Hop til indhold

GB i Aalborg lørdag den 12 kl 14

Featured Replies

Skrevet

Cute billede og fornuftig pris. Desværre foregår det bare i den forkerte ende af kongeriget. Men god fornøjelse til dem der vælger at deltage.

Skrevet
mester4u skrev, 1 time siden:

Cute billede og fornuftig pris. Desværre foregår det bare i den forkerte ende af kongeriget. Men god fornøjelse til dem der vælger at deltage.

Men ellers foregår det i begge hendes ender :p 

Skrevet

Linket virker ikke mere, her er et nyt

https://annoncelight.dk/showad/267790

Redigeret af Charlie35

Skrevet

Jeg håber da for pigen at der dukker nok op, men jeg tvivler på det når du Charlie vælger og holde det på en lørdag kl 14 hvor fyrene har konen til at sidde på skødet.

Skrevet

Det bliver holdt uanset hvor mange der kommer, min erfaring er at der på alle tidspunkter er nogle der ikke kan deltage og det har ikke tidligere været et problem at samle nok, hverken lørdag eller søndag eftermiddag.

Skrevet

Overvejer virkelig at prøve det, ville dog være min første gang, hmm

Skrevet
Silver45 skrev, for 3 timer siden:

Annoncen er slettet??

Brug den fra det rigtige link. 

Skrevet

Jeg skal ikke vurdere om det gik godt, det vil jeg lade deltagerne om.

Jeg kan fortælle, at hun synes det var en fed oplevelse og at hun blev behandlet rigtig godt. Hun vil gerne prøve igen og det er planlagt til den 30 januar i Aalborg, det bliver sandsynligvis kl. 13, men det er ikke endeligt besluttet endnu, der kommer info når vi nærmer os datoen.

Skrevet

Super fedt arrangement...er 100% overbevist om at hun nød det fuldt ud...er klar den 30...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.