Hop til indhold
Guest MichSims

Hvad er det nye?

Recommended Posts

Tænker at det er sådan noget, som gagging, Deep throat, tårer i øjnene osv.

Tænder mere på en flot milf der forfører sin stedsøn, end en kvinde der lyder som om at hun er ved at blive kvalt eller kaste op, men sådan er vi heldigvis så forskellige :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Toddy skrev, for 21 minutter siden:

Tænker at det er sådan noget, som gagging, Deep throat, tårer i øjnene osv.

Tænder mere på en flot milf der forfører sin stedsøn, end en kvinde der lyder som om at hun er ved at blive kvalt eller kaste op, men sådan er vi heldigvis så forskellige :rolleyes:

I den genren er der næppe noget mere sexet end Anne Bancroft den gang:

 

the-graduate-md-web.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, den 30/12/2018 at 16:59:

. Det samme gælder rimming/sorte kys til mand.....

 

Rimming er fantastisk! fordi man er så følsom omkring anus, desværre, og måske forståligt, er der meget få GPer, som tilbyder Rimming. 

DK fyr 34,

har du nogle anbefalinger af GPer som tilbyder Rimming?

og meget gerne danske/skandinaviske GP'er

og er der en Glædes Pige i København og omegn som tilbyder rimming må du meget gerne sende en PM

 

Redigeret af SpankingSub

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, for 8 timer siden:

DK fyr 34,

har du nogle anbefalinger af GPer som tilbyder Rimming?

og meget gerne danske/skandinaviske GP'er

og er der en Glædes Pige i København og omegn som tilbyder rimming må du meget gerne sende en PM

 

Hejsa :) jeg kender desværre ingen der tilbyder det og kan derfor ikke hjælpe. Men er der andre der kender nogen så kan de måske byde inde her......

Held og lykke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig, rimming er simpelthen så skønt og lækkert. Følsomheden dér er nemlig stor, og jeg bliver virkelig mega-tændt af en tunge dér. Det er selvfølgelig ikke så mærkeligt, at det ikke bliver tilbudt så tit, men jeg har prøvet et par gange med en GP, der virkelig nød at rimme, og det er mega-hot. Jeg gør det også gerne den anden vej. :)

Har prøvet prostatamassage, og det var næsten for voldsomt for mig. Men synes faktisk at strapon er ret frækt at tænke på, så hvis I har gode tips til en GP, der ville være god (og nænsom)til at introducere det, hører jeg det gerne.

Urinsex står også på min bucket-list, som modtager. Tanken tænder mig ret meget...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, for 6 minutter siden:

Hva er det du synes er voldsomt ved det... :) 

Godt spørgsmål. Det var første 'penetration' for mig. Og det var ret intenst og næsten for meget, for overvældende. Måske er jeg meget følsom dér... ;) Men jeg gad godt prøve mere.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ÅbyhøjMand skrev, for 4 minutter siden:

Godt spørgsmål. Det var første 'penetration' for mig. Og det var ret intenst og næsten for meget, for overvældende. Måske er jeg meget følsom dér... ;) Men jeg gad godt prøve mere.

 

Tror ikke du er mere følsom end andre... Og så kommer det os an på hvordan det gøres tror jeg...  Jeg har selv haft flere her som aldrig havde prøvet det, men kom tilbage for mere.. Måske du bare lige skal over den første gang.. Næste gang ved du jo hva det er.. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

Det nye sort er at mændene skal lære blot at tage imod og nyde :)

Om det er i form af et godt og dybt rimjob, en plug, en strapon/strapless, en eller flere fingre o.s.v. er i og for sig underordnet

 - blot de får det ubeskrivelige løft, som et godt udført arbejde her giver.;)

Det er smadder sjovt og lærerigt at bytte om på rollerne som giver og modtager - så kan kvinderne f.eks. forhåbentlig også lære hvor hårdt det sommetider er at give pik...

@Nikita Darling - præstepikke findes, og ser i øvrigt således ud :P

Billedresultat for phallus impudicus

Del dette indlæg


Link til indlæg
ÅbyhøjMand skrev, for 2 timer siden:

Enig, rimming er simpelthen så skønt og lækkert. Følsomheden dér er nemlig stor, og jeg bliver virkelig mega-tændt af en tunge dér. Det er selvfølgelig ikke så mærkeligt, at det ikke bliver tilbudt så tit, men jeg har prøvet et par gange med en GP, der virkelig nød at rimme, og det er mega-hot. Jeg gør det også gerne den anden vej. :)

Har prøvet prostatamassage, og det var næsten for voldsomt for mig. Men synes faktisk at strapon er ret frækt at tænke på, så hvis I har gode tips til en GP, der ville være god (og nænsom)til at introducere det, hører jeg det gerne.

Urinsex står også på min bucket-list, som modtager. Tanken tænder mig ret meget...

 

Prostatamassage voldsomt - det forstår jeg ikke. 

De fleste syntes det mega godt og efterspørger det igen og igen når de oplever hvor intens en orgasme det er og opleves flere gange om man vil 

Redigeret af Madame Illona

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 21 minutter siden:

De fleste syntes det mega godt og efterspørger det igen og igen når de oplever hvor intens en orgasme det er og opleves flere gange om man vil 

Helt rigtigt.. Det oplever jeg os.. :) Nogen kan faktisk komme en del gange.. Helt fantastisk at opleve.. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 1 time siden:

Prostatamassage voldsomt - det forstår jeg ikke. 

De fleste syntes det mega godt og efterspørger det igen og igen når de oplever hvor intens en orgasme det er og opleves flere gange om man vil 

Vi mænd er vel mindst ligeså forskellige som kvinder? Jeg har prøvet at kneppes bagi, har prøvet prostatamassage både med fingre og små sorte mærkelige ting, men kan altså ikke lide det. Det er ikke intenst for mig, det er ubehageligt.

Nåh .... det var ikke helt rigtigt. Evalover (en af dem man gerne ville møde igen) voldførte sig på min røv en gang og det var faktiskt frækt. Men tror nu mest det var kombinationen af overraskelse og den voldsomme liderlighed hun gjorde det med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 2 timer siden:

Vi mænd er vel mindst ligeså forskellige som kvinder? Jeg har prøvet at kneppes bagi, har prøvet prostatamassage både med fingre og små sorte mærkelige ting, men kan altså ikke lide det. Det er ikke intenst for mig, det er ubehageligt.

Nåh .... det var ikke helt rigtigt. Evalover (en af dem man gerne ville møde igen) voldførte sig på min røv en gang og det var faktiskt frækt. Men tror nu mest det var kombinationen af overraskelse og den voldsomme liderlighed hun gjorde det med.

Mit svar var heller ikke generaliserende Blot oplevelser set ud fra egen optik 

 

Redigeret af Madame Illona

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
SpankingSub skrev, den 5/1/2019 at 09:15:

Rimming er fantastisk! fordi man er så følsom omkring anus, desværre, og måske forståligt, er der meget få GPer, som tilbyder Rimming. 

DK fyr 34,

har du nogle anbefalinger af GPer som tilbyder Rimming?

og meget gerne danske/skandinaviske GP'er

og er der en Glædes Pige i København og omegn som tilbyder rimming må du meget gerne sende en PM

 

Jeg mener at IV tilbyder denne ydelse, men enig det er fantastisk, måske fordi der er frækt og grænseoverskridende (for mig er det), men også fordi du er MEGA følsom omkring anus..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 13 timer siden:

Jeg mener at IV tilbyder denne ydelse, men enig det er fantastisk, måske fordi der er frækt og grænseoverskridende (for mig er det), men også fordi du er MEGA følsom omkring anus..

Øh, fisk?? ;) IV? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ratata skrev, den 31.12.2018 at 09:03:

 

En anden trend er fodsex og det forstår jeg lige så lidt af, hvem tænder på sure tæer?

 

 

Det er vi flere der gør.

Jeg kan ikke lide lugten af sure tæer hos en mand – men hvis en sød pige har sure tæer - så tænder det mig helt vildt.

Analogt til mad – så smager peber heller ikke godt alene – men anvendt i en ret kan det sætte prikken over i-et.

Jeg har ikke den store erfaring – men har desværre ikke mødt nogle massagepiger der har rigtigt sure tæer – fordi de render i bad hele tiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...