Hop til indhold
Guest lurepikken

KÆMPE PATTER I ODENSE.

Recommended Posts

Guest lurepikken
CPHstuderende skrev, for 39 minutter siden:

Jeg tvivler altså på ægte billeder her. Det er bare en fornemmelse. Men lad da endelig høre :)

Det er det heller ikke, men mange har skrevet hun ligner meget godt.

Og om ikke andet så tager jeg en fra holdet d 25 december.

Har fået en aftale i hus nemlig ☺

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurepikken skrev, for 7 timer siden:

Det er det heller ikke, men mange har skrevet hun ligner meget godt.

Og om ikke andet så tager jeg en fra holdet d 25 december.

Har fået en aftale i hus nemlig ☺

Spændende! Ser frem til at høre din beretning :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken

Nu vil jeg gøre mig klar og ta et LÆKKERT varmt bad inden jeg skal ud og lege med den frodige og stor barmet kvinde.

Fuck det bliver en god gave og gi mig selv her i julen.☺☺

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
Manson skrev, for 1 time siden:

Tag gerne et foto eller to :-) held og lykke

Det fik jeg så også gjort.☺☺

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
costner skrev, for 2 timer siden:

god tur,håber det lever op til dine forventninger.

god jul costner

Det var rent faktisk BEDRE end forventet.;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
Badboyfyn skrev, for 37 minutter siden:

Hvordan gik det ;) 

Det gik simpelthen bare så perfekt, og hold nu op et livs stykke hun er.

Og regner stærkt med en lille beretning når jeg engang er hjemme igen.;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurepikken skrev, for 16 timer siden:

Det gik simpelthen bare så perfekt, og hold nu op et livs stykke hun er.

Og regner stærkt med en lille beretning når jeg engang er hjemme igen.;-)

Så billederne passede ikke, men hun er pænere end forventet og brysterne er faktisk kæmpe store?

Hvis det er tilfældet blev hun godt nok lige ekstra spændende :)

Måtte du betale ekstra for billeder? Få nu lige skrevet den anmeldelse, så vi kan få svar på alle vores spørgsmål, når du nu var så god at tage en for holdet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken

Så må jeg hellere komme med min beretning af denne FANTASTISKE brystbombe.

Ringede til hende fredag for at høre hvor længe hun var i Odense da jeg ikke havde mulighed for besøg før efter Jul. Hun fortalte mig hun ikke vidste hvor længe hun var på Fyn, så jeg gik ALLE dagene op til d 25 og HÅBEDE virkelig hun ikke var taget videre, og HELDIGVIS var hun ikke det<3:P

Jeg ringede så d 25 til hende for en aftale, og hun var HELDIGVIS ikke optaget og havde tid til et besøg af mig, så efter en lille sludder var en aftale i hus.

Jeg hoppede på toget mod Odense, ringede til hende kort før jeg var på adressen, og døren blev langt om længe åbnet, og nu skulle jeg ha min store lyst/drøm opfyldt ved at se denne fantastiske flotte,lækre og ikke mindst smukke storbarmede kvinde at se.

Og i guder hvor bliver man dog taget med storm. Hun gemte sig bag døren da hun åbnede den så var nød til at komme helt ind i entreen for at se denne herlighed.

Jeg tabte pusten og ikke mindst underkæben da hun kom til syne......HOLD NU KÆFT for en lækker kvinde, og så stod hun der med en TOTAL stramtsiddende sort dragt i noget latex/ nappa agtig, og de der fuldstændig uhåndterlige KÆMPE STORE BRYSTER stod lige ud i vejret, og dragten var udskåret i bryst regionen så jeg kunne kigge direkte ned i hendes kavaler, og jeg troede ikke mine egne øjne da jeg så hvor KÆMPE de var. Det ER uden at lyve de største bryster man kan finde hos en glædespige i HELE Danmark.

Jeg bukkede straks hovedet og lod mine hænder omfavne hvert et bryst og klemte dem godt sammen og så begravede jeg mit ansigt midt imellem de fantastiske GIGA store bryster.

Det var vist noget hun kunne lide for straks vendte hun sig om, tog mine arme rundt om hende og førte dem op under hvert et bryst og ville ha mig til at mærke hvor store/tunge de egentlig er, og der skal altså gode arm kræfter til vil jeg sige.

Nu var min drøm gået lidt i opfyldelse, men havde dog stadig ikke set dem sluppet løs.

Vi gik ind i værelset og havde planlagt 1/2 time, MEN kunne godt se på det hele at det var vist ikke tid nok hvis jeg skulle ha fuldt udbytte af DE store GIGANTISKE bryster, så vi aftalte 45 min i stedet.

Jeg fik afregnet og blev bedt om at smide tøjet.

Hun gik ud med pengene og kom ind til mig kort tid efter. Hun stilte sig foran mig, og forsigtigt trak hun den stramme kjole af, og WOOOOOOOW siger jeg bare, så kom de FANTASTISKE GIGANTISKE KÆMPE store bryster frem i dagens lys, og IGEN var jeg ved at tabe underkæben......FUUUUUCK de er store, jeg har aldrig i livet set noget lignende.

Så straks gik mine hænder på opdagelse.

Hun elsker og nyder VIRKELIG man leger, ælter, slikker og kysser dem, og det kan i bande på jeg OGSÅ gjorde. Og hun dufter SÅ godt.

Vi kom ned på sengen og straks sad hun oven på mig og så SKAL jeg garantere jer at jeg blev begravet i pat kød.

Man skal lige ta en DYB indånding inden, for det er KOMPLET umulighed at trække vejret når først de store patter bliver placeret i ens ansigt, men fuck hvor var det bare LÆKKERT...det var som at komme i himlen, og hendes underliv forstod hun virkelig at bruge, så det kørte i dejlige bevægelser hen over min pik som nu blev mere og mere hård.

Jeg æltede, kyssede og krammede de GIGA patter det bedste jeg har lært, og hun nød virkelig min behandling. Hun smilede hun grinte, ja hun var rigtig i hopla, og jeg var i den syvende himmel, det her fandtes ikke bedre<3

Efter ca 10 minutters leg med de kæmpe bryster ville jeg gerne se hendes flotte fyldige læber omkring min pik.

Hun fandt gummi frem, fik det monteret på pikken, og så startede et FANTASTISK blowjob fra de flotte fyldige læber.

Det var hun virkelig god til, men pga min enorme liderlighed var jeg ikke længe om at komme, så da ladningen nærmede sig hev jeg gummiet af og leverede en KÆMPE ladning på hendes ene KÆMPE PAT.......woooow hvor jeg sprøjtede, længe siden jeg har leveret så stor en ladning.

Da jeg var helt tømt gik vi begge ud og fik en skyller, og så tilbage til sengen.

Nu foreslog jeg at gi hendes ENORME GIGANTISKE KÆMPE BARM en god gang olie massage, og hun smilede sødt og sagde JA TAK.

Jeg kom igen i himmeriget nu jeg skulle lege med hendes uimodståelige kæmpe fortrin.

Jeg æltede igen, krammede, kyssede og slikkede dem overalt. Men mine hænder kom virkelig på arbejde. Selvom jeg havde to hænder i brug på ET bryst, ja så fyldte mine hænder stadig igenting på brystet pga deres størrelse.

Det var vidunderligt og se hende ligge og nyde, for det gjorde jeg så sandelig også. Hun er SÅ dejlig og skal i den grad besøge hende igen hvis hun kommer til Odense.

Det hele sluttede af med jeg fik lidt ryg massage mens hun sad på min ryg, og når hun bukkede sig for at komme op til mine skuldre kunne jeg mærke de KÆMPE bryster på HELE min ryg, for pokker hvor var det her ren luksus.

 

Racheldiva, you are my one an only:wub:<3

Hope to see you again SOON!

KISS AND HUGS from me to you.:-P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
danny81 skrev, for 5 minutter siden:

Fantastisk. Hvordan er hun aldersmæssigt vil du skyde på?

Og hvad koster 30 min? :-)

Ja ved faktisk ikke hendes alder, spurgte dog ind til det, men hun ville ikke ud med det......den lille bandit:D

Og ved ikke pris på en halv time da jeg jo bestilte 45 min til 1300 kr..;);)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange gigantiske TAK for anmeldelsen :D Kæmpe stort, at du fik en kæmpe god oplevelse (for livet) og havde et gigantisk godt besøg :D... hendes kæmpe gigantiske bryststørrelse matchende måske ligefrem dine forventninger samt vigtige indfriede dem til fulde? ;) Er squ kæmpe glad på dine og hendes vegne. :D 

Min lyst til at besøge hende og hendes kæmpe gigantiske fortrin er bestemt ikke blevet mindre - tværtimod :) Så kære brystdronning RACHELDIVA kom snart I nærheden af København...så kommer jeg også snart ;) :P :D

Knald godt nytår! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi her til aften. Gik igen. Hun er alt for overvægtig til mig og ikke så køn igen efter min smag. Men hun har uden tvivl kæmpe bryster! Og de er sikkert sjove at lege med, men kemien var der ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
CPHstuderende skrev, for 19 timer siden:

Jeg var forbi her til aften. Gik igen. Hun er alt for overvægtig til mig og ikke så køn igen efter min smag. Men hun har uden tvivl kæmpe bryster! Og de er sikkert sjove at lege med, men kemien var der ikke.

Øhhh, kemien var der IKKE.......Hvordan ved du det hvis du vendte om i døren??

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurepikken skrev, den 27/12/2018 at 11:37:

Så må jeg hellere komme med min beretning af denne FANTASTISKE brystbombe.

Ringede til hende fredag for at høre hvor længe hun var i Odense da jeg ikke havde mulighed for besøg før efter Jul. Hun fortalte mig hun ikke vidste hvor længe hun var på Fyn, så jeg gik ALLE dagene op til d 25 og HÅBEDE virkelig hun ikke var taget videre, og HELDIGVIS var hun ikke det<3:P

Jeg ringede så d 25 til hende for en aftale, og hun var HELDIGVIS ikke optaget og havde tid til et besøg af mig, så efter en lille sludder var en aftale i hus.

Jeg hoppede på toget mod Odense, ringede til hende kort før jeg var på adressen, og døren blev langt om længe åbnet, og nu skulle jeg ha min store lyst/drøm opfyldt ved at se denne fantastiske flotte,lækre og ikke mindst smukke storbarmede kvinde at se.

Og i guder hvor bliver man dog taget med storm. Hun gemte sig bag døren da hun åbnede den så var nød til at komme helt ind i entreen for at se denne herlighed.

Jeg tabte pusten og ikke mindst underkæben da hun kom til syne......HOLD NU KÆFT for en lækker kvinde, og så stod hun der med en TOTAL stramtsiddende sort dragt i noget latex/ nappa agtig, og de der fuldstændig uhåndterlige KÆMPE STORE BRYSTER stod lige ud i vejret, og dragten var udskåret i bryst regionen så jeg kunne kigge direkte ned i hendes kavaler, og jeg troede ikke mine egne øjne da jeg så hvor KÆMPE de var. Det ER uden at lyve de største bryster man kan finde hos en glædespige i HELE Danmark.

Jeg bukkede straks hovedet og lod mine hænder omfavne hvert et bryst og klemte dem godt sammen og så begravede jeg mit ansigt midt imellem de fantastiske GIGA store bryster.

Det var vist noget hun kunne lide for straks vendte hun sig om, tog mine arme rundt om hende og førte dem op under hvert et bryst og ville ha mig til at mærke hvor store/tunge de egentlig er, og der skal altså gode arm kræfter til vil jeg sige.

Nu var min drøm gået lidt i opfyldelse, men havde dog stadig ikke set dem sluppet løs.

Vi gik ind i værelset og havde planlagt 1/2 time, MEN kunne godt se på det hele at det var vist ikke tid nok hvis jeg skulle ha fuldt udbytte af DE store GIGANTISKE bryster, så vi aftalte 45 min i stedet.

Jeg fik afregnet og blev bedt om at smide tøjet.

Hun gik ud med pengene og kom ind til mig kort tid efter. Hun stilte sig foran mig, og forsigtigt trak hun den stramme kjole af, og WOOOOOOOW siger jeg bare, så kom de FANTASTISKE GIGANTISKE KÆMPE store bryster frem i dagens lys, og IGEN var jeg ved at tabe underkæben......FUUUUUCK de er store, jeg har aldrig i livet set noget lignende.

Så straks gik mine hænder på opdagelse.

Hun elsker og nyder VIRKELIG man leger, ælter, slikker og kysser dem, og det kan i bande på jeg OGSÅ gjorde. Og hun dufter SÅ godt.

Vi kom ned på sengen og straks sad hun oven på mig og så SKAL jeg garantere jer at jeg blev begravet i pat kød.

Man skal lige ta en DYB indånding inden, for det er KOMPLET umulighed at trække vejret når først de store patter bliver placeret i ens ansigt, men fuck hvor var det bare LÆKKERT...det var som at komme i himlen, og hendes underliv forstod hun virkelig at bruge, så det kørte i dejlige bevægelser hen over min pik som nu blev mere og mere hård.

Jeg æltede, kyssede og krammede de GIGA patter det bedste jeg har lært, og hun nød virkelig min behandling. Hun smilede hun grinte, ja hun var rigtig i hopla, og jeg var i den syvende himmel, det her fandtes ikke bedre<3

Efter ca 10 minutters leg med de kæmpe bryster ville jeg gerne se hendes flotte fyldige læber omkring min pik.

Hun fandt gummi frem, fik det monteret på pikken, og så startede et FANTASTISK blowjob fra de flotte fyldige læber.

Det var hun virkelig god til, men pga min enorme liderlighed var jeg ikke længe om at komme, så da ladningen nærmede sig hev jeg gummiet af og leverede en KÆMPE ladning på hendes ene KÆMPE PAT.......woooow hvor jeg sprøjtede, længe siden jeg har leveret så stor en ladning.

Da jeg var helt tømt gik vi begge ud og fik en skyller, og så tilbage til sengen.

Nu foreslog jeg at gi hendes ENORME GIGANTISKE KÆMPE BARM en god gang olie massage, og hun smilede sødt og sagde JA TAK.

Jeg kom igen i himmeriget nu jeg skulle lege med hendes uimodståelige kæmpe fortrin.

Jeg æltede igen, krammede, kyssede og slikkede dem overalt. Men mine hænder kom virkelig på arbejde. Selvom jeg havde to hænder i brug på ET bryst, ja så fyldte mine hænder stadig igenting på brystet pga deres størrelse.

Det var vidunderligt og se hende ligge og nyde, for det gjorde jeg så sandelig også. Hun er SÅ dejlig og skal i den grad besøge hende igen hvis hun kommer til Odense.

Det hele sluttede af med jeg fik lidt ryg massage mens hun sad på min ryg, og når hun bukkede sig for at komme op til mine skuldre kunne jeg mærke de KÆMPE bryster på HELE min ryg, for pokker hvor var det her ren luksus.

 

Racheldiva, you are my one an only:wub:<3

Hope to see you again SOON!

KISS AND HUGS from me to you.:-P

 

Tak for et fremragende indlæg - hun skal klart prøves i Troldhede - ser frem til en ordentlig omgang med de kæmpe bryster

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
Boobsandgb skrev, for 5 timer siden:

Tak for et fremragende indlæg - hun skal klart prøves i Troldhede - ser frem til en ordentlig omgang med de kæmpe bryster

Jeg kunne lege med dem HVER ENESTE dag.....De bedste bryster der findes..... <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurepikken skrev, for 14 timer siden:

Jeg kunne lege med dem HVER ENESTE dag.....De bedste bryster der findes..... <3

Det er i hvert fald de største, det er helt sikkert.

Som der bliver skrevet højere oppe er hun meget kraftig, så det skal man være ok med. Men hvis man er det, så er de bryster en oplevelse i sig selv. At hun så også er både sød og service minded er kun et plus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynge9400 skrev, for 7 timer siden:

Det er i hvert fald de største, det er helt sikkert.

Som der bliver skrevet højere oppe er hun meget kraftig, så det skal man være ok med. Men hvis man er det, så er de bryster en oplevelse i sig selv. At hun så også er både sød og service minded er kun et plus

Der skal da være et ordentligt fundament at placere de bryster på...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...