Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Hermed min første anmeldelse. 

Jeg har gennem flere år besøgt søde, imødekommende og sexede piger i denne branche. 

I lørdags besøgte jeg Kinky Camilla i Vejle. Beklager. Det er en pengemaskine og langt fra hvad hun selv ligger op til. 

Så drop hende. Der er hverken service, imødekommenhed eller lignede. Jeg følte mig nærmest til besvær. 

God jul alle. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Frækvirilfyr skrev, for 2 timer siden:

Hej

Hermed min første anmeldelse. 

Jeg har gennem flere år besøgt søde, imødekommende og sexede piger i denne branche. 

I lørdags besøgte jeg Kinky Camilla i Vejle. Beklager. Det er en pengemaskine og langt fra hvad hun selv ligger op til. 

Så drop hende. Der er hverken service, imødekommenhed eller lignede. Jeg følte mig nærmest til besvær. 

God jul alle. 

Hej @Frækvirilfyr øhhhh jeg noget forvirret nu..... jeg er aldrig som aldrig blevet beskyldt for ovenstående. Jeg er ganske overrumplet og yderst ked af denne udmelding. Hvis du (og beklager meget, ved ik hvem du er sorry) vil du så ik venligst sende mig en pb og forklare mig hvad der har skuffet dig. Mit serviceniveau er altid højt og mere til og ingen er til besvær med mindre nogen gør mig fortræd mm. Syntes vi ska afklare den imellem os og få rettet misforståelsen. Men aner ik hva der sket. Undskyld

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frækvirilfyr skrev, for 2 timer siden:

Hej

Hermed min første anmeldelse. 

Jeg har gennem flere år besøgt søde, imødekommende og sexede piger i denne branche. 

I lørdags besøgte jeg Kinky Camilla i Vejle. Beklager. Det er en pengemaskine og langt fra hvad hun selv ligger op til. 

Så drop hende. Der er hverken service, imødekommenhed eller lignede. Jeg følte mig nærmest til besvær. 

God jul alle. 

Forstår ikke, hvad der er gået galt, har altid haft gode oplevelser hos  Kinky Camilla

Nu er det jo et meget kort skriv, du har lavet, kunne du ikke uddybe lidt, hvad din skuffelse består i ?

 

Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker

tak for advarsel...og som du selv skriver så er der mange andre søde, og lækre piger i denne branche :)

god jul til dig også...

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Pite skrev, 1 time siden:

kunne du ikke uddybe lidt, hvad din skuffelse består i ?

han skriver dette i sin anmeldelse: Der er hverken service, imødekommenhed eller lignede. Jeg følte mig nærmest til besvær.

mon ikke det besvarer dit spørgsmål ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 1 minut siden:

han skriver dette i sin anmeldelse: Der er hverken service, imødekommenhed eller lignede. Jeg følte mig nærmest til besvær.

mon ikke det besvarer dit spørgsmål ;)

Nej, det kan det ikke, der er jo intet konkret. For det kan jo være manglende kemi, det kan også være, at anmelder har glemt, at fortælle hvad han ønskede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi er åbenbart alle forskellige. Jeg har været hos kinky Camilla 3 gange og længes efter næste gang. Synes i øvrigt du til din næste anmeldelse kunne uddybe lidt om hvad du synes var godt/skidt hos denne GP du besøger, det er jo en ultrakort anmeldelse uden meget kød på 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Pite skrev, for 2 timer siden:

Nej, det kan det ikke, der er jo intet konkret. For det kan jo være manglende kemi, det kan også være, at anmelder har glemt, at fortælle hvad han ønskede.

@Pite jeg enig. Jeg tænker og tænker så mit nye røde hårfarve er ved at bli grå ;) :) jeg havde en del at se til i lørdags. Jeg erindrer en der vil betale med MobilePay og der oplyste jeg, at det var jeg ik glad for men ok så sagde jeg. Og hvis det er den person som synes det var mærkeligt af mig og som skulle ha dit og dat incl i de 30 min vedkommende betalte for, så kan jeg kun sige at ja jeg satte mine begrænsninger og alligevel fik vedkommende sit store ønske opfyldt om gynokologstols-sex. Så jeg tænker hvis det er den mand, behøver han ik komme mere til mig og det var også første gang samt han ikke i tlf til booking oplyste mig hans eksakte ønsker. Men det ska understreges jeg usikker på om det er den mand. Men hælder til det ham. Ydermere når han har besøgt mange og skriver det hans første anmeldelse så begriber jeg ik når han besøgt mange før mig, hvorfor han aldrig beskrevet disse positivt som han oplyser oplevelsen hos disse var. God aften til alle jer derude :) samt god jul til alle dejlige rare mænd og mine gp’er kollegaer. Knus KC ❤️

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Allan37 skrev, for 8 minutter siden:

Jeg gad nu godt at besøge hende.

Kære @Allan37 du ska være så velkommen og jeg skuffer ingen og har aldrig gjort. Jeg giver faktisk meget af mig selv ;) det en basal naturlig ting i mit væsen :) knus❤️

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Camilla skrev, for 1 minut siden:

Kære @Allan37 du ska være så velkommen og jeg skuffer ingen og har aldrig gjort. Jeg giver faktisk meget af mig selv ;) det en basal naturlig ting i mit væsen :) knus❤️

Tak. Jeg har luret på dig længe ;-)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Allan37 skrev, Lige nu:

Tak. Jeg har luret på dig længe ;-)  

Du må gerne lurer søde skat men bedre at nyde herlighederne:x:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det skal jeg også ha gjort ;-)

Kinky Camilla skrev, for 1 minut siden:

Du må gerne lurer søde skat men bedre at nyde herlighederne:x:P

Det skal jeg også ha gjort ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Snik snak, den Anmeldelse er total useriøst, der mangler i den grad info om hva der gik skævt :-o

Jeg har dog ej besøgt Camilla, men min første tanke var, da jeg så anmeldelsen, at der var noget galt?

Ja hvis man ikk har noget pænt at sige om andre, (ja som man ikk engang har mødt)

Ja så sku man nok holde sin mund lukket :rolleyes:

Men vi kan da håbe Ts kommer med en bedre forklaring :huh:

Go aften og ja til jer som har noget positiv i posen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Thaimig skrev, for 10 minutter siden:

Snik snak, den Anmeldelse er total useriøst, der mangler i den grad info om hva der gik skævt :-o

Jeg har dog ej besøgt Camilla, men min første tanke var, da jeg så anmeldelsen, at der var noget galt?

Ja hvis man ikk har noget pænt at sige om andre, (ja som man ikk engang har mødt)

Ja så sku man nok holde sin mund lukket :rolleyes:

Men vi kan da håbe Ts kommer med en bedre forklaring :huh:

Go aften og ja til jer som har noget positiv i posen :)

@Thaimig jeg enig og har tanker i samme retning. Jeg er ydmyg og taknemmelig for der er nuanceret mennesker herinde og ikke kun folk der burde ha et klap bagi ;) smiiiiler. Go aften @Thaimig og glædelig jul :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår det ikke som om han har besøgt dig mange gange, men at han har besøgt piger på denne måde mange gange!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
champ skrev, for 10 minutter siden:

Jeg forstår det ikke som om han har besøgt dig mange gange, men at han har besøgt piger på denne måde mange gange!

 @champ der som om der er noget luren i dette indlæg og er jo også nævnt tidligere i tråden. Han ej heller været medlem ret længe. Måske han sendt af “nogle”..... jalousi og janteloven trives jo storartede ved vi, desværre/sørgeligt. I stedet, at glæde sig på vegne af andre

Redigeret af Kinky Camilla

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da en mulighed, men det er gætterier, det tænker jeg at holde mig fra. Muligvis et besøg er gået skævt pga skæv afstemning parterne imellem, eller andet. 

Selvfølgelig ærgerligt med en sløj anmeldelse, men heldigvis er der flere af husarerne der stemmer imod anmelder og for dig! På dine billeder ser du da også skøn ud.

Som udgangspunkt er han dog berettiget til hans subjektive version af en oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Camilla skrev, for 15 minutter siden:

 @champ der som om der er noget luren i dette indlæg og er jo også nævnt tidligere i tråden. Han ej heller været medlem ret længe. Måske han sendt af “nogle”..... jalousi og janteloven trives jo storartede ved vi, desværre/sørgeligt. I stedet, at glæde sig på vegne af andre

Præcis min tanke.

 Man se det fra den positive side. Hans indlæg er blevet jordet til jorden af tilfredse gæster.

 Det giver nok modsat effekt end hvad trådstarteren havnede til hensigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Frodige Ida skrev, for 3 minutter siden:

Præcis min tanke.

 Man se det fra den positive side. Hans indlæg er blevet jordet til jorden af tilfredse gæster.

 Det giver nok modsat effekt end hvad trådstarteren havnede til hensigt.

Tak kollega @Frodige Ida ja det rigtigt men seriøst jeg blir virkelig ked, udfra det slet ik mig sådan ;( ka du ha rigtig knaldfræk jul ;) 

Redigeret af Kinky Camilla

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
champ skrev, for 13 minutter siden:

Det er da en mulighed, men det er gætterier, det tænker jeg at holde mig fra. Muligvis et besøg er gået skævt pga skæv afstemning parterne imellem, eller andet. 

Selvfølgelig ærgerligt med en sløj anmeldelse, men heldigvis er der flere af husarerne der stemmer imod anmelder og for dig! På dine billeder ser du da også skøn ud.

Som udgangspunkt er han dog berettiget til hans subjektive version af en oplevelse.

@champ jeg nejer sødt som tak ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oplevelser er selvfølgelig individuelle og subjektive og dem skal man da ha' lov at ha'! Når det er sagt finder jeg anmeldelsen en smule rigid, især pga de manglende eksempler under de store ord. 

Mine egne oplevelser med KC er nærmest stik modsat ( også i lørdags:biggrin:) God service, fx spørger til tøj og sko/støvlevalg. " er der noget du fortrækker?" Super imødekommen med smil og knus, samt snik-snak før og efter. For mig en sand stjerne ud over det sædvanlige.

Iøvrigt mener jeg det er super large af KC at invitere anmelderen til at skrive hende pb om problemet.

Vil iøvrigt anbefale KC at stoppe diskussionen i det offentlige forum og måske nøjes med at skrive: "øv så ses vi nok ikke igen, skriv evt en pb" - jeg ved det er svært når man er ramt på sin faglige stolthed.

Trods anmeldelsen er det ret sikkert at jeg kommer igen når tiden og geografien passer. En skøn kvinde hende @Kinky Camilla

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BTL

Jeg står også helt uforstående over indlægget. Jeg har aldrig oplevet andet end imødekommenhed og indlevelse fra Camillas side, så der må være tale om en kikser. Selv ser jeg altid frem til at besøge Camilla, og jeg oplever hver gang, at hun også får noget ud af vores sengehygge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...