Guest Charlie35 Skrevet 11. Januar, 2019 Tjek her https://annoncelight.dk/showad/238306 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 955 Skrevet 11. Januar, 2019 Cute billede og fornuftig pris. Desværre foregår det bare i den forkerte ende af kongeriget. Men god fornøjelse til dem der vælger at deltage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 11. Januar, 2019 mester4u skrev, 1 time siden: Cute billede og fornuftig pris. Desværre foregår det bare i den forkerte ende af kongeriget. Men god fornøjelse til dem der vælger at deltage. Men ellers foregår det i begge hendes ender :p Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Charlie35 Skrevet 11. Januar, 2019 (edited) Linket virker ikke mere, her er et nyt https://annoncelight.dk/showad/267790 Redigeret 11. Januar, 2019 af Charlie35 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sødtøs 114 Skrevet 11. Januar, 2019 Jeg håber da for pigen at der dukker nok op, men jeg tvivler på det når du Charlie vælger og holde det på en lørdag kl 14 hvor fyrene har konen til at sidde på skødet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Charlie35 Skrevet 11. Januar, 2019 Det bliver holdt uanset hvor mange der kommer, min erfaring er at der på alle tidspunkter er nogle der ikke kan deltage og det har ikke tidligere været et problem at samle nok, hverken lørdag eller søndag eftermiddag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonasfrapuls 103 Skrevet 11. Januar, 2019 Nøj hun er ellers fin! Meeen.. Dobbelt A Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
toffe 66 Skrevet 12. Januar, 2019 Overvejer virkelig at prøve det, ville dog være min første gang, hmm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Silver45 9 Skrevet 12. Januar, 2019 Annoncen er slettet?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5181 Skrevet 12. Januar, 2019 Silver45 skrev, for 3 timer siden: Annoncen er slettet?? Brug den fra det rigtige link. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nuponupo 1 Skrevet 12. Januar, 2019 Nogle som var der og kan smide en anmeldelse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Charlie35 Skrevet 14. Januar, 2019 Jeg skal ikke vurdere om det gik godt, det vil jeg lade deltagerne om. Jeg kan fortælle, at hun synes det var en fed oplevelse og at hun blev behandlet rigtig godt. Hun vil gerne prøve igen og det er planlagt til den 30 januar i Aalborg, det bliver sandsynligvis kl. 13, men det er ikke endeligt besluttet endnu, der kommer info når vi nærmer os datoen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pjevs 24 Skrevet 14. Januar, 2019 Super fedt arrangement...er 100% overbevist om at hun nød det fuldt ud...er klar den 30... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg