Hop til indhold
Guest Annapåopdagelse

Jeg kunne godt tænke mig at være centrum i et lille gb med maks 6/7 mænd.

Recommended Posts

Guest Annapåopdagelse

Jeg har forgæves forsøgt at få fat på ([email protected]) inde på annoncelight. 

Er der nogen herinde der kender noget til vedkommende eller som vil hjælpe mig med at sætte et mindre arrangement op. Lokation skal være omkring Ribe ( eller ik længere væk end 50 km fra Ribe)

Tidspunktet kan kun være i dagstiden.

Jeg vil helst sutte pik uden kondom....sex er med. Ikke anal....og så vil jeg frygtelig gerne bindes....

Håber på der er nogen der vil hjælpe mig.

Ps. Jeg havde tænkt mig at tage lidt betaling for eventet. Men det må vi jo lige tale om. Mvh Anna.

20180815_150943.jpg

FB_IMG_1534337958774.jpg

Redigeret af Annapåopdagelse
Tilføjelse af billeder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest M_Sdrj6500
Annapåopdagelse skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har forgæves forsøgt at få fat på ([email protected]) inde på annoncelight. 

Er der nogen herinde der kender noget til vedkommende eller som vil hjælpe mig med at sætte et mindre arrangement op. Lokation skal være omkring Ribe ( eller ik længere væk end 50 km fra Ribe)

Tidspunktet kan kun være i dagstiden.

Jeg vil helst sutte pik uden kondom....sex er med. Ikke anal....og så vil jeg frygtelig gerne bindes....

Håber på der er nogen der vil hjælpe mig.

Ps. Jeg havde tænkt mig at tage lidt betaling for eventet. Men det må vi jo lige tale om. Mvh Anna.

Jeg vil da gerne deltage ;)

men tror du vil få mere respons, hvis du lagde billeder op af dig selv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annapåopdagelse
M_Sdrj6500 skrev, for 4 minutter siden:

Jeg vil da gerne deltage ;)

men tror du vil få mere respons, hvis du lagde billeder op af dig selv

Har jeg lige gjort...tak for input

Del dette indlæg


Link til indlæg
Annapåopdagelse skrev, for 32 minutter siden:

Jeg har forgæves forsøgt at få fat på ([email protected]) inde på annoncelight. 

Er der nogen herinde der kender noget til vedkommende eller som vil hjælpe mig med at sætte et mindre arrangement op. Lokation skal være omkring Ribe ( eller ik længere væk end 50 km fra Ribe)

Tidspunktet kan kun være i dagstiden.

Jeg vil helst sutte pik uden kondom....sex er med. Ikke anal....og så vil jeg frygtelig gerne bindes....

Håber på der er nogen der vil hjælpe mig.

Ps. Jeg havde tænkt mig at tage lidt betaling for eventet. Men det må vi jo lige tale om. Mvh Anna.

20180815_150943.jpg

FB_IMG_1534337958774.jpg

Jeg er da også klar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annapåopdagelse
Knajten skrev, for 4 minutter siden:

Jeg er da også klar

Det er fint nok i er klar. DET ER JEG OGSÅ.....men jeg vil jo gerne have hjælp til at sætte det i stand.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annapåopdagelse
KraceiYaw skrev, for 26 minutter siden:

 

Det er desværre mest i kbh. Og det er uden betaling til kvinden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Annapåopdagelse skrev, for 1 time siden:

Det er desværre mest i kbh. Og det er uden betaling til kvinden. 

Der  bliver  også  afholdt  i  Jylland,  oplagt  mulighed  hvis  du  ønsker  oplevelsen  mere  end  at  det  økonomiske  aspekt  i  det. 

Skal  lige  tilføjes  at  jeg  selvfølgelig  også  helst  ser der  indgår  betaling. 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg kender et godt sted, men det er kun muligt aften efter kl 20 , (kl 22 sommer), da der færdes børn i området. men det er en skovhytte med brændeovn med gode muligheder for at binde dig op eller fast til bord/bænke , samt sidde lidt for de trætte mænd.. ;).

hytten ligger ude på landet 200 meter inde i en skov, dejligt ugenert ca. 40km fra Ribe og østpå. desværre kun plads til 3 biler på den lille p-plads, men man kan jo holde lidt længere væk og køre sammen. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annapåopdagelse
Nemtøs skrev, for 49 minutter siden:

Der  bliver  også  afholdt  i  Jylland,  oplagt  mulighed  hvis  du  ønsker  oplevelsen  mere  end  at  det  økonomiske  aspekt  i  det. 

Skal  lige  tilføjes  at  jeg  selvfølgelig  også  helst  ser der  indgår  betaling. 

Jeg ønsker betaling. Havde tænkt noget i retning af 2 timer for 1500,-

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annapåopdagelse

Hold da helt op, hvor er der stor opbakning om et sådan event. 

Dejligt- tusind tak for de mange pb. Jeg kan slet ik nå at besvare dem alle.....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annapåopdagelse

Hold nu op jeg har fået mange henvendelser. Det er jo helt vildt. Og tak for det. Nu er jeg bare blevet usikker på, hvem jeg skal vælge til at hjælpe mig. 

Nogen har tilbudt at "prøvekøre" mig inden der planlægges noget. Det finder jeg bestemt ik nødvendigt.

Og jeg vil jo gerne have nogle dejlige frække mænd med til eventet....

What to do ?....shit altså   er mega forvirret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kors hvor er du bare SMUK! :wub:

Held & Lykke med det hele og rigtig god fornøjelse.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Annapåopdagelse skrev, for 11 timer siden:

Hold nu op jeg har fået mange henvendelser. Det er jo helt vildt. Og tak for det. Nu er jeg bare blevet usikker på, hvem jeg skal vælge til at hjælpe mig. 

Nogen har tilbudt at "prøvekøre" mig inden der planlægges noget. Det finder jeg bestemt ik nødvendigt.

Og jeg vil jo gerne have nogle dejlige frække mænd med til eventet....

What to do ?....shit altså   er mega forvirret.

Det er dig som bestemmer, da det dine fantasier som skal indfries til eventet.

Det vel mere at du har stedet. Så du udvælge med omhu hvem du vil ha med til dit event. Folk ha det med at ikke møde op.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annapåopdagelse

Problemet er jeg ikke har et sted :)

Og jeg er ikke interesseret i selv at skulle leje det.....

Redigeret af Annapåopdagelse
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Annapåopdagelse skrev, for 15 timer siden:

Hold nu op jeg har fået mange henvendelser. Det er jo helt vildt. Og tak for det. Nu er jeg bare blevet usikker på, hvem jeg skal vælge til at hjælpe mig. 

Nogen har tilbudt at "prøvekøre" mig inden der planlægges noget. Det finder jeg bestemt ik nødvendigt.

Og jeg vil jo gerne have nogle dejlige frække mænd med til eventet....

What to do ?....shit altså   er mega forvirret.

"Prøvekøre dig"?? Ej helt ærligt, er der virkelig nogen der er så lave?

 

Dem skal du ihvertfald sørge for at holde dig langt fra! Også selvom de senere tilbyder at betale. Magen til mega tabere, kun ude på at udnytte andre i nød. Føj sådanne mennesker har jeg så lidt respekt for.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@MrLovaLova tror sku det ville overraske dig hvad glædespiger skal igennem. Har ført set og hørt om beskeder fra folk, hvor man virkelig tænker WTF. Det er lidt ligesom de folk der tænker da skal stoppe på storebæltsbroen for at tage billeder af toget og folk som tænker det er en god ide at besøge ham Guf fra mosen på hospitalet på trods af de ikke på nogen måde kender ham. Nogen folk har virkelig ingen respekt for medmennesker.

Undskyld afsporingen xD

Redigeret af toffe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Annapåopdagelse skrev, for 5 timer siden:

Problemet er jeg ikke har et sted :)

Og jeg er ikke interesseret i selv at skulle leje det.....

Søg hele lortet igennem herinde, tag selv kontakt til dem du mener kan være seriøse osv., alt det andet med prøve kørsel, folk som svarer i øst og vest og lign. er jo spild af din tid :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...