Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Har besøgt Jenny nogle gange, da hun holdt til i Aalborggade, som regel med meget fine oplevelser som resultat. For ca. 3 måneder siden flyttede hun til nye lokaler nogle gader væk, men jeg fik først i går taget mig sammen til at besøge hendes nye sted.

Flere har på seneste skrevet, at Jenny ikke længere er den gode gamle, smilende, frække pige, og det må jeg - desværre - bekræfte. Høflig og venlig, jo da, men heller ikke mere.

Jeg bestilte en times massage, og allerede inden jeg havde lagt mig på briksen spurgte hun, om jeg mon lidt senere kunne have lyst til at møde hendes nye pige.

Researchen hjemmefra på http://www.jenny-thaimassage.dk/?Personale viste da en nydelig medarbejder, så jeg sagde, at det kunne jeg da nok godt - med det resultat, at Jenny allerede efter ca. 5 minutters massage - og massagen er hun jo altså rigtig god til! - smuttede ud, og hentede den nye pige.

Skuffelsen over at få så kort tids massage af Jenny blev dog hurtigt afløst af en rigtig god oplevelse med Lin, som jeg bestemt mener er hende, som kan ses på hjemmesiden. En lille, slank og meget smilende kvinde med ægte, super velsiddende og for en thai store bryster og en dejlig lille og fast numse.

Hendes massageevner kan ligge på et meget lille sted. Til gengæld var hun dejlig fræk, og hun spurgte ret hurtigt om hun ikke skulle tage sit tøj af. Jeg så absolut ingen grund til at afvise dët interessante forslag, og som sagt: halløj for en krop!

I løbet af få sekunder fik jeg de dejlige bryster lige i hovedet, og de vil gerne både kysses og krammes, og efter de havde fået en masse opmærksomhed skubbede hun mig ned på ryggen, rejste sig, stående på briksen, vendte rundt og sænkede den lille helt glatte fisse ned over mit hoved, for hun ville sgu slikkes - og det blev hun så!

Imens gav hun mig et kombi hj/bj. Jeg nåede aldrig at spørge hende om muligheden for dansk, for hun tændte mig simpelthen så meget, at jeg måtte overgive mig hurtigere end jeg egentlig havde tænkt mig. Men det var sgu fedt alligevel.

Det hele varede en god halv times tid plus et brusebad til sidst og ingen hast og jag fra Lins side. Jeg lagde 700, som nok er lidt for meget, men jeg synes hun var det værd, og måske det betaler sig tilbage på en eller anden god måde, når jeg besøger hende igen. For det gør jeg!

Skrevet

Har besøgt Jenny nogle gange, da hun holdt til i Aalborggade, som regel med meget fine oplevelser som resultat. For ca. 3 måneder siden flyttede hun til nye lokaler nogle gader væk, men jeg fik først i går taget mig sammen til at besøge hendes nye sted.

Flere har på seneste skrevet, at Jenny ikke længere er den gode gamle, smilende, frække pige, og det må jeg - desværre - bekræfte. Høflig og venlig, jo da, men heller ikke mere.

Jeg bestilte en times massage, og allerede inden jeg havde lagt mig på briksen spurgte hun, om jeg mon lidt senere kunne have lyst til at møde hendes nye pige.

Researchen hjemmefra på http://www.jenny-thaimassage.dk/?Personale viste da en nydelig medarbejder, så jeg sagde, at det kunne jeg da nok godt - med det resultat, at Jenny allerede efter ca. 5 minutters massage - og massagen er hun jo altså rigtig god til! - smuttede ud, og hentede den nye pige.

Ville gerne ha betalt mere for den behandling du har fået

Skuffelsen over at få så kort tids massage af Jenny blev dog hurtigt afløst af en rigtig god oplevelse med Lin, som jeg bestemt mener er hende, som kan ses på hjemmesiden. En lille, slank og meget smilende kvinde med ægte, super velsiddende og for en thai store bryster og en dejlig lille og fast numse.

Hendes massageevner kan ligge på et meget lille sted. Til gengæld var hun dejlig fræk, og hun spurgte ret hurtigt om hun ikke skulle tage sit tøj af. Jeg så absolut ingen grund til at afvise dët interessante forslag, og som sagt: halløj for en krop!

I løbet af få sekunder fik jeg de dejlige bryster lige i hovedet, og de vil gerne både kysses og krammes, og efter de havde fået en masse opmærksomhed skubbede hun mig ned på ryggen, rejste sig, stående på briksen, vendte rundt og sænkede den lille helt glatte fisse ned over mit hoved, for hun ville sgu slikkes - og det blev hun så!

Imens gav hun mig et kombi hj/bj. Jeg nåede aldrig at spørge hende om muligheden for dansk, for hun tændte mig simpelthen så meget, at jeg måtte overgive mig hurtigere end jeg egentlig havde tænkt mig. Men det var sgu fedt alligevel.

Det hele varede en god halv times tid plus et brusebad til sidst og ingen hast og jag fra Lins side. Jeg lagde 700, som nok er lidt for meget, men jeg synes hun var det værd, og måske det betaler sig tilbage på en eller anden god måde, når jeg besøger hende igen. For det gør jeg!

Skrevet

Tak for indlægget, Hopla.

Jeg studsede lidt over navnet Lin og granskede billederne nærmere. Der kan efter min mening meget vel være tale om Lin(da) fra Bangkok i Hillerød, som jeg har haft stor fornøjelse af et par gange. Hun er efter sigende heller ikke deroppe i øjeblikket. Beskrivelsen af kroppen og glæden ved ekstraydelser kunne også godt passe på hende.

Hvis min mistanke er rigtig, vil det betyde et gevaldigt lift for klinikken.

Skrevet
  • Author

Borende X, uanset om det er den Lin(da) du kender eller ej, får denne Lin i hvert fald min anbefaling (hvis du skulle være i tvivl ;) )

Mht billederne på Jennys side, så er jeg ikke 100% at de er identiske med den Lin jeg mødte i dag. Hende på billederne virker måske en tand for 'voksen' ift hende jeg mødte, som virkede mere sød og blød ... arghhh, det er jo ikke til at beskrive. Besøg hende :D

Skrevet

Jeg har også været en tur i maskinen hos Lin, og hun er mega lækker.

Massagen var ringe, men resten top dollar.

Skrevet

Når man er inde på deres hjemmeside, er det så hende til højre eller venstre der er Lin?

Skrevet

Når man er inde på deres hjemmeside, er det så hende til højre eller venstre der er Lin?

Det er Jenny til venstre.

-OD

Skrevet

Jeg har også studeret billederne og beskrivelsen lidt, og gætter også på at der er Lin fra Hillerød. Og HUN er en perle!!!

Skrevet

Jo, det er Linda fra Hillerød. Og hun er uden tvivl en smuk og dejlig kvinde. Og hun er uden tvivl et løft for Jenny. Hun er pokkers fræk, løfter gerne på kjolen og sætter sig gerne på dit hoved og byder på velsmagende thaimusling. Og hun sutter uden (dog ikke himmelskt på nogen måde).

Men personlig synes jeg hun er blevet lidt for profi; lidt à la Jenny selv faktiskt. Det går lidt for hurtigt, hun spiller mere end hun faktiskt lever med i legen, og selv om hun ikke har travlt med tiden generelt så er det ikke noget med at trække den seksuelle nydelsen ud og langsomt lade den vokse. Nej, det er gas i den, og når hun siden har fået dig at komme (og selv stønnet med lidt), så kan hun godt finde på at massere videre så en time nemt bliver lidt mer. Så der er ingen grund at være kritiskt imod hende, men alligevel er det langt fra de oplevelser jeg vil fortælle Gud om når jeg kommer til himlen.

Linda er altså en dejlig og sjov pige, men jeg er nok blevet en kræsen gammel mand. Jeg er så gammel nu at jeg synes det er langt nydeligere at høre pigen sige: "Don't come yet. Please - ikke endnu!" - end det modsatte. Det er dem jeg vender tilbage til.

Jeg husker stadig første gang en glædespige sagde det: BlondAnett hvis i mindes hende?. Og jeg husker hvor forbavset jeg blev. Nød denne amazonkvinde faktiskt at have sex med mig, på trods af at jeg betalt for det? Det var en eye-opener skal jeg sige.

Men det er jo en helt anden historie.

Venligst

B

Skrevet

men alligevel er det langt fra de oplevelser jeg vil fortælle Gud om når jeg kommer til himlen.

fantastisk sætning Bananas. Du behøver ikke have komplekser over dit dansk . KLAP, KLAP, KLAP og et lille flag der blafrer i vinden.

Skrevet

Bananas; jeg er 100 enig med dig i din vurdering, og har ved selvsyn idag konstateret at det er Linda. :D Og BlondAnett, hvem kan glemme hende og PFgade 42. ;)

Skrevet

Jeg har også været en tur i maskinen hos Lin, og hun er mega lækker.

Massagen var ringe, men resten top dollar.

Jeg besøgte Lin(da) tre gange december-februar i Hillerød, inden hun tog til Thailand i begyndelsen af marts, og det er helt rigtigt, at der normalt ikke gik mange minutter, før denne lille frækkert trak op i kjolen og fremviste et indbydende understel, mere end antydende at dagsordenen sagtens kunne være mere omfattende end som så ;) . Men så ringe var massagen altså heller ikke. Jeg fik nogle fine B2B'er med dansk afslutning og var godt tilfreds.

Det kan gerne være, at hun hurtigt har villet længere ned på dagsordenen i Jeres tilfælde, men hun kan altså godt give en fremragende massage i stil med Nancys på Sawadee i Hvidovre.

Jeg skrev i øvrigt længere anmeldelser af hende på Gimel.dk (den første 20.12.11 under "Bangkok terapi- og massage"), og det kan være, de ligger der endnu, hvis nogen skulle være interesseret.

Det er rart at vide, at min mistanke om, at det virkelig er "min" Lin(da) – thaier kan være vanskelige at genkende på billeder – kan bekræftes af Gamle Rotte og den altid velorienterede Bananas.

Jeg kommer desværre næppe til at besøge hende igen, da stedet ikke er så diskret, og da netop Vardegade vil være lidt for "betændt" for mig i et sådant ærinde :cry: .

Men som tidligere skrevet vil Lins ansættelse utvivlsomt betyde et gevaldigt løft for Jennys lidt falmende etablissement.

Skrevet

Så bliver det altså heller ikke dér, vi to løber på hinanden, Bananas. Jeg havner uden tvivl der, hvor der er meget varmt :D :D

Skrevet

Men så ringe var massagen altså heller ikke.

Nej, det synes jeg faktiskt ikke heller. Hun giver ikke den bedste jeg fået, men langt fra den ringeste.

Jeg tænker at dette her måske bliver lidt af en "elitsnak", mellem nogle af os der har ligget på hundredvis af massagebrikser og mødt nogle af de skønneste piger i dette univers - og nogle af de grimmeste. ;)

Linda er en skøn og dejlig kvinde og for den der ikke endnu har smagt de sybaritiske delikatesser man kan få i thaimiljøet, er hun helt sikkert en utrolig oplevelse. :oops:

B

• 2 weeks later...
Skrevet

Hej

Nu er der nogle forskellelige piger på Jennys hjemmeside, så hvem af dem er egentlig Lin? Eller er det de samme to på alle billeder? kan ikke rigtig se det

Teerak

Skrevet

Hej

Nu er der nogle forskellelige piger på Jennys hjemmeside, så hvem af dem er egentlig Lin? Eller er det de samme to på alle billeder? kan ikke rigtig se det

Teerak

Som der står tidligere i denne tråd så er Jenny til venstre på billederne, så Lin er til højre på

billederne ;)

-OD

Skrevet

Ja hvis det kun er de to som er vist på billederne, og det var jo det jeg ikke kunne se?

Men tak for svaret

Teerak

Skrevet

hvad koster en gang massage med lin hvor man har sex til sidst?

• 2 weeks later...
Skrevet

Hun hedder linda og er overhoved ikke afbilleded på hjemmesiden, men hun er rigtig flot og lækker gyldenbrun farve , dejlige flotte bryster, flot fisse, ja i det hele taget fræk, dejlig og lækker.

men er meget fikseret på ekstraydelser

Skrevet

Det forstår jeg ikke. Hun er da på hjemmesiden. Hvis der ikke er kommet en ny Linda til Jenny, så er den Linda jeg mødte på hjemmesiden.

http://www.jenny-thaimassage.dk/?Personale

Jenny til venstre og Linda til højre.

Og hun er flot, lækker, gyldenbrund og meget fikseret på ekstra ;)

B

Skrevet

Det forstår jeg ikke. Hun er da på hjemmesiden. Hvis der ikke er kommet en ny Linda til Jenny, så er den Linda jeg mødte på hjemmesiden.

http://www.jenny-thaimassage.dk/?Personale

Jenny til venstre og Linda til højre.

Og hun er flot, lækker, gyldenbrund og meget fikseret på ekstra ;)

B

Er det to modne kvinder, eller er billedkvaliteten bare dårlig :lol:

Skrevet

jeg synes nu ikke at hende til højre ligner den linda jeg mødte derude.

men det er da muligt jeg tager fejl, har jo ikke lige set hende i den vinkel.

Skrevet

Der er en tredje kvinde på billedet i midten til højre.

-OD

• 4 months later...
Skrevet

Besøgte lige Jennys i går.

Fik massage af SUGAR en pige jeg ikke har mødt før

Kan klart anbefales, yder en mægtig fin massage, sød og omgængelig

The Rider

Skrevet

Besøgte lige Jennys i går.

Fik massage af SUGAR en pige jeg ikke har mødt før

Kan klart anbefales, yder en mægtig fin massage, sød og omgængelig

The Rider

Hej Rider

Kan du ikke fortælle lidt mere om hende Sugar...for der var en ved samme navn i efteråret i Glostrup, og hun er/var bare sød ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.