Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/266038 besøgte dette par i går efter nogle sms'er og et hurtigt opkald tog jeg turen til Billund, det skulle jeg ikke fortryde kom ind hilste kort på manden i huset fik ordnet det økonomiske og derefter vist ind til fruen som lagde blindfolded og nøgen på sengen hvad vi lavede skal jeg lade være usagt men var en god oplevelse og jeg kommer helt sikkert igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
pebber skrev, for 9 minutter siden:

hvad vi lavede skal jeg lade være usagt 

 

Øhhh nå - men hvorfor oprettede du så tråden?? :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
pebber skrev, for 6 minutter siden:

For at lave en anmeldelse og du behøver vel ikke detaljer 

ikke meget anmeldelse i det indlæg.....kan heller ikke forstå hvorfor det er oprettet....

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 3 minutter siden:

ikke meget anmeldelse i det indlæg.....kan heller ikke forstå hvorfor det er oprettet....

Syntes da det siger noget om oplevelsen at jeg vil komme igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fint at du er tilfreds, men det er da ønskeligt at du skriver lidt mere. Hvis alle skrev så kortfattet så ville der ikke være meget ved at læse med herinde

Del dette indlæg


Link til indlæg
pebber skrev, for 4 timer siden:

Syntes da det siger noget om oplevelsen at jeg vil komme igen 

Overhovedet ikke! Det siger bare at DU tilsyneladende havde en god oplevelse, men intet om hvorfor? Og dermed nærmest værdiløs

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 3 timer siden:

Overhovedet ikke! Det siger bare at DU tilsyneladende havde en god oplevelse, men intet om hvorfor? Og dermed nærmest værdiløs

Hvor skrev jeg tilsyneladende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været hos dem, men kun til blow. Som hun er rigtig god til. Hendes mand var tilstede i mens.

Vi har aftalt at jeg skal komme forbi igen hvor jeg skal kneppe hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været forbi (lørdag) fik først blow af hende mens jeg fik en snak med hendes mand om swingerklubber ;-) bagefter fik hun den først bagfra og i missionær. Sluttede med at komme på hendes bryster. Frækt for 700 kr uden ur og stress

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare fordi pebber ikke kommer med slibrige detaljer om selve akten, så fortæller han at han har haft en god oplevelse.. :D  Så han får stadig et plus herfra :) 

Lidt er bedre end intet.... Så bliv endelig ved med at anmelde pebber. Der er ikke så mange anmeldelser på Eroguide mere fordi der ALTID skal være nogle der sætter spørgsmål eller bare er..... ja bitterfisser og negative hulemænd!  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
John41 skrev, for 1 time siden:

Bare fordi pebber ikke kommer med slibrige detaljer om selve akten, så fortæller han at han har haft en god oplevelse.. :D  Så han får stadig et plus herfra :) 

Lidt er bedre end intet.... Så bliv endelig ved med at anmelde pebber. Der er ikke så mange anmeldelser på Eroguide mere fordi der ALTID skal være nogle der sætter spørgsmål eller bare er..... ja bitterfisser og negative hulemænd!  ;)

Jeg tror ikke helt du har forstået det, det er ikke et spørgsmål om at komme med slibrig detaljer, det drejer sig om at lave en troværdig anmeldelse, hvad enten den er kort eller lang. Dette site får rigtig mange utroværdige anmeldelser af pigerne selv, bagmænd, betalte kunder osv der kun har til formål at reklamere. Så nej er ikke enig i lidt er bedre end intet.

p.s. Er ikke hulemand ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ratata skrev, den 13.12.2018 at 09:39:

 

Øhhh nå - men hvorfor oprettede du så tråden?? :rolleyes:

ja hvorfor det når du ikke vil fortælle noget legede m med eller  ?? siden det er et par vil godt vide

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...