Hop til indhold
Guest lurepikken

KÆMPE PATTER I ODENSE.

Recommended Posts

Guest lurepikken

Hun er nu forsvundet som dug fra solen, men ønsker hende det bedste på hendes rejse i det jydske.... <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurepikken skrev, den 28/12/2018 at 18:38:

Øhhh, kemien var der IKKE.......Hvordan ved du det hvis du vendte om i døren??

Jeg gik med ind, snakkede kort med hende og sagde pænt nej tak. Kemien kan jeg rimelig hurtigt afgøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænker at besøge hende i Troldhede - hvordan med det spanske er det overhovedet muligt med en normal pik imellem disse enorme kasser ?

ser sgu frem til at nyde de babser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
Boobsandgb skrev, for 3 timer siden:

Tænker at besøge hende i Troldhede - hvordan med det spanske er det overhovedet muligt med en normal pik imellem disse enorme kasser ?

ser sgu frem til at nyde de babser

Se det nåede jeg SLET ikke pga min store iver efter og lege og ælte de KÆMPE bryster.

Men kan garantere dig, at UANSET om den er 15, 25 eller 35 cm lang din pik, så vil den på INGEN måde blive synlig for dig hvis den først kommer imellem de GIGANTISKE STORE BRYSTER.

Og det kan du stole 100 % på..;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurepikken skrev, for 7 timer siden:

Se det nåede jeg SLET ikke pga min store iver efter og lege og ælte de KÆMPE bryster.

Men kan garantere dig, at UANSET om den er 15, 25 eller 35 cm lang din pik, så vil den på INGEN måde blive synlig for dig hvis den først kommer imellem de GIGANTISKE STORE BRYSTER.

Og det kan du stole 100 % på..;-)

Super tror jeg vil give dem en god kneppetur efter at have krammet dem godt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...