Administrator 6269 Skrevet 10. Oktober, 2012 Da flere har gjort mig opmærksom på de ikke havde opdaget hvem der vandt den halve time i selskab med Cecilia. Så får i lige vinderen her, den heldige blev Plaskeren, stort tillykke til ham :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nina 15 Skrevet 10. Oktober, 2012 Tillykke til den heldige vinder :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Knajten Skrevet 10. Oktober, 2012 Tillykke du håber du får lige så meget fornøjelse ud af dinn gevinst som Jeg fik af min Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 10. Oktober, 2012 Wooop, wooop! Tillykke til Plaskeren! Måske han er så heldig at få en anmeldelse bagefter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuhok 178 Skrevet 11. Oktober, 2012 Et stort tillykke, tillykke ser frem til anmeldelsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 11. Oktober, 2012 Tlllykke Plasker. På med vanten :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 11. Oktober, 2012 Måske han er så heldig at få en anmeldelse bagefter Hæ, hæ, hæ. Det vil da være noget nyt. Pigen anmelder drengen. Så drenge, nu strammer vi os lige an :ugeek: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 11. Oktober, 2012 Ja, det kunne være kønt, hvis pigerne havde en slags fagblad, hvor de anmeldte gæsterne. Jeg tror, at vi mænd ville blive en hel del sødere og mere opmærksomme. Frekvensen af prinser ville stige betydeligt :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lubovnik Skrevet 11. Oktober, 2012 På Adultwork er det faktisk muligt at give feedback begge veje http://www.adultwork.com Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1master 254 Skrevet 12. Oktober, 2012 Man kan kun ønske tillykke og lykke til, håber du får en fantastisk hed og hot halv time :P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anders 53 Skrevet 2. November, 2012 bare det var mig Wooop, wooop! Tillykke til Plaskeren! Måske han er så heldig at få en anmeldelse bagefter :P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg