Hop til indhold
Blød-I-Knæene

MissX - Fræk Frøken

Recommended Posts

Jeg besøgte hende for et par måneder siden. Hun er såmænd meget sød og lækker, høj med nogle store og lidt hårde silibryster, men det var nu ikke den ville tur for mit vedkomne. Vi havde ikke rigtigt lavet nogle aftaler om hvordan det skulle forløbe, og det er jo selvsagt en fejl, andet end sex med blid dominans. Det handlede så om, at hun bandt noget sort silkebånd rundt om mine nosser og pik, talte bestemt til mig, og afbrød konstant samlejet og allerede efter 15 minutter begyndte hun at kommendere mig til at komme. Jeg havde bestilt og betalt for 30 min. Kæmpe turn off for mig. Alt i alt ikke noget særligt, og jeg kommer ikke igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Silvia_beundrer

Jeg ville være forsigtig med hende, især hvis i har snakket om dominans og hun derefter beder om penge på forhånd (netbank eller mobilepay), hun bliver ved at kræve flere penge inden besøget, til sidst lige inden jeg skulle komme skulle jeg igen sende penge denne gang det dobbelt af hvad jeg allerede havde sendt.

så ingen besøg, kun en lang næse og en flov fornemmelse af, at man har været så naiv og godtroende.

Hun påstod at hun følte, jeg var "med på legen". da jeg forlangte mine penge tilbage og tilbød hende at hun kunne beholde 1500 for besværet med at prøve at fuppe mig, skrev hun tilbage, at det ikke kunne lade sig gøre da pengene allerede var brugt til at betale af på et lån hun har.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Silvia_beundrer

fordi hun started med at sige at jeg skulle sende hende penge for at vise at jeg var seriøs

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasseslem skrev, den 13/1/2019 at 12:20:

Jeg besøgte hende for et par måneder siden. Hun er såmænd meget sød og lækker, høj med nogle store og lidt hårde silibryster, men det var nu ikke den ville tur for mit vedkomne. Vi havde ikke rigtigt lavet nogle aftaler om hvordan det skulle forløbe, og det er jo selvsagt en fejl, andet end sex med blid dominans. Det handlede så om, at hun bandt noget sort silkebånd rundt om mine nosser og pik, talte bestemt til mig, og afbrød konstant samlejet og allerede efter 15 minutter begyndte hun at kommendere mig til at komme. Jeg havde bestilt og betalt for 30 min. Kæmpe turn off for mig. Alt i alt ikke noget særligt, og jeg kommer ikke igen.

Helt enig og præcis min oplevelse af hende. Kommer der aldrig igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Silvia_beundrer

men vær du glad for Lexeren at hun ikke lænsede dig.

Igen overfør ikke penge til den her kvinde på forhånd, hvis hun får færten af at du kan lænses bliver hun ved.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Silvia_beundrer skrev, for 5 minutter siden:

men vær du glad for Lexeren at hun ikke lænsede dig.

Igen overfør ikke penge til den her kvinde på forhånd, hvis hun får færten af at du kan lænses bliver hun ved.

Nu ikke den opfattelse jeg har af hendes tidligere anmeldelser. Gad vide om nogen af hendes faste eller andre nye har prøvet det samme. Eller om du er et enestående tilfælde :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Silvia_beundrer

efter oplevelsen gik jeg ind og søgte her. eneste ting jeg lige fandt var en der var blevet bedt om at sende hende 1000 kroner (billigt sluppet). han overførte pengene til hende og hørte aldrig fra hende igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Silvia_beundrer skrev, for 9 minutter siden:

efter oplevelsen gik jeg ind og søgte her. eneste ting jeg lige fandt var en der var blevet bedt om at sende hende 1000 kroner (billigt sluppet). han overførte pengene til hende og hørte aldrig fra hende igen

Den blev vis hurtig manet til jorden. Personen der hævdet det slettet sig som bruger lige efter han skrev det. Ganske utroværdig. 

Skulle andre garvet bruger herinde nævne noget om det du skriver får du naturligvis en undskyldning men indtil da hopper jeg ikke på den. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Silvia_beundrer

jeg kunne godt udlevere hende og fremlægge alt her, men det gør jeg selvfølgelig ikke. ville sikkert også være ulovligt. men der er ganske sandt.

started med at jeg henvendte mig til hende selvfølgelig. vi snakkede og jeg sagde adspurgt til dominans at så skulle det være en slagt psykisk dominans dvs facesitting osv ingen slemme ting til mig hehe.

så krævede hun 500 overført, jeg tøvede. hun skrev tilbade med "tænkte det nok" og senere hvordan har du det ("lille "mit navn") hun nævnte en halv time så skulle hun bruge 1000 mere. jeg var liderlig og sendte derfor 1500 så der var til en halv time som hun sagde.

vi aftalte tid til i dag 19.00, senere krævede hun 2000 mere for at ville mødes med mig, da jeg brokkede mig sagde hun så bliver der delvfølgelig mere tid og jeg sendte så 2000 mere.

inden jeg gik i seng i går fik jeg det så dårligt (dårlig fornemmelse) pga at hun pressede mig til at betale 2000 igen. jeg sagde først fra.

men i morges var jeg liderlig og rystede over hele kroppen og jeg sendte 2000 igen, altså 5500 nu i alt.

da jeg så var i hendes by og der manglede ganske kort tid skrev hun at jeg skulle betale 10000 mere for at se hende men så ville jeg osse kunne besøge hende frit og kvit året ud. så sagde jeg endelig fra selvfølgelig

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Silvia_beundrer skrev, for 13 minutter siden:

jeg kunne godt udlevere hende og fremlægge alt her, men det gør jeg selvfølgelig ikke. ville sikkert også være ulovligt. men der er ganske sandt.

started med at jeg henvendte mig til hende selvfølgelig. vi snakkede og jeg sagde adspurgt til dominans at så skulle det være en slagt psykisk dominans dvs facesitting osv ingen slemme ting til mig hehe.

så krævede hun 500 overført, jeg tøvede. hun skrev tilbade med "tænkte det nok" og senere hvordan har du det ("lille "mit navn") hun nævnte en halv time så skulle hun bruge 1000 mere. jeg var liderlig og sendte derfor 1500 så der var til en halv time som hun sagde.

vi aftalte tid til i dag 19.00, senere krævede hun 2000 mere for at ville mødes med mig, da jeg brokkede mig sagde hun så bliver der delvfølgelig mere tid og jeg sendte så 2000 mere.

inden jeg gik i seng i går fik jeg det så dårligt (dårlig fornemmelse) pga at hun pressede mig til at betale 2000 igen. jeg sagde først fra.

men i morges var jeg liderlig og rystede over hele kroppen og jeg sendte 2000 igen, altså 5500 nu i alt.

da jeg så var i hendes by og der manglede ganske kort tid skrev hun at jeg skulle betale 10000 mere for at se hende men så ville jeg osse kunne besøge hende frit og kvit året ud. så sagde jeg endelig fra selvfølgelig

 

Sorry, men det tror jeg simpelthen ikke på, det er da noget af det mest langt ude jeg har læst herinde?!?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Silvia_beundrer

det er sandt. jeg kunne godt sætte screen shots herind men det ville også udlevere hende med personlige oplysninger. og det går jeg ikke ud fra er lovligt. jeg overvejer at anmelde hende, men spørgsmålet er hvad de vil gøre ved det, men så kan jeg trods alt fremlægge beviserne sort på hvidt.

da jeg skrev til hende at hun kunne i det mindste sende de 4000 tilbage og så beholde de 1500 for besværet med at ville fuppe mig, skrev hun at dette ikke var muligt, da pengene allerede var brugt til afbetaling på et lån

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror du er den eneste mand på jorden som vil sende 5500kr på forskud til en gp.

Lyder sgu mærkelligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Silvia_beundrer

jeg har aldrig været særlig aktiv herinde. havde i mange år min faste gang hos danske silvia i hermodsgade. og ja jeg er submissiv og slave, og jeg var silvias slave, men hun snød mig aldrig aldrig for penge. hun krævede selvfølgelig betaling for de ydelser hun gav mig.

at man er som jeg er, giver hende ikke ret til at snyde mig for penge og rykke barren længere og længere op indtil jeg ikke kan længere for derefter at behonde de 5500 som jeg allered havde betalt over 3 omgange 1500+2000+2000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Silvia_beundrer skrev, for 24 minutter siden:

jeg har aldrig været særlig aktiv herinde. havde i mange år min faste gang hos danske silvia i hermodsgade. og ja jeg er submissiv og slave, og jeg var silvias slave, men hun snød mig aldrig aldrig for penge. hun krævede selvfølgelig betaling for de ydelser hun gav mig.

at man er som jeg er, giver hende ikke ret til at snyde mig for penge og rykke barren længere og længere op indtil jeg ikke kan længere for derefter at behonde de 5500 som jeg allered havde betalt over 3 omgange 1500+2000+2000

Når  du  nu  er  sub. så  håber  jeg  du  i det  mindste  kan  nyde  den  fornemmelse  af  at  du  ydet fordi  du  er  blevet  befalet  det. 

Hvis  ikke  så  er  det  dyre  lærepenge og  jeg  håber  du  har  lært  lektien. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Silvia_beundrer

jeg har lært lektien ja. men fakta er at det ikke kan retfærdiggøres det hun har gjort, og ej heller retfærdiggøres med at jeg var dun og naiv. det giver ingen ret til at sjofle og snyde andre for penge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Silvia_beundrer

Jeg er som jeg er - en slave of det ved Hun, og ud fra det har hun ret til det hun gjorde. jeg er i en brydningstid med mig selv og det at acceptere den jeg er.

Hun er en fantastisk Domina and en fantastisk Kvinde. Jeg panikkede og kunne ikke klare mosten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Silvia_beundrer skrev, for 11 timer siden:

jeg kunne godt udlevere hende og fremlægge alt her, men det gør jeg selvfølgelig ikke. ville sikkert også være ulovligt. men der er ganske sandt.

started med at jeg henvendte mig til hende selvfølgelig. vi snakkede og jeg sagde adspurgt til dominans at så skulle det være en slagt psykisk dominans dvs facesitting osv ingen slemme ting til mig hehe.

så krævede hun 500 overført, jeg tøvede. hun skrev tilbade med "tænkte det nok" og senere hvordan har du det ("lille "mit navn") hun nævnte en halv time så skulle hun bruge 1000 mere. jeg var liderlig og sendte derfor 1500 så der var til en halv time som hun sagde.

vi aftalte tid til i dag 19.00, senere krævede hun 2000 mere for at ville mødes med mig, da jeg brokkede mig sagde hun så bliver der delvfølgelig mere tid og jeg sendte så 2000 mere.

inden jeg gik i seng i går fik jeg det så dårligt (dårlig fornemmelse) pga at hun pressede mig til at betale 2000 igen. jeg sagde først fra.

men i morges var jeg liderlig og rystede over hele kroppen og jeg sendte 2000 igen, altså 5500 nu i alt.

da jeg så var i hendes by og der manglede ganske kort tid skrev hun at jeg skulle betale 10000 mere for at se hende men så ville jeg osse kunne besøge hende frit og kvit året ud. så sagde jeg endelig fra selvfølgelig

 

Jeg har ikke fantasi til at forestille mig at nogen virkelig kan være så dumme. Hvis det er tilfældet er du selv ude om det.
Jeg har besøgt hende et par gange og har aldrig været ude for at skulle betale forud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Silvia_beundrer skrev, for 10 timer siden:

det er sandt. jeg kunne godt sætte screen shots herind men det ville også udlevere hende med personlige oplysninger. og det går jeg ikke ud fra er lovligt. jeg overvejer at anmelde hende, men spørgsmålet er hvad de vil gøre ved det, men så kan jeg trods alt fremlægge beviserne sort på hvidt.

da jeg skrev til hende at hun kunne i det mindste sende de 4000 tilbage og så beholde de 1500 for besværet med at ville fuppe mig, skrev hun at dette ikke var muligt, da pengene allerede var brugt til afbetaling på et lån

Kunne du ikke lægge screen shots op. Hvis du sletter de personlig oplysninger.  Evt spørge de grønne til råds.

Har du overvejet at melde hende til politiet? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Frodige Ida 
Den useriøse person du nævner er så mig og jeg slettede min bruger i et forsøg på at få slettet min kommentar da jeg fik en løsning med MissX, i hvert fald til dels. jeg fik 500 kr ud af de 1200 kr jeg havde givet hende. Har siden givet op da hun har blokeret mig alle steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
toffe skrev, for 5 minutter siden:

@Frodige Ida 
Den useriøse person du nævner er så mig og jeg slettede min bruger i et forsøg på at få slettet min kommentar da jeg fik en løsning med MissX, i hvert fald til dels. jeg fik 500 kr ud af de 1200 kr jeg havde givet hende. Har siden givet op da hun har blokeret mig alle steder.

Som sagt viser det sig at holde vand skal jeg være den første til at undskylde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Silvia_beundrer

min historie var god nok og alt var sandt, men Missx var ikke ude på at snyde mig. Jeg er nu hendes slave og selvfølgelig skal jeg også yde for at kunne nyde at tilhøre en så smuk kvinde. det er helt naturligt. Alt er godt nu

Jeg tilbeder hende og jeg har aldrig mødt en kvinde der blot ved at være den hun naturligt er yder en så naturlig psykisk dominans på et lille svagt slavesind som mit.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Silvia_beundrer skrev, for 35 minutter siden:

min historie var god nok og alt var sandt, men Missx var ikke ude på at snyde mig. Jeg er nu hendes slave og selvfølgelig skal jeg også yde for at kunne nyde at tilhøre en så smuk kvinde. det er helt naturligt. Alt er godt nu

Jeg tilbeder hende og jeg har aldrig mødt en kvinde der blot ved at være den hun naturligt er yder en så naturlig psykisk dominans på et lille svagt slavesind som mit.

WHAT... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...