Hop til indhold
Guest lurik

Cherry Vejle

Recommended Posts

Guest lurik

Hey

link først https://annoncelight.dk/showad/251395

Var lige et hurtigt smut forbi Cherry i dag efter at have luret på lidt annoncer greb djævlen fat i mig og efter et par korte SMS drog jeg afsted. Jeg droppede massagen og gik kun efter sex - var godt liderlig. 

Cherry er en ung smuk slank pige - og billederne stemmer overens med virkeligheden. Vil skyde hende til de omkring 1,60cm. og alderen passer meget godt med de 26 - bryster hjulpet på vej men sidder perfekt og strutter dejligt af velvære. 

Hun snakker ikke så godt engelsk så kommer du for at føre en samtale er det ikke hende du skal vælge.

Selve seancen vil jeg ikke komme så meget ind på andet end hun er dejlig stram og blow er meget lækkert og uden hætte. 

Jeg skal et smut forbi hende igen i morgen til en lidt længere seance. Det er jo jul ;-) 

-lurik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik

Hey JB232

Det er helt normale vejle priser hos hende. 1 time koster 1.200,- FP og en quicky op til 1/2 time var 600,-

-lurik

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg også besøgt Cherry og det fortrød jeg bestemt ikke. Har længe haft kig på hende, men de falske bryster har holdt mig tilbage, da det er turnoff for mig.

Men de falske bryster og manglende engelsk/Dansk kundskaber er så også det absolut eneste negative jeg kan komme i tanke om. I det øjeblik hun åbner døren og man ser den lille nips stå der I sine hotpants, så er man bare solgt, jeg var i hvert fald. Startede med en gang ganske udmærket massage og derefter den bedste omgang sex jeg længe har fået. Hendes blow er i absolut særklasse.

Kan helt klart anbefale hende og jeg skal også helt sikkert besøge hende igen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været hos hende for et par uger siden. 

Jeg kan tilslutte mig de positive indlæg, men hendes blow er efter min mening ikke i absolut særklasse.

Det er hendes venindes til gengæld.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan nu også gå ind i 2019 men et ekstra stort smil på læben. Cherry er simpelthen en fræk godte. Jeg nuppede en time med det hele. Efter lidt opvarmning fik hun og jeg rejst rundt i verden (undtagen Grækenland). Så den obligatoriske massage og runde 2 som kun var bj med megafransk til mig. De bedste anmeldelser herfra. Hun er i Vejle ca en måned endnu. 

Godt nytår. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chefen skrev, den 31/12/2018 at 00:18:

hvordan er massagen?

Jeg syntes at det var en rigtig god massage, uden dog at ramme de bedste massøres niveau.

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurik skrev, den 15/12/2018 at 17:25:

Hey

link først https://annoncelight.dk/showad/251395

Var lige et hurtigt smut forbi Cherry i dag efter at have luret på lidt annoncer greb djævlen fat i mig og efter et par korte SMS drog jeg afsted. Jeg droppede massagen og gik kun efter sex - var godt liderlig. 

Cherry er en ung smuk slank pige - og billederne stemmer overens med virkeligheden. Vil skyde hende til de omkring 1,60cm. og alderen passer meget godt med de 26 - bryster hjulpet på vej men sidder perfekt og strutter dejligt af velvære. 

Hun snakker ikke så godt engelsk så kommer du for at føre en samtale er det ikke hende du skal vælge.

Selve seancen vil jeg ikke komme så meget ind på andet end hun er dejlig stram og blow er meget lækkert og uden hætte. 

Jeg skal et smut forbi hende igen i morgen til en lidt længere seance. Det er jo jul ;-) 

-lurik

Ser ud som det er på Koldingvej i Vejle udfra billederne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nickynick1 skrev, Lige nu:

Ok, synes det ud fra billederne.

Nej det er nede i midtbyen. Men da adressen ikke står i annoncen er det ikke tilladt at skrive den her, forståeligt nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bommer skrev, for 1 minut siden:

Nej det er nede i midtbyen. Men da adressen ikke står i annoncen er det ikke tilladt at skrive den her, forståeligt nok.

Og det er ikke hos Heng.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nickynick1 skrev, for 6 minutter siden:

Og det er ikke hos Heng.

 

Du må ringe eller skrive til hende for at få adressen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bommer skrev, for 28 minutter siden:

Du må ringe eller skrive til hende for at få adressen.

Har en anden aftale med en i Vejle i morgen. Den vil jeg ikke bryde. Selvom nyt kød engang i mellem er at foretrække.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bommer skrev, den 1/1/2019 at 10:18:

Jeg syntes at det var en rigtig god massage, uden dog at ramme de bedste massøres niveau.

Cherrys massage er ikke dårlig, men heller ikke fantastisk. Men det var heller ikke det jeg kom for ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt nytår brødre 

jeg fejrede det nye år med en skøn thai tur til Vejle og besøgte den smukke, petite og unge Cherry. Havde egentlig sat mig for at besøge min favorit i Fredericia Bee. Hun var desværre optaget og jeg valgte at opsøge denne unge skønne kvinde.

jeg modtog en acceptabel massage og var helt blæst væk da hun afslørede hendes velformede krop. Smilende pige der forstår at tænde en mand og smager himmelsk :P

havde en rigtig god oplevelse med efterfølgende massage inden et skønt varmt bad.

gentagelse : ja det tror jeg nok :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte cherry her i formiddags. Hun havde åbenbart besluttet at hendes 1. kunde skulle have blow så englene synger. Hold da k... den kvinde kan blæse. Der blev suttet og slikket mere end sex, men fint med mig. Nød det faktisk i fulde drag i dag.

havde bestilt 30 min uden massage og med cim, og blev ikke skuffet. Hun var i hopla og endda 1. gang jeg besøgte hende. Og ditto mig efter at havde set hendes petite krop. Jeg kunne jo næste nå rundt om hendes talje med hænderne og selv om hun har fået hjælp foroven, sad de perfekte,

Men synet af hendes ekstreme lille røv med en spejlblank våd mis strittede oppe på briksen og bare ventede på at blive fyldt, vil nok forfølge min hukommelse i mange dage...

Go aften til alle

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik en dejlig oplevelse på en lidt sløv søndag. Valgte at køre uden at bestille tid og se hvad der var muligt. Møder Cherry meget petite. Kom til at se på hendes fødder under massagen. Måske str 30 i hvert fald små. Men hold op hun var tændt havde vist været en stille dag. Fik hele turen med det dybeste blow jeg længe har fået. Derefter lidt massage så blev den vækket igen med blow og efterfølgende sex i alle stillinger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik
Syden skrev, for 3 timer siden:

Kysser Cherry?

Det tror jeg kommer an på kemien mm. 

Første gang jeg besøgte hende var der ikke kys. Det var så også en kort session for bare at få taget trykket. Efterfølgende har jeg kun bestilt timer og der får jeg dybe kys af hende. 

-lurik 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville gerne have haft en dobbelt med Cherry og Lisa, men da jeg ankom var cherry optaget, så fik 30 min med Lisa.

hun har den lækreste krop og masserer ok, men frækt. Hun giver rigtigt godt BJ imens man er i 69 og uden.

hun vil gerne have den bagi, men var åbenbart lige til den store side for hendes bagdel, hvilket ikke plejer være et problem

derudover er hun skide sød

gentagelse er meget sandsynlig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Håber ikke det var mig som ødelagde din plan om dem begge. Besøgte Cherry i går formiddags, og var ved at rende ind i Lisa’ s gæst både ved ankomst, bad bagefter og på vej ud af døren :-).

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...