Hop til indhold
Guest lurik

Cherry Vejle

Recommended Posts

Mthom skrev, den 31.7.2019 at 21:47:

Ville gerne have haft en dobbelt med Cherry og Lisa, men da jeg ankom var cherry optaget, så fik 30 min med Lisa.

hun har den lækreste krop og masserer ok, men frækt. Hun giver rigtigt godt BJ imens man er i 69 og uden.

hun vil gerne have den bagi, men var åbenbart lige til den store side for hendes bagdel, hvilket ikke plejer være et problem

derudover er hun skide sød

gentagelse er meget sandsynlig

Er Lisas bryster naturlige eller har de fået hjælp?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sad en søndag aften for lidt tid siden og tænkte, tjo hvorfor ikke lige kigge hvad der er at ses med nu her kl 20, ringet til lidt forskellige og hørte om hvordan det stod til og hvem der var på job osv, havde læst lidt om hende Cherry, så tænkte nå hende prøver vi sku, Ten havde ikke svaret så prøvet noget nyt! 

Kom til adressen og ringet på døren, først stod jeg ude foran yderste dør lidt men ja fandt hurtig ud af det var en opgang haha. nå men fik ringet på og der gik lige lidt tid før hun åbnet døren, meget forsigtig hun lignet ikke en der var super duper klar lige der. men hun spurgte så om jeg ville ind og det ville jeg så gerne selvom de fleste af mine alarm klokker ringet, plejer altid at blive skuffet når sådan noget sker og det så sent, men tog chancen! blev vist op på førstesalen op til hendes rum, tror hun var den eneste der var der for der var helt ro, 

Vi aftalte en pris og hun bad så om penge først, det har jeg så også kun prøvet 1 gang før at skulle betalte forud, men det fint hun kendte mig ikke og var alene osv så det helt fair. men var dog lidt betænksom.. Hun bad mig tage tøjet af og sagde hun ville komme tilbage om 5 min. 

Det gjorde hun så, og startet massage oppe ved skulder og ryg, bevæget sig ned mod ben og lår,  prøvede at snakke lidt engelsk men hende men det gik af helvede til uanset hvor meget jeg prøvet at forklare så forstod hun meget lidt, fik ud af hende det rigtige navn, hvor hun kom fra, alder, lidt om hvor længe hun havde været i danmark og om hun var glad for at være her osv osv. men ja det var ikke den helt store snak vi fik :D hun virket eller flink nok, nå men jeg blev vendt om og hun startet på mine ben igen og op til lysken osv. hun gik så over og tog den den kjole af, med den på havde hun sådan halv små patter og ikke noget særligt men da hun fik det af, HOLD da op en fin lille nips! 

så vågnet jeg endelig op! da hun startet med b2b og så hen til bj! som hun også udførte helt helt fint! hun blev faktisk ved længe men kunne dog ikke få den helt ind desværre, vi prøvet dog! 

tog fat om hende og trak hende ud over kanten af briksen og hun stoppede mig lidt med hånden for at jeg ikke kom for langt ind, der gik lige lidt før hun var varmet op og havde selvfølgelig gummi på! nå men vi tog et hav af forskellige stillinger og hun var bare klar på det hele og var så lille og fin og stram! det var lækkert og de der falske patter det er bare lige mig! så det var bare perfekt! efter vi var færdige så fik jeg lige lidt massage mere og et bad og kigget slet ikke på tiden og gjorde hun heller ikke men tror nu der gik langt over tid ihvertfald! 

det var en dejlig oplevelse og en dejlig aften! kommer bestemt igen det helt sikkert, 

 

Massage 7/10

Sex 9/10

Stedet 8/10

 

Skulle jeg kunne sige noget så, Et engelsk kursus, gerne nøgen fra start af :) også måtte hun gerne sluge og anal, har dog ikke spurgt om de ting så ved det ikke :D men prøvet næste gang 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig var det lidt af en Geisha oplevelse. Cherry havde sat håret op Geisha style og fremhævet den lille mund med meget rød læbestift. God tid, ro og max forkælelse. Var i forvejen i opløftet humør efter lidt familietamtam i byen, og på udkig efter sjov.

Der er vist egentlig sagt det meste i denne tråd. Cherry har VIRKELIG smukke lavede bryster og slikker pik som om hun rent faktisk elsker det.

Startede med lidt god nakkemassage, hvor hun også kørte de perfekte bryster hen over mig, og det kunne jeg selvfølgelig ikke stå for. Satte mig op og fik hende helt tæt på mig, og så gik jeg ellers i gang med at stornyde (gramse og kysse på) det lille lækre nips, hvilket hun belønnede med at gå ned og sutte mit nu også temmeligt opløftede vedhæng. Det gjorde hun så godt, at jeg lige skulle returnere tjenesten i en 69,  og sikke et syn. Det var Alt for lækkert:-P. Nåede heldigvis at stoppe mig selv og få hende vendt om på ryggen og kneppe hende hen over briksen til hendes dejlige nydelseslyde, inden jeg kom godt og længe.

Efterfølgende var der ingen travlhed. Masser af langsom og grundig massage af den yndige geisha. Følte nærmest det var som at være med i en film, at kigge på hendes skønne fremtoning og rolige forkælende fremgangsmåde. Selv her en dag efter har jeg stadig energien med fra oplevelsen, så næste gang kommer  til Vejle skal jeg helt sikkert forbi Cherry igen.

Hendes billeder yder hende ikke helt retfærdighed, og man taber lidt skuffen når man ser den krop:P

Jeg fik kun små kys, men havde også krasende stubbe på min hage den dag.

Redigeret af Decameron14

Del dette indlæg


Link til indlæg

Denne unge kvinde bliver bare ved med at levere varen. 

Havde en time idag der skulle bruges på lidt forkælelse og valget faldt igen på den smukke Cherry.

Fik en dejlig massage med skøn pirring undervejs. Hun havde en pæn kort kjole på og selvfølgelig ingen trusser og bh. Elsker hendes rutine - når jeg ligger på ryggen og der modsat andre steder, faktisk bliver brugt tid på god massage af bentøj, med passende mellemrum giver hun det skønneste blow. Gummi bliver monteret og kvinden sætter sig overskrævs og holder de helt rigtige pauser - så mini Thor ikke eksplodere for tidligt. Må til sidst overgive mig og får et bad og en vand inden det bliver et på gensyn.

Hun er fantastisk og er helt sikkert min absolutte favorit for tiden.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fallos skrev, for 23 timer siden:

Er der nogen der ved om hun tilbyder anal?

Det tvivler jeg på. Hun er ikke pjokket med man fingerer. 

spørg hende ved dit besøg - det kan være afhængig af timing og personlighed? 

Redigeret af Thormod66

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Cherry i sidste uge.

Har set hende en del gange når jeg har besøgt S og Cherry er i mine øjne en smuksak. Hun er flyttet til mere ydmyge lokaler, men ok.

Seancen med hende stod ikke mål til mine forventninger. På mig virkede hun træt og slidt. Så det bliver ikke til gentagelse fra min side. 

Bevares hun er lækker men det var en skuffet mand der kørte 75 kmt. retur 

8000 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
henrik_klausen skrev, for 12 minutter siden:

enig med 8000 jeg besøgte hende for 3 uger siden , spild af penge 

Du skylder en tudse for manglende skriv :biggrin:

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik

Jeg må nok desværre melde mig i koret af folk der ikke er helt tilfredse. Kurven er for nedadgående. Måske hun trænger til en pause efterhånden - når man tænker på hun har været konstant på i et lidt over et år og gud ved hvor meget pik hun får hver dag - er der vel ikke noget at sige til at det på et tidspunkt må blive en anelse rutinepræget og bare noget der skal gennemføres.  Sidst jeg besøgte hende for 1 måneds tid siden var det dog ok uden dog at have fordomstidens højder af B2B, pussyslide, 69 mm. 
 

Ærgerligt men forståeligt. 
 

-lurik

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...