Hop til indhold
broderskab

Spørgsmål til mand og kvinde

Recommended Posts

Halløj du som læser

Jeg var på en date med en sød, smuk, rar kvinde, en jeg oprigtigt godt kunne lide.
Efter desserten tog vi hjem til mig for den rigtige dessert. Dette skulle vise sig og blive vores sidste møde sammen.
Grunden til det er simpelthen fordi hun, rent ud sagt, stank fra hendes kvindelige kønsorgan. Jeg plejer generelt ikke være sart, men der fik jeg det sku helt dårligt..
Hun havde lige givet mig et lækkert blow, så jeg ville selvfølgelig gøre gengæld. Men jeg kunne simpelthen ikke få mig selv til at fortsætte dernede efter jeg havde været der i et par sekunder.
Der startede alt det akavede. Fordi jeg kunne simpelthen ikke få mig selv til og fortælle hende, at hun virkelig stank dernede.

Så mit spørgsmål, til begge køn. 

Hvad kunne jeg have gjort? Skulle jeg bare have taget tyren ved hornene og sagt "Babe, du stinker virkelig dernede" eller noget mere nænsomt?
Alle svar bliver taget imod med kyshånd. Man ved jo aldrig om det kan ske igen - FORHÅBENTLIG DOG ALDRIG IGEN!

Og til kvinder der læser med - eller mændene, hvis de har forstand inden for den kvindelige krop.
Hvad kan have gjort hun stank sådan dernede? Jeg har virkelig ingen anelse omkring det :D
Jeg antager hun ikke havde menstruation. Det havde hun vel fortalt, antager jeg.

 

Og hvis der er nogle der har haft lignende oplevelser må de gerne indbyde med hvad de evt. selv gjorde.

Redigeret af broderskab

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey

Fedt du tager det emne op, det er sket nogle gange for mig. Senest her var det med en elskerinde jeg havde fået nummeret på i byen, vi mødtes og hun var pisselækker og så hamrendes fræk, med på ALT. Da jeg slikkede hende var der godt nok en meget kraftig duft, men jeg vidste ikke lige hvad jeg skulle gøre så satsede på jeg vænnede mig til det. Det skal lige siges hun var drivvåd og sprøjtede også flere gange, hvilket absolut ikke gjorde duften i soveværelset bedre.

Efterfølgende tænkte jeg på om det kunne have noget med tiden før/efter mens eller andet. Kort tid efter var jeg møgliderlig igen, og tænkte jeg ville give hende en chance mere. Da jeg kom var hun igen totalt liderlig så hun var fugtig ned af lårene, men for s.... det stank meget værre end første gang. Det lykkedes mig at få kneppet hende, men så skulle jeg dælme også bruge lang tid under bruseren bagefter.

Jeg aner virkelig heller ikke hvad jeg skal gøre? Hun skriver ofte om vi ikke snart skal ses igen. Hun må da selv kunne lugte det? Det kan bedst sammenlignes med det ryk i snuden det giver når man lige dufter til salmiakspiritus.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 8 minutter siden:

Hey

Fedt du tager det emne op, det er sket nogle gange for mig. Senest her var det med en elskerinde jeg havde fået nummeret på i byen, vi mødtes og hun var pisselækker og så hamrendes fræk, med på ALT. Da jeg slikkede hende var der godt nok en meget kraftig duft, men jeg vidste ikke lige hvad jeg skulle gøre så satsede på jeg vænnede mig til det. Det skal lige siges hun var drivvåd og sprøjtede også flere gange, hvilket absolut ikke gjorde duften i soveværelset bedre.

Efterfølgende tænkte jeg på om det kunne have noget med tiden før/efter mens eller andet. Kort tid efter var jeg møgliderlig igen, og tænkte jeg ville give hende en chance mere. Da jeg kom var hun igen totalt liderlig så hun var fugtig ned af lårene, men for s.... det stank meget værre end første gang. Det lykkedes mig at få kneppet hende, men så skulle jeg dælme også bruge lang tid under bruseren bagefter.

Jeg aner virkelig heller ikke hvad jeg skal gøre? Hun skriver ofte om vi ikke snart skal ses igen. Hun må da selv kunne lugte det? Det kan bedst sammenlignes med det ryk i snuden det giver når man lige dufter til salmiakspiritus.

Tak for dit input.

Jeg tænkte det samme. Det med hun må da selv kunne lugte det. 
Lad os sige hun har leget lidt med fingrene en dag også lige kører fingrene op til mund/næse.
Men udover det er det jo svært og finde ud af at man lugter dernede. Jeg, f.eks. vidste det jo heller ikke før jeg var dernede med hovedet..

Men du kan jo følge med i tråden hvad angår hvad du kan gøre ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
broderskab skrev, for 38 minutter siden:

Halløj du som læser

Jeg var på en date med en sød, smuk, rar kvinde, en jeg oprigtigt godt kunne lide.
Efter desserten tog vi hjem til mig for den rigtige dessert. Dette skulle vise sig og blive vores sidste møde sammen.
Grunden til det er simpelthen fordi hun, rent ud sagt, stank fra hendes kvindelige kønsorgan. Jeg plejer generelt ikke være sart, men der fik jeg det sku helt dårligt..
Hun havde lige givet mig et lækkert blow, så jeg ville selvfølgelig gøre gengæld. Men jeg kunne simpelthen ikke få mig selv til at fortsætte dernede efter jeg havde været der i et par sekunder.
Der startede alt det akavede. Fordi jeg kunne simpelthen ikke få mig selv til og fortælle hende, at hun virkelig stank dernede.

Så mit spørgsmål, til begge køn. 

Hvad kunne jeg have gjort? Skulle jeg bare have taget tyren ved hornene og sagt "Babe, du stinker virkelig dernede" eller noget mere nænsomt?
Alle svar bliver taget imod med kyshånd. Man ved jo aldrig om det kan ske igen - FORHÅBENTLIG DOG ALDRIG IGEN!

Og til kvinder der læser med - eller mændene, hvis de har forstand inden for den kvindelige krop.
Hvad kan have gjort hun stank sådan dernede? Jeg har virkelig ingen anelse omkring det :D
Jeg antager hun ikke havde menstruation. Det havde hun vel fortalt, antager jeg.

 

Og hvis der er nogle der har haft lignende oplevelser må de gerne indbyde med hvad de evt. selv gjorde.

Foreslå hende at I fortsætter ude i bruseren, evt, start hele seancen med et frækt bad sammen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 15 minutter siden:

Det kan bedst sammenlignes med det ryk i snuden det giver når man lige dufter til salmiakspiritus.

What ?? For real?? 

Jeg ved ikke om ubalance i bakteriefloraen dernede kan give så kraftig lugt ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 10 minutter siden:

Foreslå hende at I fortsætter ude i bruseren, evt, start hele seancen med et frækt bad sammen. 

Tak for forslaget. 
Men leder efter noget mere problemløsende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjaa måske lettere overdrevet, men det er svært lige at præcisere, det var dog sådan en meget kraftig lugt. Det kunne lugtes inden hun havde fået tøjet af

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 14 minutter siden:

Foreslå hende at I fortsætter ude i bruseren, evt, start hele seancen med et frækt bad sammen. 

Godt forslag, problemet er at hun står klar i bodystocking, selvsiddende netstrømper, højhælede og halsbånd, klar til leg. Så vil det nok give nogle spørgsmålstegn i skallen på hende hvis jeg i stedet spørger om vi ikke lige skulle gå i bad ;)

Meningen med mødet var heller ikke lige vi skulle kæle og nysse :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft samme oplevelse med en før hen meget rost gå, og har sinden vendt den med en anden gp. Vi kom frem til nogle mennesker bare ikke passer sammen ang duft.

Har hørt en pille med noget mælkesyre ting skulle kunne hjælpe bakterie floraen i orden igen. 

Redigeret af DETH
Minus på dog

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, 1 time siden:

Skal ikke gøre mig klog på emnet 

Men kan sagtens være hendes flora der er i udu eller hun har pådraget sig en bakterieinfektion

 

Du kan sagtens have ret Madame Illona. 

Men har du eller andre af de skønne kvinder her gode råd til de hvor bakterie floraen er i udu?

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, for 2 minutter siden:

Du kan sagtens have ret Madame Illona. 

Men har du eller andre af de skønne kvinder her gode råd til de hvor bakterie floraen er i udu?

Hvis man ikke vedligeholder til flora med mælkesyretabeletter eller andet kan flora komme ubalance

Bakteriel betændelse opstår som oftes når der er colibakterier indblandet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis nu hun havde en piercing i navlen, så kunne du evt have fundet en wunderbaum frem og hængt den der, 2 totter vat som du dypper i noget velduftende og så op din næse med dem, ellers en tøjklemme om næsen kan også anbefales. Hvis lyset er slukket, så vil hun jo ikke opdage noget.

Skulle det også smage grimt, så er et bolche altid godt at have ved hånden.

Redigeret af Visti-Vistisen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, for 6 minutter siden:

Hvis nu hun havde en piercing i navlen, så kunne du evt have fundet en wunderbaum frem og hængt den der, 2 totter vat som du dypper i noget velduftende og så op din næse med dem, ellers en tøjklemme om næsen kan også anbefales. Hvis lyset er slukket, så vil hun jo ikke opdage noget.

Skulle det også smage grimt, så er et bolche altid godt at have ved hånden.

Tak for dit humoristiske indslag.
Jeg ser gerne vi holder tråden fri for trolls og deres kommentarer 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
broderskab skrev, for 5 timer siden:

Halløj du som læser

Jeg var på en date med en sød, smuk, rar kvinde, en jeg oprigtigt godt kunne lide.
Efter desserten tog vi hjem til mig for den rigtige dessert. Dette skulle vise sig og blive vores sidste møde sammen.
Grunden til det er simpelthen fordi hun, rent ud sagt, stank fra hendes kvindelige kønsorgan. Jeg plejer generelt ikke være sart, men der fik jeg det sku helt dårligt..
Hun havde lige givet mig et lækkert blow, så jeg ville selvfølgelig gøre gengæld. Men jeg kunne simpelthen ikke få mig selv til at fortsætte dernede efter jeg havde været der i et par sekunder.
Der startede alt det akavede. Fordi jeg kunne simpelthen ikke få mig selv til og fortælle hende, at hun virkelig stank dernede.

Så mit spørgsmål, til begge køn. 

Hvad kunne jeg have gjort? Skulle jeg bare have taget tyren ved hornene og sagt "Babe, du stinker virkelig dernede" eller noget mere nænsomt?
Alle svar bliver taget imod med kyshånd. Man ved jo aldrig om det kan ske igen - FORHÅBENTLIG DOG ALDRIG IGEN!

Og til kvinder der læser med - eller mændene, hvis de har forstand inden for den kvindelige krop.
Hvad kan have gjort hun stank sådan dernede? Jeg har virkelig ingen anelse omkring det :D
Jeg antager hun ikke havde menstruation. Det havde hun vel fortalt, antager jeg.

 

Og hvis der er nogle der har haft lignende oplevelser må de gerne indbyde med hvad de evt. selv gjorde.

Jeg synes du er alvorlig grov, du bruger betegnelser som virker meget barnartigt. Du virker faktisk ikke som nogle mand i min verden.

Du ved godt vi tiltrækkes af duftstoffer/ kemi og en meget længere forklaring jeg ikke vil ind på. Det kan også vil dig selv du kan lugte og hun faktisk dufter, du har bare ikke være tiltrukket af hendes signalsstof om du vil kalde det, det.

En anden ting er, jeg har hørt nogle amatørmænd omtale kvinder i stride ordvendinger, som du anvender når succes ikke lykkes. De sidste ting er, en af mine gode venner indenfor medicinbranchen har omtalt forlydninger om, at mænd kan lugte fiskelugt når kvinden indetager fiskeolie. Det skulle frigive en lugt i nedre område.

Jeg tror bare ikke du har været kemisk tiltrukket, alle de andre undskylder er ukemisk. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agetha skrev, 1 time siden:

Jeg synes du er alvorlig grov, du bruger betegnelser som virker meget barnartigt. Du virker faktisk ikke som nogle mand i min verden.

Du ved godt vi tiltrækkes af duftstoffer/ kemi og en meget længere forklaring jeg ikke vil ind på. Det kan også vil dig selv du kan lugte og hun faktisk dufter, du har bare ikke være tiltrukket af hendes signalsstof om du vil kalde det, det.

En anden ting er, jeg har hørt nogle amatørmænd omtale kvinder i stride ordvendinger, som du anvender når succes ikke lykkes. De sidste ting er, en af mine gode venner indenfor medicinbranchen har omtalt forlydninger om, at mænd kan lugte fiskelugt når kvinden indetager fiskeolie. Det skulle frigive en lugt i nedre område.

Jeg tror bare ikke du har været kemisk tiltrukket, alle de andre undskylder er ukemisk. 

 

Jamen jeg hører gerne hvad du syntes var alvorlig grovt skrevet?

Jeg lagde ud med at skrive hun var sød, smuk og rar + at jeg var oprigtig tiltrukket af hende. 

Angående det og være en mand i din verden så er det helt fint med mig. Du kender mig ikke, jeg kender ikke dig. Jeg kunne ikke være mere ligeglad om din holdning til mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
broderskab skrev, for 2 minutter siden:

Jamen jeg hører gerne hvad du syntes var alvorlig grovt skrevet?

Jeg lagde ud med at skrive hun var sød, smuk og rar + at jeg var oprigtig tiltrukket af hende. 

Angående det og være en mand i din verden så er det helt fint med mig. Du kender mig ikke, jeg kender ikke dig. Jeg kunne ikke være mere ligeglad om din holdning til mig

Det at være kvinde, er forskeligtig i Balkan, det er forskelligt her.

Det vigtigste er os.l Og du ved jeg går amok.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agetha skrev, for 7 minutter siden:

Det at være kvinde, er forskeligtig i Balkan, det er forskelligt her.

Det vigtigste er os.l Og du ved jeg går amok.   

Jeg tror ikke du har læst min første besked helt godt igennem. 

Jeg spørger om vejledning til og kunne håndtere det bedre, hvis det skulle ske at jeg kom ud for det igen. Det må da siges og være en positiv tilgang til det? ;) 

Også ved jeg godt du mener det er at dufte og ikke lugte, det er dog din holdning 

Del dette indlæg


Link til indlæg
broderskab skrev, for 10 minutter siden:

Jeg tror ikke du har læst min første besked helt godt igennem. 

Jeg spørger om vejledning til og kunne håndtere det bedre, hvis det skulle ske at jeg kom ud for det igen. Det må da siges og være en positiv tilgang til det? ;) 

Også ved jeg godt du mener det er at dufte og ikke lugte, det er dog din holdning 

Ved du hvad du skal nok bare forholde dig til at som den kære Giggty skriver så havde pigen nok dette 

https://www.sundhed.dk/borger/patienthaandbogen/kvindesygdomme/sygdomme/infektioner/bakteriel-vaginose-betaendelse-i-skeden/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
broderskab skrev, for 46 minutter siden:

Jamen jeg hører gerne hvad du syntes var alvorlig grovt skrevet?

Jeg lagde ud med at skrive hun var sød, smuk og rar + at jeg var oprigtig tiltrukket af hende. 

Angående det og være en mand i din verden så er det helt fint med mig. Du kender mig ikke, jeg kender ikke dig. Jeg kunne ikke være mere ligeglad om din holdning til mig

Jeg er ikke helt med, laver du en test på nøgenhed? eller hvad, jeg er forvirret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
broderskab skrev, for 8 timer siden:

Halløj du som læser

Jeg var på en date med en sød, smuk, rar kvinde, en jeg oprigtigt godt kunne lide.
Efter desserten tog vi hjem til mig for den rigtige dessert. Dette skulle vise sig og blive vores sidste møde sammen.
Grunden til det er simpelthen fordi hun, rent ud sagt, stank fra hendes kvindelige kønsorgan. 

Havde det været mig, havde jeg bestemt ikke droppet lysten til at se kvinden igen, hvis der ellers var gensidig interesse.  Nu har jeg så ikke haft trynen nede og duftet, så det du kalder stank er jo meget subjektivt, men det væsentligste er at få det sagt.   Hvis man pludselig stopper er man jo nødt til at sige noget, med mindre at kæppen er stiv igen, så kan man jo "nøjedes" med at kneppe hende.  

Men men skal man ses igen, er man jo nødt til at få tunet samtalen ind på emnet. Selvfølgelig dufter hun jo nok ikke permanent således, og selvfølgelig kan der gøres noget.  Det kan skyldes alt muligt, og egentligt er det jo også lige meget - Det handler om at få gjort noget ved det.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
broderskab skrev, for 3 timer siden:

Tak for dit humoristiske indslag.
Jeg ser gerne vi holder tråden fri for trolls og deres kommentarer 

 

Hør nu her unge mand/dreng. Ja det med wunderbaum var en vittighed, men resten er skam ganske almindelige fornuftige velkendte råd. Du skriver selv i dit oprindelige indlæg at du vil tage i mod gode råd med kyshånd. Alligevel kalder du det for trolderi (hvad det så end er) når du rent faktisk får nogle brugbare råd.
At holde sig for næsen, symboliseret med en tøjklemme, er da et ganske fornuftigt og virksom handling til at overkomme en fæl dunst på, og ydermere hvis det er mørkt kan hun jo ikke se, ergo har hun ingen grund til at føle sig stødt over det. Nøjagtigt ligesom du ikke kan se om hvorvidt hun skærer grimasser hvis du niver hende for hårdt i skamlæben. 
Vattotter dyppet i noget velduftende er ligeledes flittigt benyttet i diverse ildelugtende sammenhænge. 
Et bolche i munden hvis det smager dårligt. En lille æske med pebermynte- eller jordbærbolcher bør man have i skuffen ved natbordet. Damen vil sikkert også sætte pris på din ånde ikke lugter af hvidløgsbøvs. Med rette teknik så kan man sagtens styre både de kvindlige kønsorganer og bolche samtidig. Lur mig om ikke der er nogle af damerne herinde på disse sider, som benytter sig af det i forbindelse med, at de yder oralsamkvem til en gentleman. Et lille bolche eller en pastil under tungen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, 1 time siden:

Havde det været mig, havde jeg bestemt ikke droppet lysten til at se kvinden igen, hvis der ellers var gensidig interesse.  Nu har jeg så ikke haft trynen nede og duftet, så det du kalder stank er jo meget subjektivt, men det væsentligste er at få det sagt.   Hvis man pludselig stopper er man jo nødt til at sige noget, med mindre at kæppen er stiv igen, så kan man jo "nøjedes" med at kneppe hende.  

Men men skal man ses igen, er man jo nødt til at få tunet samtalen ind på emnet. Selvfølgelig dufter hun jo nok ikke permanent således, og selvfølgelig kan der gøres noget.  Det kan skyldes alt muligt, og egentligt er det jo også lige meget - Det handler om at få gjort noget ved det.  

Jeg kunne da godt tænke mig og slå hovederne sammen med hende igen. Hun var trods alt en dejlig pige. 

Hun har det bare ikke sådan længere og det er selvfølgelig helt fair fra hendes side :) 

Hvad ville dit råd til fremgangsmetode være? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...