Hop til indhold
Seductiongirls

Livet bag kulissen på udenlandsk sted!!

Recommended Posts

Der har været så meget snak om udenlandske steder og piger og vil nu give mit syn på hvorfor jeg trækker mig fuldstændig tilbage, ryster på hovedet og i bukserne og lige nu hiver efter vejret endnu engang for at takke over dette liv og land man er født i..

Min start i denne branche var som telefon pige for 12 år siden på jagtvej, nede i kælderen og dette viste sig at være mit livs både op og største nedtur.

Jeg skulle sidde telefon pige for 4-5 piger, der var tilknyttet stedet som var åben i døgndrift.. Mærk mine ord, når jeg siger Jesus fucking Christ!!!!!

Pigerne boede inde i bag rummet, der var ingen vinduer, madrasser på gulvet og der stank surt og ulækkert. Fatter ikke man har kunne byde mennesker dette her.

Spaen var faldet fra hinanden, slimet og tapet sammen flere gange, wcèt havde aldrig set dagens lys af rengøring. Køkkenet var 2 kogeplader på en plade ved bag trappen og et køleskab, de vist nok havde fået smidt i hovedet gratis. Gulvtæpperne kunne kravle af sig selv, store huller og sofaen var bunden røget ud af, så de havde sat kasser indenunder.

Det var min gamle chef, der skaffede mig derned, da han viste jeg havde hænderne skruet rigtigt på med hensyn til at kunne give stedet en kærlig hånd, være der for pigerne og samtidig ja, skide hul i janteloven, jeg er den fødte sælger ;)

Jeg mødte på første vagt og fik beskeden at jeg skulle arbejde mandag til søndag fra kl 10 til 24 hver dag, sagde med det samme, hov hov tror lige vi skal sætte hælen i her, så meget skal jeg slet ikke være her, dette er et bijob for mig, så jeg er her maks mandag til fredag fra kl 10 til 18. Det blev aftalen og jeg skaffede 2 tlf damer mere til at tage aften vagterne og til at kører weekender.

Jeg mødte de søde, kære og ikke hverken Dansk eller Engelsk talende piger (fandt jeg ud af ) Monique var en meget stor blond pige, hun havde både til gården og til gaden, intet problem, den type er der også gæster til.

Monique fik sin søster og hendes veninde til landet. Lad mig præsenterer jer. Simone, der var skeløjet og Jessica ,der havde tabt sin fortand på turen herovre.

Øhh ok, man er vel sælger, men syntes dog, der kom en del forhindringer for mig.. Ja ja sand i sahara, here i come.. Den sidste var Nicole, høj, slank, kort sort hår, pæn pige, men hun var så 100 % lesbisk.

Jeg har aldrig kedet mig så meget i hele mit liv, pigerne kunne ikke tale med mig, så er du vimmer, der blev gjort rent dagen lang til den helt store guldmedalje.

Jeg fik fat i min far, som kender alt til mit liv og er handymand, han fiksede lige den spa, så den blev pæn og brugbar, noget ejeren tydeligvis var iskolde overfor. Jeg købte noget billigt maling og sammen med min søster, fik vi gjort stedet rent og duftende og pigerne sad med glædeståre i øjnene.

En dag stod jeg i køkkenet og ville lave noget Dansk mad til pigerne, Nicole kom ud til mig og talte pludselig Engelsk, aldrig har jeg været så glad i hele mit liv, forestil jer at sidde 8 timer hver dag, 5 dage om ugen med 4 piger, du ikke kan kommunikerer med, kun håndtegn og ikke på den gode måde.

Men pointen her, hun kunne tale med mig, men ingen måtte vide det for det var et krav at de ikke kunne tale Engelsk, når de kom herover, for så kunne de ikke tale med mig og lade mig vide hvordan det helt præcis kørte og undskyld mit sprog, fy for satan..

Pigerne betalte 50 % til ejeren af deres indtjening, de betalte selv El-regningen, forplejning, Shampoo, toiletpapir, rengøringsmidler og ellers alt hvad vi kvinder nu bruger, både privat og på job, maden de spiste plus jeg skulle lønnes og sidst deres pas var taget fra dem, indtil de havde tjent 7000 kr ind til at betale deres billet hertil, tilbage til ejeren.

OMG pigerne nåede jo aldrig selv at få nogle penge i lommen, heller ikke på en god dag :(

Den gode tid jeg havde, var med Nicole som jeg kunne tale med, hun fortalte mig om sit liv derhjemme og vi fik et rigtig godt bånd til hinanden, de valgte på min fødselsdag, at købe en stor palme til mig som gave, jeg var rørt til tårer.

Disse piger, som virkelig var helt nede på bunden økonomisk, brugte penge på mig fordi jeg havde gjort alle disse ting på stedet. Det er et minde jeg har i mit hjerte resten af livet.

Vi lavede en masse fis med gæsterne, hvor de fik lov at klæde mig ud med paryk, tøj og klovne make up og så sagde jeg ellers hej til gæsterne sådan, hold op vi grinte i flere timer over det.

Der kom nogle for at sælge guld smykker og Nicole havde taget et stort armbånd og gemt i sofaen, for derefter at give det til mig som tak for alt. Det er sgu kærlighed.

Men en dag jeg mødte var Jessica og Simone stukket af om natten og tilbage sad Monique og Nicole, jeg nåede ikke at få særlig meget af vide af dem, inden ejeren kom bragende ind af døren og råbte og skældte ud, jeg forstod jo så ingenting, da det foregik på deres sprog. MEN en ting forstod jeg!!!! Da han tog en pistol op af lommen, vinkede Monique hen til sig, som rystede og græd som en i helvede og han puttede pistolen i munden på hende, tvang hende i knæ, mens han råbte og skreg og hvis øjne kunne dræbe, havde han ikke behøvet den pistol, der stod had i øjnene på ham. Jeg er normalt ikke typen, der bliver bange, men jeg sprang til side og tænkte fuck du holder din kæft nu ellers så slår han dig ihjel :cry:

Han vendte sig om, kiggede på mig, smilede og sagde hej, inden han gik igen.. What han var jo syg i hovedet, Nicole og Monique var skræmte for livet. Han havde krævet at Monique skulle betale for sin søster og hendes venindes billet plus sin egen. ialt 21000 kr skulle hun knalde ind. Pigen her blev valgt fra hver gang, det ville jo være umuligt for hende.

Jeg fik fat i min gamle chef, som havde fået skaffet mig dette job, jeg vidste slet ikke hvad jeg skulle gøre, andet end at de her piger skulle væk og det kunne koste mig mit liv.

Vi fik sat en mission igang min søster og jeg, mens vi passede vores telefon job. Vi fandt et andet sted med udenlandske piger, som kørte lidt på samme måde med de 50% i indtjening, men tilbød en fælles lejlighed til pigerne og ikke tog deres pas.

En nat bad jeg pigerne pakke alle deres ting og holde sig klar til kl 3 om natten, for så sov hele byen og ejeren. Jeg kørte derned med min søster i bilen og pigerne skyndte sig ud til os og vi kørte afsted med 180 kvm i timen, de sad begge og græd på bagsædet, var så bange for hvis han nu fulgte efter os eller fandt dem igen. Der fløj så mange tanker igennem hovedet..

Vi kørte til Frederikssundsvej og derfra havde ejeren af det andet sted ordnet transport direkte til Fyn.

Jeg skyndte mig at sige farvel til pigerne, Nicole krammede mig og ville ikke give slip, aldrig har jeg været så bange, vi alle græd og de takkede mig flere gange.

Jeg gav Nicole mit tlf nr og bad hende ringe, når hun var kommet til Fyn. Satte mig ind i bilen og kørte hjem, kunne hverken sove, gå, stå eller noget som helt, jeg var et nervevrag.

Nogle timer senere, ringede Nicole, de var kommet frem til stedet på Fyn, der var andre udenlandske piger og der var taget godt imod dem, det var en pæn, ren stor lejlighed og pigerne virkede glade og tilfredse.

Dagene efter mødte jeg op på klinikken, som var intet sket, ejeren kom ned og sagde at pigerne var væk, jeg stod med total poker ansigt og talte ham efter munden. Hvad, hvornår, hvordan, jamen hvad gør vi, er der ingen piger osv.. Jeg sagde til ham, jeg kan jo ikke sidde her uden piger, så er det bedst jeg kører hjem igen og så må du ringe, hvis du får nogle nye piger, jeg skiftede mit tlf nr og hørte heldigvis aldrig fra ham igen og jeg takker for at han aldrig fandt ud af det var mig, der stod bag det hele..

Men for mig, er jeg ikke et sekund i tvivl, jeg var med til at redde 2 pigers liv og næsten et år efter fik jeg en opringning, det var Nicole, hun havde fået mit nye tlf nr, af den anden ejere på Fyn, som kendte min gamle chef og hun græd af glæde, hun havde det godt, tjente gode penge til at hun kunne sende hjem til sin familie og hun havde købt en lejlighed til hendes kæreste og hende i sit hjemland nu og var nu klar til at sige farvel til branchen og starte et liv med kone, børn, villa og vovse :D

Jeg må tilstå, jeg har aldrig blevet så ramt i hjertet og er stolt af min handling.

Idag ville jeg aldrig sætte mine ben på udenlandske steder, ingen tvivl der findes steder, der tænker på pigerne, men denne her oplevelse har sat sine spor og jeg takker for at jeg stadig lever idag ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hold da op en historie!!!!! Jeg er helt rørt.

Hvor er det godt at der findes mennesker som dig!!!!!!

Du har helt ret i at der givet findes udenlandske steder, der er fornuftige og tager hånd om pigerne, men det er historier som den du lige har fortalt, der til stadighed vil gøre mig mistroisk.

Og det er nok de færeste udenlandske piger, der er så heldige at støde på en som dig med så stort et hjerte og så stort et mod!!!

Tusind tak for historien! Den er vigtig at fortælle.

Mange hilsner

fra den sexafhængige Hugo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Tusind tak for et godt indlæg. Det giver i hvert fald mig, som sexkøber, endnu mere at tænke over.

Man kan jo frygte det værste, når man træder ind på et bordel eller en klinik, og møder en smilende pige. Hvorfor er hun her? Hvad er baggrunden? Hvad sker der hvis hun siger nej?

Min fornemmelse er altid, at det er de fremmede piger, de som kommer til Danmark direkte til sexsalg, eller de som slæbes over grænsen fra Laos eller Cambodia til Thailand, Fra Vietnam til Kina eller til Cambodia, og lignende situationer, som er virkelig problematiske.

De ville næsten aldrig selv frivilligt vælge det miljø, hvor vi møder dem.

Det snes jeg at vi skal tænke over, hver gang vi møder en ny sexarbejder, specielt i et "nyt" miljø, som vi ikke kender.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er bare så frygtelig, sådan noget!!!

Nu ved jeg ikke om det er et enestående tilfælde. Hvis det ikke er, så er det noget der burde opprioteres ved politi/skat!!!!!

Altså pigens regnskab burde jo se lidt sjov ud

hvem er ham fyren/ bagmanden, der kommer med jævne mellemrum? burde han ikke tjekkes nærmere

politiet kan jo spore/aflytte telefon samtaler. De har udstyr, til at kunne aflytte hvad der bliver snakket om i klinikkerne m.m.

Hvis de stadig ikke mener de kan komme det til livs.

Så har jeg i en tidligere tråd foreslået registrering af alle købepiger. Simpelthen en form for licens (ikke noget man skal betale for, men så der er 100 % styr på, hvem der er i faget)

Evt kombineret med et specielt "kasseapparat" hvor omsætningen bliver registreret, hvor mændene så skal have en kvittering på køb af sex, når man forlader klinikken! Dette burde gøre det mere eller mindre umulig, at være bagmand og stjæle pigens pas og bruge hende som slave

Jeg fik lidt høvl for, at det var forkert at gøre, fordi købesex skulle have samme betingelser som alle andre brancher, hvor der ikke kræves denne form for dokumentation.

MEN PARDON, SYNES DÆLEME IKKE SÅDAN NOGET ER I ORDEN! OG BURDE BEKÆMPES MED ALLE MIDLER OG IKKE BARE NOGET MAN SNAKKER OM OVER EN KOP KAFFE. DET ER ALTSÅ MENNESKELIV VI SNAKKER OM

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej "Seductionsgirls".

Også stor ros herfra for et aldeles vedkommende og velskrevet indlæg om forfærdelig virkelighed. I dette tilfælde heldigvis med en nærmest lykkelig udgang.

Formodentlig, og især forhåbentlig, hører de vilkår, i/du beskriver til sjældenhederne i dag.

Desværre, og MEGET desværre, har jeg en, synes jeg selv, berettiget frygt for, at denne virkelighed, vel at mærke uden lykkelige udgange, vil blive reglen snarere end undtagelsen, hvis de politikere og den lobby, der er så bekymret for pigerne i en branche, de helt åbenlyst ikke aner en skid om, får held til at indføre et forbud mod sexkøb.

For mig at se, vil et sådant forbud betyde, at ingen "ordentlige" mennesker gider arbejde i en branche, hvor man skal gå og gemme sig for myndighederne.

Og det vil så give frit spil for gangstertyper, der udnytter, at kvinder i flere lande i Østeuropa, Asien og Afrika, som lever under kummerlige forhold og drømmer om en bedre fremtid for dem selv og deres børn.

For der vil jo fortsat være en efterspørgsel efter sexydelser, selvom en gruppe politisk korrekte studiner og pigespejdere skulle få held til at forbyde det.

Og ja så er jeg tilbage ved min kæphest: Lad os nu få den legalisering og normalisering af branchen, der vil betyde, at almindelige mennesker med god samvittighed kan købe og sælge de ydelser, de kan blive enige om, og at myndighederne så med lethed kan slå (hårdt!) ned på de mennesker, der ikke vil indordne sig under de legale vilkår.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Tak for at dele din historie med os, selv om det jo er forfærdeligt, at nogle piger ender under disse horrible og slavelignende forhold. Jeg kan undres over at nogle mennesker er i stand til at behandle andre sådan.

Det er dog opløftende at læse at disse piger trods alt kom videre og historien trods alt fik en tilnærmelsesvis lykkelig slutning. Men sådan nogle oplevelser vil unægtelig give ar for livet.

Der påhviler også kunderne et stort ansvar for at bruge sin sunde fornuft, og føle efter hvordan pigen reagerer i situationen.Men det kan jo også være svært, for pigerne er jo meget pressede til at hive så mange penge hjem som muligt, og ønsker/ tør ikke at jage "pengene" ud af døren.

Jeg har også utroligt svært ved at se hvordan et forbud mod sexkøb, skal komme de udsatte og udnyttede piger til gavn. Det vil unægteligt føre til at branchen bliver endnu mere lyssky, og gøre miljøet endnu hårdere.

Men omvendt har jeg heller ikke nogle illusioner om at forbuds-fløjen overhovedet er interesseret i at hjælpe disse stakkels udsatte skæbner - de er blot værktøjer, i kampen for det politisk korrekte moral-kodeks.

Når jeg læser denne beretning, kommer jeg uvægerligt til at tænke på Lucas Moodyson´s film "Lilja 4-ever".

Der er desværre mange sørgelige skæbner i den lyssky del af branchen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvem er Seduction girl egentlig???

De er blå som værende en klinik.... i klinikken arbejder der en del piger.

Men når de skriver herinde, står der altid JEG i indlæggene, altså som værende 1 person.

Er det forskellige piger der skriver herinde?

eller er der en af pigerne, der har tjansen?

telefondame?

bordelmutter?

Det der undrer mig lidt, er når man repræsenterer et firma, at man ikke skriver VI

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvem er Seduction girl egentlig???

De er blå som værende en klinik.... i klinikken arbejder der en del piger.

Men når de skriver herinde, står der altid JEG i indlæggene, altså som værende 1 person.

Er det forskellige piger der skriver herinde?

eller er der en af pigerne, der har tjansen?

telefondame?

bordelmutter?

Det der undrer mig lidt, er når man repræsenterer et firma, at man ikke skriver VI

Seductiongirls er en klinik, som du lige præcis kan se grundet værende blå.

Der er dette indlæg som står i JEG form eftersom det jo ikke er et indlæg der omhandler at hele Seductiongirls sad på denne udenlandske klinik, men mig/jeg som er historie fortælleren.

Der er en person der sidder bag denne profil og pigerne har jo så deres egen profiler herinde. Hvis pigerne skrev fra denne profil, ville de også underskrive den med navn.

Læs venligst indlæggende igen, for alle andre steder vi har kommenteret står der VI form..

Håber dine spørgsmål blev besvaret og god vind til dig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Seductiongirls er en klinik, som du lige præcis kan se grundet værende blå.

Der er dette indlæg som står i JEG form eftersom det jo ikke er et indlæg der omhandler at hele Seductiongirls sad på denne udenlandske klinik, men mig/jeg som er historie fortælleren.

Der er en person der sidder bag denne profil og pigerne har jo så deres egen profiler herinde. Hvis pigerne skrev fra denne profil, ville de også underskrive den med navn.

Læs venligst indlæggende igen, for alle andre steder vi har kommenteret står der VI form..

Håber dine spørgsmål blev besvaret og god vind til dig ;)

Ja for mig at se så synes jeg det er mærkeligt at i jeres annoncer omdaler pigerne i 2 og 3 person, det ville de jo nok ikke gøre hvis de selv præsenterede sig i annoncen.

I min verden lugter det langt væk af at en alfons/bordelmutter sidder og styrer stedet samt fabrikerer annoncerne.

Jeg ser ikke at Nikita Darling, som jeg opfatter som en veluddannet og velformulerende kvinde omtaler sig på den måde i sine annoncer.

Undskyld ND :roll: - men jeg måtte bruge dig som eksempel. :lol::lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Co-Admin

Ja for mig at se så synes jeg det er mærkeligt at i jeres annoncer omdaler pigerne i 2 og 3 person, det ville de jo nok ikke gøre hvis de selv præsenterede sig i annoncen.

I min verden lugter det langt væk af at en alfons/bordelmutter sidder og styrer stedet samt fabrikerer annoncerne.

Jeg ser ikke at Nikita Darling, som jeg opfatter som en veluddannet og velformulerende kvinde omtaler sig på den måde i sine annoncer.

Undskyld ND - men jeg måtte bruge dig som eksempel.

Jeg skal så hermed bekræfte autenciteten bag handlet Seductiongirls på EroGuide.dk.

Seductiongirls har på intet tidspunkt gjort noget, der strider mod reglerne herinde, så jeg er lidt uforstående overfor dit angreb på stedet.

Det er ganske almindeligt, at man annoncerer i 3. person. Det sker alle steder. At enkelte steder så vælger at gøre det på en anden måde, fint nok. Men jeg synes ikke at det er fair overfor hverken Seductiongirls eller Nikita D. at du bruger sidstnævnte som eksempel til efterfølgelse.

MVH

Co Admin :ugeek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja for mig at se så synes jeg det er mærkeligt at i jeres annoncer omdaler pigerne i 2 og 3 person, det ville de jo nok ikke gøre hvis de selv præsenterede sig i annoncen.

I min verden lugter det langt væk af at en alfons/bordelmutter sidder og styrer stedet samt fabrikerer annoncerne.

Jeg ser ikke at Nikita Darling, som jeg opfatter som en veluddannet og velformulerende kvinde omtaler sig på den måde i sine annoncer.

Undskyld ND :roll: - men jeg måtte bruge dig som eksempel. :lol::lol::lol:

Kære Big dick.

Nu skriver JEG i jeg form, da jeg syntes den der bliver ret personlig, når du tiltaler mig/stedet som værende Alfons!!!!!

Denne historie drejer sig hverken om klinikken, Seductiongirls eller Nikita Darling, men en fortælling, som JEG mener alle burde have oplyst.

Venligst opret et indlæg, hvis det går jer så meget på ellers så hold jer til denne historie og hvad den fortæller.

Det er da sjovt så hurtige i er til at få det hele på et andet sidespor.

Som der er skrevet et andet sted, så er alle pigerne oprettet herinde som en del af Seductiongirls team og pigerne vælger selv om de ønsker at deltage herinde, men indtil da er det vel ikke forbudt at slå deres sider op, om de så er står som 2 eller 3 person, så vidt JEG ved står der ingen steder herinde at det må man ikke..

Hold jer nu til emnet eller opret et hvor i kan få luft!!!

Tak :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Big Dick

Det indlæg er simpelthen under lavmålet :cry:

Seductiongirls er en over år veletableret klinik med danske piger, velrenommeret, respekteret og med en meget meget høj troværdighed.

Alfons og alfons, med den lov vi har her i landet, og de medlemmer af den nuværende regering der mest af alt ønsker det gjort kriminelt at købe sex, der kan du meget hurtigt i det eksisterende klima blive defineret som alfons - om så du bare tager telefonen og brygger kaffen :evil:

Hvor naiv tror du at vi selv forventes at være? Bare fordi, hvis mutter fabrikerer annoncerne, for det er nok såre udbredt på selv de mest velrenommerede klinikker.

Heri er der intet fordækt, ja det opfattes vel nærmest af mange piger som en service.

Lige præcis i denne forbindelse at tage Nikita Darling til indtægt, tror jeg at hun gerne ser sig frabedt - i et svar til mig skrev hun i forum at der er piger der ikke en gang ved hvad der står i beskrivelsen af dem.

Så det kan være at der er gode grunde til, når og hvis mutter styrer pigernes annonceprofiler. SG forklarer vel meget godt, hvornår det er klinikken der skriver og hvornår det er pigerne selv der gør det - bemærk her skrives der i klinikkens navn.

Pigerne har, læste jeg login, så de kan bruge deres nick her hvis de vil.

Seduction Girls er nok en af de sidste klinikker der er grund til at forestille sig hvem der kan stå bag. Såvidt jeg husker det har de været udsat for 2 påsatte brande, og driver nu deres bordel nr 3.

Dit indlæg harmer mig, og er jævnfør SG's historik i branchen på alle måder under lavmålet i en seriøs debat.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

tak for en rørerende historie.

det er godt der findes mennesker som dig, det var godt at hører at en af pigerne er blevet så etableret nu at hun kan komme ud af det.

der er en grund til at man ikke skal besøge udlandske klinikker, personligt holder jeg mig til danske steder

Del dette indlæg


Link til indlæg

der er en grund til at man ikke skal besøge udlandske klinikker, personligt holder jeg mig til danske steder

Jeg har indtil nu besøgt ca. 80 thaiklinikker, der har pigerne altid været i højt

humør og kan ikke forestille mig at der skulle være noget galt der.

Ofte er det dem der for mig i godt humør :)

Hvem siger at der ikke kan være problemer fordi at klinikken er dansk?

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Seductiongirls er en klinik, som du lige præcis kan se grundet værende blå.

Der er dette indlæg som står i JEG form eftersom det jo ikke er et indlæg der omhandler at hele Seductiongirls sad på denne udenlandske klinik, men mig/jeg som er historie fortælleren.

Der er en person der sidder bag denne profil og pigerne har jo så deres egen profiler herinde. Hvis pigerne skrev fra denne profil, ville de også underskrive den med navn.

Læs venligst indlæggende igen, for alle andre steder vi har kommenteret står der VI form..

Håber dine spørgsmål blev besvaret og god vind til dig ;)

Jeg beklager! det er rigtig, i bruger ellers VI form ;) og det var ikke for at køre din historie ud på sidespor, den er rigtig god! undrede mig bare over, hvem der stod bag en fælles profil.

Så hvad jeg forstår, er du en af pigerne, der har fået den ærefulde tjans, at stå for klinikkens profil :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen Seduction Girls.

Først og fremmest taler jeg næsten altid på egne vegne.

For det andet: Når jeg afviger lidt fra emnet og kommer ind på lovgivning for og imod sexbranchen i Danmark, så er det IKKE for på nogen måde at miskreditere historien, jeres klinik eller nogen af de piger, der arbejder der. Faktisk kender jeg jer slet ikke.

Derimod skyldes det, at historien sætter mange tanker i gang hos mig, og en af dem, som jeg selv synes er vigtig, er, hvordan man kan undgå, at nogen piger (eller drenge for den sags skyld) fremover kommer i sådan en grufuld situation, som de piger, historien handler om, havnede i.

Håber dette kan rette evt. misforståelser. Ellers skal i endelig bare spørge ind.

De bedste hilsner,

Heino.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest M54Årh.

Der har været så meget snak om udenlandske steder og piger og vil nu give mit syn på hvorfor jeg trækker mig fuldstændig tilbage, ryster på hovedet og i bukserne og lige nu hiver efter vejret endnu engang for at takke over dette liv og land man er født i..

Min start i denne branche var som telefon pige for 12 år siden på jagtvej, nede i kælderen og dette viste sig at være mit livs både op og største nedtur.

Jeg skulle sidde telefon pige for 4-5 piger, der var tilknyttet stedet som var åben i døgndrift.. Mærk mine ord, når jeg siger Jesus fucking Christ!!!!!

Pigerne boede inde i bag rummet, der var ingen vinduer, madrasser på gulvet og der stank surt og ulækkert. Fatter ikke man har kunne byde mennesker dette her.

Spaen var faldet fra hinanden, slimet og tapet sammen flere gange, wcèt havde aldrig set dagens lys af rengøring. Køkkenet var 2 kogeplader på en plade ved bag trappen og et køleskab, de vist nok havde fået smidt i hovedet gratis. Gulvtæpperne kunne kravle af sig selv, store huller og sofaen var bunden røget ud af, så de havde sat kasser indenunder.

Det var min gamle chef, der skaffede mig derned, da han viste jeg havde hænderne skruet rigtigt på med hensyn til at kunne give stedet en kærlig hånd, være der for pigerne og samtidig ja, skide hul i janteloven, jeg er den fødte sælger ;)

Jeg mødte på første vagt og fik beskeden at jeg skulle arbejde mandag til søndag fra kl 10 til 24 hver dag, sagde med det samme, hov hov tror lige vi skal sætte hælen i her, så meget skal jeg slet ikke være her, dette er et bijob for mig, så jeg er her maks mandag til fredag fra kl 10 til 18. Det blev aftalen og jeg skaffede 2 tlf damer mere til at tage aften vagterne og til at kører weekender.

Jeg mødte de søde, kære og ikke hverken Dansk eller Engelsk talende piger (fandt jeg ud af ) Monique var en meget stor blond pige, hun havde både til gården og til gaden, intet problem, den type er der også gæster til.

Monique fik sin søster og hendes veninde til landet. Lad mig præsenterer jer. Simone, der var skeløjet og Jessica ,der havde tabt sin fortand på turen herovre.

Øhh ok, man er vel sælger, men syntes dog, der kom en del forhindringer for mig.. Ja ja sand i sahara, here i come.. Den sidste var Nicole, høj, slank, kort sort hår, pæn pige, men hun var så 100 % lesbisk.

Jeg har aldrig kedet mig så meget i hele mit liv, pigerne kunne ikke tale med mig, så er du vimmer, der blev gjort rent dagen lang til den helt store guldmedalje.

Jeg fik fat i min far, som kender alt til mit liv og er handymand, han fiksede lige den spa, så den blev pæn og brugbar, noget ejeren tydeligvis var iskolde overfor. Jeg købte noget billigt maling og sammen med min søster, fik vi gjort stedet rent og duftende og pigerne sad med glædeståre i øjnene.

En dag stod jeg i køkkenet og ville lave noget Dansk mad til pigerne, Nicole kom ud til mig og talte pludselig Engelsk, aldrig har jeg været så glad i hele mit liv, forestil jer at sidde 8 timer hver dag, 5 dage om ugen med 4 piger, du ikke kan kommunikerer med, kun håndtegn og ikke på den gode måde.

Men pointen her, hun kunne tale med mig, men ingen måtte vide det for det var et krav at de ikke kunne tale Engelsk, når de kom herover, for så kunne de ikke tale med mig og lade mig vide hvordan det helt præcis kørte og undskyld mit sprog, fy for satan..

Pigerne betalte 50 % til ejeren af deres indtjening, de betalte selv El-regningen, forplejning, Shampoo, toiletpapir, rengøringsmidler og ellers alt hvad vi kvinder nu bruger, både privat og på job, maden de spiste plus jeg skulle lønnes og sidst deres pas var taget fra dem, indtil de havde tjent 7000 kr ind til at betale deres billet hertil, tilbage til ejeren.

OMG pigerne nåede jo aldrig selv at få nogle penge i lommen, heller ikke på en god dag :(

Den gode tid jeg havde, var med Nicole som jeg kunne tale med, hun fortalte mig om sit liv derhjemme og vi fik et rigtig godt bånd til hinanden, de valgte på min fødselsdag, at købe en stor palme til mig som gave, jeg var rørt til tårer.

Disse piger, som virkelig var helt nede på bunden økonomisk, brugte penge på mig fordi jeg havde gjort alle disse ting på stedet. Det er et minde jeg har i mit hjerte resten af livet.

Vi lavede en masse fis med gæsterne, hvor de fik lov at klæde mig ud med paryk, tøj og klovne make up og så sagde jeg ellers hej til gæsterne sådan, hold op vi grinte i flere timer over det.

Der kom nogle for at sælge guld smykker og Nicole havde taget et stort armbånd og gemt i sofaen, for derefter at give det til mig som tak for alt. Det er sgu kærlighed.

Men en dag jeg mødte var Jessica og Simone stukket af om natten og tilbage sad Monique og Nicole, jeg nåede ikke at få særlig meget af vide af dem, inden ejeren kom bragende ind af døren og råbte og skældte ud, jeg forstod jo så ingenting, da det foregik på deres sprog. MEN en ting forstod jeg!!!! Da han tog en pistol op af lommen, vinkede Monique hen til sig, som rystede og græd som en i helvede og han puttede pistolen i munden på hende, tvang hende i knæ, mens han råbte og skreg og hvis øjne kunne dræbe, havde han ikke behøvet den pistol, der stod had i øjnene på ham. Jeg er normalt ikke typen, der bliver bange, men jeg sprang til side og tænkte fuck du holder din kæft nu ellers så slår han dig ihjel :cry:

Han vendte sig om, kiggede på mig, smilede og sagde hej, inden han gik igen.. What han var jo syg i hovedet, Nicole og Monique var skræmte for livet. Han havde krævet at Monique skulle betale for sin søster og hendes venindes billet plus sin egen. ialt 21000 kr skulle hun knalde ind. Pigen her blev valgt fra hver gang, det ville jo være umuligt for hende.

Jeg fik fat i min gamle chef, som havde fået skaffet mig dette job, jeg vidste slet ikke hvad jeg skulle gøre, andet end at de her piger skulle væk og det kunne koste mig mit liv.

Vi fik sat en mission igang min søster og jeg, mens vi passede vores telefon job. Vi fandt et andet sted med udenlandske piger, som kørte lidt på samme måde med de 50% i indtjening, men tilbød en fælles lejlighed til pigerne og ikke tog deres pas.

En nat bad jeg pigerne pakke alle deres ting og holde sig klar til kl 3 om natten, for så sov hele byen og ejeren. Jeg kørte derned med min søster i bilen og pigerne skyndte sig ud til os og vi kørte afsted med 180 kvm i timen, de sad begge og græd på bagsædet, var så bange for hvis han nu fulgte efter os eller fandt dem igen. Der fløj så mange tanker igennem hovedet..

Vi kørte til Frederikssundsvej og derfra havde ejeren af det andet sted ordnet transport direkte til Fyn.

Jeg skyndte mig at sige farvel til pigerne, Nicole krammede mig og ville ikke give slip, aldrig har jeg været så bange, vi alle græd og de takkede mig flere gange.

Jeg gav Nicole mit tlf nr og bad hende ringe, når hun var kommet til Fyn. Satte mig ind i bilen og kørte hjem, kunne hverken sove, gå, stå eller noget som helt, jeg var et nervevrag.

Nogle timer senere, ringede Nicole, de var kommet frem til stedet på Fyn, der var andre udenlandske piger og der var taget godt imod dem, det var en pæn, ren stor lejlighed og pigerne virkede glade og tilfredse.

Dagene efter mødte jeg op på klinikken, som var intet sket, ejeren kom ned og sagde at pigerne var væk, jeg stod med total poker ansigt og talte ham efter munden. Hvad, hvornår, hvordan, jamen hvad gør vi, er der ingen piger osv.. Jeg sagde til ham, jeg kan jo ikke sidde her uden piger, så er det bedst jeg kører hjem igen og så må du ringe, hvis du får nogle nye piger, jeg skiftede mit tlf nr og hørte heldigvis aldrig fra ham igen og jeg takker for at han aldrig fandt ud af det var mig, der stod bag det hele..

Men for mig, er jeg ikke et sekund i tvivl, jeg var med til at redde 2 pigers liv og næsten et år efter fik jeg en opringning, det var Nicole, hun havde fået mit nye tlf nr, af den anden ejere på Fyn, som kendte min gamle chef og hun græd af glæde, hun havde det godt, tjente gode penge til at hun kunne sende hjem til sin familie og hun havde købt en lejlighed til hendes kæreste og hende i sit hjemland nu og var nu klar til at sige farvel til branchen og starte et liv med kone, børn, villa og vovse :D

Jeg må tilstå, jeg har aldrig blevet så ramt i hjertet og er stolt af min handling.

Idag ville jeg aldrig sætte mine ben på udenlandske steder, ingen tvivl der findes steder, der tænker på pigerne, men denne her oplevelse har sat sine spor og jeg takker for at jeg stadig lever idag ;)

Rystende læsning!

Stor respekt til Seduction Girls

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak SG for at give os indsigt i en verden som vi normal ikke kender til i detaljer.

Vi har alle hørt om menneskehandel, men har aldrig komme så tæt på virkeligheden som i denne historie.

Du har gjort en heltinde-gerning ved at hjælpe pigerne og sat dit eget liv på spil.

Kæmpe respekt for dette!

Men hvordan kan vi i fællesskab og som samfund hjælpe pigerne ?

Jeg tror ikke på at vi hjælper pigerne ved at boykotte de udenlandske steder. De penge som pigerne eller deres familie skylder til bagmændene skal stadig (jeg låner lige dit udtryk)"knaldes" ind. Hvis pigerne ikke tjener nok fordi vi boykotter dem, bliver det endnu værre for pigerne, bagmændene lader da ikke pigerne i fred fordi vi boykotter dem.

Om politiet så fanger alle bagmændene herhjemme løser heller ikke problemet, der er flere bagmændene i deres hjemland, som truer pigernes familie...pigerne kan ikke slippe væk så nemt, før de er gældsfrie.

Problemet ligger i deres hjemland. Så længe der er fattigdom, vil der være menneskehandel,

Sad but true :(

Jeg kan kun opfordre jer til at være søde imod pigerne og gøre livet lidt lettere for pigerne hvis I skal besøge dem. Jeg har mødt enkelte sørgelige skæbner på mine rejser.

Jeg ville ønske jeg kunne hjælpe, men jeg sad magtesløs med en grædende pige i favnet, ikke fordi jeg har gjort hende fortræd tværtimod. Jeg var respektfuld og kærlig mod hende og det var åbenbart for meget for hende, hun græd fordi hun har haft nogle dårlige oplevelser forinden. :( Det endte med at jeg prøvede at trøste hende, hun savnede sin familie. Hun sagde undskyld og var ked af det...

Her er nogle sørgelige klip som illustrere problemstillingen.

http://www.youtube.com/watch?v=JpOJezIcy78

http://www.youtube.com/watch?v=uZhu2mmu ... =endscreen

Hilsen

Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne det tænkes at udgøre nogen som helst modvægt til disse forfærdelige forhold i dele af branchen, hvis de toneangivende klinikker med danske piger gik sammen om en pulje for udenlandske piger hvor de kunne få enkelte vagter sammen med danske kolleger?

Og ville der mon være danske kunder til de udenlandske piger, hvis prisen for sex med dem er den samme som med danske piger, og de var forpligtiget af stedets politikker for sikker sex på lige fod med deres danske kolleger?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak fordi du valgte at dele denne historie med os. Og ja, som så mange andre får det bestemt tankerne i gang.

Der er heldigvis en del som dig derude, der på nogle måder agere skytsengel for de udsatte piger.

Personligt har jeg aldrig besøgt klinik, da jeg er til escort og nyder at få en dejlig kvinde i mit hjem :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

først til sg, jeg har hørt om lignende forhold hos andre udenlandske piger, så jeg synes, at det er godt, at du fortæller historien.

Min allerførste tlfdame, hos det gamle vipbabes på Borups Alle, havde også prøvet at være tlfdame hos udenlandske piger, boligforholdene ligner meget, det du beskriver. Der manglede lys, så hun spurgte, om der kunne tages penge ud til en simpel lampe, joh, men det skulle tages fra pigerne selv...der var en teenage pige på 17 fra østeuropa, og græd hver gang en gæst ville have hende, så hun begyndte på stoffer.

Når det så er skrevet, så husk, at de her forhold IKKE eksisterer på de etablerede danske kliniker, forholdene er så gode som de kan være, men naturligvis er tingene aldrig perfekte, man kan jo ikke tilfredsstille 10-25 piger på én gang.

Derudover, synes jeg, at når en person fra en klinik vælger at skrive denne historie, så lad dog være med at sætte det hele i miskredit fordi at sg vælger tilfældigvis at bruge ordet JEG, det er underordnet, hvem det er, en pige eller tlfdame...historien skulle fortælles...

mvh

c

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...