Hop til indhold
Martin

Børneprostitution

Recommended Posts

Jeg var så naiv, at jeg troede børneprostitution under ingen omstændigheder fandt sted i lille Danmark.

Jeg var på en af chatsiderne her i eftermiddag og fik hurtig kontakt til en fyr, der hjalp et par piger med at skaffe kunder. Efter lidt snak med fyren stak han mig en msn-adresse og beskrev pigen som en lækker ung blondine.

Da jeg havde muligheden for at ses i denne uge, fik jeg tilføjet hende på msn. Efter lidt idnledende høfligheder fik hun fortalt, at hun kun tilbød blowjobs, men ikke andre former for sex. snakken gik lidt videre.... indtil hun fortalte at hun altså kun var 13 år :shock: men at hun gerne ville sutte mig for 700,-

Jeg fik selvfølgelig hurtigt takket nej - og sidder nu bedrøvet foran skærmen.

Jeg ville ønkse, at jeg kunne gøre andet end at melde fyren til chatsidens admin.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var så naiv, at jeg troede børneprostitution under ingen omstændigheder fandt sted i lille Danmark.

Jeg fik selvfølgelig hurtigt takket nej - og sidder nu bedrøvet foran skærmen.

Jeg ville ønkse, at jeg kunne gøre andet end at melde fyren til chatsidens admin.....

Martin det var ikke en rart oplevelse :(

Ja du var naiv, men tak fordi du advarede os :)

Hvis du tør og ønsker at gå længere... så kontakt politiet og samarbejde med dem, lav aftale om at møde manden, sørg for at have dine beviser i orden, så politiet kan pågribe manden for alfonseri/udnyttelse af mindre årige.

Melder det til admin resulterer blot i lukning af hans konto, han dukker bare op som et andet nick eller op på en anden chatside :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

:evil: :evil::evil: Politianmeld svinet! :evil::evil::evil:

Ja undskyld det lidet høviske sprog, men sådan noget skal stoppes, det skal stoppes hårdt.

Så små piger har minimal evne til at passe på sig selv. Du er voksen, du ved at her sker noget der er forkert med nogle der ikke kan beskytte sig selv. lad være med at lukke øjnene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik desværre ikke taget nogle screenshots af vores snak. Jeg har derfor kun bevis for min snak med pigen.

Jeg har henvendt mig til sitets admin, da de formentlig loggede vores chat. Jeg vil herefter gå videre med en politianmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik desværre ikke taget nogle screenshots af vores snak. Jeg har derfor kun bevis for min snak med pigen.

Jeg har henvendt mig til sitets admin, da de formentlig loggede vores chat. Jeg vil herefter gå videre med en politianmeldelse.

Hvis du har brugt MSN messenger så gemmer den som regl en kopi at samtale på din computer med mindre du har slået det fra under indstillinger.

Smid en PB hvis du skal ha hjælp til at finde den.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde kun kontakt med fyren på chatsiden, men snakkede med pigen på msn.

Jeg har desværre slået loggen i msn, men har undladt at lukke msn-vinduet ned. Så vil lige tage et par screenshots af samtalen med hende, inden jeg lukker ned.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt sikker på at der også ligger en logfil på den side du har chattet med ham gutten. Det er de nemlig forpligtiget til i følge den nye terror lov.

Så længe du har hans navn og hvad dato og tid du var logget på så kan han ikke løbe fra det. Med mindre han selvfølgelig sidder på en netcafe et sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Martin.

Det er da det værste!

Du har faktisk pligt til at anmelde hændelsen til politiet. Hvis man kommer undervejs med ulovligheder, er det strafbart ikke at foretage en politianmeldelse.

Og det, du har oplevet, er klart ulovligt.

Mange hilsner,

Heino.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvem siger at det er korrekt at pigen kun er 13. Kunne det være en der prøvede at lokke en køber til sig, ved at foregive?

Er historien ikke lidt tynd- ikke fra dig Martin. Du har helt sikkert oplevet det du beskriver, men der er ingen proff!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg ser det bør man melde en sådan oplevelse til politiet, men aldrig selv proforma aftale at mødes, for at søge afklaret om der er tale om et kriminelt forhold.

For nogen tid siden var der et medie, der lagde en pædofil fælde på en børnechat for at vise konfrontationen på tv - kunne det have været tilfældet at den voksne mødte op for at kunne melde faktisk pædofili til politet, havde han ikke en chance for efterfølgende at blive troet, for han er jo blevet optaget hele vejen, fra skrift over lyd til billeder på skærmen.

I et tilfælde som dette, hellere en politi anmeldelse for meget end for lidt, så kan politiet tage den opsøgende konfrontation.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har faktisk pligt til at anmelde hændelsen til politiet. Hvis man kommer undervejs med ulovligheder, er det strafbart ikke at foretage en politianmeldelse.

Rent juridisk er det vist ikke helt korrekt når du anfører at det skulle være strafbart i Danmark ikke at politianmelde ulovligheder. Det gælder kun i nogle bestemte situationer. Men moralsk klart ja, selvfølgelig bør svineriet anmeldes.

http://www.denstoredanske.dk/Samfund,_j ... anmeldelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

For nogen tid siden var der et medie, der lagde en pædofil fælde på en børnechat for at vise konfrontationen på tv

Var det ikke Ekstra Bladet for et par år siden?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...