Hop til indhold
Rejsenetværk

Inspireret af Candy Cane,s nytårs GB

Recommended Posts

Dette indlæg er inspireret af denne tråd under sexevents:

Nytårs GB? :)

Men for ikke at blive beskyldt for at dræbe den tråd, om det gode initiativ Candy Cane har taget, så opretter jeg i stedet en særskilt tråd her under Generel debat, til mulig inspiration eller ikke, for både piger og mænd.

Nu skal jeg godt nok selv fejre nytårsaften sammen med 1, eller måske flere herfra på en FKK klub i Tyskland.

I den tråd jeg har oprettet om vores tur, opfordrede jeg til at man oplyste om eventuelle sex nytårs events i Danmark, og nu ser jeg at Candy Cane gør sig nogle spændende overvejelser, som jeg håber fører til at et succesfuldt arrangement vil blive afholdt.

Hun og Mercedes har lige afholdt dette arrangement:

JULE GB PÅ PUSSYGALORES MANDAG 10/12 18-20
af Candy Cane, lørdag klokken 18:53 in Sexevents 

Her kan det måske være nyttigt at tage nogle iagttagelser i betragtning, som vi alle kan have gjort os over tid, når vi følger lidt med i hvilke events der fra tid til anden tilbydes i Danmark?

Mig forekommer det, at de mere organiserede Klinik sexparties, og gangbang,s er i tilbagetog, mens de mere improviserede af slagsen, hvor det arrangeres sådan lidt mere semi professionelt vinder frem.

Klinik arrangementerne havde sin storheds tid over en årrække, hvor det helt særligt var Seduction Girls, og Pussy Galores som tog teten.

Typisk var det arrangementer over 4 timer med 3 - 4 piger, og til en pris som kunne variere mellem 2000 og 2600 kr, sådan som jeg har observeret det.
Den højeste pris indenfor de seneste år, og det forekommer mig at det er arrangementer, som klinikkerne efterhånden næsten har opgivet at afholde.

En anke fra mange gik på, at der ofte var sat et max på 18 - 20 deltagende mænd, til 3 - 4 piger i 4 timer.

Det var så også typisk unge top modeller som deltog, men alligevel kan det virke til, at der efterhånden ikke var nok betalingsvillige interesserede mænd til disse arrangementer, måske af den årsag at mange mænd mener/mente at 18 - 20 mænd er for mange til 4 timer med 3 - 4 piger, og med de naturlige pauser imellem sceancerne, som der skal være til sådan et arrangement.

De mere improviserede semi professionelle arrangementer, som er skudt op, har nok også haft sin indflydelse på, at efterspørgslen efter at deltage som mand, måske har flyttet sig fra fokus på klinik tilbud, til først nævnte arrangementer?

Måske føler mænd at de får mere for pengene til de mere improviserede arrangementer, end til de mere organiserede klinik arrangementer.

Måske fordi, at der nogle gange deltager færre mænd om den kvinde, eller de kvinder som medvirker, og til en pris som de finder mere attraktiv, end til klinik arrangementerne, og med bedre tid/mulighed for at komme, om jeg sådan må udtrykke mig til fadet, for den enkelte mandlige deltager.

Jeg vil ikke afvise, at årsagen delvist, også kan tænkes at kunne skyldes, at der tilbydes andre ydelser til de mere improviserede arrangementer, end til de mere organiserede klinik arrangementer.
I nogle tilfælde så som blow til manden uden kondom, måske komme i ansigt eller mund på kvinden.
Heldigvis er det den absolutte undtagelse at samleje vaginalt, og eller analt tilbydes uden kondom.

Her skal der ikke lyde nogen som helst opfordring, til at piger og klinikker overskrider nogen personlige grænser, for at imødekomme en eventuel efterspørgsel i markedet, jeg prøver bare at analysere på årsagssammenhænge.
Hellere intet arrangement, end et arrangement hvor pigerne overskrider egne grænser, for at tiltrække flere mænd, som de kan tjene flere penge på.

Men når man ser tilbud af unge top modeller, om arrangementer af 1 - 2 timers varighed med 1 -2 piger, og til en pris af mellem 2000 og 2600 kr, så tror jeg at der er klare årsager til det, når og hvis der ikke er nok mænd som vælger at deltage.
Særligt når der accepteres mellem 15 og 20 mandlige deltagere, hvis der kan tiltrækkes mange nok mænd. Des færre mænd som max antal til des færre piger af en varighed på kun 1 - 2 timer, des større er chancen nok for at piger kan tage en pris i det nævnte prisleje.

Som jeg ser det kan unge top modeller, som her Candy Cane, og hendes veninde Mercedes, til deres fælles jule gangbang på Pussy Galores mandag den 10/12, og for så vidt også mere modne modeller, hvor efterspørgslen er tilstede, vælge at skille sig ud ved at satse på 2 fra normen afvigende koncepter:

1. Smalt, eksklusivt og meget dyrt.

2. Bredt, folkeligt og til priser, hvor flere mænd kan være med.

Jeg skal ikke afvise at der er et marked for begge segmenter af kunder, sådan at den ene fokus ikke udelukker den anden fokus.
Sådan at forstå, at en veksling mellem pkt.1 og pkt.2 samlet set kan give pigerne den største omsætning over tid, end der er mulighed for, alene ved at satse, enten på pkt1. eller pkt2.
Men selvfølgelig er det vigtigste om pigerne har lyst, og hvad de har lyst til, og ikke hvad der er mest givtigt, hvis ikke de har lyst!

Hvis der er piger, der kunne have lyst til at tilbyde noget, som er dækkende for:

2. Bredt, folkeligt og til priser, hvor flere mænd kan være med.

Så vil jeg anbefale at de søger inspiration i dette tyske koncept:

Erlebniswohnung.com
http://erlebniswohnung.com/ 

Vil understrege at jeg hverken vil anbefale, eller at jeg ønsker at pigerne til et Erlebniswohnung lignende arrangement, kun tager de priser som vi kan deltage til i Berlin!

Men jeg vil foreslå at pigerne tilbyder et arrangement, over eksempelvis 8 timer, hvor der deltager 2- 4 piger.

Som til party hos Erlebniswohnung i Berlin, kan pigerne være på 1 - 2 piger af gangen i mellem 20 og 40 minutter, og med mellem 30 og 60 minutters pause imellem, hvor der ingen piger er på bolleplatformene.

I pauserne hygger man sig simpelthen sammen, smalltalker, spiser noget let, drikker en varm kop, eller et koldt glas. Gerne for eget vedkommende helt alkoholfrit, med et tilbud om nogle af de efterhånden mange gode alkoholfrie øl.
Men det er en smags/holdnings spørgsmål, om det skal være alkoholfrit eller ikke, jeg har ikke oplevet nogle berusede mænd på Erlebniswohnung.

På Erlebniswohnung er der både en stor fladskærm, som viser sport og nyheder, og aviser at fordrive tiden med i pauserne, samt en smagfuld buffet, og et tag selv køleskab til kolde drikkevarer, og en espressomaskine til kaffe og varmt vand til te.
Alt inkluderet i prisen, samt sex ad libitum :)

Knap så flot behøver det nok ikke at være til et arrangement i København, pigerne der prøver, er jo de første der gør det, dermed også de eneste, og derfor er de også uden den konkurrence, som der er i Berlin mellem mindst 2 identiske tilbud.

Erlebniswohnung var i en årrække beliggende på en adresse i Berlin, de er siden flyttet til nye, større og flottere lokaler.

På det første sted var pigerne meget sammen med mændene i pause loungen, hvor man spiste, drak og hyggede sig sammen.
Dette har ændret sig på det nye sted, hvor det mere er undtagelsen, end reglen at der er piger som gør mændene med selskab i pauserne.

Jeg tror at det vil tage kegler, hvis pigerne ikke helt fortrækker mellem at de sexer aktivt, til egne gemakker til et arrangement i København, sådan som de nu typisk gør det i Berlin.
Men at 1 eller 2 af pigerne, hyppigt gør mændene lidt med selskab i pauserne, hvor der ikke sexes.

Og til mændene!

Husk at nok kan I komme og gå til sådant et arrangement, som I ønsker, men der er ikke garanti for sex hvert minut under jeres ophold i klubben.
Det er derfor med at have god tid, være tilstede når det sker, og benytte muligheden for at deltage når pigerne er på.
Hvis man ikke gør det, er man selv ude om det, hvis man som mand ikke får fuld valuta for pengene, til et sådant arrangement.

I sagens natur er der i princippet ingen øvre grænse for, hvad et sådant arrangement kan koste, hvis fokus er:

1. Smalt, eksklusivt og meget dyrt.

Jo højere en pris pigerne kan få mænd til at betale, des færre deltagere skal der til for at gøre et arrangement til en god forretning, og så er begge parter glade, både pigerne og mændene, hvis det kan lade sig gøre.

Men hvis et arrangement skal kunne balancere, mellem at det ikke er så billigt, at det er for enhver mand med selv den laveste indkomst, og det at flest mulige interesserede mænd med en almindelig indtægt, skal kunne vælge at deltage.
Så tror jeg at et sådant arrangement skal ligge på en pris, af mellem 2000 og 3000 kr max.

Og til den pris er der ikke sat noget max for, hvor mange mænd der kan deltage. Der kan deltage alle de mænd, som stedet kan rumme, og som pigerne kan betjene, over 8, eller flere timer.
Der vil kunne opstå flaskehalse, hvor der ikke kan deltage flere mænd i en sceance med pigerne, men så må mændene vente til næste sceance efter endt pause.

Der består også den mulighed at pigerne kan vælge at holde en kortere pause, og gå på scenen en ekstra gang, hvis rykindet af mænd er til det, og pengene dermed også er hjemme til at gøre det.

Jeg tror faktisk, at det på sigt vil kunne blive en succes på ugentlig basis i København, til en pris på 1500 kr, som det er det på daglig basis hos Erlebniswohnung i Berlin, til knap 700 kr over 12,5 timer.

Men Rom blev ikke bygget på en dag, pigerne skal opleve os som seriøse når jeg/vi, foreslår noget for dem helt nyt, og i deres øjne nok også meget anderledes i sammenligning med, hvad de lige umiddelbart kan forestille sig.

Jeg tror derfor at et arrangement, som er økonomisk konkurrencedygtigt med, at vi mænd alternativt rejser til Berlin, for at deltage en hel dag hos Erlebniswohnung, kan udgøre et godt pejlemærke for hvilken pris, flertallet af mandlige interesserede kan og vil betale, for at deltage i et lignende arrangement i København, af en varighed på minimum 8 timer, i sammenligning med 12,5 timer i Berlin.

Udgiften til 2 dage i Berlin, med en dag på Erlebniswohnung, en overnatning, fly tur retur, og øvrigt forbrug ligger ofte på 2500 - 3000 kr.

Hvis 2 - 4 unge topmodeller, vil tilbyde os mænd et arrangement over minimum 8 timer, hvor der er piger i aktion ca halvdelen af tiden, og ikke alle pigerne hver gang.
Hvor der er pause mellem sceancerne i halvdelen af tiden, hvor mændene altså ikke kan sexe med pigerne, til en pris på 2500 kr, så tror jeg at der er et marked for det.

Jeg ved at der er piger, der vil læse dette med himmelvendte øjne, og dem får jeg aldrig overbevist, men hvis jeg kan så et frø af interesse hos bare nogle få piger, som kunne tænkes at overveje dette forslag, så er det værd at trætte andre, som jeg ved håber, at jeg var holdt op med at komme med alle dise afvigende forslag fra "Plejer" :)

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man kan simpelthen ikke være ‘på’ som pige i 8 timer. Og det er uanset om man har pause eller ikke pause. GB er fedt! Men det frække ryger altså lidt hvis man skal være fræk, på og tændt i så lang tid. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 23 minutter siden:

Man kan simpelthen ikke være ‘på’ som pige i 8 timer. Og det er uanset om man har pause eller ikke pause. GB er fedt! Men det frække ryger altså lidt hvis man skal være fræk, på og tændt i så lang tid. 

Sikke noget vrøvl Trine, det er derfor der er opfundet kokain og glide creme ;)

yeah ha og god weekend

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 26 minutter siden:

Hvis alle dine kolleger deler dette synspunkt Trine, så får vi mænd selvsagt ikke tilbuddet, men hvis nogle se muligheder i at lave et arrangement, som også tilgodeser din indvending, tror jeg nu godt at det kan lade sig gøre, sådan at alle hensyn tages i betragtning.

På Erlebniswohnung er det de færreste piger, som er i klubben fra den åbner til den lukker.

De fleste kommer på forskellige tidspunkter i løbet af dagen, og varigheden af deres ophold kan variere fra pige til pige.

Men pointen er, at konceptet holder med at der veksles i en passende cyklus, mellem at der sexes, og der pauseres.

Det tror jeg godt kan lade sig gøre med 2 - 4 piger over 8 timer, hvor der er mellem 1 og 3 piger til stede af gangen.

Men ja, for at det økonomisk skal holde vand for pigerne, så kræver det et vist flow af mænd i døren henover 8 timer.

Om det holder vand får komme an på et prøve arrangement, og måske flere prøve arrangementer?

Første og anden gang, vil måske give et utilfredsstillende økonomisk udkomme for pigerne, men hvis mændene oplever deres deltagelse som en succes, så vil de forhåbentlig sprede det glade budskab i forum på EG, i form af omtale og anmeldelser.

Hvilket i bedste fald vil kunne afstedkomme, at flere og flere mænd deltager fra gang til gang, hvis pigerne fortsætter med at tilbyde nye arrangementer.

Der består også den mulighed, at pigerne kan brande sig på at deltage, og opnå en afledt reklame, som kan gavne deres mere sædvanlige vagter, hvor det måske kan give flere gæster, at blive kendt som gangbang piger fra forum på EG.

Den bedste reklame er den som man ikke betaler for, men som andre give en gratis, herunder i forum på EG :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 14 minutter siden:

@Rejsenetværk Det er jo prøvet.

Jeg prøvede at lave noget lignende. Mon-Cherie prøvede. 

GB kulturen har ændret sig. 

Ja, hvis det bliver konklusionen, og alle er enig med dig, så får vi selvsagt ikke et sådant arrangement, som jeg foreslår.

Jeg nærer i grunden heller ikke nogen forventning, om at nogle vil forsøge, og bliver ikke det mindste overrasket hvis ingen vil.

Men så har jeg bare skrevet et indlæg, som alle piger kan vælge at ignorere, og så behøver den ikke at være længere.

Men det som Mon-Cherie prøvede, og tusind tak for det, det var et FKK lignende koncept, også efter tysk forbillede.

Til disse arrangementer betalte vi der deltog en entre på 300 kr, som man ikke gør, når man som mand går på bordel på vanlig vis.

Pigerne tog 800 kr for 30 standardminutter med standard ydelser, som var lidt lavere end prisen, når man går på bordel på vanlig vis.

Men man var sammen pige og mand for sig, bag lukket dør, som når man går på bordel på vanligvis.

Desværre oplevede pigerne ikke en tilstrækkelig tilslutning, hurtigt nok til at man ønskede at fortsætte, men man forsøgte, og det er alt ære værd.

Jeg ville ønske at det var blevet en succes, som holdt idag, for så ville jeg næsten droppe mine ture til Tyskland, til fordel for bussen til Rødovre, når der var et arrangement.

Tror nu at der stadig er mulighed for en succes for dette koncept, men måske var mændene ikke modne til at møde op til åbne arrangementer, med fri og offentlig adgang.

Måske kunne det afprøves igen, som en lukket medlemsklub, med tilmelding.

Men det som jeg her foreslår, er noget fundamentalt anderledes.

Det er gangbang, bare på en anden måde end man plejer at gøre det i Danmark.

I modsætning til FKK, så er gangbang kendt, også i Danmark gennem mange år, og det har bevist at det har et publikum, som ikke har noget imod at blive set af andre under deres besøg.

Og der er derfor allerede en målgruppe, som kunne tænkes at ville deltage i et Erlebniswohnung lignende arrangement.

Det store spørgsmål er om der er mange nok mænd, til at det kan give pigerne en tilfredsstillende omsætning, særligt den første gang?

Og ja, risikoen er at pigerne ikke vil prøve igen, hvis de skuffes økonomisk til det første arrangement.

Men der består også den mulighed, at pigerne kan vælge at satse smalt, eksklusivt og dyrt, for at opnå en høj omsætning på få mandlige deltagere.

Hvis de gør det, så håber jeg at de får succces med det, men så bliver det bare ikke et tilbud til hverken jeg selv, eller flertallet af interesserede mænd.

Det står pigerne frit for, om de vil prøve, de ikke vil, og hvis de vil, hvordan de vil gribe det an, og til hvilken pris :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 2 minutter siden:

Har hørt det tidligere... "Hvorfor vil pigeren ikke have sex til samme pris om i Tyskland"?

Helt som forventet, og det bliver nok ikke den eneste afsporing af det som jeg skriver, og jeg har ikke samme glød som tidligere.

Så for min skyld kan tråden godt blive skudt i sænk med det samme, men de der læser uden at kommentere kan gøre deres overvejelser, eller lade være.

Priser som i Tyskland, men går den så går den, hvis man kan få folk til nøjes med at læse ens falske påstande, uden at læse hvad jeg selv skriver  - gab siger jeg bare.

Rejsenetværk skrev, for 1 time siden:

Jeg tror faktisk, at det på sigt vil kunne blive en succes på ugentlig basis i København, til en pris på 1500 kr, som det er det på daglig basis hos Erlebniswohnung i Berlin, til knap 700 kr over 12,5 timer.

Men Rom blev ikke bygget på en dag, pigerne skal opleve os som seriøse når jeg/vi, foreslår noget for dem helt nyt, og i deres øjne nok også meget anderledes i sammenligning med, hvad de lige umiddelbart kan forestille sig.

Jeg tror derfor at et arrangement, som er økonomisk konkurrencedygtigt med, at vi mænd alternativt rejser til Berlin, for at deltage en hel dag hos Erlebniswohnung, kan udgøre et godt pejlemærke for hvilken pris, flertallet af mandlige interesserede kan og vil betale, for at deltage i et lignende arrangement i København, af en varighed på minimum 8 timer, i sammenligning med 12,5 timer i Berlin.

Udgiften til 2 dage i Berlin, med en dag på Erlebniswohnung, en overnatning, fly tur retur, og øvrigt forbrug ligger ofte på 2500 - 3000 kr.

Hvis 2 - 4 unge topmodeller, vil tilbyde os mænd et arrangement over minimum 8 timer, hvor der er piger i aktion ca halvdelen af tiden, og ikke alle pigerne hver gang.
Hvor der er pause mellem sceancerne i halvdelen af tiden, hvor mændene altså ikke kan sexe med pigerne, til en pris på 2500 kr, så tror jeg at der er et marked for det.

Men nu er det så længe siden jeg sidst har luftet tanken, og der kan være kommet nye læsere til siden, både kvinder og mænd :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan folk der ikke vil debattere emnet, men blot komme med stikpiller ikke bare holde sig uden for tråden? Synes det er synd for Rejse, at alle hans indlæg til debat på et debatforum skal skydes ned. 

Jeg har ingen inputs til emnet, da GB ikke siger mig noget. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, 1 time siden:

Helt som forventet, og det bliver nok ikke den eneste afsporing af det som jeg skriver, og jeg har ikke samme glød som tidligere.

Så for min skyld kan tråden godt blive skudt i sænk med det samme, men de der læser uden at kommentere kan gøre deres overvejelser, eller lade være.

Priser som i Tyskland, men går den så går den, hvis man kan få folk til nøjes med at læse ens falske påstande, uden at læse hvad jeg selv skriver  - gab siger jeg bare.

Men nu er det så længe siden jeg sidst har luftet tanken, og der kan være kommet nye læsere til siden, både kvinder og mænd :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Det var ikke ment som afsporing eller andet negativt. 

Det var bare en kommentar til hvad jeg fik ud af indlægget. 

Men det vil jeg da lade jer om at diskutere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 3 minutter siden:

Kan folk der ikke vil debattere emnet, men blot komme med stikpiller ikke bare holde sig uden for tråden? Synes det er synd for Rejse, at alle hans indlæg til debat på et debatforum skal skydes ned. 

Jeg har ingen inputs til emnet, da GB ikke siger mig noget. 

Tak Elprebsi

Men det vidste jeg på forhånd da jeg skrev indlægget, og så skulle jeg bare have ladet være, hvis ikke jeg kan tage det, men det kan jeg godt :)

Der er således intet nyt under solen, andet end at jeg ikke længere rutinemæssigt forfølger mine kæpheste, men nu blot en ret sjælden gang imellem rammes af en bacille, som jeg nok bare aldrig bliver helt kureret for :???:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 3 timer siden:

Tak Elprebsi

Men det vidste jeg på forhånd da jeg skrev indlægget, og så skulle jeg bare have ladet være, hvis ikke jeg kan tage det, men det kan jeg godt :)

Der er således intet nyt under solen, andet end at jeg ikke længere rutinemæssigt forfølger mine kæpheste, men nu blot en ret sjælden gang imellem rammes af en bacille, som jeg nok bare aldrig bliver helt kureret for :???:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Synes bare det er trist at man skal være vant til den slags. Det er jo for pokker et debatforum. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 2 minutter siden:

Synes bare det er trist at man skal være vant til den slags. Det er jo for pokker et debatforum. 

Det er moderligt pænt af dig at bekymre dig om mig, men det behøver du slet ikke sådan helt overordnet, men det er da rart at få din opbakning fra gang til gang.

Det her er vand ved siden af mit engagement på Hedomax.com i sin tid, og det er mit engagement også i mine kæpheste, i sammenligning med den gang.

De grønne er formentlig også mindre bebyrdet af henvendelser fra den forenede "Vi hader Rejsenetværk front", end tidligere, og det tror jeg egentlig at alle synes er helt udmærket.

Jeg læser langt mindre med, og jeg skriver langt mindre end jeg tidligere har gjort.

Nu har jeg mere fokus på de sjældne anmeldelser, jeg har anledning til at skrive, og en tråd som den om Thaicorner mfl klubber i Istedgade, brunch med Trine og i den dur.

Det får jeg i reglen goodwill for, før fik jeg meget mere badwill.

Den her tråd får såmænd også nok lov til at dø i glemsel, tidligere ville den allerede være blevet sablet ned af de første 20 indlæg ;)

Men en ting jeg stadig skal blive bedre til, det er ikke at gøre mig for morsom på andres bekostning, det er jeg før kommet til, desværre :(

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...