Hop til indhold
Fredelar83

ANA og MAJA - er det ikke samme person?

Recommended Posts

Guest Fynfyr86

Det er de samme, de er også anmeldt af flere omgange.. tror folkene bag annonceligth er gået på ferie:ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sødtøs skrev, for 3 timer siden:

Moim doświadczeniem wśród tych reklam jest to, że mają 3-4 telefony leżące, aby mogły zarobić dużo pieniędzy. 

And what interest you in my money? Prices in Odense are horribly different recently and need to be adjusted

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya1234 skrev, for 1 time siden:

Prices in Odense are horribly different recently and need to be adjusted

You are mostly welcome to lover your prices my dear. ;-) Looking forward to next visit. :-) <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fynfyr86
Maya1234 skrev, for 2 timer siden:

And what interest you in my money? Prices in Odense are horribly different recently and need to be adjusted

Kan du uddybe??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynfyr86 skrev, for 19 timer siden:

Det er de samme, de er også anmeldt af flere omgange.. tror folkene bag annonceligth er gået på ferie:ph34r:

Men er der reelt nogen der siger man ikke må have flere annoncer på samme "vare"? Mindes der på et tidspunkt var en kvinde på Sydvestfyn der reklamerede med diverse former for sex. Helt samtidig med at hendes mand reklamerede med at man - mod betaling - skulle komme og kneppe hans altid trængende kone. Nå ja, og hvad har det så med sagen at gøre er der nok nogen her der tænker..... Men ja, det er bare endnu et eksempel på flere annoncer på samme "vare"....

Ha' en god dag og få jer noget FISSE!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fynfyr86
22 cm and thick skrev, 1 time siden:

Men er der reelt nogen der siger man ikke må have flere annoncer på samme "vare"? Mindes der på et tidspunkt var en kvinde på Sydvestfyn der reklamerede med diverse former for sex. Helt samtidig med at hendes mand reklamerede med at man - mod betaling - skulle komme og kneppe hans altid trængende kone. Nå ja, og hvad har det så med sagen at gøre er der nok nogen her der tænker..... Men ja, det er bare endnu et eksempel på flere annoncer på samme "vare"....

Ha' en god dag og få jer noget FISSE!

Korrekt, og den fik de vidst en over næsen over af folkene bag annonceligth begge annoncer blev lige revet af og en lille pause, det står fint beskrevet at på annonceligth at en person må have en annonce pr døgn.. men der er åbenbart andre regler for de udenlandske damer..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynfyr86 skrev, for 50 minutter siden:

men der er åbenbart andre regler for de udenlandske damer..

Ja det burde så være ens for alle og ikke kun for "dem" fra Sydvestfyn... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fynfyr86
22 cm and thick skrev, for 26 minutter siden:

Ja det burde så være ens for alle og ikke kun for "dem" fra Sydvestfyn... 

Præcis..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fynfyr86
22 cm and thick skrev, for 46 minutter siden:

Hvor står det for øvrigt at man kun må have en annonce?

 

BF68E8F7-B394-41E5-9ED3-BB41F240C9FA.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fynfyr86
Maya1234 skrev, 1 time siden:

Then report the half anonceloght becouse not only I have 2 ads :roll::biggrin:

 

Thats NOT what i an up to, it has to be same rules for evry one.. some once is banned. Some is NOT. Thats my point! It isnt fair..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynfyr86 skrev, for 33 minutter siden:

Thats NOT what i an up to, it has to be same rules for evry one.. some once is banned. Some is NOT. Thats my point! It isnt fair..

Further conversation does not make sense  :)

My 2 ads will disappear in the evening because I am the last day

Have a nice day Kiss MAYA :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fynfyr86
Maya1234 skrev, 1 time siden:

Further conversation does not make sense  :)

My 2 ads will disappear in the evening because I am the last day

Have a nice day Kiss MAYA :wub:

Ja for det gør da det hele meget bedre at du snyder at det er sidste dag du er her, sammen nummer sker jo når du kommer igen:lol: også god dag til dig...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynfyr86 skrev, for 4 timer siden:

 

BF68E8F7-B394-41E5-9ED3-BB41F240C9FA.jpeg

Står der reelt ikke at man kan have EN annonce pr profil pr dag? Der står ikke at man ikke må have FLERE profiler med hver sin annonce. Eller tager jeg fejl? Måske der er en af sheriff'erne der kan kaste lys over dette?
Men igen - hvis der er nogen der vil have flere annoncer for at gøre mere opmærksom på sig selv? Skal de så ikke bare have lov til det? 

God aften til både dig og Maya. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fynfyr86
22 cm and thick skrev, for 2 minutter siden:

Står der reelt ikke at man kan have EN annonce pr profil pr dag? Der står ikke at man ikke må have FLERE profiler med hver sin annonce. Eller tager jeg fejl? Måske der er en af sheriff'erne der kan kaste lys over dette?
Men igen - hvis der er nogen der vil have flere annoncer for at gøre mere opmærksom på sig selv? Skal de så ikke bare have lov til det? 

God aften til både dig og Maya. :-) 

Jo, det er heller ikke der jeg vil hen! Vi blev udelukket på under 1 time pga 2 annoncer der omhandlede forskellige ting dog med samme billeder.. når jeg så vil rapportere de polske kvinder. Så sker der ikke en skid.. det er forkert, enten må man have 2 annoncer, eller må man ikke! Og for min skyld kan jeg ikke se problemet, så længe spille reglerne er ens for danske og polske piger... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan virkelig ikke se problemet. Hvis annonceligt har en regel så må de vel håndhæve den. Vi er vel ikke ansat til at gøre det.

Hvordan påvirker det os at en GP har to annoncer? Det betyder jo intet i praksis.

”Jamen jeg spilder jo 1 minut af min dyrebare tid på at se en annonce om den samme pige!” 

Ja det er jo forfærdeligt og det minut får du aldrig igen. Men jeg har været hos Maja og hun er reel nok, så det er ikke et skummelt forsøg på at snyde jer.

jeg har virkelig ikke fantasi til at se problemet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynfyr86 skrev, for 14 timer siden:

 den fik de vidst en over næsen over af folkene bag annonceligth begge annoncer blev lige revet af og en lille pause

 

Fynfyr86 skrev, for 5 timer siden:

Vi blev udelukket på under 1 time pga 2 annoncer der omhandlede forskellige ting dog med samme billeder

"De" og "vi"? Hvem er det lige der nævnes her?

Som nævnt længere oppe: Hvad er problemet i andre nogen har to annoncer? Man kan undre sig over hvorfor en pige har to annoncer med forskellige priser, men tvivler stærkt på at det er for at snyde nogen. Du, man, vi, os og jeg skulle hellere bruge krudt på de piger der for det første ikke bruger deres egne billeder, dernæst er deres priser anderledes når man så dukker op hos dem. Når man så endelig kommer i gang med løjerne leverer de en elendig service. Se DE tilfælde burde der slås hårdt ned på. Kan for øvrigt heller ikke se at de skulle tjene flere penge bare fordi de har flere annoncer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynfyr86 skrev, for 5 timer siden:

Jo, det er heller ikke der jeg vil hen! Vi blev udelukket på under 1 time pga 2 annoncer der omhandlede forskellige ting dog med samme billeder.. når jeg så vil rapportere de polske kvinder. Så sker der ikke en skid.. det er forkert, enten må man have 2 annoncer, eller må man ikke! Og for min skyld kan jeg ikke se problemet, så længe spille reglerne er ens for danske og polske piger... 

Nååååh hvor har jeg ondt af jer.

men så det da godt der er kommet en lille politimand ud af dig. Så du nu kan sidde der hjemme og have ondt i numsen over det og side og holde øje med de andre onde onde annoncer 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fynfyr86
Jernrør skrev, for 17 timer siden:

Nååååh hvor har jeg ondt af jer.

men så det da godt der er kommet en lille politimand ud af dig. Så du nu kan sidde der hjemme og have ondt i numsen over det og side og holde øje med de andre onde onde annoncer 

Prøv dog og hold din kæft din skovl!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fynfyr86
22 cm and thick skrev, for 18 timer siden:

 

"De" og "vi"? Hvem er det lige der nævnes her?

Som nævnt længere oppe: Hvad er problemet i andre nogen har to annoncer? Man kan undre sig over hvorfor en pige har to annoncer med forskellige priser, men tvivler stærkt på at det er for at snyde nogen. Du, man, vi, os og jeg skulle hellere bruge krudt på de piger der for det første ikke bruger deres egne billeder, dernæst er deres priser anderledes når man så dukker op hos dem. Når man så endelig kommer i gang med løjerne leverer de en elendig service. Se DE tilfælde burde der slås hårdt ned på. Kan for øvrigt heller ikke se at de skulle tjene flere penge bare fordi de har flere annoncer.

Og din kæreste Maya er fuldstændig som på billederne i hendes 2 annoncer?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest costner
Fynfyr86 skrev, for 23 minutter siden:

Prøv dog og hold din kæft din skovl!

var det ikke dig der så gerne ville have en høflig tone.skal da lige love for at du selv holder den

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...