Tøver 8 Skrevet 13. Oktober, 2012 Det ser tit lidt mærkeligt ud når man kigger på oversigten i bunden af startsiden. Ofte er der et antal skjulte medlemmer, samtidig er der nogle på chatten som ikke er på medlemslisten, er det de skjulte medlemmer? Hvad er egentlig pointen i de skjulte medlemmer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 13. Oktober, 2012 Det er den majet hemmelige klike herinde... Totalt VIP'er... Du kan osse få optagelse blandt disse hemmelige spionagenter ved at gå ind i dit brugerkontrolpanel og derefter ind i dine boardindstillinger... Men husk! Det er kun for de majet tophemmelige superspionagenter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tøver 8 Skrevet 13. Oktober, 2012 Det er den majet hemmelige klike herinde... Totalt VIP'er... Du kan osse få optagelse blandt disse hemmelige spionagenter ved at gå ind i dit brugerkontrolpanel og derefter ind i dine boardindstillinger... Men husk! Det er kun for de majet tophemmelige superspionagenter Årh hvad så kan man være hemlig og alt muligt, medmindre man chatter Så hemlig tror jeg ikke jeg har brug for at være, men tak for info. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 14. Oktober, 2012 Ja... Tjatten er klart muldvarpen i agenturet Men med alle de tophemmelige missioner, som jeg er på, så er jeg nødt til at arbejde undercover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 14. Oktober, 2012 Ja... Tjatten er klart muldvarpen i agenturet Men med alle de tophemmelige missioner, som jeg er på, så er jeg nødt til at arbejde undercover Aha, Spy girl, busted! Dobbelt Agent XXX, dit job er at frelse verden for slemme skurke og liderlige mænd, cool Jeg synes nok der var noget fishy russisk over dit navn :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9595 Skrevet 15. Oktober, 2012 And the new Bond girl is http://www.nikitadarling.dk/ Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 15. Oktober, 2012 Den film SKAL jeg simpelthen se. Endda mange gange :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Co-Admin Skrevet 15. Oktober, 2012 "Good girls goes to heaven, bad girls goes everywhere" So, where are You heading Nikita??? ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 15. Oktober, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=BXuTSOusb3o Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 15. Oktober, 2012 So, where are You heading Nikita??? Iiih... I lægger sgu' da osse mærke til alt! Lige nu er jeg i hvert ikke på vej i himlen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 15. Oktober, 2012 Iiih... I lægger sgu' da osse mærke til alt! Lige nu er jeg i hvert ikke på vej i himlen Det er dejlig at høre Nikita !... ellers ville der være mange som vil savne dig Hvem siger at himlen er et sjovt sted... "Heaven is a place on Earth !" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finder 1 Skrevet 22. Oktober, 2012 Der er da meget vl over siden efterhånden Vl ændrede sig, ikke til det bedre. Stedet her er nu næsten som vl var inden det blev for kliken Her skal man også helst følge trop, ellers bliver man bannet!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 22. Oktober, 2012 Helt urimelig kritik. Stedet her har højt til loftet, og alle kan skrive, hvad de vil, når det samtidigt gøres i respekt for andre. Jeg er helt uenig i dit indlæg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finder 1 Skrevet 22. Oktober, 2012 Jeg er helt uenig i dit indlæg. Ja, det er du!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Oktober, 2012 Bunkekul - NEJ TAK Nu er jeg jo ny i det her game, men hvad er Bunkekul for noget? Kan det spises eller drikkes? Hvis det er sidstnævnte er jeg meget interesseret. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 22. Oktober, 2012 Der er da meget vl over siden efterhånden Vl ændrede sig, ikke til det bedre. Stedet her er nu næsten som vl var inden det blev for kliken Her skal man også helst følge trop, ellers bliver man bannet!! Så længe man følger sidens regler, er der meget højt til loftet her inde. Det er også helt i orden at ikke være enige med alle andre, så længe man skriver sine indlæg på sober og saglig måde, uden personangreb. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tøver 8 Skrevet 22. Oktober, 2012 Jeg tror officielt denne tråd er kørt helt af sporet Hvad med at starte nye tråde om bunkepul og risikoen for at EroGuide ender som VL, ikke nødvendigvis separate tråde, men måske alligevel for overskuelighedens skyld ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Oktober, 2012 bunkepul Nååh det var det man mente. det kan jo ikke drikkes, og så er det alligevel ikke så interessant. jeg havde bare aldrig hørt om bunkekul nede på bodegaen måske man kan fyre med det i kakkelovnen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg