Hop til indhold
Guest Gentle94

Spørgsmål til pigerne omkring indvandre

Recommended Posts

Guest Gentle94

Hej piger. 

Jeg har lige et spørgsmål til jer omkring omkring et emne jeg har tænkt på. Som I nok ved, så er der en del piger i denne branche som kun modtager skandinaviske mænd og emnet omkring dette har været oppe og vende mange gange herinde. Pigerne der kun modtager skandinaviske mænd er flere gange kommet til orde og forklaret hvorfor de ikke modtager indvandre og hvilken mænd de forsøger at gardere sig imod. Man høre ofte at pigerne der har valgt dem fra fortælle, at mange af dem opføre sig dårligt og mange af dem har et nedladende syn på kvinder i denne branche.

Men når jeg klikker rundt på de forskellige annoncer, så er det meget klart at langt størstedelen af pigerne i denne branche tager stadig imod udlændinge. Vi snakker over 90%. Så derfor kunne jeg godt tænke mig at høre jer piger der tager imod udlændinge, om hvorfor I ikke har valgt dem fra? Oplever I at der bare er snakke om fordomme, og at indvandremænd ikke opføre sig dårligere end skandinaviske mænd? Eller passer det at mange af dem opføre sig dårligt, men I har stadig ikke valgt dem fra, fordi I tænker at det er syndt for dem der kan opføre sig ordenligt og derfor vil I ikke skære alle over en kam? 

Og kommer der mange indvandre på besøg i de forskellige bordeller i landet? Og hvilken slags indvandre er det? Er det sådan nogle ældre herre altså 1. generationsindvandre fra Tyrkiet? Eller er det de der unge indentitetforvirret 2. generationsindvandre som hele tiden siger "wallah wallah fætter"? Eller er det bare en blanding af slags indvandre for alle grupper? 

Ser frem til at høre fra jer :) 

Redigeret af Gentle94

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mit vedkommende er alle mennesker trods baggrund, hudfarve og religion el lign for mig sagen uvedkommende. 

For mig betyder det derimod noget at mine gæster er søde, rare og respektfulde. Alt andet betyder ikke det vilde for mig. 

Dog ved jeg at de fleste piger jeg har snakket med som ikke modtager udlændinge og el. Rockertyper. Er udelukkende pga deres egne omgangskreds. Altså at risikoen for de kender vedkommende er rimelig stor og derfor vælger de det fra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentle94 skrev, for 26 minutter siden:

Ser frem til at høre fra jer :) 

Godt emne :)

Nu er jeg godt nok en fyr, men indtil for relativt nyligt udøvende i brancen, og jeg tillader mig at give mit besyv med ;)

Jeg tog imod udlændinge og havde som sådan ikke nogen overvejelser omkring det andet end at de er gæster som så mange andre. Der er gode og mindre gode gæster uanset nationalitet eller etisk herkomst. Dog vil jeg skelne mellem udenlandske fyre der har opholdt sig i landet i et stykke tid og dem der er nyankommen og som ud over udfordringer mht. sprog også havde en del udfordringer mht. opførsel. Af sidstnævnte gruppe har jeg flere gange oplevet at de var af den opfattelse af så snart de havde fået foden indenfor døren, så var det et ubegrænset tag-selv-bord og det var ikke sjældent at kontakt i form at opkald og sms kunne minde om decideret spam/stalking.

Heldigvis var dette dog kun en lille del og jeg har haft mindst lige så gode oplevelser med udenlandske fyre som med danske. Fra den helt unge walaah-wallah-type til den mere modne fyr med et helt almindeligt 8-16 job, fritidsinteresser osv.

Jeg forestiller mig at at de piger der vælger udenlandske fyre fra, har oplevet noget i stil med det jeg oplevede og derfor har skåret alle over en kam da man jo ikke (og heldigvis for det :)) kan forudsige en persons adfærd ud fra udseende. Altså simpelt udelukker alle i en gruppe for at undgå de uheldige elementer.

Faktisk synes jeg stadig at der kan være noget dragende og frækt over 2 personer fra forskellige kulturer der mødes og skal tale et fælles sprog (sex).......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved at mange piger ikke skriver i deres annonce at de ikke modtager udlændinger, selvom de ikke er velkommen.

De siger bare at de er booket op.

Jeg melder rent ud at jeg ikke modtager dem. Bum

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 1 minut siden:

Jeg ved at mange piger ikke skriver i deres annonce at de ikke modtager udlændinger, selvom de ikke er velkommen.

De siger bare at de er booket op.

Den har jeg også hørt fra flere sider af.......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gentle94
Frodige Ida skrev, for 3 minutter siden:

Jeg ved at mange piger ikke skriver i deres annonce at de ikke modtager udlændinger, selvom de ikke er velkommen.

De siger bare at de er booket op.

Jeg melder rent ud at jeg ikke modtager dem. Bum

Men hvorfor kan de ikke bare skrive det hvis udlændinge ikke er velkommen hos dem? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I alle de år jeg har været gp har jeg ikke een eneste gang mødt en skandinavisk mand der ikke forstod at at nu er han ved at overskride min grænse , og respekterede det.

9 ud af 10 indvandre under 35 skal lige prøve igen og igen og fatter ikke et nej.

Jeg vil da gerne vide hvordan de piger som modtager dem klare den , hvis de overskrider deres grænser og ikke fatter et nej.

Og hvordan man med et smil modtager den næste indvandre uden at være mistroisk ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentle94 skrev, for 5 minutter siden:

Men hvorfor kan de ikke bare skrive det hvis udlændinge ikke er velkommen hos dem? 

Fordi de ikke vil fremstå som racister. Som jeg ikke mener har noget med sagen at gøre.

 Nogen tager dem også ind på en sløj dag imod deres principper.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentle94 skrev, for 2 minutter siden:

@DK fyr 34 Jeg vidste ikke at der fandtes mange homoseksulle fra muslimske lande :huh:

Størsteparten af de fyre der besøgte mig var enten bi- eller heteroseksuelle der enten ville prøve noget nyt eller bare skulle have en omgang god sex. Det hører så med til historien at jeg ikke tog penge for det og alt var helt og aldeles lystbetonet. Det har nok også haft sin indvirkning. F.eks. er et blow jo i mine øjne et blow og hvis valget stod mellem at give 500 for en omgang superfransk med en (potentiel nitte) og så gratis ved mig, så ved jeg godt hvad jeg ville vælge hvis det var sidst på måneden men trykket bare skulle tages :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan godt være et lidt følsomt emne at skrive at man ikke tager mod udlændinge, da man hurtigt kan fremstå racistisk.

Jeg har absolut intet imod folk fra andet land, om de er fra Tyskland eller Tyrkiet er ligegyldigt, så længe de kender til respekt.

Men jeg vælger konsekvent unge udlændinge fra da deres indstilling og respekt til kvinder i vores erhverv, skræmmer mig. Jeg oplever sjældent noget ubehageligt i dette segment, men de få ubehagelige episoder jeg har haft, har alle været med unge udlændinge og derfor har jeg sagt at de ikke velkomne hos mig længere :) 

Redigeret af Angelina Angel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentle94 skrev, for 11 minutter siden:

@DK fyr 34 Jeg vidste ikke at der fandtes mange homoseksulle fra muslimske lande :huh:

jeg vidste ikke at "indvandrer" er lig med at man kommer fra et muslimsk land :unsure:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 13 minutter siden:

Størsteparten af de fyre der besøgte mig var enten bi- eller heteroseksuelle der enten ville prøve noget nyt eller bare skulle have en omgang god sex. Det hører så med til historien at jeg ikke tog penge for det og alt var helt og aldeles lystbetonet. Det har nok også haft sin indvirkning. F.eks. er et blow jo i mine øjne et blow og hvis valget stod mellem at give 500 for en omgang superfransk med en (potentiel nitte) og så gratis ved mig, så ved jeg godt hvad jeg ville vælge hvis det var sidst på måneden men trykket bare skulle tages :lol:

Har du tænkt over hvad du skriver?

 Jeg syntes faktisk at du bidrager med gode indlæg men her hopper kæden godt nok af for mig.

Er du ikke kommet op på en alt for stor hest min ven!

Gratis klinger godt i alle mænds øre men dertil at at nedgøre piger der giver et blow mod betaling som potentiel nitter frem for dig lyder ikke godt.

Kan du selv se det?

Redigeret af Frodige Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, Lige nu:

Er du ikke kommet op på en alt for stor hest min ven!

Gratis klinger godt i alle mænds øre men dertil at at nedgøre piger der giver et blow mod betaling som potentiel nitter frem for dig lyder ikke godt.

Kan du selv se det?

Nej det kan jeg faktisk ikke se......med potentiel nitte mener jeg i de tilfælde, hvor der vælges den første, den bedste og måske nærmeste pige der jo enten kan være alle pengene værd eller en stor fortrydelse.For som vi alle ved hænger pris og kvalitet desværre ikke altid sammen. En sutter af mig kunne jo også vise sig at være noget helt andet end man havde forestillet sig. Forskellen er, at hos mig var det højest spild af tid. ikke spild af 500 eller måske enda 1.500-2.000 kr. som nogle piger vælger at tager for deres ydelser......

Men sådan er vi jo heldigvis så forskellige......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg modtager kun søde, høflige, rare og rene mænd. Jeg sorterer groft allerede i telefonen, folk der ikke kan skrive/ tale ordentligt til mig kommer ikke på besøg. Hvor de kommer fra og hvilken farve de har er mig underordnet, sålænge de er søde ved mig ;) Jeg har oplevet enkelte indvandrere, der skulle ha skåret grænserne lidt ud i pap, men jeg har oplevet endnu flere danske mænd der skulle.

Mht hvilke indvandrere der kommer på besøg, så er de lige så forskellige som danske mænd. Jeg har haft besøg fra Kina, Indien, Thailand, Norge, Sverige, Grækenland, Holland, Polen, Tyskland, England, Iran, Irak, Syrien, Sydafrika, Tyrkiet, Somalia, Marokko og en masse andre lande, jeg ikke kan huske på stående fod ;) 

Redigeret af Liv
Fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentle94 skrev, for 1 time siden:

Hej piger. 

Jeg har lige et spørgsmål til jer omkring omkring et emne jeg har tænkt på. Som I nok ved, så er der en del piger i denne branche som kun modtager skandinaviske mænd og emnet omkring dette har været oppe og vende mange gange herinde. Pigerne der kun modtager skandinaviske mænd er flere gange kommet til orde og forklaret hvorfor de ikke modtager indvandre og hvilken mænd de forsøger at gardere sig imod. Man høre ofte at pigerne der har valgt dem fra fortælle, at mange af dem opføre sig dårligt og mange af dem har et nedladende syn på kvinder i denne branche.

Men når jeg klikker rundt på de forskellige annoncer, så er det meget klart at langt størstedelen af pigerne i denne branche tager stadig imod udlændinge. Vi snakker over 90%. Så derfor kunne jeg godt tænke mig at høre jer piger der tager imod udlændinge, om hvorfor I ikke har valgt dem fra? Oplever I at der bare er snakke om fordomme, og at indvandremænd ikke opføre sig dårligere end skandinaviske mænd? Eller passer det at mange af dem opføre sig dårligt, men I har stadig ikke valgt dem fra, fordi I tænker at det er syndt for dem der kan opføre sig ordenligt og derfor vil I ikke skære alle over en kam? 

Og kommer der mange indvandre på besøg i de forskellige bordeller i landet? Og hvilken slags indvandre er det? Er det sådan nogle ældre herre altså 1. generationsindvandre fra Tyrkiet? Eller er det de der unge indentitetforvirret 2. generationsindvandre som hele tiden siger "wallah wallah fætter"? Eller er det bare en blanding af slags indvandre for alle grupper? 

Ser frem til at høre fra jer :) 

Vi har haft den her emne mange gange.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gentle94
Canelo Saul Alvarez skrev, for 11 minutter siden:

Vi har haft den her emne mange gange.

Nej, ikke helt. Man har haft emnet om hvorfor nogle piger ikke tager udlændinge og ikke om hvorfor nogle piger tager imod udlændinge...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentle94 skrev, 1 time siden:

@DK fyr 34 Jeg vidste ikke at der fandtes mange homoseksulle fra muslimske lande :huh:

Det gør der da heller ikke!!!

Der findes bare en hel del, der foretrækker lidt mandenumse frem for lidt fisse og det er jo noget heeelt andet :lol:

Redigeret af Toddy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentle94 skrev, for 13 minutter siden:

Nej, ikke helt. Man har haft emnet om hvorfor nogle piger ikke tager udlændinge og ikke om hvorfor nogle piger tager imod udlændinge...

I trådene om, hvorfor nogle piger ikke tager udlændinge, har de piger der gør også ytret sig ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 13 timer siden:

Jeg ved at mange piger ikke skriver i deres annonce at de ikke modtager udlændinger, selvom de ikke er velkommen.

De siger bare at de er booket op.

Jeg melder rent ud at jeg ikke modtager dem. Bum

Vil du uddybe hvorfor? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentle94 skrev, for 15 timer siden:

Men hvorfor kan de ikke bare skrive det hvis udlændinge ikke er velkommen hos dem? 

For nogen sexkøbere virker det som en "rød klud", og det kan hurtigt udvikle sig til en stribe af grimme mails og sms´er.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 2 timer siden:

Det står fint skrevet i et andet indlæg i samme tråd. 

 

Ah ok. Var jeg ikke klar over :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 29 minutter siden:

Ah ok. Var jeg ikke klar over :D

I samme tråd spørger jeg om hvordan andre piger klare konflikterne med dem. 

Måske du vil fortælle din version? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men sådan rent praktisk - hvordan får I dem "sorteret fra " ? Jeg mener , hvis nu aftalen er lavet på mail eller SMS i en ordentlig tone , kan man vel ikke vide noget om gæstens oprindelse , hvis der ikke ligefrem bliver spurgt ind til det ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...