Hop til indhold

Recommended Posts

Har endnu ikke haft fornøjelsen hos PP og Gib m.fl.,  så tillad mig lige et praktisk spørgsmål:

1)Foregår "alt" på/omkring briksen? I bekræftende fald er det så for kinky at spørge om den er justerbar i højden?:D

2) Hvis der er flere piger i aktion på samme tid, er det så den klassiske med bare et forhæng mellem de forskellige aktiviteter?:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Return of the Mack skrev, 1 time siden:

 spørgsmål:

1)Foregår "alt" på/omkring briksen? I bekræftende fald er det så for kinky at spørge om den er justerbar i højden?:D

2) Hvis der er flere piger i aktion på samme tid, er det så den klassiske med bare et forhæng mellem de forskellige aktiviteter?:shock:

Alt foregår på briksene - som ikke er justerbare i højden. De to rum ligger på hver sin side ad gangen og der er ydermere en dør imellem. Det tredje rum bliver sjældent brugt - mest som venteværelse eller opbevaring af overtøj 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herbert skrev, for 6 minutter siden:

Alt foregår på briksene - som ikke er justerbare i højden. De to rum ligger på hver sin side ad gangen og der er ydermere en dør imellem. Det tredje rum bliver sjældent brugt - mest som venteværelse eller opbevaring af overtøj 

Takker. Havde ellers lige visualiseret mig med hårdt stødende med en remote control i hånden. Men OK:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op hvor Gip har været igennem en opdatering af kroppen. Hun er nu endnu mere lækker.

Har besøgt hende i dag. Og blev modtaget med "Long time no seen"

Må sgu indrømme jeg har savnet hende. Ingen er på siden eller over hende.

Var igennem en dejlig time med alt det jeg ønskede. Kørte derfra meget glad og veltilpas. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ginne skrev, den 5.5.2021 at 22:38:

Hold da op hvor Gip har været igennem en opdatering af kroppen. Hun er nu endnu mere lækker.

Har besøgt hende i dag. Og blev modtaget med "Long time no seen"

Må sgu indrømme jeg har savnet hende. Ingen er på siden eller over hende.

Var igennem en dejlig time med alt det jeg ønskede. Kørte derfra meget glad og veltilpas. 

 

Nu bliver jeg nysgerrig hvilken opdatering af kroppen har hun fået?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jyskpik skrev, for 14 timer siden:

Nu bliver jeg nysgerrig hvilken opdatering af kroppen har hun fået?

Tabt sig meget.men har stadig lækre bryster 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mike4u skrev, for 5 minutter siden:

Snakker hun engelsk eller dansk ?  

Er hun kun til FB eller også HJ  eller ?

Der er 10000 indlæg om gip. Prøv og søg og læs om alt det fantastiske hun yder ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Buttman76 skrev, for 1 time siden:

Der er 10000 indlæg om gip. Prøv og søg og læs om alt det fantastiske hun yder ;)

Tror han mener Nana.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tog en for holdet i går hos Nana... 

 

Ældre thai, vil skyde på 40 år. Meget slank og petit, vel en 150-160 høj og lige lidt for slank til min smag. 

 

Massagen var intetsigende og handjob bar præg af at det skulle overstås hurtigst muligt.. Tror aldrig "lille Brian" er blevet kørt så hurtigt frem og tilbage, hvilket også resulterede i en småhævet Brian efterfølgende.. 

 

Ikke den kvalitet jeg er vant til hos hverken Gip eller Cici. Uheldigvis er Cici i Thailand, og skulle efter sigende ikke komme tilbage igen :(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I Was here with Gip today. What a Nice beautiful Lady who opened the doors even though I seem to have cought her in the shower. After the niceties, including my apologies for interrupting her shower, then were some negotiations, and we agreed upon some services and a massage. Then, which is very special and for this place in particular, some more services afterwards. I must say, I kind of liked that. It certainly shows that this is the place where the staff gets the job done, and it's a matter of pride that it'd be the case, indeed. The massage, as well as the more carnal offerings, were, of course, impeccable. Oh, she's beautiful, kind and very considerate. What a great way to spend a full hour+ in great company. In terms of the lady's age, which I find of secondary concern, I reckon anything between 30 and 40 for those of you curious as to that matter. I very much recommend this establishment. I have been here before and met Thong, once, and what a beautiful person she is, as well. Gip offered me the courtesy of a cup of coffee afterwards in her little kitchen during a small conversation during which she'd be sorry to say that Thong, her collegue through a long period, has unfortunately fallen terribly ill, recently. I whole heartedly wish both of them all the best. And the best to all of you, as well. Kind regards to all:-)

Redigeret af Goth Gorgon

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jarhead skrev, den 25.5.2021 at 15:10:

Er der nogen som har stiftet bekendtskab med June / May, som eftersigende skulle være på stedet nu. (foruden Gib)

Jeps... var forbi i sidste uge - May er en smilende - lille - lettere buttet dame på 35-40 år (nok nærmere det sidste) taler dansk , og er meget smilende. Massagen var bedre end gennemsnittet - og May nåede godt rundt. Blow med og sex naturligvis også. Sød og serviceminded

Mindre vild og udfarende end Gib - men det ville nok også være for meget at forlange - vi går jo langt tilbage  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal man igennem hoveddøren eller er det muligt at bruge gården? 
det er jo snart et af Aarhus’ mest trafikerede kryds :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
206 skrev, for 3 timer siden:

Skal man igennem hoveddøren eller er det muligt at bruge gården? 
det er jo snart et af Aarhus’ mest trafikerede kryds :D 

De åbner gerne bagdøren for dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er flere der igennem tiden har spurgt til Thong....  Så jeg lovede lige Gib at give en lille update

Thong har været igennem en længerevarende sygdom - men Gib fortalte at  det nu går bedre med

hende og at hun snart er rask igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gæstede PP i sidste uge. Skrev en besked til Gip om hun kunne afsætte en time til mig. 

Ankom til aftalt til og døren blev åbnet af Gip, der havde skruet sig ned en fantastisk fræk kjole og nogle høje stiletter. Kjolen afslørede, Gip ikke havde undertøj på :-) vi fandt et lokale og døren blev knap lukket før Gip havde taget min pik i sin mund. Blowjobbet blev afbrudt, da Gip spurgte om jeg ville have en ekstra pige med; det stod mine finanser ikke til. Salgstalen fejlede ikke noget, den tilbudte kvinde var en ekspert i blowjobs, mente Gip. Jeg holdt fast på mit "nej tak". Midt under akten, bankede det på døren og kvinden Gip havde tilbudt mig stod med et glas vand - hun syntes det lød som om, vi havde brug for det ;-)  Jeg fortsatte mit fortagende mens kvinden stod bag mig - jeg fik ikke fat på hendes navn. Kvinden gik efter jeg havde drukket vandet og Gip og jeg nåede vores afslutning. Gip maserede mig bagefter og fortalte at hun på denne dag havde 2 kvinder der arbejdede for hende - der var også godt travlt. 

Jeg har haft gode og dårlige besøg ved PP; dette besøg var sjovt og godt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ginne skrev, den 7.5.2021 at 22:20:

Tabt sig meget.men har stadig lækre bryster 

Har været der siden ja hun ser godt ud og sagde at hun havde tabt sig 7 kilo, jeg synes bare at hendes røv var blevet lidt for spids når hun sad på en og masserede, der synes jeg det var bedre da hun var mere velpolstret:)

Jeg synes heller ikke at der var så meget No limited længere, da man kun måtte kneppe hende en gang i fissen, ellers var det kun hånd eller blowjob, og da jeg spurgte til anal var det ligepludselig mod 200 ekstra;)

Så jeg tror at jeg holder mig til Apple fremover når at jeg kommer til Aarhus der er lidt mere GFE over det, og et dejligt brusebad bag efter hvor hun vasker en:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Så jeg tror at jeg holder mig til Apple fremover når at jeg kommer til Aarhus der er lidt mere GFE over det, og et dejligt brusebad bag efter hvor hun vasker en:)"

Helt enig ang. Apple, det er sku som rimeligt frisk kæreste sex før børnene ;-)

men Gib kan nu også noget...
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...