Hop til indhold
broderskab

Spørgsmål til mand og kvinde

Recommended Posts

Guest RonjaRøverdatter
Bear skrev, for 17 timer siden:

Foreslå hende at I fortsætter ude i bruseren, evt, start hele seancen med et frækt bad sammen. 

Det virker ikke hvis hun har bakteriel vaginose, og det er som regel det der giver den ulækre lugt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som svar på Broderskabs oprindelige spørgsmål, vil jeg sige, at det nok hvade været det bedste på en nænsom måde at fortælle damen, hvad der måske var galt. Men hvis han lagde an til at slikke og straks stoppede igen, har hun måske selv forstået det. Har hun en infektion af en slags er der jo bedst at få gjort noget ved det. Men jeg kan også godt se, at det måske var svært i situationen.

På den anden side tænkte jeg også på, om han bare var for sart. Kusser kan lugte og smage meget forskelligt uden at fejle noget, og der er vistnok også stor forskel på, hvordan mænd har det med det. Selv finder jeg det stimulerende hvis det river i næsen når man dykker ned og hvis lugten først var mærkbar ved nærkontakt var den muligvis ikke så slem. Så måske var det bare et dårligt match?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ekek skrev, for 10 timer siden:

Som svar på Broderskabs oprindelige spørgsmål, vil jeg sige, at det nok hvade været det bedste på en nænsom måde at fortælle damen, hvad der måske var galt. Men hvis han lagde an til at slikke og straks stoppede igen, har hun måske selv forstået det. Har hun en infektion af en slags er der jo bedst at få gjort noget ved det. Men jeg kan også godt se, at det måske var svært i situationen.

På den anden side tænkte jeg også på, om han bare var for sart. Kusser kan lugte og smage meget forskelligt uden at fejle noget, og der er vistnok også stor forskel på, hvordan mænd har det med det. Selv finder jeg det stimulerende hvis det river i næsen når man dykker ned og hvis lugten først var mærkbar ved nærkontakt var den muligvis ikke så slem. Så måske var det bare et dårligt match?

 

Tak for svaret.

Ingen tvivl om jeg kunne have håndteret det øjeblik langt bedre. Og fortælle hende det nænsomt er også min tankegang. Hvordan ville du fortælle det, hvis du sad i den situation? 

Angående lugten. Som jeg skrev til start plejer jeg ikke og være sart og har heller ikke været med en kvinde før som lugtede så slemt. Men du kan da have helt ret i at det var et dårligt match :) det ændrer bare ikke på lugten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
broderskab skrev, for 2 timer siden:

... Hvordan ville du fortælle det, hvis du sad i den situation? 

 

Jeg håber, jeg ville have fortalt hende - efter sexen - at hun "måske har noget betændelse dernede" uden at have fremhævet at det var lugten, der fik mig til at tro det. Men situationen er akavet for begge parter, og jeg må jo indrømme, at jeg engang selv har undladt at gøre opmærksom på noget grønligt udflod. Og det var endda med en forholdsvis fast men dog ny partner og problemet viste sig heldigvis at være forbigående.

Det er sværere, når det er den første gang, men en anden mulighed kunne være simpelthen at lade være med at slikke hende (selvom hun havde givet dig et blowjob) lige den dag og så forsigtigt prøve igen ved en senere lejlighed (hvis hun altså accepterer ikke at blive slikket og giver dig chancen igen. Men den første gang tro hun måske bare, at du ikke er så meget til fisseslikning). Det hjælper også meget på lugten at kneppe, men som du beskriver det havde det nok ikke klaret det her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ekek skrev, for 3 timer siden:

Jeg håber, jeg ville have fortalt hende - efter sexen - at hun "måske har noget betændelse dernede" uden at have fremhævet at det var lugten, der fik mig til at tro det. Men situationen er akavet for begge parter, og jeg må jo indrømme, at jeg engang selv har undladt at gøre opmærksom på noget grønligt udflod. Og det var endda med en forholdsvis fast men dog ny partner og problemet viste sig heldigvis at være forbigående.

Det er sværere, når det er den første gang, men en anden mulighed kunne være simpelthen at lade være med at slikke hende (selvom hun havde givet dig et blowjob) lige den dag og så forsigtigt prøve igen ved en senere lejlighed (hvis hun altså accepterer ikke at blive slikket og giver dig chancen igen. Men den første gang tro hun måske bare, at du ikke er så meget til fisseslikning). Det hjælper også meget på lugten at kneppe, men som du beskriver det havde det nok ikke klaret det her.

Tak for et brugbart svar! 

Nogle gange må man bare tage nogle emner op som man ikke er komfortable med.. lige meget hvor akavet eller pinligt det er. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror personligt jeg ville have svært ved at sige det face-to-face. Så hellere sende en besked efterfølgende med du synes det var super hyggeligt, hun er en dejlig pige og du gerne vil mødes igen. Og så noget med du i øvrigt bemærkede en atypisk lugt fra hendes underliv, som du synes hun lige skulle få tjekket op på.

Kan måske formuleres bedre, men noget i den dur i hvert fald :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...