Hop til indhold
Fredelar83

ANA og MAJA - er det ikke samme person?

Recommended Posts

Fynfyr86 skrev, for 1 minut siden:

Og din kæreste Maya er fuldstændig som på billederne i hendes 2 annoncer?

Nu er hun så ikke min kæreste men en pige jeg besøger når jeg har mulighed for det. Din kone/kæreste bor desværre for langt væk til at jeg gider køre efter det, men kunne da være rigtig fristet til at prøve hende. Hun har dejlige store bryster som jeg ville nyde at give den opmærksomhed de fortjener. Selvfølgelig ville besøget så munde ud i en anmeldelse her på sitet. Ganske som jeg plejer når jeg har været hos en pige. Synes reelt der mangler en rigtig anmeldelse af hende, specielt når nu hun har været aktiv så længe. Det synes jeg egentlig hun fortjener. Og vi andre også for den sags skyld. :-) 
Ang. hvorvidt Maya er som på billederne: Ja, det er hun og de er ikke ret gamle. Altså billederne. Dog vil jeg så sige at det i røde trusser/BH ikke er hende. Ved ikke hvorfor det er med, men måske fra en tidligere bruger af annoncen. Tror det er ret alm. at pigerne ikke selv administrerer deres annoncer og billeder og at profilerne genbruges af den næste pige.
Men heldigvis for dig har hun nu forladt Odense, så du må hellere finde nogle andre annoncer at falde over. Kan du ikke finde nogle på Fyn kan jeg da kun anbefale dig at sprede din søgning ud over hele Danmark. Specielt i København er der rigtigt mange. Du kunne måske endda oprette en lille service hvor vi andre kan skrive til dig og få dig til at undersøge om en given pige skulle have en annonce ekstra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynfyr86 skrev, for 29 minutter siden:

Prøv dog og hold din kæft din skovl!

Hvorfor må Jernrør ikke ytre sin mening? Ikke nok med du vil agere politimand på AL, vil du nu også begynde at moderere folk her på eroguide? Måske du skulle melde dig som administrator/moderator og hjælpe alle til at holde den gode tone her og sørge for at reglerne bliver overholdt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynfyr86 skrev, for 53 minutter siden:

Og din kæreste Maya er fuldstændig som på billederne i hendes 2 annoncer?

Det er samme pige. Der er dog forskellige priser. Men hun tager ikke røven på en, om du skriver til det ene eller andet nummer får du den rigtige pris som var 600 for 30 min os selv om der stod 700 for 30 min på den anden annonce 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...