort det i enhver anden anledning, og på enhver anden platform med en anden målgruppe end os.

Det bringer så Admin og EG i den situation, at de får bruger reaktioner, og en debat i forum herom, som de ikke har bedt om, og velsagtens ikke har ønsket sig.

Det er dumt og respektløst gjort af medie folkene, og de har bare fået det ud af det at EG nu ikke ønsker deres tilstedeværelse i forum på EG, banner dem, og sletter deres indlæg.

Som jeg ser det, der er der brug for at mediefolkene og EG får talt ud om hele dette forløb, og i en konstruktiv dialog når frem til en måde at samarbejde på.

Som gør at medierne respekterer at EG ikke er en platform, hvor de har en fribillet til at være, sådan som de selv på egen hånd, ukritisk og uden om ledelsen på EG vælger at gøre det.

EG kan også drage lære

EG kunne formulere en vejledning til medierne, om hvordan de forventes at opføre sig, hvis de vil i kontakt med EG, og brugerne på EG.

Og tilkendegive hvilke helt klare konsekvenser det har, hvis de ikke overholder simpel pli, og en sådan vejledning.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

@Rejsenetværk

Har du noget kendskab til denne sag som ikke har kunnet læses offentligt?

For ellers er jeg ret imponeret over at du kan konkludere noget som helst om ImpactTV's kritisable forumadfærd,uden og kende til andet end hvad der postuleres fra Eroguide's side?

Det vil komme meget bag på mig hvis ikke selskabet ad flere omgange har forsøgt og komme igennem via saglig dialog:huh:

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 2 minutter siden:

Har du noget kendskab til denne sag som ikke har kunnet læses offentligt?

For ellers er jeg ret imponeret over at du kan konkludere noget som helst om ImpactTV's kritisable forumadfærd,uden og kende til andet end hvad der postuleres fra Eroguide's side?

Det vil komme meget bag på mig hvis ikke selskabet ad flere omgange har forsøgt og komme igennem via saglig dialog:huh:

Nej det har jeg ikke, og ja jeg kender ikke til andet end hvad der postuleres fra Eroguide's side, og det vil ikke komme bag på mig hvis ikke selskabet ad flere omgange har forsøgt og komme igennem via saglig dialog.

Her stoler jeg simpelthen på Eroguide, også jævnfør sådan som at man har kunnet følge de profiler der har været oprettet af journalister fra ImpactTV's side, hvor info har skullet trækkes ud af dem i deres egne tråde.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Rejsenetværk skrev, for 11 timer siden:

 

Her stoler jeg simpelthen på Eroguide, også jævnfør sådan som at man har kunnet følge de profiler der har været oprettet af journalister fra ImpactTV's side, hvor info har skullet trækkes ud af dem i deres egne tråde.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Det er bestemt ikke mit indtryk af de tråde jeg har haft mulighed for at læse. Her syntes jeg kun man har været helt åbne og upfront med klare tilbagemeldinger på de kritiske spørgsmål man blev mødt med. Den trådstart som har fået lov til at overleve var som jeg husker det også den første. Her søgte man efter piger til til programmet "mit liv som luder" her præsentere Freya sig selv og ImpactTV i første indlæg:) Så jeg har ikke oplevet at noget skulle trækkes ud...Jeg har kun oplevet nogle profiler som i frustration over nedlukning uden saglig grund,har forsøgt med dialog via nye trådstarter:)

Da man søgte efter piger herinde blev det ikke problematisk gjort via en annonceanklage. Det var først da eftersøgningerne på os mænd startede,at Eroguide begyndte og vakle baglæns med svingende argumentering i forhold til deres tilstedeværelse.

Uanset om vi har syntes om deres forum adfærd eller ej,har de skabt nogle rigtige gode dokumentarprogrammer som faldt på et rigtig godt tidspunkt i forhold til den social politiske historie der er skrevet,med et bredt udvalg som skal kigge på prostitution og dens vilkår.

Jeg tror ikke det udvalg havde en aktiv pige inkluderet,hvis ikke der var brændt igennem fra pigernes side under de 3 udsendelser.:)

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...