Hop til indhold
Onslow

Utidig reklame

Recommended Posts

Som veteran i det her game helt tilbage fra massagepiger's tid, vil jeg gerne henlede admins opmærksomhed på følgende.

I slutningen af forrige årtusinde var der på ovennævnte site ikke mange regler, men udviklingen på nettet gjorde det hen ad vejen nødvendigt at indføre sådannne.

Da sitet konverterede til Venuslogen, var der løbet meget vand under broen, og stille og roligt udviklede sitet sig, primært p.g.a. pigernes begyndende deltagelse.

Det var dengang et rigtig godt sted at dele sine erfaringer og blive inspireret.

Dog med kvindernes indtog bredte der sig stille og roligt en uskik, som til sidst tvang de daværende ejere til handling.

Der skete nemlig det, at der på efterlysnngsboardet ved stort set hver eneste post vrimlede med skjulte annoncer.

Når én efterlyste en specifik ydelse kom der pr. automatik svar fra flere aktive lagengymnaster, om at vedkommende tilbød dette og hint.

Nu er brugerne hverken her eller hisset retarderede, så jeg tror nok, at vi er i stand til at surfe pigernes profiler.

Den reklameaktivitet skabte stille og roligt en konkurrencestemning mellem de enkelte piger, som igen genererede en rå og ubehagelig tone, hvor det føg med mere eller mindre skjulte beskyldninger og hentydninger.

Sluttelig blev det for meget for ejerne, jeg kan ikke helt huske, om det mundede ud i et generelt forbud mod, at pigerne svarede på efterlysninger, eller om det bare ikke var én selv, man måtte reklamere for.

Summa summarum, efter lidt indkørselsvanskeligheder med megen negativ polimik blev de nye regler stort set overholdt - til langt de flestes tilfredshed.

Mit forslag er i sin korthed, at admin udviser rettidig omhu ved at sørge for, at efterlysningsboardet ikke bliver til et "mig, mig, se mig" board, hvor efterlysningerne ender ud i det rene annoncemarked.

Ærbødigst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Onslow,

Jeg er faktisk meget enig med dig.

Jeg er selv én af de piger, som har postet indlæg under efterlysninger, men kun for at være hjælpsom, og ikke for at anbefale mig selv. Det har jeg faktisk aldrig gjort. For jeg kendte osse til reglerne på VL, om at man skulle undlade disse "vælg mig" indlæg. Det gjorde man bare ikke. Det er jo osse i den henséende, at pb-systemet er meget praktisk. ;)

Men spørgsmålet er så, om man helt skal lave forbud for os piger at skrive under efterlysninger. Det gjorde man vist ikke på VL. Der lavede man reglen, at pigerne ikke måtte anbefale sig selv. Jeg var ikke med dengang, men jeg har hørt trommerne. ;)

For når jeg skriver et indlæg under efterlysninger og anbefaler en anden pige, så gør jeg jo automatisk osse opmærksom på mig selv. Det sker jo hver gang, at jeg skriver et indlæg. Doooh :D Så hvis det osse ses som et reklamefremstød, så skal vi selvfølgelig bare have et totaltforbud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wonderwoman,

jeg ved udmærket, at du aldrig er faldet i den grøft, og heller ikke jeg ser det som noget problem overhovedet, at du anbefaler en anden "Gudinde", bemærk stort bogstav. :D

At vi ser stort set ens på dette spørgsmål også, bekræfter mig i min antagelse om, at vi må se at blive gift, jeg tror endda, vi kan se de samme ting i fjernsynet sammen ;)

Jeg håber, at admin vil opfatte min opfordring i den ånd, den er skrevet, det er altid bedre at komme problemer i forkøbet.

God dag til dig og alle andre herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

At vi ser stort set ens på dette spørgsmål også, bekræfter mig i min antagelse om, at vi må se at blive gift, jeg tror endda, vi kan se de samme ting i fjernsynet sammen ;)

Haha... Næææh du, jeg skal ikke have klinket noget med hende Daisy, ej heller have Hyacinth som svigerinde :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg oplever ikke, at nogen herinde gør det, som Onslow beskriver - heldigvis for det!

Men det vil jo være sådan, ganske som Nikita skriver, at vi gør opmærksom på os selv, hver gang vi skriver eller laver et svar (ikke kun i efterlysninger).

Dog ville jeg aldrig skrive, at jeg da var den helt rigtige i "Efterlysninger" og anbefale andre, kan jeg ikke så godt, da jeg ikke kender pigerne i branchen (endnu). Skamløs selvpromovering, er ikke lige mig.

Jeg håber aldrig, siden kommer til at stå i en situation, hvor vi piger sidder og vrisser af hinanden og bliver sure på hinanden. Det ville simpelthen være for træls og helt sikkert også få sådan nogle som mig til at forsvinde herfra.

For mig ville det være fint, hvis man lavede det sådan, at man ikke måtte anbefale sig selv. Dog har jeg ikke oplevet, at nogen har gjort det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er helt enig med Onslow, det kan hurtigt blive et aktuelt problem :)

På VL lukkede man ihvertfald i en periode for at dharmerne kunne svare på efterlysninger. Jeg mener dog at huske en opblødning efter noget tid, således at der kunne svares dog med den mere eller mindre uskrevne regel om ikke at anbefale sig selv.

Så måske man kan springe en spærring over og gå direkte til reglen om ikke at anbefale sig selv og gøre den officiel.

Kender jeg dharmerne ret, så skal de nok forstå at modererer sig selv og ikke mindst hinanden :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes heller ikke at se problemet..endnu! Lad os håbe det aldrig kommer..

Derimod syntes jeg at det er flot og overskudsagtigt når tøserne blander sig i efterlysnings-trådene. Jeg har aldrig oplevet nogen af dem råbe "mig-mig-mig" i nogle af disse indlæg, men derimod anbefaler de en kolega, som de nu engang kan stå inde for...Større accept kan man vel næppe få

I må aldrig holde op med at blande jer piger! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Onslow,

Jeg er faktisk meget enig med dig.

Jeg er selv én af de piger, som har postet indlæg under efterlysninger, men kun for at være hjælpsom, og ikke for at anbefale mig selv. Det har jeg faktisk aldrig gjort. For jeg kendte osse til reglerne på VL, om at man skulle undlade disse "vælg mig" indlæg. Det gjorde man bare ikke. Det er jo osse i den henséende, at pb-systemet er meget praktisk. ;)

Men spørgsmålet er så, om man helt skal lave forbud for os piger at skrive under efterlysninger. Det gjorde man vist ikke på VL. Der lavede man reglen, at pigerne ikke måtte anbefale sig selv. Jeg var ikke med dengang, men jeg har hørt trommerne. ;)

For når jeg skriver et indlæg under efterlysninger og anbefaler en anden pige, så gør jeg jo automatisk osse opmærksom på mig selv. Det sker jo hver gang, at jeg skriver et indlæg. Doooh :D Så hvis det osse ses som et reklamefremstød, så skal vi selvfølgelig bare have et totaltforbud.

Nikita Darling: Du sælger vist dig selv med det udseende, så du behøver ikke at reklamere for dig selv smukke... :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig i at det er super vigtigt at holde øje med dette.

Men jeg synes det er super fint at pigerne blander sig i debat og efterlysninger. Det sikre et godt perspektiv.

Hvis en af pigerne på forumet svare mig med en personlig besked på en efterlysning at vedkommende kan efterkomme et ønske, så synes jeg det er super fint. Så jeg ser ikke det som et problem.

Man kan evt. skrive det i indlægget, så det fremkommer tydeligt.

Mvh Hugo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nikita Darling: Du sælger vist dig selv med det udseende, så du behøver ikke at reklamere for dig selv smukke...

Ja, gid det var så vel. ;)

Der er en del piger i denne branche, der tænker... Jeg ser godt ud... Jeg har en phisse... Så hvorfor står de ikke i kø helt ud på fortovet???

Men så enkelt er det skam langt fra, Cab. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, gid det var så vel. ;)

Der er en del piger i denne branche, der tænker... Jeg ser godt ud... Jeg har en phisse... Så hvorfor står de ikke i kø helt ud på fortovet???

Men så enkelt er det skam langt fra, Cab. :)

Ja, forstå det dem der kan... Jeg kan ikke Nikita...;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu var jeg ikke på logen dengang hvor i gjorde jer disse erfaringer, så tilgiv min ungdommelige naivitet :lol:

Hvis det drejer sig om 'vanilla sex' så forstår jeg udmærket at et forbud mod reklame giver mening, men for de mere specielle ydelser, synes jeg det er en fin service at nogen melder sig på banen :) . Men nu synes jeg også jeg har haft gavn af et reklame indslag her på pergamenterne.

PB virker rigtig godt uden irriterende medlemskab benspænd, så man kan jo bruge den til direkte markedsføring. Så kunne Admin godt indføre et forbud og lade pigerne sende PB istedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt se problemet i horisonten, men håber aldrig det kommer så vidt.

Jeg er ikke tilhænger af for mange regler, hverken skrevne eller uskrevne, og jeg er egentlig også lidt betænkelig ved pigernes indtog på nærværende pergamenter.

Bliver lige så mange kunder og piger ligeså gode (u)venner som på VL, ender EroGuide også med at kvæles i indspisthed, skjulte dagsordner, forbudte emner og (selv)censur. Der er allerede nogle her, der er temmelig "flinke" til at løfte pegefingre og uddele rap over nallerne og det synes jeg er synd for os alle sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan godt se problemet i horisonten, men håber aldrig det kommer så vidt.

Jeg er ikke tilhænger af for mange regler, hverken skrevne eller uskrevne, og jeg er egentlig også lidt betænkelig ved pigernes indtog på nærværende pergamenter.

Bliver lige så mange kunder og piger ligeså gode (u)venner som på VL, ender EroGuide også med at kvæles i indspisthed, skjulte dagsordner, forbudte emner og (selv)censur. Der er allerede nogle her, der er temmelig "flinke" til at løfte pegefingre og uddele rap over nallerne og det synes jeg er synd for os alle sammen.

Noget af det klogeste jeg har set i lang tid...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luke

Bliver lige så mange kunder og piger ligeså gode (u)venner som på VL, ender EroGuide også med at kvæles i indspisthed, skjulte dagsordner, forbudte emner og (selv)censur.

Det har du helt ret i, lad os håbe det ikke kommer så vidt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er allerede nogle her, der er temmelig "flinke" til at løfte pegefingre og uddele rap over nallerne og det synes jeg er synd for os alle sammen.

Dét er jeg så tilgengæld ikke enig i. Der er da løftet enkelte pegefingre, men efter min opfattelse kun, når det har været berettiget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Co-Admin

Mit forslag er i sin korthed, at admin udviser rettidig omhu ved at sørge for, at efterlysningsboardet ikke bliver til et "mig, mig, se mig" board, hvor efterlysningerne ender ud i det rene annoncemarked.

Hej Onslow.

Ovenstående har nu været til 3. behandling i Førerbunkeren og vi har alle 3 i enighed vedtaget, at vi i det store hele er enige med dig i dine betragtninger.

Fremadrettet skal pigerne naturligvis ha' lov til at ytre sig på efterlysningsboardet, dog kun hvis det drejer sig om anbefalinger af kollegaer og/eller andre ikke selvpromoverende indlæg.

Efterlysningsboardet skal ikke ende op i et "se mig" board. Til dette har vi et annonceringsboard, som ganske vidst ikke er verdens bedste, men som kan bruges. Alternativt skal pigerne blot bruge PM's som de fleste af dem jo allerede gør.

Ovenstående afgørelse bliver skrevet ind i reglerne snarest muligt.

Med venlig hilsen

Co Admin :ugeek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bukker og takker (har begge dele) :D ,

fordi I har opfattet det i den ånd, det er skrevet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...