Hop til indhold

Recommended Posts

Hej venner 

Ja men så lykkedes det så endelig for lille mig, at få besøgt den særdeles positive omtalte og anmeldte Tina Thai. 

Vil lige indskyde at jeg er meget taknemmelig for at have dette forum, jeg nyder virkelig at læse om andres bedrifter, både de gode men også de mindre gode. 

Specielt tak Mr. Iron man ERON, men også jer andre som har anbefalet netop Tina. 

Her er mit besøg. 

Havde skrevet et par gange, men Tina var fuldt booket,, så glæden var ekstra stor da bilen kørte mod Hvidovre. 

Der gik mange tanker igennem mit hovedet, på vejen. 

Ankommer til mit 1. visit de. Fine parkerings muligheder lige overfor klinikken. 

Ringer på døren nøjagtigt på den aftalte tid,, blir taget imod af mutter hun spørger lige om jeg har bestilt tid hos Tina,, æhhh ja for fanden da, har jo prøvet i lang tid nu,, :D

OK siger hun, og henviser til fint værelse, bla. med jazussi, det må evt blive næste gang, det skal bestilles iforvejen. 

Efter Ca. 2 min. kommer Tina så ind, stor smilende. 

Og hold da op en flot tøs.

Wow faktoren,, hendes brede smil store kæbe parti, hun er ikke en typisk thai look al like,, bare min egen mening. 

Hun spørger hvad jeg ønsker og siger at jeg har købt hende den næste times tid,, 

Ja ok finde nok, hun spørger om jeg vil starte med sex eller massagen. 

Jeg er som  nogen t  godt ved  lidt af en Pleaser, så jeg siger til hende at hun bare skal give sig helt hen,, 

Jeg gir hende den bedste massage jeg har lært, og hun takker flere gange og siger at hun virkelig nyder at nyde og ikke kun yde altid, hun elsker sit job og give ingen tvivl om dette, men hun var bare så glad for at kunne slappe lidt af,, 

Flere gange måtte hun lige korrigere mig da jeg tog for hårdt fat, hun er ikke en lille nips, så havde regnet med at hun kunne tage imod nogle gode stærke hænder. ;)

Selve akten holder jeg for mig selv med  Tina nyder virkelig at blive slikket og forkælet ,, og er i den grad ikke nærig med kyssene, 

Vi afsluttede med alle tiders top 3 bedste mega,, jeg kom med et kæmpe brag og Tina hjalp mig fint i mål, og lod mig nyde de sidste sekunder i paradis, virkelig en Konge præstation værdig. Udførelse 10/10

Tina er virkelig dygtig til at sutte pik og elsker dette, det er helt tydeligt, hun nævner det jo selv, 

Hendes teknik er bare så perfekt, og så tager hun en til roden som lige gir' de der 5% mere tænding. 

Tina er røget direkte ind på min top 5, 

Tør slet ikke tænke på mit næste besøg med hende, 

Hun er sådan en pige som man ville elske at ligge og nusse med hele natten, eller bare være ens kæreste ;)

På trods af alt det hun har arbejdet de sidste par måneder så kunne jeg virkelig ikke sætte én finger på noget negativt, 

Jov ok hun sluger ikke, hendes valg og det respektere jeg 100 %. 

Tina tager snart på en velfortjent ferie. 

Det er IKKE sidste gang hun er besøgt, 

Tak Tina du er bare dejlig,, 

Bilen kørte i autopilot hjemad,, uhhh

/  Hunter 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bryan Mills skrev, for 45 minutter siden:

@Hunting for beaver

Vi har fjernet et indlæg med billeder. 

Det er naturligvis ikke tilladt at poste billeder af GP i trådene. 

Bryan Mills

Yes sire My bad,, ;)

Er jo ikke skide god til at lave links,, men det er blevet bedre, med god hjælp fra mine brødre herinde,, 

Fortsat behagelig dag,, :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron

Det er da dejligt at du ikke holder hele akten for dig selv, det er der det for mig bliver interessant med andres anmeldelser, så tak for at løfte dynen bare lidt :-)

Hunting for beaver skrev, for 3 timer siden:

Selve akten holder jeg for mig selv med  Tina nyder virkelig at blive slikket og forkælet ,, og er i den grad ikke nærig med kyssene, 

Vi afsluttede med alle tiders top 3 bedste mega,, jeg kom med et kæmpe brag og Tina hjalp mig fint i mål, og lod mig nyde de sidste sekunder i paradis, virkelig en Konge præstation værdig. Udførelse 10/10

Tina er virkelig dygtig til at sutte pik og elsker dette, det er helt tydeligt, hun nævner det jo selv, 

Hendes teknik er bare så perfekt, og så tager hun en til roden som lige gir' de der 5% mere tænding. 

Hun er sådan en pige som man ville elske at ligge og nusse med hele natten, eller bare være ens kæreste ;)

 

Jov ok hun sluger ikke, hendes valg og det respektere jeg 100 %. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eron skrev, for 2 minutter siden:

Det er da dejligt at du ikke holder hele akten for dig selv, det er der det for mig bliver interessant med andres anmeldelser, så tak for at løfte dynen bare lidt :-)

 

Spejder sign,,, jo tak :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Glæd dig til dit næste besøg. Mine besøg bliver bedre og bedre for hver gang. Er vild med hendes nærvær og engagement under hele seancen. 

Synes også det er super frækt når hele hendes krop drypper af sved når hun ridder løs  

Hun er en fantastisk pige og helt klart min favorit. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg set Tina på billederne i linket, men er der nogen som kan beskrive hendes krop. Det er svært at se, om hun er "normal" eller slank. På forhånd tak :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes at hun er noget pænere IRL,,, 

Hendes charme og varme væsen er helt unikt,, 

Hun er ikke slank, hun er pæn med de helt rigtige kurver, slet ikke buttet, mere sådan  curry, 

Hendes højde og figur står fint mål, ingen bmi alarm klokker som ringer, 

Og så er hun bare så sød når hun taler næsten 100% dansk,, der er lige et par sjove gloser, accenten som man lytter ekstra godt efter,, men kun et sjovt +  i min bog,, 

Du kan roligt tage afsted, forvent dog ikke en lille thai pige på 152 cm. Og 45 kilo. 

God tur ven 

Venligst /  Hunter 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Tak for en glimrende rapport.  Men den "stakkels" pige må da være godt hudløs i dåsen, så mange besøg hun får.

Nå, men den kan jo vaskes og smøres, så den bliver hurtigt klar igen. Intet som en god undervognsbehandling. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig, hendes franske er helt i top, har ikke fået det bedre andre steder. Skønt at komme i munden på hendes, og hun bliver ved til sidste dråber, intet hastværk og lækker øjenkontakt hele vejen. Jege elsker megafransk og Tina's er en ren 10'er. Om jeg kommer igen, ja helt sikkert.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nillerik47 skrev, for 7 timer siden:

Helt enig, hendes franske er helt i top, har ikke fået det bedre andre steder. Skønt at komme i munden på hendes, og hun bliver ved til sidste dråber, intet hastværk og lækker øjenkontakt hele vejen. Jege elsker megafransk og Tina's er en ren 10'er. Om jeg kommer igen, ja helt sikkert.

Lyder mega lækkert at mega fransk er med i full service prisen :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været forbi denne specielle Tina.

Hun er et skønt væsen, kom til at tænke på hende da jeg en dag lyttede til "Dirty Diana" med M.J.

Kroppen er mums lidt at tage fat i uden at der er noget for meget i mine øjne/hænder, røv og bryster er mega lækre.

Når hun starter body to body skal man følge lidt med i spejlet og prøve ikke at sprøjte direkte i madrassen.

Når man får lov til at vende sig er det bare at trykke på record knappen, for der venter en oplevelse du sent eller muligvis aldrig glemmer, min var i hvert fald top 3 nogensinde.

Hun advarede mig om at jeg kunne blive afhængig af hende, det er muligt jeg har dog endnu kun været forbi en gang.

God bagjul derude.

Solskin. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
sniger skrev, for 4 minutter siden:

Er det ved Hvidovre Station hun holder til  

Det kan det ikke være for der lukker de omkr.22.00 så...ring og lav en aftale og giv en anmeldelse af det skønne besøg og måske en cirka stedangivelse uden adressen, men eksempelvis “tæt på Rema 1000”

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har længe gerne villet besøge hende, men sidst jeg forsøgte at lave en aftale med hende, tilbage i oktober, skulle hun på ferie. Nu var tiden så kommet til et nyt forsøg og jeg fik en morgenaftale i stand d.d. fordi jeg heldigvis allerede ringede i går og bestilte tid. Hun er så eftertragtet nu at hun er fuldt booket resten af dagen allerede fra morgenstunden, så man skal være ude i god tid. Hun tager på 14 dages ferie i morgen, så nåede det lige... puha!

Lidt om besøget...
Har været på stedet et par gange før og det ligner sig selv - behøver vi ikke bruge mere tid på. Tina er forholdsvis høj ud fra Thai målestokken og har en fantastisk krop, med pæne "store" bryster og lækker blød hud. På toppen af det hele har ham der oppe så valgt at placere et vildt kønt ansigt og bag facaden indlagt den skønneste personlighed - hvor heldig har man lov at være. Jeg bestilte hendes FP til en tusse og massagen gik i gang. Den første halve time var en godkendt medium hård massage og anden halvdel var en skøn B2B hvor de dejlige bryster blev brugt flittigt. Efter et stykke tid spurgte hun om BJ skulle være med eller uden. Jeg svarede at jeg mest var til HJ da BJ ikke altid gjorde det store for mig. Hun ville rigtig gerne give et BJ uden og så kan vi jo altid skifte til noget andet, hvis det ikke er for dig, konstaterede hun kælent. Jeg er RIGTIG glad for hun insisterede, for hold da op et blæs den pige gir. Helt til roden, gode stød, godt tempo og jeg kom helt automatisk til at støde lidt kontrak, så det blev dejligt dybt og efter min skala, uden for kategori. Da hun kunne mærke det var ved at være tid, skiftede hun til HJ og jeg listede en finger op i hul nr. 2 og der gik selvfølgelig nul komma fem, så skød jeg alt nytårskrudtet af før tid.

Helt igennem en dejlig oplevelse, både seksuelt, men så sandelig også at stifte bekendtskab med hendes personlighed. Køen bliver lang når hun er tilbage om 14 dage :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
PaleWhale skrev, for 57 minutter siden:

Takker for at dele,, 

Er der nogen som har vovet skinpelsen og besøgt hende her i det nye år,,, 

Holder hendes top service niveau og er stedet ok rent og hvordan med badeforhold, parkering m. m. 

Tror desværre at hun er mega hypet allerede og der godt kunne være dages ventetid,, bare en lille skør tanke 

Pft.  / Hunter 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 43 minutter siden:

Takker for at dele,, 

Er der nogen som har vovet skinpelsen og besøgt hende her i det nye år,,, 

Holder hendes top service niveau og er stedet ok rent og hvordan med badeforhold, parkering m. m. 

Tror desværre at hun er mega hypet allerede og der godt kunne være dages ventetid,, bare en lille skør tanke 

Pft.  / Hunter 

Besøget er på to-do listen meget snart!

Kan se at prisen har fået et nøk opad...

//RT

Redigeret af RebelTiger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...