Hop til indhold
Guest Gentle94

Spørgsmål til pigerne omkring indvandre

Recommended Posts

Frodige Ida skrev, 1 time siden:

I samme tråd spørger jeg om hvordan andre piger klare konflikterne med dem. 

Måske du vil fortælle din version? 

Jamen faktisk har jeg ikke konflikter med mennesker generelt. Det er absolut yderst sjældent i hvert fald. 

Men har jeg problemer med at gæster prøver grænser af (af alle gæster) så gør jeg det klart på en pæn måde det er en grænse. Og så er det altid blevet respekteret. Så jeg er nok den forkerte at spørge. :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan også mærke at jeg bliver lidt øv over at indvandrere skal omtales "dem" 

Men det er måske bare mig der er nærtagende. Jeg mener helt bestemt vi alle er mennesker på lige fod. Og blev jeg omtalt som en gruppe af "dem" hmm så ville jeg sgu blive stødt.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Frække Tanja skrev, for 34 minutter siden:

Jeg mener helt bestemt vi alle er mennesker på lige fod.

Helt enig...derfor er det også bedst at "ikke Danskere" vender tilbage til deres respektive lande, der fungerer de trods alt bedst.;)

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Frække Tanja skrev, 1 time siden:

Jeg kan også mærke at jeg bliver lidt øv over at indvandrere skal omtales "dem" 

Men det er måske bare mig der er nærtagende. Jeg mener helt bestemt vi alle er mennesker på lige fod. Og blev jeg omtalt som en gruppe af "dem" hmm så ville jeg sgu blive stødt.. 

Beklager  for  afsporing  af  tråden. 

Det  er  klart  min  opfattelse  at  der  i en  stor  del  af  danske  samfund  vil  være  folk  som  også  vil  betegne  dig  som  "dem", dels  på  grund  af  dit  erhverv  og  sikkert  også  en  del  grundet  dine  "mange tatoveringer" - og  ja  det  er  øv  at  blive  "dømt" grundet  generalisering og  fordomme. 

Jeg  selv  ønsker  kun  aftaler  med  skandinaviske  mænd, det  handler  udelukkende om  hvilke  typer  af  mænd  jegønsker  at  tilbyde  sex  til og  har  intet  at  gøre  med  religion  eller  hudfarve.  

Jeg  stiller  også  lidt  krav  om  hygiejne, højde, alder samt  vægt.  Blot  fordi  jeg  ønsker  at  have  ægte  lyst  til  de  mænd  jeg  mødes med. 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Nemtøs skrev, for 18 minutter siden:

Beklager  for  afsporing  af  tråden. 

Det  er  klart  min  opfattelse  at  der  i en  stor  del  af  danske  samfund  vil  være  folk  som  også  vil  betegne  dig  som  "dem", dels  på  grund  af  dit  erhverv  og  sikkert  også  en  del  grundet  dine  "mange tatoveringer" - og  ja  det  er  øv  at  blive  "dømt" grundet  generalisering og  fordomme. 

Jeg  selv  ønsker  kun  aftaler  med  skandinaviske  mænd, det  handler  udelukkende om  hvilke  typer  af  mænd  ønsker  at  tilbyde  sex  til og  har  intet  at  gøre  med  religion  eller  hudfarve. 

Nu bliver jeg altså lidt nysgerrig.... Hvilken type mænd er muslimer/anden etniske mænd så ? 

Hvis du ikke dømmer dem ude pga religion eller hudfarve, hvad får dig så til ikke at ville have dem som gæster ?

Personligt modtager jeg dem aldrig.... Den slår aldrig fejl.... De aller fleste glor op og ned 300 gange, og kan sågar finde på at bede en som at ‘danse’ rundt som en abe på en thai-bar..... jeg lovede mig selv for laaang tid siden at det er slut med det show.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Trinetease skrev, 1 time siden:

Nu bliver jeg altså lidt nysgerrig.... Hvilken type mænd er muslimer/anden etniske mænd så ? 

Hvis du ikke dømmer dem ude pga religion eller hudfarve, hvad får dig så til ikke at ville have dem som gæster ?

Personligt modtager jeg dem aldrig.... Den slår aldrig fejl.... De aller fleste glor op og ned 300 gange, og kan sågar finde på at bede en som at ‘danse’ rundt som en abe på en thai-bar..... jeg lovede mig selv for laaang tid siden at det er slut med det show.

Jeg  interessere  mig  ikke  for mænds   religion - hvis  jeg  gjorde  det  vil  jeg  kunne  udelukke  flere  skandinaviske  mænd.  Der  findes  også  skandinaviske mænd  som  er  muslimer og  skal  jeg  forholde  mig  til  religion  vil  der  være  andre  trosretninger som  jeg  finder  mindre  charmerende end  islam. 

Det  er  blot  nemt  for  mig  at  afgrænse  min  målgruppe  af  mænd  til  skandinaviske mænd som  er  ældre  end  40 år - primært  fra  Jylland  og  Fyn. 

Jeg  har  udviklet  mig, og sørme om  en  enkelt  sjællænder  også  har  fundet  vej  til  mig  og  det  er  jeg kun  glad for. 

Mener  det  i høj  grad  er  vores  eget valg  hvem  vi  ønsker  at  mødes  med,  uden  at  det  gør  os  til  dårlige  mennesker. 

 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Nemtøs skrev, for 6 minutter siden:

Jeg  interessere  mig  ikke  for mænds   religion - hvis  jeg  gjorde  det  vil  jeg  kunne  udelukke  flere  skandinaviske  mænd.  Der  findes  også  skandinaviske mænd  som  er  muslimer og  skal  jeg  forholde  mig  til  religion  vil  der  være  andre  trosretninger som  jeg  finder  mindre  charmende end  islam. 

Det  er  blot  nemt  for  mig  at  afgrænse  min  målgruppe  af  mænd  til  skandinaviske mænd som  er  ældre  end  40 år - primært  fra  Jylland  og  Fyn. 

Jeg  har  udviklet  mig, og sørme om  en  enkelt  sjællænder  også  har  fundet  vej  til  mig  og  det  er  jeg kun  glad for. 

Mener  det  i høj  grad  er  vores  eget valg  hvem  vi  ønsker  at  mødes  med,  uden  at  det  gør  os  til  dårlige  mennesker. 

 

Du har 100% ret i at vi som kvinder vælger suverænt hvem vi har som gæster. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Trinetease skrev, Lige nu:

Du har 100% ret i at vi som kvinder vælger suverænt hvem vi har som gæster. 

 

Jeg  vil  hellere  sige  pænt  nej  tak 1 gang  for meget, end  jeg  vil sexe  med  en  som  jeg  mentalt  eller/og  fysisk  ikke  tænder  på.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelboen skrev, for 2 timer siden:

Men sådan rent praktisk - hvordan får I dem "sorteret fra " ? Jeg mener , hvis nu aftalen er lavet på mail eller SMS i en ordentlig tone , kan man vel ikke vide noget om gæstens oprindelse , hvis der ikke ligefrem bliver spurgt ind til det ?

Det er en chance man må tage hvis man vælger at lave aftaler den vej igennem .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 11 minutter siden:

Det er en chance man må tage hvis man vælger at lave aftaler den vej igennem .

Lad os sige aftalen er lavet. Fyren banker på døren, i åbner og han er indvandrer. 

Bliver han så sendt hjem? (Selvfølgelig på en sød måde)

Del dette indlæg


Link til indlæg
broderskab skrev, for 10 minutter siden:

Lad os sige aftalen er lavet. Fyren banker på døren, i åbner og han er indvandrer. 

Bliver han så sendt hjem? (Selvfølgelig på en sød måde)

Det aner jeg ikke da jeg kun laver aftaler via opkald. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 1 minut siden:

Det aner jeg ikke da jeg kun laver aftaler via opkald. ;)

Andre GP'er må gerne svare på det :) 

Men i forhold til kun og lave aftaler via opkald. Det er vel ikk hver gang du kan hører de er indvandre? Så har du en seddel med spørgsmål som du følger? 

Beklager min nysgerrighed :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
broderskab skrev, Lige nu:

Andre GP'er må gerne svare på det :) 

Men i forhold til kun og lave aftaler via opkald. Det er vel ikk hver gang du kan hører de er indvandre? Så har du en seddel med spørgsmål som du følger? 

Beklager min nysgerrighed :D

Nej jeg kan høre den mindste accent men deres måde at spørge ind til visse kan hurtig fortælle hvem de er.

Det er det der kaldes en mavefornemmelse .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Beklager  for  afsporing  af  tråden. 

Det  er  klart  min  opfattelse  at  der  i en  stor  del  af  danske  samfund  vil  være  folk  som  også  vil  betegne  dig  som  "dem", dels  på  grund  af  dit  erhverv  og  sikkert  også  en  del  grundet  dine  "mange tatoveringer" - og  ja  det  er  øv  at  blive  "dømt" grundet  generalisering og  fordomme. 

Jeg  selv  ønsker  kun  aftaler  med  skandinaviske  mænd, det  handler  udelukkende om  hvilke  typer  af  mænd  jegønsker  at  tilbyde  sex  til og  har  intet  at  gøre  med  religion  eller  hudfarve.  

Jeg  stiller  også  lidt  krav  om  hygiejne, højde, alder samt  vægt.  Blot  fordi  jeg  ønsker  at  have  ægte  lyst  til  de  mænd  jeg  mødes med. 

Ja det gør de sikkert. Men jeg har taget et valg om disse ting

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Frække Tanja skrev, for 16 minutter siden:

Ja det gør de sikkert. Men jeg har taget et valg om disse ting

"""Jeg kan også mærke at jeg bliver lidt øv over at en stor del af det danske  samfund  skal omtales "de".  Men det er måske bare mig der er nærtagende. Jeg mener helt bestemt vi alle er mennesker på lige fod. Og blev jeg omtalt som en gruppe af "de" hmm så ville jeg sgu blive stødt.. """"

Jeg  kunne  ikke  lade  være... mit  formål  med  at  tage  dine  ord  er  blot  at  vise  hvor  nemt  det  er  at  misforstå/mistolke/dømme andre  - især  i skrift. 

At  vi  som  mennesker  behandler  andre  dårligt bevidst  bliver  jeg  ærgelig over,  men  at  tage  et  aktivt  fravalg/tilvalg  ser  jeg  kun  som  en  styrke  hos  den  enkelte. 

Fortsat  god  aften til dig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Jeg tror vi alle har forskellige kriterier vi vælger ud fra, når vi vælger om vi vil nyde en person eller ej. Og jeg synes ikke vi skal dømme hinanden på det. Nogle er til unge, nogle er til ældre, nogle er til Skandinaviske typer og nogle er til det hele. Men intet er mere rigtigt end det andet, for vi vælger ud fra de erfaringer vi har gjort os i det her fag. Så ligesom det er godt der er kunder til alle typer, så er det godt der er skønne glædespiger og glædesmænd (er det er ord?) til alle typer kunder. Og hvor er det godt I er nogle der vælger dem fra som så ender hos mig. Tak for det. :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

"""Jeg kan også mærke at jeg bliver lidt øv over at en stor del af det danske  samfund  skal omtales "de".  Men det er måske bare mig der er nærtagende. Jeg mener helt bestemt vi alle er mennesker på lige fod. Og blev jeg omtalt som en gruppe af "de" hmm så ville jeg sgu blive stødt.. """"

Jeg  kunne  ikke  lade  være... mit  formål  med  at  tage  dine  ord  er  blot  at  vise  hvor  nemt  det  er  at  misforstå/mistolke/dømme andre  - især  i skrift. 

At  vi  som  mennesker  behandler  andre  dårligt bevidst  bliver  jeg  ærgelig over,  men  at  tage  et  aktivt  fravalg/tilvalg  ser  jeg  kun  som  en  styrke  hos  den  enkelte. 

Fortsat  god  aften til dig 

God aften til dig også ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

"""Jeg kan også mærke at jeg bliver lidt øv over at en stor del af det danske  samfund  skal omtales "de".  Men det er måske bare mig der er nærtagende. Jeg mener helt bestemt vi alle er mennesker på lige fod. Og blev jeg omtalt som en gruppe af "de" hmm så ville jeg sgu blive stødt.. """"

Jeg  kunne  ikke  lade  være... mit  formål  med  at  tage  dine  ord  er  blot  at  vise  hvor  nemt  det  er  at  misforstå/mistolke/dømme andre  - især  i skrift. 

At  vi  som  mennesker  behandler  andre  dårligt bevidst  bliver  jeg  ærgelig over,  men  at  tage  et  aktivt  fravalg/tilvalg  ser  jeg  kun  som  en  styrke  hos  den  enkelte. 

Fortsat  god  aften til dig 

Jeg omformulere mig så. Ja det er der sikkert. Men det er et valg jeg selv har taget. God aften. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den er nem. De respektløse, deres udseende tiltaler mig aldrig. De kan ikke tale eller skrive ordentlig dansk. Heller ej engelsk. De forstår ikke et nej osv...De lugter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lia skrev, for 2 timer siden:

Den er nem. De respektløse, deres udseende tiltaler mig aldrig. De kan ikke tale eller skrive ordentlig dansk. Heller ej engelsk. De forstår ikke et nej osv...De lugter.

Hvor er du morsom. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg blev en gang afvist af en GP fordi jeg var for lækker. Hun sagde at hun nok ville komme til at overskride sine egne grænser af netop den årsag. Det ville hun selvfølgelig ikke udsætte mig for. Så satte vi os ned og drak en Fernet Branca i stedet for, mens vi spillede firehændigt på hendes orgel. Derefter fløj jeg hjem på mit flyvende tæppe med en lille bimmelim på og kyssede Julie Zangenberg godnat.

Ps! Er der nogen der har set min svensknøgle? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 4 timer siden:

Hvor er du morsom. 

Jeg mener det. Der er kun dårlige oplevelser med dem. Men de kommer aldrig indenfor da jeg har lært mig selv at gennemskue deres accent i tlf og med det samme stopper samtalen og bliver de ved må jeg være ærlig og sige hvorfor jeg ikke modtager dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angelina Angel skrev, den 15/1/2019 at 06:33:

et kan godt være et lidt følsomt emne at skrive at man ikke tager mod udlændinge, da man hurtigt kan fremstå racistisk.

Det kan forhåbentlig aldrig blive set racistisk at man selv bestemmer hvem man vil have sex med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt forstå at nogle danske GP'er siger "nej tak" pga. dårlige oplevelser med indvandrer, men jeg synes at det er generaliserende (da ikke alle er ens) og personligt besøger jeg ikke GP'er som skriver det i deres annonce, da det for mig er et turn-off hvis GP'en er xenofobisk. Men det må GP'er naturligvis selv bestemme - ligesom jeg selv bestemmer hvilken GP jeg vil besøge. 

Snakker indvandrerne dårligt dansk og lyder agrreasiv i telefonen giver det mening, men er vel langt fra alle?

Jeg har en gammel uni kammerat fra Iran som nogle gange er blevet afvist selvom han er veluddannet, veltalende og pænere end gennemsnittet rent mandeideal mæssigt. Han har ofte kørt flere km også blive afvist i døren, lidt dårlig stil at GP'en ikke gjorde opmærksom på det i telefonen eller annoncen. 

Muslimske piger forstår jeg selvfølgelig også, hvis de ikke vil ha' besøg af muslimske mænd, hvis de er bange for at blive opdaget af en de kender. Men på den anden side så er der ca. 50 muslimske lande (forskellige nationaliteter) , så chancen er nok lille at man møder en man kender. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Jeg husker svagt for MANGE år siden en tilsvarende tråd – trådstarter var adopteret fra Afrika men var opvokset i Århus og er derfor pæredansk, men han havde haft nogle problemer med sin hudfarve i forbindelse med købesex :huh:


Jeg foreslog ham at overdrive sin århusianske accent når han bestilte tid men ellers ikke nævne at han var mørk i huden –  dumt af mig, for pokker da jeg blev revset at tøserne pigerne herinde :D


Har tøserne pigerne stadig problemer med en dansker som er adopteret men har en mørk hud ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...