Hop til indhold

Recommended Posts

RebelTiger skrev, for 2 minutter siden:

Besøget er på to-do listen meget snart!

Kan se at prisen har fået et nøk opad...

//RT

Ja det gjorde hun også sidst, men kun kortere tid, hun tilbage justerede den hurtigt igen. 

Ikke at hun ikke er de 200 kr mere værd,, det er hun 100 %,, men hvad siger man,, 

more is much MORE 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte også Tina for anden gang. Hun giver valuta for pengene og er mægtig sød og serviceminded. Tæt ved Valby Langgade station.

Anbefales også af mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fulgt lidt med fra sidelinien et stykke tid, men nu vil jeg da også lige give mit bidrag. Læste trådene om hende og besluttede mig for at fyre de surt optjente af på hende. For pokker, det har jeg ikke fortrudt. Det er nu blevet til et par gange og jeg er hver gang gået fnisende derfra. Udover det åbentlysende, der bare er til UG, så er det simpelthen fedt, at hun taler dansk og har humor. Stor anbefaling herfra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Tina 3 gange nu, senest i fredags, så hun er i dk nu. Det er alle pengene værd. Kan se i anmeldelserne at hun ikke sluger. Det forstår jeg ikke helt. Hun givet bj uden og hun har da slugt 2 af de 3 gange jeg har været der.

Fantastisk pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er helt grøn i forhold til et besøg hos en thai massør. Men hvad bestiller man, hvis man gerne vil have hj+bj? Er det bare en "normal" oliemassage?

Del dette indlæg


Link til indlæg
DonJohn skrev, for 27 minutter siden:

Er helt grøn i forhold til et besøg hos en thai massør. Men hvad bestiller man, hvis man gerne vil have hj+bj? Er det bare en "normal" oliemassage?

Du kigger på annoncen.

I det her tilfælde annonceres med fuld service, og så er der jo ikke så meget "katten om den varme grød" her. Det er bare at bestille hvad du vil have.

Annonceres der ikke med andet end massage, så hører det til almindelig pli og god opførsel for en gentleman, at lade som om at man ikke ved om andet end massage er en mulighed (også selvom man skulle have læst noget andet her på Eroguide), og så lader man det være op til pigen på et passende fremskredent tidspunkt i seancen at spørge om man måske ønsker andet. Kommer spørgsmålet ikke, sådan at man ender med kun at have fået massage, så undlader man naturligvis at udtrykke vrede over dette overfor pigen og i disse spalter.

Redigeret af Thaiuser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaiuser skrev, for 2 minutter siden:

Du kigger på annoncen.

I det her tilfælde annonceres med fuld pakke, så der er jo ikke så meget "katten om den varme grød" her. Det er bare at bestille hvad du vil have.

Annonceres der ikke med andet end massage, så hører det til almindelig pli og god opførsel for en gentleman, at lade som om at man ikke ved om andet end massage er en mulighed (også selvom man skulle have læst noget andet her på Eroguide), og så lader man det være op til pigen på et passende fremskredent tidspunkt i seancen at spørge om man måske ønsker andet. Kommer spørgsmålet ikke, sådan at man ender med kun at have fået massage, så undlader man naturligvis at udtrykke vrede over dette overfor pigen og i disse spalter.

Modtaget. Så lader jeg som, jeg ikke ved, at andet end massage er en mulighed. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DonJohn skrev, for 28 minutter siden:

Er helt grøn i forhold til et besøg hos en thai massør. Men hvad bestiller man, hvis man gerne vil have hj+bj? Er det bare en "normal" oliemassage?

Velkommen til en forunderlig verden.

Hvis du bare bestiller en massage i en thai klinik, så kan du være 90% sikker på at blive tilbudt MINIMUM et HJ.

Det er MEGET forskelligt hvad den enkelte pige tilbyder lige netop DIG.

Men hvis du er REN, HØFLIG, og YDMYG, kan hvad som helst ske, og så kommer det til syvende og sidst selvfølgelig også an på om hvordan du "klikker" med den enkelte pige.

Nogle steder bliver du måske også spurgt på forhånd FØR massagen går igang, om hvorvidt du ønske "noget andet/mere", andre steder pirrer de dig under massagen, og spørger så om du ønsker "andet/mere", og her kan det være svært at sige "nej tak", fordi liderligheden har taget over under selve massagen.

Kort og godt; hvis du bestiller en massage, er pigerne vant til at kunderne kan finde på at spørge om diverse ekstra ydelser.

Kast dig bare ud i det:)

.........Og præcis som @Thaiuser udtrykker, respekten over for pigen skal naturligvis bibeholdes såfremt du ikke bliver tilbudt noget som helst andet end massage

Redigeret af Gløden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gløden skrev, for 6 minutter siden:

:)

.........Og præcis som @Thaiuser udtrykker, respekten over for pigen skal naturligvis bibeholdes såfremt du ikke bliver tilbudt noget som helst andet end massage

Ja, og for at uddybe. Der kan jo være alle mulige grunde til at man måske kun ender med en massage. Og måske primært så er thaimassagebutikkerne ikke rene bordeller, pigerne HAR typisk et valg, og ofte er der netop piger på stederne hvoraf nogle tilbyder det hele og andre kun massage og andre igen tilbyder måske noget til nogen de fatter en vis sympati for, men ikke til andre, og der kan også simpelthen være muligheder der åbner sig op hvis man er kommet flere gange, men som man ikke fik første gang man var der.

Så man skal som kunde afpasse sine forventninger til det. Hvis sex er det primære, så må man tage til de egentlige bordeller som annoncerer med sex.

Men som gløden også siger.. HJ er næsten altid en mulighed, så helt uden omsorg for lillemand står man meget sjældent.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HerrBrugernavn

This is typical. I was about to visit Tina, and when I finally get a window of opportunity this weekend she is gone. Does anybody know where she has gone? Is she gone or is it just her advert thats gone?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HerrBrugernavn
PaleWhale skrev, for 10 timer siden:

Now, this is embarrassing, if I only waited one more day it would have showed up again. Thank you very much good sir! :)

And dow I got a headache, I searched for a replacement girl and found Deer which everybody finds fantastic. But I think I will stick to my plan. Tinas reviews seems equally good.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været en tur omkring Tina, og jeg kan godt forstå, at folk er vældigt glade for at besøge hende. Hun er virkelig snakkesaglig og åben, og samtidig opmærksom på at gøre det behageligt for kunden. Hun fortalte, at hun snart stopper helt med at give fuld pakke, men lad os nu se, om hun kan undvære de ekstra penge, det trods alt giver.

Hendes blowjob er out-of-this-world! Et af de 3-4 bedste blows, jeg nogensinde har prøvet, så selv hvis hun stopper med den fulde pakke og nøjes med HJ og BJ, så er der stadig absolut noget at komme efter, hvis det er dette, man er ude efter.

Selve massagen var måske lige lidt mere middelmådig. Ikke dårlig, men heller ikke det helt vilde salgsnummer. Men hun kan altså bare nogle andre ting i stedet :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...