Hop til indhold
Candy Cane

. Nytårs sexevent d. 30/12 20-24 .

Recommended Posts

Afrund året på bedste måde med dette frække event! ;) 

Det hele kommer til at foregå d. 30/12 fra 20 til 23-24 ish og adressen vil du først få udleveret ved tilmeldelse af sikkerhedsmæssige årsager.

Der vil være fokus på fræk stemning og ikke bare lige på og hårdt, som man normalt gør ved GB'er, så du skal være forberedt på også at kunne konverserer og skåle lidt med de deltagende :P

-

Du kan møde dejlige, eksotiske Angelina, frække, forførende Jaqueline og undertegnet :P spændt op til lir og iført frække sager ;) 

Da det ikke foregår på klinik denne gang er det meget vigtigt at du betaler i forvejen, da vi ikke har mulighed for at tage imod gæster ved døren! <---

Prisen er 3000,- pr. mand og du skal være velkommen til at komme forbi og betale hos mig på Pussygalores d. 27. inden kl 16.

-

Teamet er inspireret af filmen 'Eyes Wide Shut', så alle skal bære masker, som du vil få udleveret på selve stedet ;)

Dresscode: Mænd i jakkesæt/smoking eller blazer og pæne bukser

Damer: Surprise ;)

Der vil kun blive serveret flydende kost og snacks, så spis gerne inden ;)

-

Tilmeldelse kan KUN ske på +45 5019 3215 eller [email protected] hvor du også vil få adressen udleveret.

ALLE USERIØSE BESKEDER VIL IKKE BLIVE BESVARET!

-

Vi glæder os vildt meget til at tage imod jer, med åbne arme og ben! :wub:

3514FD2B-4018-4C71-BAEC-E72514C6E35E.jpeg

image_1_11313_10428.jpg

Candy-(138).jpg

Redigeret af Candy Cane

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat

Hmm, jeg mangler dato, tid og sted / ( cirka )...

Og så lige det der med, at gi' 3k - på forhånd...

 

Ups... Sorry - min fejl.

Redigeret af WhoKnowsWhat
Kom i tanke om noget...

Del dette indlæg


Link til indlæg
WhoKnowsWhat skrev, for 9 minutter siden:

Hmm, jeg mangler dato, tid og sted / ( cirka )...

Og så lige det der med, at gi' 3k - på forhånd...

 

Ups... Sorry - min fejl.

Et depositum er også fint :) men uanset hvad vil du få refunderet det hele, såfremt det skulle ske at eventet blev aflyst.

Du ved jo hvor du kan finde mig ;)

Redigeret af Candy Cane

Del dette indlæg


Link til indlæg

De ældste og mest velrenommerede massageklinikker, vil jeg til enhver tid være villig til at forudbetale hele beløbet til, også skulle det være 3000 kr.

Et af disse klinikker er Pussy Galores, som jeg ikke kender stort andet end af omtale, men det er også tilstrækkeligt for mig til at det borger for tilliden.

Venlig hilsen

Rejsenetværk 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Udover hvilke piger der deltager, varighed og oplægget som jo er tip top :razz:

Så udgør det også en meget væsentlig faktor, for om dem som kan betale, de også vil betale!

Hvor mange mænd deltager der max??

Uanset næsten hvor, som i dette tilfælde, hvor attraktive 3 top piger er.

Så ser mænd oftest sådan på det, at des færre piger der deltager indenfor en given tidsramme, des færre mænd der er sat som max antal, des mere villige er de til at betale den pris som forlanges.

Det er top ærgerligt for begge parter, hvis pigerne på deres side ønsker at holde vinduet åben for max omsætning på max antal mænd, og derfor ikke vil sætte et max antal forlods.

Mens mændene af frygt for samme ikke tør tilmelde sig, selvom de gerne vil, fordi at de simpelthen frygter at der kommer for mange mænd.

I værste fald forårsager det at der kommer færre mænd, end det max piger vil finde tilfredsstillende.

Her er vi oppe mod nogle historiske erfaringer fra sexparties, med  3 - 4 piger på topklinikker, hvor max antal mænd har været på 18 - 20.

Priserne lå på mellem 2000 og 2600 kr, og de parties ser vi næsten ingen af længere.

Om 3000 kr er dyrt eller ikke, er både relativt, og individuelt for alle som kan og vil betale.

Men om de vil betale, der er chancen simpelthen størst for at flest vil, des færre mænd pigerne garanterer som det maximale antal deltagere.

En faktor som kan trække betalingsviljen op, des flere mænd der sættes som max, det er des længere varighed partiet har.

Her har pigerne allerede meldt ud at party varer 3 - 4 timer, og så bør de også melde et max antal mænd ud i relation hertil.

Personligt så tror jeg at pigerne undervurderer betydningen af, om mændene regner med at party varer i 3 eller i 4 timer for 3000 kr.

Personligt så tror jeg på at en garanti for at partiet varer i 4 timer, også vil fremme at flere mænd træffer en endelig beslutning om at deltage.

Flere end hvis de er usikre på om partiet kun varer i 3 timer, eller måske 3,5 timer.

Det kan pigerne selvfølgelig afvise at gøre, men hvis de vil sætte et max antal mandlige deltagere, og give en garanti for en varighed af partiet på 4 timer, så bør de gøre det snarest muligt, for at flest mulige mænd kan nå at tage det i betragtning.

Jeg tror at for 3000 kr i 4 timer, med 3 top piger, der bør max ligge på 12 mænd, for at et max på flere end 12 mænd ikke skal få så mange mænd til at fravælge at deltage, at der i sidste ende deltager færre mænd, end det kunne være blevet til.

9 mænd vil måske fra mandlig side blive opfattet som et edielt max antal mænd, men pigerne skal selvfølgelig også have mulighed for at håbe på, at der kommer så mange mænd som muligt, så derfor, efter min mening bør max sættes til 12 mænd.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden
Rejsenetværk skrev, for 7 timer siden:

.............

Jeg tror at for 3000 kr i 4 timer, med 3 top piger, der bør max ligge på 12 mænd, for at et max på flere end 12 mænd ikke skal få så mange mænd til at fravælge at deltage, at der i sidste ende deltager færre mænd, end det kunne være blevet til.

9 mænd vil måske fra mandlig side blive opfattet som et edielt max antal mænd, men pigerne skal selvfølgelig også have mulighed for at håbe på, at der kommer så mange mænd som muligt, så derfor, efter min mening bør max sættes til 12 mænd.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Jeg synes det er spændende betragtninger du laver @Rejsenetværk ind i liberalismens principper. Jeg synes dog ikke man skal bruge denne tråd til sådanne mere eller mindre generelle betragtninger omkring udbud og efterspørgsel. 

Candy og hendes venner må vel selv bestemme - og jeg er ikke sikker på, at der er nogen, der lige kan beregne priselasticiteten på præcist denne type arrangementer. Jeg synes blot, at man skal passe på med at "hi-jacke" tråden ved at lægge sådanne betragtninger ind kære Rejse. 

Lad nu Candy m.fl. afvikle deres arrangement. Kvalitet koster, sådan er det i oplevelsesøkonomien. Segmentering bliver derfor helt essentielt i den her sammenhæng.

Der er jo ingen af os, der kender det præcise koncept. Er dét et problem?? Næhhh synes jeg, da det ser ud til, at der er full disclosure, hvis man melder sig til.

Nå, var det et surt opstød her en juledagsmorgen? (i givet fald er det afstedkommet af, at jeg IKKE selv kan deltage!!!), så beklager jeg rigtigt meget.

Men jeg synes personligt ikke denne diskussion omkring prissætning og deltagerantal skal være i denne tråd. Lav en ny tråd til dén diskussion.

Lad folk købe, betale og fornøje sig som de har lyst til :). Jeg er sikker på, at Candy Cane m.fl. vil forespørge, hvis hun har brug for hjælp til prisfastsættelsesstrategien :). Det er jo også først efter eventet, at man véd om prisen var sat for lavt eller for højt.

GODT NYTÅR !

Del dette indlæg


Link til indlæg

OPDATERING: Vi har et max antal gæster er 10, men vi forbeholder os retten til at have et par buffere, såfremt nogen skulle udeblive :)

Hvis man ikke har mulighed for at komme forbi og betale d. 27, er man velkommen til at skrive til mig for en anden løsning.

--------------

Jeg har tidligere erfaret at 3 timer var mere end rigeligt til et GB, og de fleste var allerede daffet efter de 1-1,5 time, men der var vi så godt nok også kun 2 piger, men derfor jeg har sat cirkus antal timer på ;) men man er mere end velkomme til at blive der i 4 timer :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder virkelig som et super arrangement. Med en supersød Candy Cane og kollegaer :-)

Nice og frækt set up; så god en måde at gøre sig klar til årets sidste dag.

Kan kun glæde mig over, at pigerne  tager initiativ til dette arrangement :-) 

Godt nytår til alle

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fint initiativ som kan ta event upp till en högre nivå ;)

Nice initiativ, der kan tage arrangementer op til et højere niveau :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig med perra. Superinitiativ av pigerne och speciellt Candy. Jeg försöker finde tid då jeg egentligen arbejder denne tid. Vilket fedt event!!:D

/A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rigtig godt nytår til jer alle - og håber I får et sexet og lækkert event. Med de piger kan det ikke blive andet. :D

Håber på en lille anmeldelse her, når jeg nu ikke selv har mulighed for at deltage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cphcph skrev, for 6 timer siden:

Rigtig godt nytår til jer alle - og håber I får et sexet og lækkert event. Med de piger kan det ikke blive andet. :D

Håber på en lille anmeldelse her, når jeg nu ikke selv har mulighed for at deltage. 

Tak og i lige måde! :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MichSims
Candy Cane skrev, for 13 timer siden:

The masks are ready ;) 

And remember guys: suit up! Haha :P:wub:

26BE5719-BC80-4C8B-8924-3C70D0E59504.jpeg

Det må være aftenens eneste beklædningsgenstand :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ju varit på mange partyn. Dette var ett av de bedre ever. Fantastiskt sted. Megasjove piger och deltagare. Mer socialt än på de mer klassiska klinikpartyn. God tid till att snacke. Och god tid till sex. Sex i sengen. Sex i soffan. Sex på bord, i köket etc. Dette var som de säger, AWESOME!

God atmosfär hele vejen. Ingen stress. Bare wellness.

Angelina och Jaqueline var debutanter på party. Det kunde jeg icke tro. Begge var så gode till dette setup. Och Candy kender jeg ju sedan tidigare partyn.

Jeg kan icke se ett bedre sätt att fire in 2019. Ordet är fantastiskt. Så tak till de tre pigerne för en superaften. Dette er ett minne jeg kommer ha det godt med och jeg kommer garanteret om det blir ett nyt liknende event senare. 

Tak alle för denne aften och ha ett godt nyt 2019! /A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Instämmer, det var superbra! Har också varit på många partyn och detta hamnar högt på topplistan! Bra initiativ av Candy och vilken inlevelse av alla tre tjejerna! Will do it again! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...