Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Kinky Camilla
MrX skrev, for 12 timer siden:

Oplevelser er selvfølgelig individuelle og subjektive og dem skal man da ha' lov at ha'! Når det er sagt finder jeg anmeldelsen en smule rigid, især pga de manglende eksempler under de store ord. 

Mine egne oplevelser med KC er nærmest stik modsat ( også i lørdags:biggrin:) God service, fx spørger til tøj og sko/støvlevalg. " er der noget du fortrækker?" Super imødekommen med smil og knus, samt snik-snak før og efter. For mig en sand stjerne ud over det sædvanlige.

Iøvrigt mener jeg det er super large af KC at invitere anmelderen til at skrive hende pb om problemet.

Vil iøvrigt anbefale KC at stoppe diskussionen i det offentlige forum og måske nøjes med at skrive: "øv så ses vi nok ikke igen, skriv evt en pb" - jeg ved det er svært når man er ramt på sin faglige stolthed.

Trods anmeldelsen er det ret sikkert at jeg kommer igen når tiden og geografien passer. En skøn kvinde hende @Kinky Camilla

Tak @MrX sødt af dig og nejer også for dig med en pind mellem mine røde læber ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
BTL skrev, for 2 timer siden:

Jeg står også helt uforstående over indlægget. Jeg har aldrig oplevet andet end imødekommenhed og indlevelse fra Camillas side, så der må være tale om en kikser. Selv ser jeg altid frem til at besøge Camilla, og jeg oplever hver gang, at hun også får noget ud af vores sengehygge. 

Kæreste @BTL tusinde hjertelig❤️Tak for varme ord. Nyder hver eneste gang vores intime stunder :xkys og dejlig dag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke let at forstå, hvad der er gået galt mellem jer. 
Jeg har besøgt hende for et par år siden. Hun er indlevende, nærværende og fokuseret på at give en god oplevelse.
Hvorfor ikke snakke med hende om det, da du besøgte hende? Eller skrive en PM til hende for at finde ud af hvad der gik galt? Hun snakker dansk og er let at få kontakt med.

Der findes kvinder, som kun tænker på at få det overstået. Er helt fraværende med tankerne et helt andet sted. Drømmer om rigdom på kort tid og forsvinde igen. Det er ikke Kinky Camilla.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Henrik N skrev, for 51 minutter siden:

Det er ikke let at forstå, hvad der er gået galt mellem jer. 
Jeg har besøgt hende for et par år siden. Hun er indlevende, nærværende og fokuseret på at give en god oplevelse.
Hvorfor ikke snakke med hende om det, da du besøgte hende? Eller skrive en PM til hende for at finde ud af hvad der gik galt? Hun snakker dansk og er let at få kontakt med.

Der findes kvinder, som kun tænker på at få det overstået. Er helt fraværende med tankerne et helt andet sted. Drømmer om rigdom på kort tid og forsvinde igen. Det er ikke Kinky Camilla.

@Henrik N du gør mig glad til go natsøvn :) jeg takker og sender smil og julekys:xhåber snart vi ses. Natknuser 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Henrik N skrev, for 8 timer siden:

Det er ikke let at forstå, hvad der er gået galt mellem jer. 
Jeg har besøgt hende for et par år siden. Hun er indlevende, nærværende og fokuseret på at give en god oplevelse.
Hvorfor ikke snakke med hende om det, da du besøgte hende? Eller skrive en PM til hende for at finde ud af hvad der gik galt? Hun snakker dansk og er let at få kontakt med.

Der findes kvinder, som kun tænker på at få det overstået. Er helt fraværende med tankerne et helt andet sted. Drømmer om rigdom på kort tid og forsvinde igen. Det er ikke Kinky Camilla.

Undre mig nu over hvorfor trådstarteren ikke kommentere i denne tråd. Personen var forbi siden for 21 timer siden. 

Havde personen valgt at sende en besked til kinky Camilla i første hug end at lave denne tråd, havde personen jo ikke fået den fornøjelse af at svine pigen til offentligt. 

Når jeg skriver ( personen) er det fordi at det lige så let kan være en konkurrent end en gæst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Frodige Ida skrev, for 1 time siden:

Undre mig nu over hvorfor trådstarteren ikke kommentere i denne tråd. Personen var forbi siden for 21 timer siden. 

Havde personen valgt at sende en besked til kinky Camilla i første hug end at lave denne tråd, havde personen jo ikke fået den fornøjelse af at svine pigen til offentligt. 

Når jeg skriver ( personen) er det fordi at det lige så let kan være en konkurrent end en gæst. 

@Frodige Ida li min tanke også. Og udfra det perspektiv er sandsynligheden rimelig begrundet. Go dag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Kinky Camilla skrev, for 4 timer siden:

@Frodige Ida li min tanke også. Og udfra det perspektiv er sandsynligheden rimelig begrundet. Tænker at denne tråd nu er godt parkeret med positivitet og hønen/hanen har fået vinger og er fløjet

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Kinky Camilla skrev, 1 time siden:

 

Det vil generelt sige at dem som ikke snakker med dit næb, de får strikken....jojo det kan man jo så forholde sig til.

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, den 11.12.2018 at 16:54:

Nej, det kan det ikke, der er jo intet konkret. For det kan jo være manglende kemi, det kan også være, at anmelder har glemt, at fortælle hvad han ønskede.

ja der skal jo være kemi man skal jo tænde på hinaden hun var måske ikke KINKY  udstråling dress m,m

Del dette indlæg


Link til indlæg
grå skrev, for 21 timer siden:

ja der skal jo være kemi man skal jo tænde på hinaden hun var måske ikke KINKY  udstråling dress m,m

Opslaget er fra sidste år :wacko:

Men @Kinky Camilla er stadigt pisse fræk <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...