Hop til indhold
Tillerman

Sex uden kondom?

Recommended Posts

Dette er ikke en efterlysning eller en anmeldelse.

Jeg var sammen med en GP sidste år som jeg faldt godt i spænd med på aftenen. Det var min første (og eneste, hun rejste desværre fra DK kort efter og er ikke kommet tilbage siden) gang med hende, så det var ikke fordi vi kendte hinanden supergodt. Henimod slutningen sidder hun på mig mens vi nusser. Pludselig, uden varsel, vælger hun at tage mit ukondomerede lem op i sig og red mig i et par sekunder. Jeg blev en anelse forskrækket, da det jo er regel nummer ét for alle GPer (og kunder) at det gør man ikke, og hvis man gør, så skal man betale ekstra. Det stod også udtrykkeligt på hendes profil dengang at sex var kun med kondom, hvilket jo også er tilfældet for klart størstedelen af alle GPer. Jeg spurgte hende, hvad hun havde gang i og om hun gjorde sådan med andre kunder. Hun svarede lidt afværgende, at hun bare lige ville prøve det.

Mit spørgsmål går på: Hvad fanden havde hun egentlig gang i? Gjorde hun bare det med nogle kunder, eller kunne hun virkelig godt lide mig? Er der andre der har været ude for noget lignende? Og blev jeg egentlig ikke i lovens forstand voldtaget?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tillerman skrev, for 5 minutter siden:

Og blev jeg egentlig ikke i lovens forstand voldtaget?

 

Nej det gjorde du ikke - allerhøjest snydt...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tillerman skrev, for 4 minutter siden:

Dette er ikke en efterlysning eller en anmeldelse.

Jeg var sammen med en GP sidste år som jeg faldt godt i spænd med på aftenen. Det var min første (og eneste, hun rejste desværre fra DK kort efter og er ikke kommet tilbage siden) gang med hende, så det var ikke fordi vi kendte hinanden supergodt. Henimod slutningen sidder hun på mig mens vi nusser. Pludselig, uden varsel, vælger hun at tage mit ukondomerede lem op i sig og red mig i et par sekunder. Jeg blev en anelse forskrækket, da det jo er regel nummer ét for alle GPer (og kunder) at det gør man ikke, og hvis man gør, så skal man betale ekstra. Det stod også udtrykkeligt på hendes profil dengang at sex var kun med kondom, hvilket jo også er tilfældet for klart størstedelen af alle GPer. Jeg spurgte hende, hvad hun havde gang i og om hun gjorde sådan med andre kunder. Hun svarede lidt afværgende, at hun bare lige ville prøve det.

Mit spørgsmål går på: Hvad fanden havde hun egentlig gang i? Gjorde hun bare det med nogle kunder, eller kunne hun virkelig godt lide mig? Er der andre der har været ude for noget lignende? Og blev jeg egentlig ikke i lovens forstand voldtaget?

Du er nok ikke den eneste hun har gjort det med. Dermed ikke sagt hun gør det med alle.

Sommetider er man mere med i legen end andre. GP´er jo en slags mennesker ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Nej voldtaget vil jeg ikke kalde det,Højst udnyttet måske. Havde du inden modtaget fransk uden?

Muligvis har hun bare forsøgt sig med et gammel salgstrick,for at få dig til at føle dig som en slags "håndplukket gæst"

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 7 minutter siden:

Nej voldtaget vil jeg ikke kalde det,Højst udnyttet måske. Havde du inden modtaget fransk uden?

Muligvis har hun bare forsøgt sig med et gammel salgstrick,for at få dig til at føle dig som en slags "håndplukket gæst"

Enzo.

Det er sjovt, du siger det, for jeg kan faktisk huske at fransk også kun var med kondom, hvilket gjorde det hele endnu mere underligt.

Du har nok ret i, at det var et slags salgstrick. Sådan føltes det også på tidspunktet, selvom hun svor, hun ikke gjorde det med andre kunder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Tillerman skrev, for 21 minutter siden:

 Og blev jeg egentlig ikke i lovens forstand voldtaget?

Nej. Hvis hun ikke har udøvet vold, trussel om vold eller anden form for tvang, så er du ikke blevet voldtaget i lovens forstand.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tillerman skrev, for 23 minutter siden:

Mit spørgsmål går på: Hvad fanden havde hun egentlig gang i? Gjorde hun bare det med nogle kunder, eller kunne hun virkelig godt lide mig? Er der andre der har været ude for noget lignende? Og blev jeg egentlig ikke i lovens forstand voldtaget?

 

...Or she wanted to give you HIV. Go to the doctor and check if everything is OK! :-o

This is not normal behavior. Any adult who is responsible will not take up sex without protection.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sutteålen skrev, Lige nu:

Nej. Hvis hun ikke har udøvet vold, trussel om vold eller anden form for tvang, så er du ikke blevet voldtaget i lovens forstand.

Nu er det heller ikke fordi jeg følte mig voldtaget eller nogetsomhelst. Men teknisk set gav jeg jo ikke min accept. Hvis jeg havde gjort det på hende (eller en hvilkensomhelst kvinde, GP eller ej) uden aftale, så ville det vel være voldtægt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amazing Kimberly skrev, for 1 minut siden:

 

...Or she wanted to give you HIV. Go to the doctor and check if everything is OK! :-o

This is not normal behavior. Any adult who is responsible will not take up sex without protection.

That would be devious.. I hadn't even considered that. I did go to the doctor shortly after because I started dating someone and wanted to make sure my "GP career" hadn't left any sort of diseases, so I know I didn't have HIV or any other sort of STDs. But goddamn, that is a scary thought. Can you really get HIV in just a few seconds of unprotected sex? I thought bodily fluids had to be exchanged.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Tillerman skrev, for 1 minut siden:

Nu er det heller ikke fordi jeg følte mig voldtaget eller nogetsomhelst. Men teknisk set gav jeg jo ikke min accept. Hvis jeg havde gjort det på hende (eller en hvilkensomhelst kvinde, GP eller ej) uden aftale, så ville det vel være voldtægt?

I det du betaler hende for sex, så har du jo givet samtykke til samleje og dermed få svært ved at overbevise en dommer om at, du er blevet voldtaget. Nej, det ville heller ikke være voldtægt hvis du gjorde det samme. Medmindre du brugte vold, trusler eller tvang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tillerman skrev, for 3 minutter siden:

That would be devious.. I hadn't even considered that. I did go to the doctor shortly after because I started dating someone and wanted to make sure my "GP career" hadn't left any sort of diseases, so I know I didn't have HIV or any other sort of STDs. But goddamn, that is a scary thought. Can you really get HIV in just a few seconds of unprotected sex? I thought bodily fluids had to be exchanged.

HIV-virus inficerer celler med en CD4-receptor placeret på overfladen af Th-hjælperlymfocytter såvel som på overfladen af dendritiske celler, makrofager, monocytter, eosinofiler og mikroglialceller. Infektionen opstår ved seksuel kontakt, perinatal eller som følge af udsættelse for sekretioner eller væv, der indeholder virussen. Det smitsomme stof er blod, sæd, præ-ejakulering, vaginal udtømning, rektal sekretion, mælk og ikke-fikseret væv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Tillerman skrev, for 43 minutter siden:

Dette er ikke en efterlysning eller en anmeldelse.

Jeg var sammen med en GP sidste år som jeg faldt godt i spænd med på aftenen. Det var min første (og eneste, hun rejste desværre fra DK kort efter og er ikke kommet tilbage siden) gang med hende, så det var ikke fordi vi kendte hinanden supergodt. Henimod slutningen sidder hun på mig mens vi nusser. Pludselig, uden varsel, vælger hun at tage mit ukondomerede lem op i sig og red mig i et par sekunder. Jeg blev en anelse forskrækket, da det jo er regel nummer ét for alle GPer (og kunder) at det gør man ikke, og hvis man gør, så skal man betale ekstra. Det stod også udtrykkeligt på hendes profil dengang at sex var kun med kondom, hvilket jo også er tilfældet for klart størstedelen af alle GPer. Jeg spurgte hende, hvad hun havde gang i og om hun gjorde sådan med andre kunder. Hun svarede lidt afværgende, at hun bare lige ville prøve det.

Mit spørgsmål går på: Hvad fanden havde hun egentlig gang i? Gjorde hun bare det med nogle kunder, eller kunne hun virkelig godt lide mig? Er der andre der har været ude for noget lignende? Og blev jeg egentlig ikke i lovens forstand voldtaget?

Gad vide hvad man ville sige, hvis en mand havde listet kondomet af gjort tilsvarende ?

Jeg mindes, at da det var oppe var forargelsen stor, og folk talte om voldtægt. 

Når pigen åbent melder som hun gør i annoncen, at sexen hun tilbyder kun er sikker sex, så er det i min verden under al kritik at hun så pludselig gør, det hun gør.

Det samme gælder for de mænd der gør noget tilsvarende. 

Volstægt er det ikke, men kritisabelt er det, uanset om det er en GP eller en kunde der gør det.

Aftalen lød på sikker sex, så er både GP og kunden forpligtiget til at leve op til dette. Længere er den ikke for mig.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Det er vel i bund og grund “kun” aftalebrud, han burde få sine penge tilbage for der blev jo ikke leveret sikker sex...og ja hvis en mand (kunde) lavde det stunt, så........

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der har helt sikkert været rigtig god kemi imellem jer. Det der vil hun ikke gøre med hvem som helst. Måske glemte hun lige et øjeblik hvad hun havde gang i, tænkte sig ikke om. Det kan du sgu godt være stolt af det der. :wink:

Var det hende selv der stoppede igen og sad du bare og var handlingslammet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tillerman skrev, for 1 time siden:

Dette er ikke en efterlysning eller en anmeldelse.

Jeg var sammen med en GP sidste år som jeg faldt godt i spænd med på aftenen. Det var min første (og eneste, hun rejste desværre fra DK kort efter og er ikke kommet tilbage siden) gang med hende, så det var ikke fordi vi kendte hinanden supergodt. Henimod slutningen sidder hun på mig mens vi nusser. Pludselig, uden varsel, vælger hun at tage mit ukondomerede lem op i sig og red mig i et par sekunder. Jeg blev en anelse forskrækket, da det jo er regel nummer ét for alle GPer (og kunder) at det gør man ikke, og hvis man gør, så skal man betale ekstra. Det stod også udtrykkeligt på hendes profil dengang at sex var kun med kondom, hvilket jo også er tilfældet for klart størstedelen af alle GPer. Jeg spurgte hende, hvad hun havde gang i og om hun gjorde sådan med andre kunder. Hun svarede lidt afværgende, at hun bare lige ville prøve det.

Mit spørgsmål går på: Hvad fanden havde hun egentlig gang i? Gjorde hun bare det med nogle kunder, eller kunne hun virkelig godt lide mig? Er der andre der har været ude for noget lignende? Og blev jeg egentlig ikke i lovens forstand voldtaget?

Ok, så du har gået et år og spekuleret over årsagen.  Tja hvorfor mon hun gjorde det ?  mon ikke hun og i øvrigt mange andre mennesker foretrækker ubeskyttet sex, når de er blevet lidt små lun på hinanden, så mit bud er at hun er blevet grebet af stemningen, og følte sig små-forelsket i dig.  

Om det er normalt at GP´er dyrker ubeskyttet sex, hvis de reklamere med at alt sex også bj er med kondom ?  Nej, faktisk er det mit indtryk, at de går langt mere op i sikkerhed end befolkningen udenfor branchen.  Din oplevelse er et år gammel, du er blevet testet, og...… nok ikke så underligt endda, du var ikke blevet smittet med noget. 

Havde pigen været en du har mødt i en halvbrandert i byen, havde du nok ikke spekuleret så meget over smittefare, men pudsigt nok er det faktisk i den slags episoden at de fleste bliver smittet.  

Omkring den sidste del. Jeg kan tilslutte mig dem der skriver, at ved købesex benyttes kondom, med mindre parterne har aftalt andet.  Jeg ved godt, at man nogen gange ønske at "puste" tingene lidt op,  og bruge stærke ord, såsom voldtægt.  Nu bor vi så ikke i Sverige, hvor man skal have samtykke på et rimeligt deltaljeret niveau, så i den her situation kan man ikke bruge ordet voldtægt. Man kan føle sig seksuel krænket og det gangske fair.  Set i en generelt sammenhæng vil jeg lidt provokerende afslutte med "Mange mænd vil sikkert tænke, bare det var mig".  Hvorfor så det ?  Jeg tror aldrig jeg har kendt en GP, der måske ikke dagligt, men i hvert fald så, ganske hyppigt bliver spurgt om man ikke kan droppe kondomet.

Har jeg selv oplevet noget tilsvarende ? Næsten, dog men den forskel at handlingen skete så langsomt, at jeg havde mulighed for at afværge situationen.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 52 minutter siden:

Var det hende selv der stoppede igen og sad du bare og var handlingslammet?

Nu er det som sagt et godt stykke tid siden, men som jeg husker det, så blev jeg lidt paf og spurgte hvad hun havde gang i, mens hun vred sig ovenpå mig. Hun stoppede selv efter et par eller 5 sekunder, som jeg husker det. Det var også lige til allersidst, som en slags afslutning. Det skal også siges, at jeg ikke kunne (og aldrig har kunnet) ejakulere hos en GP, så selvom vi havde haft samleje et godt stykke tid, så har der allerhøjest været præ-sæd, og ikke deciderede sædrester. (selvom præ-sæd selvfølgelig godt kan være potent) Nu kommer jeg lige til at tænke over, at jeg i teorien kunne have gjort hende gravid, hvilket er endnu mere skræmmende end HIV-tanken.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tillerman skrev, for 36 minutter siden:

Nu er det som sagt et godt stykke tid siden, men som jeg husker det, så blev jeg lidt paf og spurgte hvad hun havde gang i, mens hun vred sig ovenpå mig. Hun stoppede selv efter et par eller 5 sekunder, som jeg husker det. Det var også lige til allersidst, som en slags afslutning. Det skal også siges, at jeg ikke kunne (og aldrig har kunnet) ejakulere hos en GP, så selvom vi havde haft samleje et godt stykke tid, så har der allerhøjest været præ-sæd, og ikke deciderede sædrester. (selvom præ-sæd selvfølgelig godt kan være potent) Nu kommer jeg lige til at tænke over, at jeg i teorien kunne have gjort hende gravid, hvilket er endnu mere skræmmende end HIV-tanken.

Nu har jeg fulgt tråden her siden dens start og hold da op du har mange skrupler. 

Nu har du endvidere dramatiske tanker om du oven i kunne ha’ gjort hende gravid 

slap nu af 

så vidt jeg kan læse mig igennem er du jo ikke inficeret med noget & døden nær heller ikke 

Vær nu glad for det 

Kan sagtens følge dig 

Det er såre simpelt bare ikke iorden 

 

 

 

 

 

Redigeret af Madame Illona

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Amazing Kimberly skrev, for 2 timer siden:

If the secretion from the woman's vagina, which can be HIV carrier = probability zero, then I recommend sex without a condom ;)

HIV smitte skal ind i blodbanerne for at smittet. Det kræver derfor rifter/sår på penis for at en mand bliver smittet når han har ubeskyttet sex med en smittet kvinde.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tillerman skrev, den 13/12/2018 at 22:23:

blev jeg egentlig ikke i lovens forstand voldtaget?

Det kunne man godt hævde. 

Tillerman skrev, den 13/12/2018 at 22:23:

Er der andre der har været ude for noget lignende?

Ja.

Tillerman skrev, den 13/12/2018 at 22:23:

Hvad fanden havde hun egentlig gang i

Det kan hun vel kun selv svare på, men måske en blanding mellem liderlighed, leg med grænser, symbolsk kommunikation til dig om sympati?
Eller hun er en hiv-smittet psykopat. Hvem ved?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...