Hop til indhold
Candy Cane

. Nytårs sexevent d. 30/12 20-24 .

Recommended Posts

Jeg synes at en, eller flere af de mænd som deltog i dette gangbang, bør skrive en selvstændig beretning i forum for Sjælland om det.

Vi er sikkert mange der rigtig gerne vil læse en anmeldelse af jeres oplevelse :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg, Perra och Ludde er tre av de som går på flest "officielle" partyn/GBs i Köbenhavn. Alle tre har skrivit det var ett fantastiskt party. Ett av de bedre på lang, lang tid. Att alle tre pigerne var super och att vi kommer igen. Och att Candy er super nu med sine initiativ.

Om andre vill ha mer detaljer, pröve att komme på neste party. Det er mange ganger mange her som skriver jeg kommer eller jeg er på....., men sedan er vi samme team, more or less, av deltagare på varje party. På senare tid er det fler svensker än dansker på Köbenhavns partyn. Det er intressant. Jeg, Perra och Ludde elsker desse partyn och jeg kan nok tale för alle tre att dette senaste event satte en ny nivå för ett party. Dette private Candy/Angelina/Jaqueline-arrangemang var ett av de bedste partyn jeg oplevt. EVER. Vill andre ha mer detaljer, join in neste gang.

Än en gang vill jeg skrive tak till pigerne och de andre deltagare för en fantastisk nytårs 2019 fiesta! Det gav mig en perfekt start för dette år. Vi ses, för jeg kommer igen i vart fall. /A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan som jeg sa till dig icke tro det var din debut på party då du var en sådan stjerne och en natural för dette men ja, fantastiskt er det riktige ord i min bok! Mitt år har startet godt!:P:)/A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi blev også enige om at

kattjakt skrev, for 12 minutter siden:

Jeg kan som jeg sa till dig icke tro det var din debut på party då du var en sådan stjerne och en natural för dette men ja, fantastiskt er det riktige ord i min bok! Mitt år har startet godt!:P:)/A

jeg må være et naturtalent :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...